Intelligenter dan ik? Interessant.. Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:54 schreef Hamast het volgende:
[..]
Intelligenter dan jij waarschijnlijk, maar ik heb niet het idee dat we op dezelfde wavelength zitten. Als in: we praten langs elkaar heen.
Omdat die kans groot is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Intelligenter dan ik? Interessant.. Waarom denk je dat?
Lijkt me eigenlijk niet, maar vertel...quote:
Omdat zo'n 98 procent van Nederland minder intelligent is dan mij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet, maar vertel...
En dat zeg je want het bewijs is??quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:58 schreef Hamast het volgende:
[..]
Omdat zo'n 98 procent van Nederland minder intelligent is dan mij.Puur een statistisch gebeuren.
Hij zegt waarschijnlijk dat hij bij de 2% van de mensen in Nederland zit met het hoogste IQ.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat zeg je want het bewijs is??
Heeee een slim iemandquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij zegt waarschijnlijk dat hij bij de 2% van de mensen in Nederland zit met het hoogste IQ.
En hij baseert dat op WAT??quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij zegt waarschijnlijk dat hij bij de 2% van de mensen in Nederland zit met het hoogste IQ.
Je baseert je stelling op WAT precies??quote:
Hahahahaha, lekker man, bedankt voor de uitleg!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dacht het niet... Bewijs of aannemelijke stellingen..quote:
Ja, wij snapten dan niet natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahahahaha, lekker man, bedankt voor de uitleg!!
Niet mijn probleem als je het niet gelooft, iig ben ik dus niet traag van begrip zoals jij beweert.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht het niet... Bewijs of aannemelijke stellingen..
Lijkt me lastig..
Natuurlijk geloof ik er geen hol van, want je komt echt niet bijzonder slim over. Je komt maar met bewijsquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:02 schreef Hamast het volgende:
[..]
Niet mijn probleem als je het niet gelooft, iig ben ik dus niet traag van begrip zoals jij beweert.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik er geen hol van, want je komt echt niet bijzonder slim over. Je komt maar met bewijs
Of met een verhaaltje wat op zijn minst aannemelijk en enigszins verifieerbaar is..quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik er geen hol van, want je komt echt niet bijzonder slim over. Je komt maar met bewijs
Waarom is het niet aannemelijk dat ik bij de 2 % slimste hoor, als ik dat zeg?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of met een verhaaltje wat op zijn minst aannemelijk en enigszins verifieerbaar is..
Wie stelt bewijst, "meneer ik hoor tot de 2% slimsten van Nederland"quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:04 schreef Hamast het volgende:
[..]!!!
Ik hoef jou helemaal niks te bewijzen.
Als je zo slim was dan had je dit niet gezegd, daarom misschienquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:05 schreef Hamast het volgende:
[..]
Waarom is het niet aannemelijk dat ik bij de 2 % slimste hoor, als ik dat zeg?
Omdat iedereen dat kan zeggen en je niet bijster intellectueel overkomt... BEWIJSquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:05 schreef Hamast het volgende:
[..]
Waarom is het niet aannemelijk dat ik bij de 2 % slimste hoor, als ik dat zeg?
Ze stelde mijn denkniveau in twijfel, vandaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je zo slim was dan had je dit niet gezegd, daarom misschien
Hallo Ziba.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:06 schreef Ziba het volgende:
Ga eens even lekker via de DM ruzie maken maar laat dit serieuze topic voor wat het is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |