abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121237749
quote:
9s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij bedoelde mij iig. Hihaho.
Genoeg bitches die je van mij mag daten. Misschien worden ze er nog wat sympathieker van :7
pi_121237802
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
kan me heel andere dingen voorstellen bij bitchy. Dan is gewoon klaar als een klontje dat ze geen interesse heeft , waarschijnlijk kan je dan gewoon minder makkelijk met afwijzing omgaan , dan dat nou echt de bitchshield is.
Waarom wordt er gelijk zo persoonlijk gereageerd...

Ik vind zo een reactie gewoon bitchy, omdat iemand verwaand doet, zo simpel is het.
Rustig aan.
pi_121237888
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar laat ook gelijk zien dat ze geen fijn persoon in de omgang is.
Heel eerlijk gezegd, snap ik het wel. Als er zo'n pipo aankomt en je hebt totaal geen zin om met hem te praten, is dit wel de snelste manier om hem af te wimpelen. Als je eerst hallo terug zegt en daarna aangeeft geen zin te hebben in een gesprek, vraagt hij zich af waarom je eerst hallo zegt en dat niet meteen zegt. Als je dat meteen zegt, moet je weer aangeven waarom je er geen zin in hebt. En dat zal vast niet de eerste vent zijn die op je afkomt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121237932
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind zo een reactie gewoon bitchy, omdat iemand verwaand doet, zo simpel is het.
Omdat ze genoeg aandacht krijgen van mensen die zij ook wel interessant vinden. Vraag en aanbod en zo.
pi_121237951
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou ik vond die reactie nou niet echt persoonlijk hoor. Mijn interpretatie van bitchy is iemand die al gaat schelden zodra je ook maar een woord zegt. Gewoon geen interesse hebben en niets zeggen is voor mij niet echt bitchy hoor.
pi_121237969
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Heel eerlijk gezegd, snap ik het wel. Als er zo'n pipo aankomt en je hebt totaal geen zin om met hem te praten, is dit wel de snelste manier om hem af te wimpelen. Als je eerst hallo terug zegt en daarna aangeeft geen zin te hebben in een gesprek, vraagt hij zich af waarom je eerst hallo zegt en dat niet meteen zegt. Als je dat meteen zegt, moet je weer aangeven waarom je er geen zin in hebt. En dat zal vast niet de eerste vent zijn die op je afkomt.
Als vrouwen zelf ook eens mannen aanspreken zou de man allicht wat minder vaak op de vrouw afstappen.
Rustig aan.
pi_121237999
quote:
17s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Omdat ze genoeg aandacht krijgen van mensen die zij ook wel interessant vinden. Vraag en aanbod en zo.
Mijn waarden zijn anders, je behandeld elkaar met respect, zeker als je elkaar niet kent...
Zo ben ik.
Rustig aan.
pi_121238009
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als vrouwen zelf ook eens mannen aanspreken zou de man allicht wat minder vaak op de vrouw afstappen.
Och ja, daar is je stokpaardje weer. :')
pi_121238015
quote:

[..]

Ze doen dat dus om potentieel irritante kerels snel af te wimpelen. Jammer eigenlijk dat dat nodig is.
pi_121238031
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou ik vond die reactie nou niet echt persoonlijk hoor. Mijn interpretatie van bitchy is iemand die al gaat schelden zodra je ook maar een woord zegt. Gewoon geen interesse hebben en niets zeggen is voor mij niet echt bitchy hoor.
nee, dat is gewoon onbeschoft, niets zeggen als iemand tegen je praat.
pi_121238044
quote:

[..]

Gewoon niets zeggen is niet heel netjes...
Het kan uiteraard erger maar het is wel verwaand gedrag vind ik.
Rustig aan.
pi_121238082
quote:

[..]

Maar dan is het toch gewoon een bitch? Heeft op zich niks met bitchshield te maken ;)
pi_121238167
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Och ja, daar is je stokpaardje weer. :')
:+
Ok ik ga nog even anders reageren op die post.
Rustig aan.
pi_121238255
quote:

[..]

Ik snap het niet, iemand is niet snel genoeg zo vervelend dat iemand niet een redelijk antwoord terug zou mogen krijgen.
Als je stront sacherijnig bent is het begrijpelijk uiteraard, maar dan heb je niks in een kroeg te zoeken eigenlijk.. Dus dat kunnen we wel uitsluiten.

Als iemand hallo zegt en je zegt hallo terug en dat je geen zin hebt om te praten zal iemand uiteraard afvragen waarom niet. Waarom je dat niet meteen zegt zou ik niet denken eerlijk gezegd... Waarom denk jij dat?

Dan geef je toch eventjes kort aan waarom niet? Is dat zo moeilijk?
Rustig aan.
pi_121238339
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dan is het toch gewoon een bitch? Heeft op zich niks met bitchshield te maken ;)
Sommige mensen vinden contact eng... Als je contact kunt weren (omdat je het eng vindt) door even te snauwen dan scheelt dat misschien dat je je angstig voelt door een gesprekje? Maar dat kunnen harstikke leuke meisjes / vrouwen zijn.

Misschien moeten we dat onder bitchshield verstaan?
Hoewel ik het eigenlijk toepasbaar vindt op alle bitch reacties om een gesprekje te ontlopen.
Rustig aan.
pi_121238359
Heel eerlijk ik denk dat je het te persoonlijk aantrekt . Iedereen heeft weleens een dag dat ze geen zin hebben in gesprek met een onbekende en dan kan je ook gewoon denken oh die heeft haar dag niet , of nou die heeft geen zin in een gesprek , zonder meteen een label aan te hangen van die is verwaand.
pi_121238415
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden contact eng... Als je contact kunt weren (omdat je het eng vindt) door even te snauwen dan scheelt dat misschien dat je je angstig voelt door een gesprekje? Maar dat kunnen harstikke leuke meisjes / vrouwen zijn.

Misschien moeten we dat onder bitchshield verstaan?
Nee, lijkt me niet. Een bitchshield is om rare mannen gelijk af te wimpelen op de meest effectieve manier.
pi_121238422
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap het niet, iemand is niet snel genoeg zo vervelend dat iemand niet een redelijk antwoord terug zou mogen krijgen.
Als je stront sacherijnig bent is het begrijpelijk uiteraard, maar dan heb je niks in een kroeg te zoeken eigenlijk.. Dus dat kunnen we wel uitsluiten.

Als iemand hallo zegt en je zegt hallo terug en dat je geen zin hebt om te praten zal iemand uiteraard afvragen waarom niet. Waarom je dat niet meteen zegt zou ik niet denken eerlijk gezegd... Waarom denk jij dat?

Dan geef je toch eventjes kort aan waarom niet? Is dat zo moeilijk?
Tja, hetzelfde waarom sommige mensen liever negeren dan iemand afwijzen/zeggen waar het op staat: het is makkelijker, mensen mijden het liefst een confrontatie.
pi_121238466
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tja, hetzelfde waarom sommige mensen liever negeren dan iemand afwijzen/zeggen waar het op staat: het is makkelijker, mensen mijden het liefst een confrontatie.
Dat is niet altijd even netjes.

In ieder geval is het voor mij een afknapper... Dat is de toepasbaarheid op mij in dit verhaal.
Rustig aan.
pi_121238549
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is niet altijd even netjes.

In ieder geval is het voor mij een afknapper... Dat is de toepasbaarheid op mij in dit verhaal.
Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.
pi_121238583
Als een dikke walvis met me gaat praten of een leuk meisje; mijn reactie zou zo verschillend zijn als ze avances tonen. Ben ik dan hypocriet, KT?
pi_121238621
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.
Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.
pi_121238687
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zo gaat het soms de meeste vrouwen zijn wel leuk.
En als je bepaald oogcontact hebt gehad weet je dat je redelijk safe zit...

Zo ook met een glimlach :)
Rustig aan.
pi_121238712
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.
Of gewoon naar Japan gaan.
pi_121238716
quote:
17s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Als een dikke walvis met me gaat praten of een leuk meisje; mijn reactie zou zo verschillend zijn als ze avances tonen. Ben ik dan hypocriet, KT?
In het geval van de dikke walvis, negeer je haar gewoon en met een leuke meid ga je slap uit je nek kletsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')