Dat is waar. Als je humor hebt, de sociale skills hebt en enigszins knap bent.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah ik denk ook niet dat dat nodig is hoor...
Als je snel en effectief wilt zijn moet je gewoon iemands nummer vragen als je een beetje klik weet te maken.
Moet kunnnen.
Alleen Hamast en ik. En volgens mij kan dat best kloppen hoor, mensen met een hoog IQ schijnen over het algemeen meer moeite met versieren te hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups.. En wel raar dat zo'n beetje iedereen hier zich tot de top 2% rekent
Jouw gejank is vreemd.. En een paar uurtjes later is het "Ziba voelt zich geweldig"quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrolijk, hoor.Maar serieus: stop eens met hoe jij doet. Het is vreemd.
Maken ze zichzelf wijs met mooie onderbouwing omdat intelligent, jaja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen Hamast en ik. En volgens mij kan dat best kloppen hoor, mensen met een hoog IQ schijnen over het algemeen meer moeite met versieren te hebben
Ach, dat zegt verder ook geen reet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef Hamast het volgende:
Oh oh oh, Whiskers, ik ben een troll, en het hele forum staat aan mijn kant, dat is wel zuur toch, of niet soms?
Ik heb nog geen bewijs gezien Hamast.. Is dat te moeilijk??quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef Hamast het volgende:
Oh oh oh, Whiskers, ik ben een troll, en het hele forum staat aan mijn kant, dat is wel zuur toch, of niet soms?
Whehequote:Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maken ze zichzelf wijs met mooie onderbouwing omdat intelligent, jaja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociale skills lijkt me voldoende.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is waar. Als je humor hebt, de sociale skills hebt en enigszins knap bent.
Ze is wel een beetje paranoïde aan het doen en heeft 't zelf niet door. Als ik af en toe paranoïde doe dan heb ik het tenminste nog door.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, dat zegt verder ook geen reet eerlijk gezegd.
Tja, als ik met redenen aan zou komen zeg je weer dat ik die redenen verzonnen heb, dus wat dat betreft is dat moeilijk ja. Helaas ben ik niet door het leger oid getest en heb ik dus geen certificaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs gezien Hamast.. Is dat te moeilijk??
Klopt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, geloof ik best. Maar lijkt me niet dat hij ze pats-boem mee op date vroeg en d'r wel wat bezoekjes aan vooraf gingen?
Kloptquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, geloof ik best. Maar lijkt me niet dat hij ze pats-boem mee op date vroeg en d'r wel wat bezoekjes aan vooraf gingen?
Sinds Whisker liever andere mensen onderuit haalt in plaats van tijd in haar zelf te steken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:23 schreef formerjellybean het volgende:
Sinds wanneer is dit het kibbel topic geworden
Wat is dat voor drogredenering?? En waar is het bewijs voor jullie hoogbegaafdheid dan?? Dat jullie geen meisjes kunnen versieren is het bewijs???quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen Hamast en ik. En volgens mij kan dat best kloppen hoor, mensen met een hoog IQ schijnen over het algemeen meer moeite met versieren te hebben
Oké. Ik voel me gewoon wel lekker, ja. Hoe zit 't bij jou qua versieren en mannen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw gejank is vreemd.. En een paar uurtjes later is het "Ziba voelt zich geweldig"
Ik wil bewijs voor het feit dat een of andere achterlijke internetheld zich tot hoogbegaafd bestempeld en dat is PARANOIDE????quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje paranoïde aan het doen en heeft 't zelf niet door. Als ik af en toe paranoïde doe dan heb ik het tenminste nog door.
Niks mis mee... Vrouwen die zich lekker voelen zijn tenminste niet onzekerquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oké. Ik voel me gewoon wel lekker, ja. Hoe zit 't bij jou qua versieren en mannen?
Nouja, je reageert meteen boos op hem en waarom laat je 't niet gewoon voor wat het is? En anders doe je het via DM? Je reageert zo overstuur en boos? Ik bedoel er verder oprecht niks aanvallends of negatiefs mee maar dit heb je echt vaak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil bewijs voor het feit dat een of andere achterlijke internetheld zich tot hoogbegaafd bestempeld en dat is PARANOIDE????![]()
![]()
Beter dan jij durft te dromen Zibaquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oké. Ik voel me gewoon wel lekker, ja. Hoe zit 't bij jou qua versieren en mannen?
achterlijk, internetheld, nou nou whisker wat een blijk van intelligentie weer. Misschien had ik toch gelijk?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil bewijs voor het feit dat een of andere achterlijke internetheld zich tot hoogbegaafd bestempeld en dat is PARANOIDE????![]()
![]()
Ik zeg alleen dat het niet onmogelijk is, ik geen inderdaad geen bewijs. Dat zou ik ook niet kunnen want ik weet niks over Hamast, en ik weet zelf ook niet eens zeker of ik tot de meest intelligente 2% van nederland hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat voor drogredenering?? En waar is het bewijs voor jullie hoogbegaafdheid dan?? Dat jullie geen meisjes kunnen versieren is het bewijs???![]()
![]()
Omdat jij misschien hebt gemist wat er eerder voor interactie was?? Steek je neus nou eens NIET overal in...quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nouja, je reageert meteen boos op hem en waarom laat je 't niet gewoon voor wat het is? En anders doe je het via DM? Je reageert zo overstuur en boos? Ik bedoel er verder oprecht niks aanvallends of negatiefs mee maar dit heb je echt vaak.
Je hebt ruzie met iedereen hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat jij misschien hebt gemist wat er eerder voor interactie was?? Steek je neus nou eens NIET overal in...
Dat geloof ik best. Vertel eens iets, zijn we ook on-topic. In andere topics pleit je daar ook zo erg voor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beter dan jij durft te dromen Ziba
Je vervuilt het hele topic, geen wonder dat iedereen zich ermee bemoeit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat jij misschien hebt gemist wat er eerder voor interactie was?? Steek je neus nou eens NIET overal in...
Mocht je willen meisje, ik heb helemaal geen ruzie met iedereen..quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je hebt ruzie met iedereen hoor.
[..]
Dat geloof ik best. Vertel eens iets, zijn we ook on-topic. In andere topics pleit je daar ook zo erg voor.
Ja dat lijkt mij ook wel wat, whisker!quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
M'n popcorn is bijna op whiskers, misschien kan je er nog een mooi slotoffensief tegenaan gooien!
Nerderige jongens die er nerd uitzien vind ik stom. Maar mensen met een soort van nerd-passie voor iets zijn wel fijn. En jij?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:30 schreef formerjellybean het volgende:
Maar wat vinden jullie van nerderige meisjes ???
Vraag het Zibaquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
M'n popcorn is bijna op whiskers, misschien kan je er nog een mooi slotoffensief tegenaan gooien!
Je bent heel lief denk ik maar altijd zo snel heel boos/in de aanval en dan heeft iedereen de schuld behalve jij. En je meent het allemaal serieus ook nog.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mocht je willen meisje, ik heb helemaal geen ruzie met iedereen..
Dat is je blijk van hoogbegaafdheid?? Wederom?? Bijzonder intelligent idd...quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:31 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook wel wat, whisker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |