Nee kreeg gewoon 2 keer de helft terug.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef denizZ30 het volgende:
Jij bemoeit je zeker altijd met alles mee.
ff dit ook doorgeven.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ohh, je moeder roept dat ik ook kan gaan eten.
Ook flauwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee kreeg gewoon 2 keer de helft terug.
Dus niks delen.
Ooit er wel 'ns bij stilgestaan hoeveel er gesloopt wordt met die zware zooi? Dat kost ons weer geld. Dus nee, misschien zelfs economies onverandwoort.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef denizZ30 het volgende:
Als we meer vuurwerk verkopen (denk aan 21% btw) gaan we ook economies beter!
Moet ik mijn moeder doorgeven dat jouw moeder jou roept dat jij moet gaan eten?quote:
Kun je me precies uitleggen wat er nou precies een goed idee is aan zwaar vuurwerk waarmee jaarlijks veel gewonden vallen legaal maken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef denizZ30 het volgende:
Dat wordt weer door ons vergoed.
Maar je hebt gelijk.
Dan mag TS ermee spelen en zijn we daar ook vanafquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Kun je me precies uitleggen wat er nou precies een goed idee is aan zwaar vuurwerk waarmee jaarlijks veel gewonden vallen legaal maken?
Hij vroeg het aan mij niet aan een gehandicapte!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan mag TS ermee spelen en zijn we daar ook vanaf
Tik bij een willekeurige zoekmachine eens 'vuurwerkslachtoffer' in.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef denizZ30 het volgende:
Sommige mensen zien het als een hobby.
Ow, je bent nog niet gehandicapt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Hij vroeg het aan mij niet aan een gehandicapte!
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef Wootism het volgende:
Ik bedenk me net dat er nog een groot voordeel zit aan het legaliseren van zwaar vuurwerk!
Mocht er iets misgaan met het afsteken ervan, dan ben je niet alleen een paar vinger kwijt maar dan ben je gewoon dood.
Scheelt medische zorg en lichamelijke pijn.
Vind je het nog steeds zo een goed idee?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef denizZ30 het volgende:
Ja, kijk naar die man die zijn halfe kont heeft verloren hoe komt dat?
Toch fijn dat de spotjes van SIRE daadwerkelijke aankomen bij de wat mindere milieus!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef denizZ30 het volgende:
Als je met vuurwerk stunt dan ben je een rund!
Dus niet stunten
ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef denizZ30 het volgende:
Als je met vuurwerk stunt dan ben je een rund!
Dus niet stunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |