Wie ben jij om te oordelen welk leven wel waardevol is en welk niet? Bekrompen ziel.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:34 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Dit soort zieke personen hebben voor mij geen waarde.
XY chromosomen. Penis. Jongenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:37 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nee meisje. Zij heeft die beslissing vast samen met haar ouders en dokter genomen. Die ouders hebben hun kind zien opgroeien. Ze zagen misschien wel dingen als: ze speelde altijd met poppen, met meisjes, verklede haar vaak in jurkjes etc.
Zo'n beslissing neem je niet zomaar. Volgens mij krijg je die hormonen niet eens zonder toestemming van een psycholoog en dokter.
Laat mensen in hun waarde. Zij leeft er mee jij niet. Jij gaat je eigen gang en zij de hare.
Psychiaters verdienen er geld aan, en dokters kunnen dan lekker interessant doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit je dan ongelukkig te zijn tot je 21e. Je denkt toch niet dat ze zomaar omgebouwd worden?
Tjah zoiets...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef Chernobog het volgende:
En wie gaven haar die poppen en die jurkjes? Die ouders hebben het gewoon gepusht.
Als je leest staat er dat ze al vanaf haar tweede geuit heeft dat ze zich een meisje voelt en dat ze al sinds haar twaalfde bezig is met de verandering. Dat zijn dus al haar levensfasen en is dus niet iets wat even in een vlaag van verstandsverbijstering is besloten.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat? Ik zie nergens waar dat uit blijkt. Alle psychologen zijn het ermee eens dat je je geestelijk nog tot je 23e ontwikkeld en tot dan niet helemaal volwassen bent. Je maakt dan ook minder goed overwogen beslissingen.Hij wil een meisje zijn omdat hij dan rokjes kan dragen en een popsterretje kan zijn. Tsja.
Weljaaaaa. En als je een zusje hebt die poppen heeft, moet je het dan maar afpakken?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef Chernobog het volgende:
En wie gaven haar die poppen en die jurkjes? Die ouders hebben het gewoon gepusht.
Wie ben jij om te oordelen over mij?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wie ben jij on te oordelen welk leven wel waardevol is en welk niet? Bekrompen ziel.
Dat dusquote:
Het zijn altijd dezelfden.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mee eens...zag eens zo een docu op tv, ook een die wilde veranderen van geslacht, van jochie naar meisje, de ouders van die overjarige christen hippies ineens, vonden het mega interressant zo een kind te hebben...
Kijk ons eens wat wij hebben voortgebracht voor iets speciaals, leken ze te denken.
Werkelijk was er misselijk van.
Het kind werd op handen gedragen door klasgenootjes, waar een ander doodgepest wordt om niks moest dit ineens weer wel kunnen...zucht?
Ja, want alles moet maar kunnen he.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:33 schreef iFok. het volgende:
Zolang ze me niet lastig vallen ... prima toch? Laat ze lekker.
Wel een beetje vreemd. Je gaat van een man naar een vrouw.. Zoiets als een ferrari enzo inruilen voor een fiat multipla. Klopt gewoon niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh? Wat?Is het zooooo lastig voor mensen tegenwoordig om gewoon iemand te accepteren om wie hij/zij is?
Pim kan geen make up opdoen en heeft neptieten.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:36 schreef CrashO het volgende:
Was een paar jaar geleden ook in Duitsland. Die kerel was op zijn 12e al begonnen aan hormonen en krijg op zijn 16e de operatie waarbij hij permanent van een Tim in een Kim veranderde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb aan die paar posts genoeg gehad om jou ook een simpele ziel te noemen ja. Echt waar.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:39 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over mij?
Op mijn 2e wist ik niet eens precies wat een jongen of een meisje waren man. 2jarigen hebben daar geen besef van. Die zien een jurkje en denken mooi. Mijn zus speelde ook met auto's en die heeft nu ook geen pik.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je leest staat er dat ze al vanaf haar tweede geuit heeft dat ze zich een meisje voelt en dat ze al sinds haar twaalfde bezig is met de verandering. Dat zijn dus al haar levensfasen en is dus niet iets wat even in een vlaag van verstandsverbijstering is besloten.
Verder bron van het psychologen argument want naar mijn weten gaat die vlieger alleen op voor de inteligentie van een persoon.
Als zij/hij niemand lastig valt prima toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:40 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Ja, want alles moet maar kunnen he.
Precies!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Op mijn 2e wist ik niet eens precies wat een jongen of een meisje waren man. 2jarigen hebben daar geen besef van. Die zien een jurkje en denken mooi. Mijn zus speelde ook met auto's en die heeft nu ook geen pik.
Ik oordeel niet, ik geef mijn mening. Wat jij doet, is onzin uitkramen.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:39 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over mij?
Hoe bekrompen? Jij en je zus niet nee. Nooit gevoelens gehad om te veranderen naar een man, dus waar praat je over. Je weet niet waar het over gaat. Je weet niet hoe zo'n persoon zich voelt. Wie ben jij dan om daarover te oordelen, al helemaal hoe je nu doet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Op mijn 2e wist ik niet eens precies wat een jongen of een meisje waren man. 2jarigen hebben daar geen besef van. Die zien een jurkje en denken mooi. Mijn zus speelde ook met auto's en die heeft nu ook geen pik.
Ik denk dat het eerder nog gaat om het feit dat alles maar moet kunnen tegenwoordig.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:42 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als ze/hij niemand lastig valt prima toch?
Aparte kleedkamerquote:Op zondag 6 januari 2013 01:42 schreef SchoneZoon het volgende:
Moet "zij" nu ook omkleden in de meisjeskleedkamer bij gym?
Is het niet gewoon stiekem een gaylord? "Zij" valt kennelijk ook op jongens ipv meisjes neem ik aan
Dit ja. En een tattoo kan je laseren. Een nepvagijn niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder nog gaat om het feit dat alles maar moet kunnen tegenwoordig.
En als je zo jong bent?
Dat vind ik ook met tattoos, ja leuk op je 16e misschien maar straks ben je 35 en heb je een goede baan, maar wel zonder je blousemouwen op te stropen! Zonde toch...?
Begrijpend lezen. Leer hetquote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:42 schreef SchoneZoon het volgende:
Is het niet gewoon stiekem een gaylord? "Zij" valt kennelijk ook op jongens ipv meisjes neem ik aan
welke valentijn ? trannies zijn toch ook homos trouwensquote:Op zondag 6 januari 2013 01:44 schreef Chernobog het volgende:
En die Valentijn komt op TV ook over als een arrogante bitch. Voelt zich heeeel speciaal dat hij nu een poentje heeft.
Ik ken zat homo's, ook vrouwelijke, die make up dragen, en die zeggen allemaal dat trannies gewoon gek zijn.
Dat jaquote:Op zondag 6 januari 2013 01:44 schreef Chernobog het volgende:
En die Valentijn komt op TV ook over als een arrogante bitch. Voelt zich heeeel speciaal dat hij nu een poentje heeft.
Ik ken zat homo's, ook vrouwelijke, die make up dragen, en die zeggen allemaal dat trannies gewoon gek zijn.
Wel te snel ja. De maatschappij is te tolerant hiervoor geworden, als je jezelf wilt ombouwen mag het best, maar pas als je geestelijk en lichamelijk volwassen bent en een weloverwogen beslissing kunt maken.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit je dan ongelukkig te zijn tot je 21e. Je denkt toch niet dat ze zomaar omgebouwd worden?
Idd, biologisch gezien wel ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
welke valentijn ? trannies zijn toch ook homos trouwens
Uhm neequote:Op zondag 6 januari 2013 01:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft niet. Je hebt ook jongens die veranderen naar meisjes en dan ook op meisjes vallen. Net zoals meisjes die naar jongens veranderen soms ook nog op jongens vallen.quote:
Ik blijf het maar raar vinden hoor. Los van borsten en een kut is een vrouwelijk lichaam niet zo heel andersquote:
Ja dat was die ene docu die ik gezien had...quote:
Dat is zonde, inderdaad. Dus ik vind ook dat ze daar goed geïnformeerd over moeten worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder nog gaat om het feit dat alles maar moet kunnen tegenwoordig.
En als je zo jong bent?
Dat vind ik ook met tattoos, ja leuk op je 16e misschien maar straks ben je 35 en heb je een goede baan, maar wel zonder je blousemouwen op te stropen! Zonde toch...?
quote:
verwarring heeerstquote:
van dat filmpjequote:Op zondag 6 januari 2013 01:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dan waren ze sowieso al hommo dus.. voelde ze zich een vrouwelijke homoseksueel gevangen in t lichaam van een jongetjequote:Op zondag 6 januari 2013 01:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft niet. Je hebt ook jongens die veranderen naar meisjes en dan ook op meisjes vallen. Net zoals meisjes die naar jongens veranderen soms ook nog op jongens vallen.
IRL Mr. Garrison, van man naar homo naar vrouw naar lesbie naar man...quote:Op zondag 6 januari 2013 01:42 schreef SchoneZoon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |