Lekker impulsief en doordacht op die leeftijd iddquote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
Wtf, dat soort 'overgangen' mag je op je zestiende al ondergaan?
Je mag alleen zijn pielemuisje niet verwijderen. Hormonen mogen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
Wtf, dat soort 'overgangen' mag je op je zestiende al ondergaan?
hij kan altijd weer terug hoor..quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
Hij is minderjarig. Vind het niet kunnen dat zo iemand zulke troep in zijn lichaam spuit. Het is een kind! Toen ik 16 was, voelde ik mij heel diep en speciaal. Kinderen van die leeftijd kunnen toch helemaal geen weloverwogen beslissingen maken.
Die hormonen zitten ook in kip, en mischien vind hij wel dat hij in het ''verkeerde'' lichaam is geborenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
Hij is minderjarig. Vind het niet kunnen dat zo iemand zulke troep in zijn lichaam spuit. Het is een kind! Toen ik 16 was, voelde ik mij heel diep en speciaal. Kinderen van die leeftijd kunnen toch helemaal geen weloverwogen beslissingen maken.
Vast gezond met die hormonenquote:
Op welke leeftijd stoppen vrouwmenschen met zichzelf 'diep en speciaal' vinden? Alvast bedank voor de informatie?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
Door dit topic krijg ik wel weer die angst dat een van mijn gehosseld chickies een jongen blijkt te zijn en ik met een jongen getongd heb
Dit, is toch zijn keus.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef Splutje het volgende:
Ik begrijp het probleem niet zo. Als die jongen op zijn 16ste al het gevoel heeft dat hij een meisje hoort te zijn lijken me dat oprechte gevoelens. Waarschijnlijk zijn die gevoelens zelfs al veel eerder begonnen
barbies waren goede oefendoelen vroeger voor mijn gi joe en speelgoedsoldatenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Chernobog het volgende:
Is hem vast ook deels aangepraat door die ouders, die zijn ook van die "tolerante" types zeker. Barbies geven aan hun zoon en hem op ballet zetten, zoals bij Valentijn
Eens.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:44 schreef Confetti het volgende:
Was hier laatst al een mooi topic over.
Ik vind dat soort mensen maar een stel freaks die ik nog amper als volwaardig mens kan zien.
Het gaat tegen al wat natuurlijk is in.
Dan zou het ook fijn zijn als er wat mee gedaan zou worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wat een hartverwarmende tolerantie in dit topic
En zo fijn ook dat niemand oordeelt over het leven van een ander
Dit soort reacties vind ik n.l. niet normaal.quote:Welke stad? Mijn zusje kent ook zo'n flikker.
Als zij zich niet gelukkig voelt in een mannenlichaam ja waarom niet. Dit soort dingen spelen vaak al vanaf kinds af aan. Het is nou ookniet echt een keuze die je in een avond maakt.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Zo iemand mag niet stemmen, niet autorijden, maar wel zijn lichaam verneuken?
Tegen de tijd dat je die pillen krijgt heb je vaak al met de nodige personen gesproken.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef eXplorer1 het volgende:
erg triest, als dit achteraf een fase blijkt te zijn(pubers hebben vaker extreme veranderingen) is hij/zij/het er echt zuur van.
Dit.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wat een hartverwarmende tolerantie in dit topic
En zo fijn ook dat niemand oordeelt over het leven van een ander
Daarom altijd even met je hand dat broekje in.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
Door dit topic krijg ik wel weer die angst dat een van mijn gehosselde chickies een jongen blijkt te zijn en ik met een jongen getongd heb
Er worden tegenwoordig zoveel slechte flutdiagnoses gesteld. Het ligt ook aan de trend. In Rusland word je dan doorverwezen naar een psychiater en aan de pillen gezet, bijvoorbeeld. Hier willen we allemaal o zo tolerant zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je die pillen krijgt heb je vaak al met de nodige personen gesproken.
En dan bedoel ik geen dealers maar psychologen en huisarts.
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef luckass het volgende:
Dat is godverdomme nog erger dan flikker zijn.
Kijk, ik hoef je niet met mijn mening proberen over te halen omdat er op den duur toch om feiten gevraagd gaat worden maar ik ga er niet van uit dat van de stel 1000 mensen die per jaar in zo'n traject belanden 900 rond de 25e zeggen, goh, had ik dit maar niet gedaan, waar zat ik met mijn gedachten.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Er worden tegenwoordig zoveel slechte flutdiagnoses gesteld. Het ligt ook aan de trend. In Rusland word je dan doorverwezen naar een psychiater en aan de pillen gezet, bijvoorbeeld. Hier willen we allemaal o zo tolerant zijn.
Ik zat te gniffelenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heeft hij soms grotere tietjes?
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef Radoslaw het volgende:
in Polen worden zulke mensen serieus voor de trein gegooid of opgelosten in een inrichting
Oh meneer is ineens psychiaterquote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Chernobog het volgende:
In mijn opinie is het gewoon een ziekte zoals schizofrenie. Dat moet je behandelen. Iemand die zich een kat voelt en zich laat ombouwen tot kat, vinden wij ziek. Iemand als Lolo Ferrari met enorme tieten waar ze aan bezweek, hebben we ook afgekeurd. Maar dit kan wel?
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:56 schreef __Saviour__ het volgende:
In welke kleedkamer moet ie bij de gym?
Zo kan het dus ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef Radoslaw het volgende:
in Polen worden zulke mensen serieus voor de trein gegooid of opgelosten in een inrichting
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Chernobog het volgende:
In mijn opinie is het gewoon een ziekte zoals schizofrenie. Dat moet je behandelen. Iemand die zich een kat voelt en zich laat ombouwen tot kat, vinden wij ziek. Iemand als Lolo Ferrari met enorme tieten waar ze aan bezweek, hebben we ook afgekeurd. Maar dit kan wel?
Wut? Ik dacht dat ik macho neger kan worden van veel kip eten?!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hormonen zitten ook in kip, en mischien vind hij wel dat hij in het ''verkeerde'' lichaam is geboren
Ik ben helemaal niet religieus. Dat is Akantha.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
Tering wat een kortzichtigheid hier weer![]()
Oh wacht ts is Chernobogdie religieuze flapdrol met zijn prachtige Henk en Ingrid bestaan
![]()
Anders lees je dit even:
http://www.dailymail.co.u(...)l-sex-change-op.html
Haha, heb je links van artikelen?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef Radoslaw het volgende:
Oh. Nuja, doet niet af aan mijn argument :'')quote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]Lolo Ferrari pleegde zelfmoord
En daar heb jij last van, want.....?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Chernobog het volgende:
Een vriendin van mij is docent en die heeft gewoon een tranny in haar klas. Meneer slikt hormonen en heeft, naast zijn tampeloeris, ook nog twee tietjes. De docenten moeten hem nu met haar aanspreken.
Saillant detail is dat hij nog maar 16 is, en dus vol hormonen wordt gepropt.
Heb je het artikel nou gelezen of niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:09 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet religieus. Dat is Akantha.
DIT.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is je plicht om te waken over de maatschappij.
De wereld draait niet alleen om jezelf.
Ja, walgelijk. 16 jarigen een nep-vagijn geven.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je het artikel nou gelezen of niet?
Is Engels een beetje moeilijk voor je?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:18 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ja, walgelijk. 16 jarigen een nep-vagijn geven.
Waar uit blijkt dat? Ik zie nergens waar dat uit blijkt. Alle psychologen zijn het ermee eens dat je je geestelijk nog tot je 23e ontwikkeld en tot dan niet helemaal volwassen bent. Je maakt dan ook minder goed overwogen beslissingen.Hij wil een meisje zijn omdat hij dan rokjes kan dragen en een popsterretje kan zijn. Tsja.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is Engels een beetje moeilijk voor je?Dat is het hele punt van het artikel niet. Het gaat erom dat een 16 jarige prima instaat is zelf zo'n beslissing te maken
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Chernobog het volgende:
Een vriendin van mij is docent en die heeft gewoon een tranny in haar klas. Meneer slikt hormonen en heeft, naast zijn tampeloeris, ook nog twee tietjes. De docenten moeten hem nu met haar aanspreken.
Saillant detail is dat hij nog maar 16 is, en dus vol hormonen wordt gepropt.
Jongen*quote:Op zondag 6 januari 2013 01:26 schreef s0ul1991 het volgende:
TS komt eindelijk uit haar hunebed lopen?
Dat meisje doet je niks hoor. Je hebt haar nog nooit eens gezien. Sterker nog, ze komt niet eens in je leven voorEn dan mekkeren als een kind dat iemand anders dan jezelf is.
zo kortzichtig, schaam je.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat? Ik zie nergens waar dat uit blijkt. Alle psychologen zijn het ermee eens dat je je geestelijk nog tot je 23e ontwikkeld en tot dan niet helemaal volwassen bent. Je maakt dan ook minder goed overwogen beslissingen.Hij wil een meisje zijn omdat hij dan rokjes kan dragen en een popsterretje kan zijn. Tsja.
Dus wij mogen een ziek iemand niet ziek noemen omdat diegene anders zelfmoord pleegt?:')quote:Op zondag 6 januari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.
Laat die persoon.
Zwak persoon danquote:Op zondag 6 januari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.
Laat die persoon.
quote:
Kijk jou met je non argumenten en je gezeik.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:31 schreef Chernobog het volgende:
Was bij DWDD, 2 meter lang, geen tieten, maar toch "ik ben een meisje". kijk ook naar die neusring.
Heb jij ook een pielemuis?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk jou met je non argumenten en je gezeik.
Makkelijk he een oordeel vellen zonder ook maar iets te kennen/weten. Ik begrijp mensen die zelfmoord plegen niet. Zij is de enige bij wie ik het begrijp.quote:
Wijf, ga eens afwassen.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:34 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Dit soort zieke personen hebben voor mij geen waarde.
Eh? Wat?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:35 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je voelt je nu vast lekker openminded.
Wil zijn*quote:Op zondag 6 januari 2013 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh? Wat?Is het zooooo lastig voor mensen tegenwoordig om gewoon iemand te accepteren om wie hij/zij is?
Nee meisje. Zij heeft die beslissing vast samen met haar ouders en dokter genomen. Die ouders hebben hun kind zien opgroeien. Ze zagen misschien wel dingen als: ze speelde altijd met poppen, met meisjes, verklede haar vaak in jurkjes etc.quote:
Zit je dan ongelukkig te zijn tot je 21e. Je denkt toch niet dat ze zomaar omgebouwd worden?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:37 schreef MAHL het volgende:
Van mij mogen dit soort personen zichzelf ombouwen als ze dat willen, maar er moet gewoon een minimumleeftijd op staan. 21 ofzo, dat het echt een weloverwogen beslissing is en niet eentje die overheerst wordt door puberhormonen. Meestal komen de mensen die zich 'in een verkeerd lichaam voelen' er later achter dat ze helemaal geen vrouw willen zijn maar gewoon homo zijn, en dan gaat het de maatschappij weer klauwen met geld kosten om de verbouwing ongedaan te maken
Mee eens...zag eens zo een docu op tv, ook een die wilde veranderen van geslacht, van jochie naar meisje, de ouders van die overjarige christen hippies ineens, vonden het mega interressant zo een kind te hebben...quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
Wie ben jij om te oordelen welk leven wel waardevol is en welk niet? Bekrompen ziel.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:34 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Dit soort zieke personen hebben voor mij geen waarde.
XY chromosomen. Penis. Jongenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:37 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee meisje. Zij heeft die beslissing vast samen met haar ouders en dokter genomen. Die ouders hebben hun kind zien opgroeien. Ze zagen misschien wel dingen als: ze speelde altijd met poppen, met meisjes, verklede haar vaak in jurkjes etc.
Zo'n beslissing neem je niet zomaar. Volgens mij krijg je die hormonen niet eens zonder toestemming van een psycholoog en dokter.
Laat mensen in hun waarde. Zij leeft er mee jij niet. Jij gaat je eigen gang en zij de hare.
Psychiaters verdienen er geld aan, en dokters kunnen dan lekker interessant doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit je dan ongelukkig te zijn tot je 21e. Je denkt toch niet dat ze zomaar omgebouwd worden?
Tjah zoiets...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef Chernobog het volgende:
En wie gaven haar die poppen en die jurkjes? Die ouders hebben het gewoon gepusht.
Als je leest staat er dat ze al vanaf haar tweede geuit heeft dat ze zich een meisje voelt en dat ze al sinds haar twaalfde bezig is met de verandering. Dat zijn dus al haar levensfasen en is dus niet iets wat even in een vlaag van verstandsverbijstering is besloten.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat? Ik zie nergens waar dat uit blijkt. Alle psychologen zijn het ermee eens dat je je geestelijk nog tot je 23e ontwikkeld en tot dan niet helemaal volwassen bent. Je maakt dan ook minder goed overwogen beslissingen.Hij wil een meisje zijn omdat hij dan rokjes kan dragen en een popsterretje kan zijn. Tsja.
Weljaaaaa. En als je een zusje hebt die poppen heeft, moet je het dan maar afpakken?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef Chernobog het volgende:
En wie gaven haar die poppen en die jurkjes? Die ouders hebben het gewoon gepusht.
Wie ben jij om te oordelen over mij?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wie ben jij on te oordelen welk leven wel waardevol is en welk niet? Bekrompen ziel.
Dat dusquote:
Het zijn altijd dezelfden.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mee eens...zag eens zo een docu op tv, ook een die wilde veranderen van geslacht, van jochie naar meisje, de ouders van die overjarige christen hippies ineens, vonden het mega interressant zo een kind te hebben...
Kijk ons eens wat wij hebben voortgebracht voor iets speciaals, leken ze te denken.
Werkelijk was er misselijk van.
Het kind werd op handen gedragen door klasgenootjes, waar een ander doodgepest wordt om niks moest dit ineens weer wel kunnen...zucht?
Ja, want alles moet maar kunnen he.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:33 schreef iFok. het volgende:
Zolang ze me niet lastig vallen ... prima toch? Laat ze lekker.
Wel een beetje vreemd. Je gaat van een man naar een vrouw.. Zoiets als een ferrari enzo inruilen voor een fiat multipla. Klopt gewoon niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh? Wat?Is het zooooo lastig voor mensen tegenwoordig om gewoon iemand te accepteren om wie hij/zij is?
Pim kan geen make up opdoen en heeft neptieten.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:36 schreef CrashO het volgende:
Was een paar jaar geleden ook in Duitsland. Die kerel was op zijn 12e al begonnen aan hormonen en krijg op zijn 16e de operatie waarbij hij permanent van een Tim in een Kim veranderde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb aan die paar posts genoeg gehad om jou ook een simpele ziel te noemen ja. Echt waar.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:39 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over mij?
Op mijn 2e wist ik niet eens precies wat een jongen of een meisje waren man. 2jarigen hebben daar geen besef van. Die zien een jurkje en denken mooi. Mijn zus speelde ook met auto's en die heeft nu ook geen pik.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je leest staat er dat ze al vanaf haar tweede geuit heeft dat ze zich een meisje voelt en dat ze al sinds haar twaalfde bezig is met de verandering. Dat zijn dus al haar levensfasen en is dus niet iets wat even in een vlaag van verstandsverbijstering is besloten.
Verder bron van het psychologen argument want naar mijn weten gaat die vlieger alleen op voor de inteligentie van een persoon.
Als zij/hij niemand lastig valt prima toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:40 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Ja, want alles moet maar kunnen he.
Precies!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Op mijn 2e wist ik niet eens precies wat een jongen of een meisje waren man. 2jarigen hebben daar geen besef van. Die zien een jurkje en denken mooi. Mijn zus speelde ook met auto's en die heeft nu ook geen pik.
Ik oordeel niet, ik geef mijn mening. Wat jij doet, is onzin uitkramen.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:39 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over mij?
Hoe bekrompen? Jij en je zus niet nee. Nooit gevoelens gehad om te veranderen naar een man, dus waar praat je over. Je weet niet waar het over gaat. Je weet niet hoe zo'n persoon zich voelt. Wie ben jij dan om daarover te oordelen, al helemaal hoe je nu doet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Op mijn 2e wist ik niet eens precies wat een jongen of een meisje waren man. 2jarigen hebben daar geen besef van. Die zien een jurkje en denken mooi. Mijn zus speelde ook met auto's en die heeft nu ook geen pik.
Ik denk dat het eerder nog gaat om het feit dat alles maar moet kunnen tegenwoordig.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:42 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als ze/hij niemand lastig valt prima toch?
Aparte kleedkamerquote:Op zondag 6 januari 2013 01:42 schreef SchoneZoon het volgende:
Moet "zij" nu ook omkleden in de meisjeskleedkamer bij gym?
Is het niet gewoon stiekem een gaylord? "Zij" valt kennelijk ook op jongens ipv meisjes neem ik aan
Dit ja. En een tattoo kan je laseren. Een nepvagijn niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder nog gaat om het feit dat alles maar moet kunnen tegenwoordig.
En als je zo jong bent?
Dat vind ik ook met tattoos, ja leuk op je 16e misschien maar straks ben je 35 en heb je een goede baan, maar wel zonder je blousemouwen op te stropen! Zonde toch...?
Begrijpend lezen. Leer hetquote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:42 schreef SchoneZoon het volgende:
Is het niet gewoon stiekem een gaylord? "Zij" valt kennelijk ook op jongens ipv meisjes neem ik aan
welke valentijn ? trannies zijn toch ook homos trouwensquote:Op zondag 6 januari 2013 01:44 schreef Chernobog het volgende:
En die Valentijn komt op TV ook over als een arrogante bitch. Voelt zich heeeel speciaal dat hij nu een poentje heeft.
Ik ken zat homo's, ook vrouwelijke, die make up dragen, en die zeggen allemaal dat trannies gewoon gek zijn.
Dat jaquote:Op zondag 6 januari 2013 01:44 schreef Chernobog het volgende:
En die Valentijn komt op TV ook over als een arrogante bitch. Voelt zich heeeel speciaal dat hij nu een poentje heeft.
Ik ken zat homo's, ook vrouwelijke, die make up dragen, en die zeggen allemaal dat trannies gewoon gek zijn.
Wel te snel ja. De maatschappij is te tolerant hiervoor geworden, als je jezelf wilt ombouwen mag het best, maar pas als je geestelijk en lichamelijk volwassen bent en een weloverwogen beslissing kunt maken.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit je dan ongelukkig te zijn tot je 21e. Je denkt toch niet dat ze zomaar omgebouwd worden?
Idd, biologisch gezien wel ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
welke valentijn ? trannies zijn toch ook homos trouwens
Uhm neequote:Op zondag 6 januari 2013 01:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft niet. Je hebt ook jongens die veranderen naar meisjes en dan ook op meisjes vallen. Net zoals meisjes die naar jongens veranderen soms ook nog op jongens vallen.quote:
Ik blijf het maar raar vinden hoor. Los van borsten en een kut is een vrouwelijk lichaam niet zo heel andersquote:
Ja dat was die ene docu die ik gezien had...quote:
Dat is zonde, inderdaad. Dus ik vind ook dat ze daar goed geïnformeerd over moeten worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder nog gaat om het feit dat alles maar moet kunnen tegenwoordig.
En als je zo jong bent?
Dat vind ik ook met tattoos, ja leuk op je 16e misschien maar straks ben je 35 en heb je een goede baan, maar wel zonder je blousemouwen op te stropen! Zonde toch...?
quote:
verwarring heeerstquote:
van dat filmpjequote:Op zondag 6 januari 2013 01:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dan waren ze sowieso al hommo dus.. voelde ze zich een vrouwelijke homoseksueel gevangen in t lichaam van een jongetjequote:Op zondag 6 januari 2013 01:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft niet. Je hebt ook jongens die veranderen naar meisjes en dan ook op meisjes vallen. Net zoals meisjes die naar jongens veranderen soms ook nog op jongens vallen.
IRL Mr. Garrison, van man naar homo naar vrouw naar lesbie naar man...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:42 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik bedoel dan ook mannen die zich om laten bouwen en vervolgens op mannen vallen. Dat zijn biologisch gezien gewoon homo's, of ze nou een nepvagina of nog een penix hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft niet. Je hebt ook jongens die veranderen naar meisjes en dan ook op meisjes vallen. Net zoals meisjes die naar jongens veranderen soms ook nog op jongens vallen.
Hm hm en tegenwoordig kan men dit dus opereren dat kost heeeeeeeeeeel veel centjes, maar als ze echt willen dan...mag het!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dan waren ze sowieso al hommo dus.. voelde ze zich een vrouwelijke homoseksueel gevangen in t lichaam van een jongetje
ja dat filmpje zag ik net pas in quotequote:
Oh het is maar een depressie??? Je bent echt een troll he?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Chernobog het volgende:
Moet je dan niet aan je depressie werken ipv aan je lijf sleutelen. Net als die Michael Jackson, ipv geestelijke hulp bouwde hij zijn hele smoel om.
pics van piks bedoel jequote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Nog piks van foto's enzo van verbouwdigen?
Bedoel en hoe zit dat met gevoel....is het dan of iemand in je achterlijke knievel zit te naaien of ehm?
(Bedoel ze zullen ergens huid vandaan halen!)
Ik heb liever een piemel dan een poeniequote:Op zondag 6 januari 2013 01:44 schreef Chernobog het volgende:
Mee eens verplicht meedoen aan een hoeheetdat?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Chernobog het volgende:
Moet je dan niet aan je depressie werken ipv aan je lijf sleutelen. Net als die Michael Jackson, ipv geestelijke hulp bouwde hij zijn hele smoel om.
Scharenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik heb liever een piemel dan een poenie![]()
Wat heeft hij aan een poentje als hij toch niet zwanger kan worden? Wat heeft hij aan een poentje als hij op meisjes valt?![]()
Bij man naar vrouw wordt de huid van de penis gebruikt om de vagina te maken. Maar je moet het maar even googlenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Nog piks van foto's enzo van verbouwdigen?
Bedoel en hoe zit dat met gevoel....is het dan of iemand in je achterlijke knievel zit te naaien of ehm?
(Bedoel ze zullen ergens huid vandaan halen!)
Brrrrr.....en gevoel zit dat er dan nog?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij man naar vrouw wordt de huid van de penis gebruikt om de vagina te maken. Maar je moet het maar even googlen
Je snapt dat de ombouwing niet compleet is als je dat niet doet?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik heb liever een piemel dan een poenie![]()
Wat heeft hij aan een poentje als hij toch niet zwanger kan worden? Wat heeft hij aan een poentje als hij op meisjes valt?![]()
Wordt hij dan ook ongesteld? Krijgt ie een neppe baarmoeder ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je snapt dat de ombouwing niet compleet is als je dat niet doet?
Ik herinner me ineens dat hier een foto van op FOK! was geplaatstquote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef Chernobog het volgende:
Neem aan dat ze van je eikel je clitoris maken ofzo.
De clitoris wordt uit de eikel gemaakt dus jaquote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Brrrrr.....en gevoel zit dat er dan nog?
Nee want hij produceert geen eitjes dus dat kan niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:52 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wordt hij dan ook ongesteld? Krijgt ie een neppe baarmoeder ofzo?
[..]
Ik herinner me ineens dat hier een foto van op FOK! was geplaatst![]()
Mag ik even voor de grap vragen wat je leeftijd is, je redeneerdt en beargumenteerd namelijk als een twaalf jarigequote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Chernobog het volgende:
Ohja dat is waarquote:Op zondag 6 januari 2013 01:53 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Nee want hij produceert geen eitjes dus dat kan niet.
Waarom? Dat is toch mooi als iemand daar gelukkig van wordt?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:56 schreef iFok. het volgende:
Nog een paar jaar en je kunt iemand volledig ombouwen... Lijkt me best eng.
Penis wordt vagina. Chromosomen blijven hetzelfde, maar zij voelt zich vrouw. En als dat kind wil dat ik haar alvast haar/zij etc noem, dan doe ik dat. Dat kind is dan gelukkig wat wil je nog meer.quote:
Klopt, maar eng is het wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch mooi als iemand daar gelukkig van wordt?
Redeneert*quote:Op zondag 6 januari 2013 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag ik even voor de grap vragen wat je leeftijd is, je redeneerdt en beargumenteerd namelijk als een twaalf jarige
opgelost.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Penis wordt vagina. Chromosomen blijven hetzelfde, maar zij voelt zich vrouw. En als dat kind wil dat ik haar alvast haar/zij etc noem, dan doe ik dat. Dat kind is dan gelukkig wat wil je nog meer.
Wil je mij God noemen? Word ik gelukkig van.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Penis wordt vagina. Chromosomen blijven hetzelfde, maar zij voelt zich vrouw. En als dat kind wil dat ik haar alvast haar/zij etc noem, dan doe ik dat. Dat kind is dan gelukkig wat wil je nog meer.
Een transseksueel beslist niet hoe zij/hij voelt, achterlijke holbewoner.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:52 schreef Chernobog het volgende:
Ik heb besloten dat ik kat wil worden. Daarom is mijn UI van een kat want dat is mijn wensgeslacht. Soms scheer ik mij twee maanden niet en dan ga ik lekker harig op 4 poten lopen en miauwen. Jullie mogen mij niet pesten want ik ben dan mezelf. Ik kan er ook niks aan doen dat ik me zo voel.
Je hebt Che in je UI, alles wat je zegt is nietig verklaard.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Een transseksueel beslist niet hoe zij/hij voelt, achterlijke holbewoner.
STEUN ME NOU IK BEN ANDERS MAAR WEL ZOALS JIJ EN IKquote:Op zondag 6 januari 2013 01:52 schreef Chernobog het volgende:
Ik heb besloten dat ik kat wil worden. Daarom is mijn UI van een kat want dat is mijn wensgeslacht. Soms scheer ik mij twee maanden niet en dan ga ik lekker harig op 4 poten lopen en miauwen. Jullie mogen mij niet pesten want ik ben dan mezelf. Ik kan er ook niks aan doen dat ik me zo voel.
Ja, who cares?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:59 schreef Chernobog het volgende:
Homoseksuele dansleraar vindt het ook vreemd en deelt mijn mening op 06:00
Wordt het niet tijd om te slapen? Je doet raar...quote:Op zondag 6 januari 2013 02:01 schreef Chernobog het volgende:
[..]
STEUN ME NOU IK BEN ANDERS MAAR WEL ZOALS JIJ EN IK
*aait*quote:Op zondag 6 januari 2013 02:01 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Nyaaaaa purr purrquote:Op zondag 6 januari 2013 02:02 schreef Holvocht het volgende:
[..]
*aait*
Ik zou niemand aanraden kat te worden. Kattenbrokken
Altijd al moeite mee gehad en ik ben gewoon heel moequote:Op zondag 6 januari 2013 01:58 schreef Holvocht het volgende:
[..]
Redeneert*
Beargumenteert*
Ik hoop dat je dyslectisch bent, anders is dit een mooi gevalletje ironie.
Je moet al zoveel keuzes maken op je 16de, maar als het persoonlijk wordt mag het opeens niet meer? Denk je echt dat een 16-jarige hiervoor kiest omdat ie hierdoor populair wordt of positieve aandacht wil? Hij zal heus wel zijn redenen hebben gehad om zo'n drastische en kwetsbare koers te varen en wat de neuk zou jou dat uitmaken.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:52 schreef Chernobog het volgende:
Waar doet diegene raar...niet zo met je vriendjes meeleuteren he? aubquote:Op zondag 6 januari 2013 02:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd om te slapen? Je doet raar...
quote:Op zondag 6 januari 2013 02:04 schreef Crisisstudent het volgende:
Hij zal heus wel zijn redenen hebben gehad om zo'n drastische en kwetsbare koers te varen en wat de neuk zou jou dat uitmaken.
Ja alleen maar omdat ik weinig van dit soort absurde reacties tegenkom.quote:
Weet je als jij daar blij van wordt doe je dat toch, ik hou je niet tegenquote:Op zondag 6 januari 2013 02:01 schreef Chernobog het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2013 02:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar doet diegene raar...niet zo met je vriendjes meeleuteren he? aub
Op je 16e denken de meeste mensen nog dat ze een heel stoer leven gaan krijgen en links gaan stemmen en ontwikkelingswerk doen in de derde wereld en socialisme enzo. Naarmate je ouder wordt krijg je toch een ietwat realistischer beeld van jezelf en de wereld.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:04 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Je moet al zoveel keuzes maken op je 16de, maar als het persoonlijk wordt mag het opeens niet meer? Denk je echt dat een 16-jarige hiervoor kiest omdat ie hierdoor populair wordt of positieve aandacht wil? Hij zal heus wel zijn redenen hebben gehad om zo'n drastische en kwetsbare koers te varen en wat de neuk zou jou dat uitmaken.
TS brengt het wel enigszins bot over ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd al moeite mee gehad en ik ben gewoon heel moe![]()
En ik zie de ironie niet, ik kom nog altijd met op feiten gebaseerde argumenten in plaats van hier de grootste onzin te verkondigen
Nee dat is gek, maak een vuurtje, haal een kruis en nagels, pak een hooivork!1quote:Op zondag 6 januari 2013 02:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je als jij daar blij van wordt doe je dat toch, ik hou je niet tegen
Dus dat. Pubers zijn nog flink labiel. Lees de topics in R&P en PUB maar.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op je 16e denken de meeste mensen nog dat ze een heel stoer leven gaan krijgen en links gaan stemmen en ontwikkelingswerk doen in de derde wereld en socialisme enzo. Naarmate je ouder wordt krijg je toch een ietwat realistischer beeld van jezelf en de wereld.
Alsmaar niet kwetsen? Ik hoor tegenwoordig meer mensen kwetsen dan niet!quote:Op zondag 6 januari 2013 02:10 schreef Chernobog het volgende:
Iemand moet het een keer to the point en bot zeggen. In dit land willen we alsmaar niet kwetsen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Waarom denk jij dat je weet wat slimmer voor hem is? Zoals ik al zei, zo'n keuze maken doe je om geen enkele andere reden dan dat je geen andere uitweg ziet. Dit heeft niets met een puberlijke dwaalactie te maken, want alles wat een puber wil is normaal zijn, en dat is nogal het tegenovergestelde van tietjes laten groeien op je eerste borsthaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op je 16e denken de meeste mensen nog dat ze een heel stoer leven gaan krijgen en links gaan stemmen en ontwikkelingswerk doen in de derde wereld en socialisme enzo. Naarmate je ouder wordt krijg je toch een ietwat realistischer beeld van jezelf en de wereld.
quote:Op zondag 6 januari 2013 02:00 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je hebt Che in je UI, alles wat je zegt is nietig verklaard.
Ja, homoseksualiteit is een besmettelijke ziekte en gingers hebben geen zielquote:Op zondag 6 januari 2013 02:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsmaar niet kwetsen? Ik hoor tegenwoordig meer mensen kwetsen dan niet!Heb je nog meer onzin op de planken liggen?
Homoseksualiteit en pedofilie vind jij dan ook ziektes? Zelfde laken een pak.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Chernobog het volgende:
volgensmij is ook al vastgesteld dat dat een ziekte is toch? Omdat er 1 of ander gen ofzo mist dan (weet niet meer precies wat t was). Wat overigens helemaal niet hoeft te zeggen dat homosexualiteit iets slechts isquote:Op zondag 6 januari 2013 02:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Homoseksualiteit en pedofilie vind jij dan ook ziektes? Zelfde laken een pak.
linkje naar documentairequote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Chernobog het volgende:
Toch wel ruig als je dat dan echt doet (digitaal schouderklopje voor mij).quote:Op zondag 6 januari 2013 02:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
serieus? shit wordt steeds gekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 02:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
volgensmij is ook al vastgesteld dat dat een ziekte is toch? Omdat er 1 of ander gen ofzo mist dan (weet niet meer precies wat t was). Wat overigens helemaal niet hoeft te zeggen dat homosexualiteit iets slechts is
Dit is best een goed punt. Je mag natuurlijk best homoseksueel zijn als jij dat prettig vindt, maar vrouw in mannenlichaam kan ik ook niet echt begrijpen eerlijk gezegd. Lijkt meer op een persoonlijkheidsstoornis inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Chernobog het volgende:
ja of in ieder geval gewoon dat er iets niet klopt ofzoquote:Op zondag 6 januari 2013 02:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
serieus? shit wordt steeds gekker
mja weet niet, zijn nu ook genoeg vrouwen die "mannelijker" denken dan sommige mannenquote:Op zondag 6 januari 2013 05:48 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Je blijft natuurlijk zitten met je mannelijke manier van denken, dus echt man > vrouw of vrouw > man kan niet.
Nee, jongen. Dit is geen keuze die je neemt. Je chromosomen zijn nou eenmaal XY en dat heeft de natuur al voor je gekozen. Je kunt beslissingen nemen over je geaardheid, over je neuscorrectie, etcetera, maar hoeveel hormonen je ook inspuit en hoeveel operaties je ook ondergaat, je blijft biologisch gewoon hoe je bent geboren. Een jongen dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:37 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee meisje. Zij heeft die beslissing vast samen met haar ouders en dokter genomen. Die ouders hebben hun kind zien opgroeien. Ze zagen misschien wel dingen als: ze speelde altijd met poppen, met meisjes, verklede haar vaak in jurkjes etc.
Zo'n beslissing neem je niet zomaar. Volgens mij krijg je die hormonen niet eens zonder toestemming van een psycholoog en dokter.
Laat mensen in hun waarde. Zij leeft er mee jij niet. Jij gaat je eigen gang en zij de hare.
Ik hoop dat je meteen een beter karakter neemt, dan word je misschien een leuk huisdier.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:52 schreef Chernobog het volgende:
quote:
Uit je middelste link. Het is dus net als pedofilie een hersenafwijking, maar dan is de vraag waarom de ene hersenafwijking behandeld moet worden en de andere niet.quote:Scientists in Holland have found preliminary evidence that male transsexuals - men who identify sexually with women - have a strikingly different brain structure from "ordinary" men, at least in one key area about one-eighth of an inch wide.
In today's Nature, a team of researchers from Amsterdam reports that they conducted post-mortem exams on the brains of six male-to female transsexuals. Specifically, they studied one particular part of hypothalamus, called the central division of the bed nucleus of the stria terminalis (BSTc).
This area, which is thought to influence sexual behavior, is on average 44 percent larger in men than women. Yet all six subjects had BSTc regions that were female sized, Dick Swaab of the Netherlands Institute for Brain Research and colleagues found.
Maar meestal hebben deze pubers/kinderen al vanaf hun kleutertijd last vast deze gevoelens.. Het is niet dat ze dat ineens hebben van hun puberteit..quote:Op zondag 6 januari 2013 09:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niets tegen transgenders verder maar 16 vind ik veel te jong om zoiets te ondergaan. In de puberteit worden beslissingen - hoe correct ze ook lijken - vaak in impuls genomen en daardoor vind ik dat je met dit soort ingrijpen moet wachten tot de persoon volwassen is.
Met hormoonremmers beginnen voordat de puberteit is begonnen heeft als voordeel dat je later bijvoorbeeld geen borstoperatie hoeft te ondergaan. Bovendien zijn operaties al niet toegestaan voor je volwassen bent.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niets tegen transgenders verder maar 16 vind ik veel te jong om zoiets te ondergaan. In de puberteit worden beslissingen - hoe correct ze ook lijken - vaak in impuls genomen en daardoor vind ik dat je met dit soort ingrijpen moet wachten tot de persoon volwassen is.
Dat krijgen ze niet zomaar, daar moeten ze heel veel gesprekken over hebben met een psychiater/psycholoog.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klopt, dat zit er al vanaf jongs af aan in dat gevoel van een ander geslacht te zijn. Dat is ook wel zo en vanuit biologisch opzicht zijn dat soort ingrepen beter om op jonge leeftijd te doen. Ik heb alleen mijn bedenkingen of je een kind van 16 zulke beslissingen moet en kan laten nemen, of niet beter is om even tot volwassen leeftijd te wachten.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar meestal hebben deze pubers/kinderen al vanaf hun kleutertijd last vast deze gevoelens.. Het is niet dat ze dat ineens hebben van hun puberteit..
Omdat seks met kinderen altijd misbruik is. Het is absoluut geen gelijkwaardige relatie.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Uit je middelste link. Het is dus net als pedofilie een hersenafwijking, maar dan is de vraag waarom de ene hersenafwijking behandeld moet worden en de andere niet.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)hersenafwijking.html
Volgens mij moet je daarnaast ook minimaal een half jaar als het andere geslacht `geleefd` hebben. Je krijgt die hormonen inderdaad echt niet zo makkelijk als velen denken in dit topic.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat krijgen ze niet zomaar, daar moeten ze heel veel gesprekken over hebben met een psychiater/psycholoog.
Die kat in je UI is een debieltje, dus wat dat betreft komt het prima overeen.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:52 schreef Chernobog het volgende:
Daar komt ook bij dat juist in de puberteit het lichaam zulke ontwikkelingen doormaakt dat het later een stuk moeilijker wordt om een goede overgang te maken.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:40 schreef DeLuna het volgende:
Maar meestal hebben deze pubers/kinderen al vanaf hun kleutertijd last vast deze gevoelens.. Het is niet dat ze dat ineens hebben van hun puberteit..
Nee dat klopt ik heb alleen mijn bedenkingen of de middelbare school wel zo'n veilige omgeving is om zo'n verandering door te maken en of het niet verstandig is om nog een jaartje of 2 te wachten.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarnaast ook minimaal een half jaar als het andere geslacht `geleefd` hebben. Je krijgt die hormonen inderdaad echt niet zo makkelijk als velen denken in dit topic.
Jaren depressief zijn om acceptatie van je omgeving te krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat klopt ik heb alleen mijn bedenkingen of de middelbare school wel zo'n veilige omgeving is om zo'n verandering door te maken en of het niet verstandig is om nog een jaartje of 2 te wachten.
Nee, dat zeg ik niet. En ik ben ook de laatste die zou zeggen dat we op de middelbare allemaal zo moeten zijn. Maar pubers zijn onzeker en om die reden klonteren ze samen en loopt zo'n persoon het gevaar dat hij/zij het heel lastig gaat krijgen omdat middelbare scholen doorgaans hele intolerante omgevingen zijn. En aangezien zo'n verandering zelf al aardig wat geestelijke energie kost vind ik het misschien beter om daar even mee te wachten tot na de middelbare.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jaren depressief zijn om acceptatie van je omgeving te krijgen.Laten we inderdaad allemaal hetzelfde zijn op de middelbare school: stoere heteroseksuele jongens. Goed idee. Dan zijn alle problemen verholpen.
Nou inderdaad!! Zitten zelf ook nog in hun puberteit geloof ik. Wat een kortzichtigheid spreiden die ten toon... Gewoonweg stuitend.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:18 schreef budvar het volgende:
Gelukkig zitten er ook nog normaal reagerende mensen hier, dacht even op stormfront ofzo belandt te zijn.
Fora is meervoud.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:10 schreef Knijpflesje het volgende:
Ugh bij mij op een andere fora zit er ook eentje die zon operatie gaat ondergaan. Gaat ie echt vragen stellen als.
"Hihi van welk toilet moet ik straks gebruik gaan maken?"
En ook van of hij/zij/het niet ontzettend gepest gaat worden en dat ie daar bang voor is en iedereen reageren met. NEEE TUURLIJK NIET JOH! Ze zullen vast hartstikke trots zijn!
Ik ook als ik weer eens mijzelf naar de tyfus heb gezopen en wenste dat iemand anders die ellende the day after had.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:41 schreef sinepedraap het volgende:
Soms voel ik me wel eens gevangen in het verkeerde lichaam
En welk forum is dat dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:10 schreef Knijpflesje het volgende:
Ugh bij mij op een andere fora zit er ook eentje die zon operatie gaat ondergaan. Gaat ie echt vragen stellen als.
"Hihi van welk toilet moet ik straks gebruik gaan maken?"
En ook van of hij/zij/het niet ontzettend gepest gaat worden en dat ie daar bang voor is en iedereen reageren met. NEEE TUURLIJK NIET JOH! Ze zullen vast hartstikke trots zijn!
eng he, mensen met een andere mening.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou inderdaad!! Zitten zelf ook nog in hun puberteit geloof ik. Wat een kortzichtigheid spreiden die ten toon... Gewoonweg stuitend.
Of ts is onzeker over zijn/haar eigen gender!quote:Op zondag 6 januari 2013 11:19 schreef Panzermaus het volgende:
TS kan er weldegelijk niet mee omgaan dat een 16-jarige hormonale ex-boy grotere borsten heeft dan zij.
Ts heeft zulke kleine tetten dat cup A nog te groot isquote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Of ts is onzeker over zijn/haar eigen gender!
Een andere mening hebben is prima natuurlijk.quote:
Tja. Ik ben toch erg blij dat ik gewoon hetero ben. Zachte en natuurlijke vrouwenlijfjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is prima natuurlijk.
Zeggen dat zoiets "erger is als flikker zijn" is gewoon achterlijk.
Prima dat jij dat vind maar ik denk dat 90% van de wereldbevolking er ook zo over denkt. Door dat achterlijk noemen zet je iedere mogelijke discussie bij voorbaat vast.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is prima natuurlijk.
Zeggen dat zoiets "erger is als flikker zijn" is gewoon achterlijk.
Ben ook hetero en vind een mooie vrouw 1 van de mooiste dingen wat rondloopt op aarde, maar ik snap gewoon niet waarom zoveel mensen problemen hebben met homo's en/of transgenders.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tja. Ik ben toch erg blij dat ik gewoon hetero ben. Zachte en natuurlijke vrouwenlijfjes.Zachte huid op hun bovenbenen waar je de hele dag tegenaan wil liggen.
Ik heb zelf met beiden geen moeite. Homo's kijk ik ook niet meer van op, je vind leuk wat je leuk vind, je voelt je zoals je je voelt en je doet wat je gevoel zegt.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:38 schreef budvar het volgende:
[..]
Ben ook hetero en vind een mooie vrouw 1 van de mooiste dingen wat rondloopt op aarde, maar ik snap gewoon niet waarom zoveel mensen problemen hebben met homo's en/of transgenders.
Nee helemaal niet, maar de toonzetting en woordkeuze waarmee ze die mening ten uiting brengen getuigt toch echt van enorme kortzichtigheid, want ze weten niet eens waarop ze reageren, omdat ze zich er niet in verdiept hebben.quote:
Inderdaad. Vind het juist mooi dat zoiets gewoon kan. Als diegene er echt zo zeker van is en zich daarbij zo goed voelt en dan ook eindelijk zichzelf kan zijn, dan kan ik het alleen maar aanmoedigenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel mooi dat er voor hen nu een oplossing bestaat zich alsnog tevreden gaan voelen in hun eigen lichaam, ik snap eigenlijk niet hoe je er tegen kunt zijn.
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je mag alleen zijn pielemuisje niet verwijderen. Hormonen mogen.
Zie Valentijn, die documentaire. Die had ook een dinky toy naast haar tietjes.
Juist. En het resultaat zal na de puberteit nooit zo mooi worden..quote:Op zondag 6 januari 2013 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat juist in de puberteit het lichaam zulke ontwikkelingen doormaakt dat het later een stuk moeilijker wordt om een goede overgang te maken.
Vandaar ook de remmers.
Dat laatste kun je gewoon bereiken hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef blek het volgende:
Iedereen zou dat recht moeten hebben.
dikke mensen die zich dun voelen,
Oudere die zich jong voelen,
Lelijke die zich knap voelen,
Kleine mensen die zich lang voelen,
Zwakke mensen die zich gespierd voelen,
Allemaal een ander lichaam krijgen !
Maar van wie ???
Ik ben het van nature.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat laatste kun je gewoon bereiken hoor.
Ik stel het mijne beschikbaar, wie wil er ruilen?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef blek het volgende:
Iedereen zou dat recht moeten hebben.
dikke mensen die zich dun voelen,
Oudere die zich jong voelen,
Lelijke die zich knap voelen,
Kleine mensen die zich lang voelen,
Zwakke mensen die zich gespierd voelen,
Allemaal een ander lichaam krijgen !
Maar van wie ???
Wat heb je in de aanbieding en wat wil je er voor terug ?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel het mijne beschikbaar, wie wil er ruilen?
Ik wil wel een week een vrouwenlichaam hebben, maar net niet die ene week van die maandquote:Op zondag 6 januari 2013 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel het mijne beschikbaar, wie wil er ruilen?
Vrouwelijk, 19 jaar, 1,65 meter lang, maat 36.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:34 schreef blek het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding en wat wil je er voor terug ?
Maak je geen zorgen ik ben bijna nooit ongesteld.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil wel een week een vrouwenlichaam hebben, maar net niet die ene week van die maand
Ok dan doe ik hetquote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik ben bijna nooit ongesteld.
Jeeyquote:Op zondag 6 januari 2013 13:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ok dan doe ik het
Heb de hele week al uit gepland
Jij zal met mijne ook wel plezier hebben, trekt veel bekijks maar dat moet je maar gewoon negeren daar ben je te goed voorquote:
Waar word je emotioneel van?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef Maisnon het volgende:
Best okay hoor die tieten, je wordt er wel allemaal emotioneel van en je moet telkens zoveel zooi meeslepen, beter was ik kiepe houwe
Dat hebben mannen soms ook wel eens hoor. Je moest eens weten waar ik wel niet allemaal emotioneel van kan worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:47 schreef Maisnon het volgende:
Als je vrouwelijke hormonen slikt, dan worden al je emoties wat meer uitversterkt heb ik het gevoel
Dus als je je rot voelt voel je je extra rot, en als je blij bent extra blijen vooral dat eerste zorgt dan voor huilen uit het niets.
Ik liet laatst een pak hagelslag op de grond vallen en dat was al genoeg
Lul niet jongen !quote:Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat hebben mannen soms ook wel eens hoor. Je moest eens weten waar ik wel niet allemaal emotioneel van kan worden.
Ooooooow jij bent homofobische man die denkt dat als die huilt die gelijk reetnicht is :Squote:
Reetnichtquote:Op zondag 6 januari 2013 13:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ooooooow jij bent homofobische man die denkt dat als die huilt die gelijk reetnicht is :S
Ik hield je slechts voor het lapje, ik heb toch meer interesse in een mooie vrouwenmenschquote:
Vind je?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:02 schreef debeterebob het volgende:
Ze is na haar 18e wel erg de verkeerde kant opgegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |