Wut? Ik dacht dat ik macho neger kan worden van veel kip eten?!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die hormonen zitten ook in kip, en mischien vind hij wel dat hij in het ''verkeerde'' lichaam is geboren
Ik ben helemaal niet religieus. Dat is Akantha.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
Tering wat een kortzichtigheid hier weer![]()
Oh wacht ts is Chernobogdie religieuze flapdrol met zijn prachtige Henk en Ingrid bestaan
![]()
Anders lees je dit even:
http://www.dailymail.co.u(...)l-sex-change-op.html
Haha, heb je links van artikelen?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef Radoslaw het volgende:
in Polen worden zulke mensen serieus voor de trein gegooid of opgelosten in een inrichting
Oh. Nuja, doet niet af aan mijn argument :'')quote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]Lolo Ferrari pleegde zelfmoord
En daar heb jij last van, want.....?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Chernobog het volgende:
Een vriendin van mij is docent en die heeft gewoon een tranny in haar klas. Meneer slikt hormonen en heeft, naast zijn tampeloeris, ook nog twee tietjes. De docenten moeten hem nu met haar aanspreken.
Saillant detail is dat hij nog maar 16 is, en dus vol hormonen wordt gepropt.
Heb je het artikel nou gelezen of niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:09 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet religieus. Dat is Akantha.
DIT.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is je plicht om te waken over de maatschappij.
De wereld draait niet alleen om jezelf.
Ja, walgelijk. 16 jarigen een nep-vagijn geven.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je het artikel nou gelezen of niet?
Is Engels een beetje moeilijk voor je?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:18 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ja, walgelijk. 16 jarigen een nep-vagijn geven.
Waar uit blijkt dat? Ik zie nergens waar dat uit blijkt. Alle psychologen zijn het ermee eens dat je je geestelijk nog tot je 23e ontwikkeld en tot dan niet helemaal volwassen bent. Je maakt dan ook minder goed overwogen beslissingen.Hij wil een meisje zijn omdat hij dan rokjes kan dragen en een popsterretje kan zijn. Tsja.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is Engels een beetje moeilijk voor je?Dat is het hele punt van het artikel niet. Het gaat erom dat een 16 jarige prima instaat is zelf zo'n beslissing te maken
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Chernobog het volgende:
Een vriendin van mij is docent en die heeft gewoon een tranny in haar klas. Meneer slikt hormonen en heeft, naast zijn tampeloeris, ook nog twee tietjes. De docenten moeten hem nu met haar aanspreken.
Saillant detail is dat hij nog maar 16 is, en dus vol hormonen wordt gepropt.
Jongen*quote:Op zondag 6 januari 2013 01:26 schreef s0ul1991 het volgende:
TS komt eindelijk uit haar hunebed lopen?
Dat meisje doet je niks hoor. Je hebt haar nog nooit eens gezien. Sterker nog, ze komt niet eens in je leven voorEn dan mekkeren als een kind dat iemand anders dan jezelf is.
zo kortzichtig, schaam je.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat? Ik zie nergens waar dat uit blijkt. Alle psychologen zijn het ermee eens dat je je geestelijk nog tot je 23e ontwikkeld en tot dan niet helemaal volwassen bent. Je maakt dan ook minder goed overwogen beslissingen.Hij wil een meisje zijn omdat hij dan rokjes kan dragen en een popsterretje kan zijn. Tsja.
Dus wij mogen een ziek iemand niet ziek noemen omdat diegene anders zelfmoord pleegt?:')quote:Op zondag 6 januari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.
Laat die persoon.
Zwak persoon danquote:Op zondag 6 januari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.
Laat die persoon.
quote:
Kijk jou met je non argumenten en je gezeik.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:31 schreef Chernobog het volgende:
Was bij DWDD, 2 meter lang, geen tieten, maar toch "ik ben een meisje". kijk ook naar die neusring.
Heb jij ook een pielemuis?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk jou met je non argumenten en je gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |