Of ts is onzeker over zijn/haar eigen gender!quote:Op zondag 6 januari 2013 11:19 schreef Panzermaus het volgende:
TS kan er weldegelijk niet mee omgaan dat een 16-jarige hormonale ex-boy grotere borsten heeft dan zij.
Ts heeft zulke kleine tetten dat cup A nog te groot isquote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Of ts is onzeker over zijn/haar eigen gender!
Een andere mening hebben is prima natuurlijk.quote:
Tja. Ik ben toch erg blij dat ik gewoon hetero ben. Zachte en natuurlijke vrouwenlijfjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is prima natuurlijk.
Zeggen dat zoiets "erger is als flikker zijn" is gewoon achterlijk.
Prima dat jij dat vind maar ik denk dat 90% van de wereldbevolking er ook zo over denkt. Door dat achterlijk noemen zet je iedere mogelijke discussie bij voorbaat vast.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is prima natuurlijk.
Zeggen dat zoiets "erger is als flikker zijn" is gewoon achterlijk.
Ben ook hetero en vind een mooie vrouw 1 van de mooiste dingen wat rondloopt op aarde, maar ik snap gewoon niet waarom zoveel mensen problemen hebben met homo's en/of transgenders.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tja. Ik ben toch erg blij dat ik gewoon hetero ben. Zachte en natuurlijke vrouwenlijfjes.Zachte huid op hun bovenbenen waar je de hele dag tegenaan wil liggen.
Ik heb zelf met beiden geen moeite. Homo's kijk ik ook niet meer van op, je vind leuk wat je leuk vind, je voelt je zoals je je voelt en je doet wat je gevoel zegt.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:38 schreef budvar het volgende:
[..]
Ben ook hetero en vind een mooie vrouw 1 van de mooiste dingen wat rondloopt op aarde, maar ik snap gewoon niet waarom zoveel mensen problemen hebben met homo's en/of transgenders.
Nee helemaal niet, maar de toonzetting en woordkeuze waarmee ze die mening ten uiting brengen getuigt toch echt van enorme kortzichtigheid, want ze weten niet eens waarop ze reageren, omdat ze zich er niet in verdiept hebben.quote:
Inderdaad. Vind het juist mooi dat zoiets gewoon kan. Als diegene er echt zo zeker van is en zich daarbij zo goed voelt en dan ook eindelijk zichzelf kan zijn, dan kan ik het alleen maar aanmoedigenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel mooi dat er voor hen nu een oplossing bestaat zich alsnog tevreden gaan voelen in hun eigen lichaam, ik snap eigenlijk niet hoe je er tegen kunt zijn.
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je mag alleen zijn pielemuisje niet verwijderen. Hormonen mogen.
Zie Valentijn, die documentaire. Die had ook een dinky toy naast haar tietjes.
Juist. En het resultaat zal na de puberteit nooit zo mooi worden..quote:Op zondag 6 januari 2013 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat juist in de puberteit het lichaam zulke ontwikkelingen doormaakt dat het later een stuk moeilijker wordt om een goede overgang te maken.
Vandaar ook de remmers.
Dat laatste kun je gewoon bereiken hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef blek het volgende:
Iedereen zou dat recht moeten hebben.
dikke mensen die zich dun voelen,
Oudere die zich jong voelen,
Lelijke die zich knap voelen,
Kleine mensen die zich lang voelen,
Zwakke mensen die zich gespierd voelen,
Allemaal een ander lichaam krijgen !
Maar van wie ???
Ik ben het van nature.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat laatste kun je gewoon bereiken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |