Waarom wordt er gelijk zo persoonlijk gereageerd...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
kan me heel andere dingen voorstellen bij bitchy. Dan is gewoon klaar als een klontje dat ze geen interesse heeft , waarschijnlijk kan je dan gewoon minder makkelijk met afwijzing omgaan , dan dat nou echt de bitchshield is.
Heel eerlijk gezegd, snap ik het wel. Als er zo'n pipo aankomt en je hebt totaal geen zin om met hem te praten, is dit wel de snelste manier om hem af te wimpelen. Als je eerst hallo terug zegt en daarna aangeeft geen zin te hebben in een gesprek, vraagt hij zich af waarom je eerst hallo zegt en dat niet meteen zegt. Als je dat meteen zegt, moet je weer aangeven waarom je er geen zin in hebt. En dat zal vast niet de eerste vent zijn die op je afkomt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar laat ook gelijk zien dat ze geen fijn persoon in de omgang is.
Omdat ze genoeg aandacht krijgen van mensen die zij ook wel interessant vinden. Vraag en aanbod en zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom wordt er gelijk zo persoonlijk gereageerd...
Ik vind zo een reactie gewoon bitchy, omdat iemand verwaand doet, zo simpel is het.
Nou ik vond die reactie nou niet echt persoonlijk hoor. Mijn interpretatie van bitchy is iemand die al gaat schelden zodra je ook maar een woord zegt. Gewoon geen interesse hebben en niets zeggen is voor mij niet echt bitchy hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom wordt er gelijk zo persoonlijk gereageerd...
Ik vind zo een reactie gewoon bitchy, omdat iemand verwaand doet, zo simpel is het.
Als vrouwen zelf ook eens mannen aanspreken zou de man allicht wat minder vaak op de vrouw afstappen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, snap ik het wel. Als er zo'n pipo aankomt en je hebt totaal geen zin om met hem te praten, is dit wel de snelste manier om hem af te wimpelen. Als je eerst hallo terug zegt en daarna aangeeft geen zin te hebben in een gesprek, vraagt hij zich af waarom je eerst hallo zegt en dat niet meteen zegt. Als je dat meteen zegt, moet je weer aangeven waarom je er geen zin in hebt. En dat zal vast niet de eerste vent zijn die op je afkomt.
Mijn waarden zijn anders, je behandeld elkaar met respect, zeker als je elkaar niet kent...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat ze genoeg aandacht krijgen van mensen die zij ook wel interessant vinden. Vraag en aanbod en zo.
Och ja, daar is je stokpaardje weer.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als vrouwen zelf ook eens mannen aanspreken zou de man allicht wat minder vaak op de vrouw afstappen.
Ze doen dat dus om potentieel irritante kerels snel af te wimpelen. Jammer eigenlijk dat dat nodig is.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, snap ik het wel. Als er zo'n pipo aankomt en je hebt totaal geen zin om met hem te praten, is dit wel de snelste manier om hem af te wimpelen. Als je eerst hallo terug zegt en daarna aangeeft geen zin te hebben in een gesprek, vraagt hij zich af waarom je eerst hallo zegt en dat niet meteen zegt. Als je dat meteen zegt, moet je weer aangeven waarom je er geen zin in hebt. En dat zal vast niet de eerste vent zijn die op je afkomt.
nee, dat is gewoon onbeschoft, niets zeggen als iemand tegen je praat.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik vond die reactie nou niet echt persoonlijk hoor. Mijn interpretatie van bitchy is iemand die al gaat schelden zodra je ook maar een woord zegt. Gewoon geen interesse hebben en niets zeggen is voor mij niet echt bitchy hoor.
Gewoon niets zeggen is niet heel netjes...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik vond die reactie nou niet echt persoonlijk hoor. Mijn interpretatie van bitchy is iemand die al gaat schelden zodra je ook maar een woord zegt. Gewoon geen interesse hebben en niets zeggen is voor mij niet echt bitchy hoor.
Maar dan is het toch gewoon een bitch? Heeft op zich niks met bitchshield te makenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, daar is je stokpaardje weer.
Ik snap het niet, iemand is niet snel genoeg zo vervelend dat iemand niet een redelijk antwoord terug zou mogen krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden contact eng... Als je contact kunt weren (omdat je het eng vindt) door even te snauwen dan scheelt dat misschien dat je je angstig voelt door een gesprekje? Maar dat kunnen harstikke leuke meisjes / vrouwen zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan is het toch gewoon een bitch? Heeft op zich niks met bitchshield te maken
Nee, lijkt me niet. Een bitchshield is om rare mannen gelijk af te wimpelen op de meest effectieve manier.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden contact eng... Als je contact kunt weren (omdat je het eng vindt) door even te snauwen dan scheelt dat misschien dat je je angstig voelt door een gesprekje? Maar dat kunnen harstikke leuke meisjes / vrouwen zijn.
Misschien moeten we dat onder bitchshield verstaan?
Tja, hetzelfde waarom sommige mensen liever negeren dan iemand afwijzen/zeggen waar het op staat: het is makkelijker, mensen mijden het liefst een confrontatie.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, iemand is niet snel genoeg zo vervelend dat iemand niet een redelijk antwoord terug zou mogen krijgen.
Als je stront sacherijnig bent is het begrijpelijk uiteraard, maar dan heb je niks in een kroeg te zoeken eigenlijk.. Dus dat kunnen we wel uitsluiten.
Als iemand hallo zegt en je zegt hallo terug en dat je geen zin hebt om te praten zal iemand uiteraard afvragen waarom niet. Waarom je dat niet meteen zegt zou ik niet denken eerlijk gezegd... Waarom denk jij dat?
Dan geef je toch eventjes kort aan waarom niet? Is dat zo moeilijk?
Dat is niet altijd even netjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, hetzelfde waarom sommige mensen liever negeren dan iemand afwijzen/zeggen waar het op staat: het is makkelijker, mensen mijden het liefst een confrontatie.
Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even netjes.
In ieder geval is het voor mij een afknapper... Dat is de toepasbaarheid op mij in dit verhaal.
Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.
Zo gaat het soms de meeste vrouwen zijn wel leuk.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.
Of gewoon naar Japan gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.
In het geval van de dikke walvis, negeer je haar gewoon en met een leuke meid ga je slap uit je nek kletsen?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Als een dikke walvis met me gaat praten of een leuk meisje; mijn reactie zou zo verschillend zijn als ze avances tonen. Ben ik dan hypocriet, KT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |