Ik stel het mijne beschikbaar, wie wil er ruilen?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef blek het volgende:
Iedereen zou dat recht moeten hebben.
dikke mensen die zich dun voelen,
Oudere die zich jong voelen,
Lelijke die zich knap voelen,
Kleine mensen die zich lang voelen,
Zwakke mensen die zich gespierd voelen,
Allemaal een ander lichaam krijgen !
Maar van wie ???
Wat heb je in de aanbieding en wat wil je er voor terug ?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel het mijne beschikbaar, wie wil er ruilen?
Ik wil wel een week een vrouwenlichaam hebben, maar net niet die ene week van die maandquote:Op zondag 6 januari 2013 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel het mijne beschikbaar, wie wil er ruilen?
Vrouwelijk, 19 jaar, 1,65 meter lang, maat 36.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:34 schreef blek het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding en wat wil je er voor terug ?
Maak je geen zorgen ik ben bijna nooit ongesteld.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil wel een week een vrouwenlichaam hebben, maar net niet die ene week van die maand
Ok dan doe ik hetquote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik ben bijna nooit ongesteld.
Jeeyquote:Op zondag 6 januari 2013 13:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ok dan doe ik het
Heb de hele week al uit gepland
Jij zal met mijne ook wel plezier hebben, trekt veel bekijks maar dat moet je maar gewoon negeren daar ben je te goed voorquote:
Waar word je emotioneel van?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef Maisnon het volgende:
Best okay hoor die tieten, je wordt er wel allemaal emotioneel van en je moet telkens zoveel zooi meeslepen, beter was ik kiepe houwe
Dat hebben mannen soms ook wel eens hoor. Je moest eens weten waar ik wel niet allemaal emotioneel van kan worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:47 schreef Maisnon het volgende:
Als je vrouwelijke hormonen slikt, dan worden al je emoties wat meer uitversterkt heb ik het gevoel
Dus als je je rot voelt voel je je extra rot, en als je blij bent extra blijen vooral dat eerste zorgt dan voor huilen uit het niets.
Ik liet laatst een pak hagelslag op de grond vallen en dat was al genoeg
Lul niet jongen !quote:Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat hebben mannen soms ook wel eens hoor. Je moest eens weten waar ik wel niet allemaal emotioneel van kan worden.
Ooooooow jij bent homofobische man die denkt dat als die huilt die gelijk reetnicht is :Squote:
Reetnichtquote:Op zondag 6 januari 2013 13:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ooooooow jij bent homofobische man die denkt dat als die huilt die gelijk reetnicht is :S
Ik hield je slechts voor het lapje, ik heb toch meer interesse in een mooie vrouwenmenschquote:
Vind je?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:02 schreef debeterebob het volgende:
Ze is na haar 18e wel erg de verkeerde kant opgegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |