Wie stelt bewijst, "meneer ik hoor tot de 2% slimsten van Nederland"quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:04 schreef Hamast het volgende:
[..]!!!
Ik hoef jou helemaal niks te bewijzen.
Als je zo slim was dan had je dit niet gezegd, daarom misschienquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:05 schreef Hamast het volgende:
[..]
Waarom is het niet aannemelijk dat ik bij de 2 % slimste hoor, als ik dat zeg?
Omdat iedereen dat kan zeggen en je niet bijster intellectueel overkomt... BEWIJSquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:05 schreef Hamast het volgende:
[..]
Waarom is het niet aannemelijk dat ik bij de 2 % slimste hoor, als ik dat zeg?
Ze stelde mijn denkniveau in twijfel, vandaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je zo slim was dan had je dit niet gezegd, daarom misschien
Hallo Ziba.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:06 schreef Ziba het volgende:
Ga eens even lekker via de DM ruzie maken maar laat dit serieuze topic voor wat het is!
En wat zou dan zoal als bewijs door kunnen gaan, mevrouw?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat iedereen dat kan zeggen en je niet bijster intellectueel overkomt... BEWIJS
Terecht opscheppertje, nog niks van bewijs gezien, of van intellectueel vermogen of van een intellectuele redenatie..quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:07 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ze stelde mijn denkniveau in twijfel, vandaar.
Moet je dat ECHT aan mij vragen??quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:07 schreef Hamast het volgende:
[..]
En wat zou dan zoal als bewijs door kunnen gaan, mevrouw?
Jij vraagt er om, dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je dat ECHT aan mij vragen??
JIJ zegt dat je tot die categorie behoort, dus bewijs het maar..quote:
Wat? Van dezelfde supermarkt? Was 't geen fantasie-verhaaltje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het kan prima hoor, ik ken een gast die een hele supermarkt afgewerkt heeftHij heeft er zelfs een guide over geschreven op een ander forum, wat een baas!
Zucht, je hoeft toch niet alles te bewijzen wat je zegt? Dit is een forum, geen rechtbank.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ zegt dat je tot die categorie behoort, dus bewijs het maar..
Owh, dus als ik zeg dat ik miss NL was dit jaar slik je dat ook?? Of dat ik de jongste vrouwelijke professor ben? Of als snelste ooit door de RAIO kom???quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:10 schreef Hamast het volgende:
[..]
Zucht, je hoeft toch niet alles te bewijzen wat je zegt? Dit is een forum, geen rechtbank.
Jongetje,quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:10 schreef Hamast het volgende:
[..]
Zucht, je hoeft toch niet alles te bewijzen wat je zegt? Dit is een forum, geen rechtbank.
Je faalt zoooo erg...quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:10 schreef Hamast het volgende:
[..]
Je bent voor veel vrouwen - over het algemeen genomen - wel oké. Maar stop eens met vrouwen zien als iets bijzonders, ofzo. En je bent volgens mij ook ietwat onzeker en misschien ook wel opdringerig. Maarja, ik ken je IRL weer niet.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dus als ik zeg dat ik miss NL was dit jaar slik je dat ook?? Of dat ik de jongste vrouwelijke professor ben? Of als snelste ooit door de RAIO kom???
Jezus, heb je je eigen jankposts gezien??quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je bent voor veel vrouwen - over het algemeen genomen - wel oké. Maar stop eens met vrouwen zien als iets bijzonders, ofzo. En je bent volgens mij ook ietwat onzeker en misschien ook wel opdringerig. Maarja, ik ken je IRL weer niet.![]()
De kans dat je bent die je zegt dat je bent is 0quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:14 schreef Hamast het volgende:
[..]![]()
De kans dat je dat bent is 1:16.000.0000 de kans dat ik ben wat ik zeg is 1:50.
Je faalt gewoon door alles in twijfel te trekken, je laat je ontzettend kennen en komt onzeker over.
Bemoei je met je eigen zaken kutkloonquote:
Jah, en neequote:Op woensdag 9 januari 2013 02:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Van dezelfde supermarkt? Was 't geen fantasie-verhaaltje?
In dat geval zijn de wonderen de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kans dat je bent die je zegt dat je bent is 0
Lijkt me wel, want je lult uit je nek..quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:16 schreef Hamast het volgende:
[..]
In dat geval zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
Kon je weer niet van de drank/pillen afblijven ofzo? Misschien moet jij per definitie een nacht-ban krijgen, altijd ruzie zoeken ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jezus, heb je je eigen jankposts gezien??
Ik krijg aids van je posts, dus dat doe ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken kutkloon
Haha, geloof ik best. Maar lijkt me niet dat hij ze pats-boem mee op date vroeg en d'r wel wat bezoekjes aan vooraf gingen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah, en neeDe guide van hem is echt te grappig, hij legt precies uit hoe hij ze op date krijgt. Hij begint zo:
Kassameisjes-fetish? Ja het bestaat en ik leid er al jaren aan! Naar aanleiding van een vraag die ik per PM kreeg heb ik geprobeerd mijn kassameisjesgame uit te werken. Bij deze deel ik met jullie mijn plan van aanpak.
Moet een hele teleurstelling voor je zijn, maar het is niet zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, want je lult uit je nek..
Jank, jank, ik ben voorgelogen (6000e keer??), jankjank "krassen op mijn ziel"..quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kon je weer niet van de drank/pillen afblijven ofzo? Misschien moet jij per definitie een nacht-ban krijgen, altijd ruzie zoeken ofzo.
Allemaal jaloezie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik krijg aids van je posts, dus dat doe ik.
Nee maar even serieus, ik zit volgens mij ook bij de slimste 2% van nederland, ben ik nu ook een dikke troll?
Mwah ik denk ook niet dat dat nodig is hoor...quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, geloof ik best. Maar lijkt me niet dat hij ze pats-boem mee op date vroeg en d'r wel wat bezoekjes aan vooraf gingen?
Yups.. En wel raar dat zo'n beetje iedereen hier zich tot de top 2% rekentquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik krijg aids van je posts, dus dat doe ik.
Nee maar even serieus, ik zit volgens mij ook bij de slimste 2% van nederland, ben ik nu ook een dikke troll?
Ik ben gewoon vrolijk, hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jank, jank, ik ben voorgelogen (6000e keer??), jankjank "krassen op mijn ziel"..
Boehoe, waar is je onderbouwing nou??quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef Hamast het volgende:
[..]
Moet een hele teleurstelling voor je zijn, maar het is niet zo.
Boehoehoe ga maar slapen want je moet morgen weer aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |