Ik bedoel dan ook mannen die zich om laten bouwen en vervolgens op mannen vallen. Dat zijn biologisch gezien gewoon homo's, of ze nou een nepvagina of nog een penix hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft niet. Je hebt ook jongens die veranderen naar meisjes en dan ook op meisjes vallen. Net zoals meisjes die naar jongens veranderen soms ook nog op jongens vallen.
Hm hm en tegenwoordig kan men dit dus opereren dat kost heeeeeeeeeeel veel centjes, maar als ze echt willen dan...mag het!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dan waren ze sowieso al hommo dus.. voelde ze zich een vrouwelijke homoseksueel gevangen in t lichaam van een jongetje
ja dat filmpje zag ik net pas in quotequote:
Oh het is maar een depressie??? Je bent echt een troll he?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Chernobog het volgende:
Moet je dan niet aan je depressie werken ipv aan je lijf sleutelen. Net als die Michael Jackson, ipv geestelijke hulp bouwde hij zijn hele smoel om.
pics van piks bedoel jequote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Nog piks van foto's enzo van verbouwdigen?
Bedoel en hoe zit dat met gevoel....is het dan of iemand in je achterlijke knievel zit te naaien of ehm?
(Bedoel ze zullen ergens huid vandaan halen!)
Ik heb liever een piemel dan een poeniequote:Op zondag 6 januari 2013 01:44 schreef Chernobog het volgende:
En die Valentijn komt op TV ook over als een arrogante bitch. Voelt zich heeeel speciaal dat hij nu een poentje heeft.
Ik ken zat homo's, ook vrouwelijke, die make up dragen, en die zeggen allemaal dat trannies gewoon gek zijn.
Mee eens verplicht meedoen aan een hoeheetdat?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Chernobog het volgende:
Moet je dan niet aan je depressie werken ipv aan je lijf sleutelen. Net als die Michael Jackson, ipv geestelijke hulp bouwde hij zijn hele smoel om.
Scharenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik heb liever een piemel dan een poenie![]()
Wat heeft hij aan een poentje als hij toch niet zwanger kan worden? Wat heeft hij aan een poentje als hij op meisjes valt?![]()
Bij man naar vrouw wordt de huid van de penis gebruikt om de vagina te maken. Maar je moet het maar even googlenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Nog piks van foto's enzo van verbouwdigen?
Bedoel en hoe zit dat met gevoel....is het dan of iemand in je achterlijke knievel zit te naaien of ehm?
(Bedoel ze zullen ergens huid vandaan halen!)
Brrrrr.....en gevoel zit dat er dan nog?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij man naar vrouw wordt de huid van de penis gebruikt om de vagina te maken. Maar je moet het maar even googlen
Je snapt dat de ombouwing niet compleet is als je dat niet doet?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:49 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik heb liever een piemel dan een poenie![]()
Wat heeft hij aan een poentje als hij toch niet zwanger kan worden? Wat heeft hij aan een poentje als hij op meisjes valt?![]()
Wordt hij dan ook ongesteld? Krijgt ie een neppe baarmoeder ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je snapt dat de ombouwing niet compleet is als je dat niet doet?
Ik herinner me ineens dat hier een foto van op FOK! was geplaatstquote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef Chernobog het volgende:
Neem aan dat ze van je eikel je clitoris maken ofzo.
De clitoris wordt uit de eikel gemaakt dus jaquote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Brrrrr.....en gevoel zit dat er dan nog?
Nee want hij produceert geen eitjes dus dat kan niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:52 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wordt hij dan ook ongesteld? Krijgt ie een neppe baarmoeder ofzo?
[..]
Ik herinner me ineens dat hier een foto van op FOK! was geplaatst![]()
Mag ik even voor de grap vragen wat je leeftijd is, je redeneerdt en beargumenteerd namelijk als een twaalf jarigequote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Chernobog het volgende:
Ohja dat is waarquote:Op zondag 6 januari 2013 01:53 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Nee want hij produceert geen eitjes dus dat kan niet.
Waarom? Dat is toch mooi als iemand daar gelukkig van wordt?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:56 schreef iFok. het volgende:
Nog een paar jaar en je kunt iemand volledig ombouwen... Lijkt me best eng.
Penis wordt vagina. Chromosomen blijven hetzelfde, maar zij voelt zich vrouw. En als dat kind wil dat ik haar alvast haar/zij etc noem, dan doe ik dat. Dat kind is dan gelukkig wat wil je nog meer.quote:
Klopt, maar eng is het wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch mooi als iemand daar gelukkig van wordt?
Redeneert*quote:Op zondag 6 januari 2013 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag ik even voor de grap vragen wat je leeftijd is, je redeneerdt en beargumenteerd namelijk als een twaalf jarige
opgelost.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Penis wordt vagina. Chromosomen blijven hetzelfde, maar zij voelt zich vrouw. En als dat kind wil dat ik haar alvast haar/zij etc noem, dan doe ik dat. Dat kind is dan gelukkig wat wil je nog meer.
Wil je mij God noemen? Word ik gelukkig van.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Penis wordt vagina. Chromosomen blijven hetzelfde, maar zij voelt zich vrouw. En als dat kind wil dat ik haar alvast haar/zij etc noem, dan doe ik dat. Dat kind is dan gelukkig wat wil je nog meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |