quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, dat zijn in feite gewoon bommen en ik heb liever dat die dingen over de grens blijven
Nee, dat zijn in feite gewoon bommen en ik heb liever dat die dingen over de grens blijven
ut gaat dan economies tocg veel beterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als ik jou was, zou ik mijn tijd investeren in een lesje Nederlands TS
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat bij ieder nitraat gebasseerd vuurwerk dat je afsteekt je 5% minder slim wordt. Zo te zien heb je er al een stuk of 20 afgestoken
Met een pakje lucifers, een stuk lont, een buis en wat geduld kun je ook al heel wat aanrichten hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
Tuurlijk kun je prima zelf bommen maken, maar dat wil niet zeggen dat ze maar gewoon kant en klaar geleverd moeten wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Met een pakje lucifers, een stuk lont, een buis en wat geduld kun je ook al heel wat aanrichten hoor.
Wat laaggeschoold?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:20 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi topic, bewijst weer eens dat alleen laaggeschoolde tokkies op vuurwerk geilen.
Jij bent de enige die met een antwoord komt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:40 schreef trovey het volgende:
Nee, is prima zoals het is. Verbod is onzin maar een uitbreiding met zwaarder spul ook.
Dan nog kun je het niet afsteken hoor. Eerst moet je door de ambtelijke jungle heen en dan mag je misschien op een leeg plekje achteraf op de hei je vuurwerk afsteken. Tot het zover is moet alles zorgvuldig in de bunker, met sprinklerinstallatie, worden bewaard. Verder is er een erg dure verzekering nodig. Het is geen pretje om in Nederland pyrotechnicus te zijn. De cursus zelf is trouwens ook geen eenvoudige zaak, je hebt in totaal iets van 50 bewijzen van ervaring nodig om het examen aan te kunnen vragen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Waarom wordt je geen gediplomeerd afsteker?
Wie weet doe je net als of je vwo doet maar stiekem ben je een 14jarige LWOO'er.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Bij mij kost normaal Nederlands typen even veel moeite/tijd als slechte grammatica gebruiken en typen als een 14 jarige LWOO'er hoor.
Racisme is totaal niet van toepassing hier. Misschien moet je het eens opzoeken in het woordenboek.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Wie weet doe je net als of je vwo doet maar stiekem ben je een 14jarige LWOO'er.
En wees niet racistisch hun zijn ook mensen.
En nee ik doe geen LWOO!
Jij gedraagde net alsof LWOO'ers hele domme mensen zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Racisme is totaal niet van toepassing hier. Misschien moet je het eens opzoeken in het woordenboek.
En al doe ik net alsof (kan een dom iemand net doen of hij slim is? Ik heb m'n twijfels) dan is dat altijd nog beter dan dom overkomen zoals jij.
Een 'nitraat' bevat ook ander kruit, namelijk op basis van een nitraatzout.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef denizZ30 het volgende:
Maar waarom noemt de politie een nitraat ''nitraatbom''?
Een nitraat is een dikkere rotje dan kunnen ze ook zeggen ''rotje bom''.
Maar dat gaat ook gebeuren als rotjes ook illegaal worden.
Je hebt gelijk ze bevatten niet allemaal het zelfde kruit maar, zo hard gaat een nitraat ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een 'nitraat' bevat ook ander kruit, namelijk op basis van een nitraatzout.
Je doet wel als of je slim bent maar jij solliciteerd met een zwem diploma!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Bij mij kost normaal Nederlands typen even veel moeite/tijd als slechte grammatica gebruiken en typen als een 14 jarige LWOO'er hoor.
Dat lukt met mijn voet ook wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef denizZ30 het volgende:
De hardste nitraat zorgt er alleen voor dat een prullebak een klein beetje open gaat.
Er is een bepaalde limiet op hoeveel kruid vuurwerk voor particulieren mag bevatten. Ook moet alle vuurwerk gecertificeerd zijn en een Nederlandse gebruiksaanwijzing bevatten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ze bevatten niet allemaal het zelfde kruit maar, zo hard gaat een nitraat ook weer niet.
De hardste nitraat zorgt er alleen voor dat een prullebak een klein beetje open gaat.
5 minuten later schoot je deze parel nog even te binnen? Kudo'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Je doet wel als of je slim bent maar jij solliciteerd met een zwem diploma!
En dat is het ergste nog niet die diploma is van je oma.
Jammer, je kunt geen prullenbak vernielen met een nitraat heb het geprobeert.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er is een bepaalde limiet op hoeveel kruid voorwerk voor particulieren mag bevatten. Ook moet alle vuurwerk gecertificeerd zijn en een Nederlandse gebruiksaanwijzing bevatten.
Naast het feit dat nitraten illegaal zijn is prullenbakken vernielen vandalisme waar ook een flinke boete op staat.
Verdenking tot vernieling gespotquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ze bevatten niet allemaal het zelfde kruit maar, zo hard gaat een nitraat ook weer niet.
Nee 6min later:)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
5 minuten later schoot je deze parel nog even te binnen? Kudo's
Jammer dat ze geen nitraat in jouw moeder hebben gestopt om te proberen jou te vernielen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Jammer, je kunt geen prullenbak vernielen met een nitraat heb het geprobeert.
Ja en nu?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Verdenking tot vernieling gespot
TR GEMACHT!
Deden ze dat wel bij jou moeder?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen nitraat in jouw moeder hebben gestopt om te proberen jou te vernielen.
Nee, ik ben niet geboren ik ben ontstaan.quote:
Ah, je valt dus ook in de categorie vuurwerkafstekers die het voor de oprecht geïnteresseerde hobbyisten verpesten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef denizZ30 het volgende:
Hihihihi, je moeder roept dat het toetje klaar is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef denizZ30 het volgende:
Jammer, ik ga dat wel morgen in jou moeder zijn kont douwen.
Jij hoort geluiden ik weet het zeker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hihihihi, je moeder roept dat het toetje klaar is.
Klopt, tv staat hier aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Jij hoort geluiden ik weet het zeker.
Als ik jou was zal ik even naar een docter gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hihihihi, je moeder roept dat het toetje klaar is.
Wil ik best heen gaan als jij even uitlegt wat een docter is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik even naar een docter gaan.
Dat was toch jou moeder die mij roepte?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ohh, je moeder roept dat ik ook kan gaan eten.
Wtfquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)achtoffers-jaar.html
Verbied het maar helemaal dus.
quote:Verder moest in Dordrecht een man plastische chirurgie ondergaan omdat zijn halve bil door vuurwerk was weggeslagen.
Ik dacht meer aan dit soort figuren:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
Waarschijnlijk doordat er weer zo'n debieltje (gericht) liep te gooien met vuurwerk.
Als het er zo 1 is is een halve bil niet erg genoeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dit soort figuren:
https://www.youtube.com/r(...)...1ac.1.uMpcE1KYDNc
Dit is gewoon evolutie. Handig tegen idioten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)achtoffers-jaar.html
Verbied het maar helemaal dus.
Het probleem zit hem er wat mij betreft vooral in dat er teveel onschuldigen gewond raken doordat die idioten zulk soort dingen in handen krijgen. Zouden het alleen de idioten zijn die gewond raken mogen ze echt met handgranaten en dynamiet gaan spelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:22 schreef j3m03d3r het volgende:
[..]
Dit is gewoon evolutie. Handig tegen idioten.
Dat is wel een nadeel ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem er wat mij betreft vooral in dat er teveel onschuldigen gewond raken doordat die idioten zulk soort dingen in handen krijgen. Zouden het alleen de idioten zijn die gewond raken mogen ze echt met handgranaten en dynamiet gaan spelen.
Zijn dit onschuldige omstanders?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem er wat mij betreft vooral in dat er teveel onschuldigen gewond raken doordat die idioten zulk soort dingen in handen krijgen. Zouden het alleen de idioten zijn die gewond raken mogen ze echt met handgranaten en dynamiet gaan spelen.
Al die spelfouten, doe je dit nu expres?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef denizZ30 het volgende:
D
[..]
Dat was toch jou moeder die mij roepte?
Dat valt vies tegen, legale knallen leveren doen mij altijd meer aan ploffende boterhamzakjes denken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het huidige vuurwerk dat legaal is gedurende de jaarwisseling is explosief voldoende...
Kom je het tegen mij zegen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:10 schreef totalvamp het volgende:
Ik ben het met ts eens aangezien jongeren het een stuk minder leuk vinden als het legaal zou zijn. Ze moeten het gewoon pas beschikbaar maken voor 21+.
Ik zou graag mortieren afsteken aangezien het legale siervuurwerk gewoon waardeloos is. Knallen boeien me niet.
Ow en ts leer ajb fatsoenlijk te typen, ik doe dit vanaf een tablet..
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Al die spelfouten, doe je dit nu expres?
Mijn moeder 'roepte'. Dit is echt te erg gewoon.![]()
Verder ben ik het oneens met je stelling. Het huidige vuurwerk dat legaal is gedurende de jaarwisseling is explosief voldoende en ik zie eigenlijk liever dat vuurwerk voor particulieren in het geheel wordt afgeschaft.
Ik zou me als ik jou was minder bezig houden met vuurwerk en iets beter opletten op school.
Whehe...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef denizZ30 het volgende:
Oke we zijn bij ons antwoord uit gekomen het antwoord is '' NEE ''.
En deze topic word gesloten ik heb mijn antwoord.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef denizZ30 het volgende:
Had jij ogen?
Ik dacht dat jij gehandicapt was.
He schatje, nog steeds lekker bezig met je vuurwerkjes?quote:
Vragen aan Danny of je forum admin mag worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef denizZ30 het volgende:
Hoe sluit je een forum?
Ik ben nieuw hier.
Ben je grappig?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vragen aan Danny of je forum admin mag worden.
Hij is bloedserieus, dat is namelijk de enige manier...quote:
Nee, ik mag niet grappig doen van tante Sjeen.quote:
Sjeen hoeveel euro krijgen gehandicapten per maand?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hij is bloedserieus, dat is namelijk de enige manier...
Dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
2 keer de helft tenzij ik het storneer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:09 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Sjeen hoeveel euro krijgen gehandicapten per maand?
Geen idee liefje, ik werk gewoon voor mijn geld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:09 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Sjeen hoeveel euro krijgen gehandicapten per maand?
Ik haat jou niet hoor.quote:
Maar gehandicapten kunnen niet werken?!?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen idee liefje, ik werk gewoon voor mijn geld.
Geen idee liefje, ik werk gewoon voor mijn geld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Maar gehandicapten kunnen niet werken?!?
Had ik jou aarop iets gevraagt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:14 schreef Wootism het volgende:
Fatsoenlijk Nederlands krijgt TS niet uit zijn vingers, maar hoe een prullenbak op een rotje reageert weet hij dan weer wel.
Eerst je vmbo maar eens afmaken TS voordat je met vernuftige economische oplossingen komt.
Want iedereen die gehandicapt is heeft geen ogen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:14 schreef denizZ30 het volgende:
Hoe kan je werken zonder ogen laat me niet lachen!!!
Niet direct, maar het schreeuwde wel om mijn reactie.quote:
Hij typt met zijn neus aangezien zijn handen pleite zijn door nitraatbommenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want iedereen die gehandicapt is heeft geen ogen?
Hoe de neuk weet jij het toetsenbord te vinden dan met je dyslexie?
Ik heb wel eens geprobeerd twee keer de helft te delen met een cel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef denizZ30 het volgende:
Haters zijn net cellen ze kunnen ook delen.
Je kreeg geen kwart?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd twee keer de helft te delen met een cel.
Nou mooi niet dat dat ging!
Ok, zal het door geven.quote:
Nee kreeg gewoon 2 keer de helft terug.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef denizZ30 het volgende:
Jij bemoeit je zeker altijd met alles mee.
ff dit ook doorgeven.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ohh, je moeder roept dat ik ook kan gaan eten.
Ook flauwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee kreeg gewoon 2 keer de helft terug.
Dus niks delen.
Ooit er wel 'ns bij stilgestaan hoeveel er gesloopt wordt met die zware zooi? Dat kost ons weer geld. Dus nee, misschien zelfs economies onverandwoort.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef denizZ30 het volgende:
Als we meer vuurwerk verkopen (denk aan 21% btw) gaan we ook economies beter!
Moet ik mijn moeder doorgeven dat jouw moeder jou roept dat jij moet gaan eten?quote:
Kun je me precies uitleggen wat er nou precies een goed idee is aan zwaar vuurwerk waarmee jaarlijks veel gewonden vallen legaal maken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef denizZ30 het volgende:
Dat wordt weer door ons vergoed.
Maar je hebt gelijk.
Dan mag TS ermee spelen en zijn we daar ook vanafquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Kun je me precies uitleggen wat er nou precies een goed idee is aan zwaar vuurwerk waarmee jaarlijks veel gewonden vallen legaal maken?
Hij vroeg het aan mij niet aan een gehandicapte!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan mag TS ermee spelen en zijn we daar ook vanaf
Tik bij een willekeurige zoekmachine eens 'vuurwerkslachtoffer' in.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef denizZ30 het volgende:
Sommige mensen zien het als een hobby.
Ow, je bent nog niet gehandicapt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Hij vroeg het aan mij niet aan een gehandicapte!
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef Wootism het volgende:
Ik bedenk me net dat er nog een groot voordeel zit aan het legaliseren van zwaar vuurwerk!
Mocht er iets misgaan met het afsteken ervan, dan ben je niet alleen een paar vinger kwijt maar dan ben je gewoon dood.
Scheelt medische zorg en lichamelijke pijn.
Vind je het nog steeds zo een goed idee?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef denizZ30 het volgende:
Ja, kijk naar die man die zijn halfe kont heeft verloren hoe komt dat?
Toch fijn dat de spotjes van SIRE daadwerkelijke aankomen bij de wat mindere milieus!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef denizZ30 het volgende:
Als je met vuurwerk stunt dan ben je een rund!
Dus niet stunten
ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef denizZ30 het volgende:
Als je met vuurwerk stunt dan ben je een rund!
Dus niet stunten
Haha, misschien moet je eens nadenken over de wietpas.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik vind dat vuurwerk alleen georganiseerd afgestoken zou moeten worden, bijvoorbeeld door gemeenten ergens centraal in de desbetreffende gemeente. Dat gebeurt al in steden als Amsterdam en Rotterdam, maar ik vind dat het vrijwel overal moet gebeuren. En dan alleen siervuurwerk, knalvuurwerk is voor kinderen. Dan kan er een verbod komen op vuurwerk voor de 'gewone burger', wat volgens mij een hoop ongelukken zou voorkomen.
Staat hier volledig los van? Ik ben hartstikke tegen de wietpas, maar volgens mij is dat totaal niet relevant in deze.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha, misschien moet je eens nadenken over de wietpas.
Ja hard drugs moet ook legaal worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha, misschien moet je eens nadenken over de wietpas.
Kijk deze onconventionele mannetje gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:36 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ja hard drugs moet ook legaal worden.
Vóór de invoering van de wietpas had je ook legale verkoop van wiet waarbij de kwaliteit gewaarborgd werd. Toen was het opeens verboden zonder pas, en verplaatste het zich naar de straat waardoor er dus geen zekerheid meer was betreft de kwaliteit van het product.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Staat hier volledig los van? Ik ben hartstikke tegen de wietpas, maar volgens mij is dat totaal niet relevant in deze.
Misschien was mijn post over vuurwerk niet echt doordacht, ben niet echt in een heldere staat... :pquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef Wootism het volgende:
[..]
Vóór de invoering van de wietpas had je ook legale verkoop van wiet waarbij de kwaliteit gewaarborgd werd. Toen was het opeens verboden zonder pas, en verplaatste het zich naar de straat waardoor er dus geen zekerheid meer was betreft de kwaliteit van het product.
Dit gebeurd naar mijn mening ook met vuurwerk als je het gaat verbieden voor de consument. Dan krijg je straks kinderen die zwaar en vooral vaag vuurwerk op straat gaan kopen omdat ze toch wel graag zelf willen knallen.
Dat was mijn link met de wietpas
Daar heb je weer zo'n ouwe lul die nooit jong is geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik vind dat vuurwerk alleen georganiseerd afgestoken zou moeten worden, bijvoorbeeld door gemeenten ergens centraal in de desbetreffende gemeente. Dat gebeurt al in steden als Amsterdam en Rotterdam, maar ik vind dat het vrijwel overal moet gebeuren. En dan alleen siervuurwerk, knalvuurwerk is voor kinderen. Dan kan er een verbod komen op vuurwerk voor de 'gewone burger', wat volgens mij een hoop ongelukken zou voorkomen.
Nee nee, zeker niet. Ik ben zelf ook jong, maar heb heel vervelende ongelukken met vuurwerk gezien in mijn omgeving. Maar heb ook mijn mening alweer enigszins herzien inmiddels. Ben nogal wispelturigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef bulldogg het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n ouwe lul die nooit jong is geweest
Niet bepaald, serieus knalvuurwerk doet niet voor siervuurwerk onder. Tal van landen hebben een traditie van knalvuurwerk. Spanje, China, Portugal, Malta allemaal landen waar knalvuurwerk heel normaal is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef OllieWilliams het volgende:
En dan alleen siervuurwerk, knalvuurwerk is voor kinderen.
Ieder vorm van regulering met een verbod op vuurwerk afsteken voor particulieren vind ik een slecht idee. Ik steek graag vuurwerk af en wil dat gewoon blijven doen. Waarom zou mijn hobby moeten lijden onder foutief gedrag van anderen dat meestal ook nog eens met gemodificeerd illegaal vuurwerk gebeurt? Verkoop het desnoods met een vergunning, maar een verbod is een slecht plan.quote:Dan kan er een verbod komen op vuurwerk voor de 'gewone burger', wat volgens mij een hoop ongelukken zou voorkomen.
Droog achter de oren ja.quote:
Daar ben ik het dan weer wel mee eens. Ik ben niet zozeer voor het gebruik van harddrugs of welke drugs dan ook, maar als het gereguleerd wordt, kan dit veel criminaliteit voorkomen en zorgen voor een veiliger Nederland en Fryslan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:36 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ja hard drugs moet ook legaal worden.
Hoeveel minder slim is hij nu dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat bij ieder nitraat gebasseerd vuurwerk dat je afsteekt je 5% minder slim wordt. Zo te zien heb je er al een stuk of 20 afgestoken
Geen 100% Geen zin om het uit te rekenen maar ik schat zo rond de 70% minder slim. Maar gezien het niveau van de TS denk ik dat hij dat niet begrijpt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |