Dat de mensheid ziek is, met al dit gezeik.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij wil ontkennen dat die mensen bestaan? Wat is je punt?
Ben jij 12 ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Dat de mensheid ziek is, met al dit gezeik.
... Onrespectvol?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
beetje onrespectvol je plaatje onder je naam
Ik heb het over ombouwen, niet het karakter.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef Q.C.Passed het volgende:
TS is een kortzichtig en intolerant medemens. Iedereen heeft mijn inziens recht op het "zijn" van degenen die die persoon daadwerkelijk is.
Het is verdomme niet eens moeilijk om iedereen in zijn waarde te laten, weliswaar tot het zijn intrede doet in je persoonlijke levenssfeer, maar dan nog.
Als iemand die voorheen Alex heette, zich voortaan Kirsten wil noemen. Dan heb ik daar alle respect en misschien zelfs interesse voor. Het gaat om het karakter, het innerlijk en de normen en waarde die iemand als persoon als waardevol beschouwd, niet om het lichaam waar het zich bewerkstelligt. Ik zou net zo goed verliefd kunnen worden op iemand die zich vrouw voelt, maar man is! Ik ben wat dat betreft gelukkig zeer open minded, dit geeft een mens innerlijk ook rust. Als je met elk lichaam een band kan maken en de persoon in het lichaam waardeert in plaats van het lichaam alleen.
Stiekem heeft TS ook tekortkomingen waar hij niet mee om kan gaan....quote:Op donderdag 27 december 2012 23:35 schreef Miertje88 het volgende:
Punt is gewoon dat niet iedereen alles mee kan hebben.
Niet iedereen kan even mooi, slim, gelukkig, gezond en sterk zijn.
Maar dat schijnen we in onze maatschappij vergeten te zijn.
Sterker nog, men moet omgebouwd kunnen worden.
Iedereen heeft tekortkomingen, maar je moet ze dan ook accepteren.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Stiekem heeft TS ook tekortkomingen waar hij niet mee om kan gaan....
Misschien ben jezelf ook in een verkeerd lichaam geboren?
Gevoelige snaar geraakt? Je vader is je moeder geworden of wat?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
TS is niets anders dan een tekortkoming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |