barbies waren goede oefendoelen vroeger voor mijn gi joe en speelgoedsoldatenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Chernobog het volgende:
Is hem vast ook deels aangepraat door die ouders, die zijn ook van die "tolerante" types zeker. Barbies geven aan hun zoon en hem op ballet zetten, zoals bij Valentijn
Eens.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:44 schreef Confetti het volgende:
Was hier laatst al een mooi topic over.
Ik vind dat soort mensen maar een stel freaks die ik nog amper als volwaardig mens kan zien.
Het gaat tegen al wat natuurlijk is in.
Dan zou het ook fijn zijn als er wat mee gedaan zou worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wat een hartverwarmende tolerantie in dit topic
En zo fijn ook dat niemand oordeelt over het leven van een ander
Dit soort reacties vind ik n.l. niet normaal.quote:Welke stad? Mijn zusje kent ook zo'n flikker.
Als zij zich niet gelukkig voelt in een mannenlichaam ja waarom niet. Dit soort dingen spelen vaak al vanaf kinds af aan. Het is nou ookniet echt een keuze die je in een avond maakt.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Zo iemand mag niet stemmen, niet autorijden, maar wel zijn lichaam verneuken?
Tegen de tijd dat je die pillen krijgt heb je vaak al met de nodige personen gesproken.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef eXplorer1 het volgende:
erg triest, als dit achteraf een fase blijkt te zijn(pubers hebben vaker extreme veranderingen) is hij/zij/het er echt zuur van.
Dit.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wat een hartverwarmende tolerantie in dit topic
En zo fijn ook dat niemand oordeelt over het leven van een ander
Daarom altijd even met je hand dat broekje in.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
Door dit topic krijg ik wel weer die angst dat een van mijn gehosselde chickies een jongen blijkt te zijn en ik met een jongen getongd heb
Er worden tegenwoordig zoveel slechte flutdiagnoses gesteld. Het ligt ook aan de trend. In Rusland word je dan doorverwezen naar een psychiater en aan de pillen gezet, bijvoorbeeld. Hier willen we allemaal o zo tolerant zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je die pillen krijgt heb je vaak al met de nodige personen gesproken.
En dan bedoel ik geen dealers maar psychologen en huisarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |