quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, dat zijn in feite gewoon bommen en ik heb liever dat die dingen over de grens blijven
Nee, dat zijn in feite gewoon bommen en ik heb liever dat die dingen over de grens blijven
ut gaat dan economies tocg veel beterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als ik jou was, zou ik mijn tijd investeren in een lesje Nederlands TS
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat bij ieder nitraat gebasseerd vuurwerk dat je afsteekt je 5% minder slim wordt. Zo te zien heb je er al een stuk of 20 afgestoken
Met een pakje lucifers, een stuk lont, een buis en wat geduld kun je ook al heel wat aanrichten hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
Tuurlijk kun je prima zelf bommen maken, maar dat wil niet zeggen dat ze maar gewoon kant en klaar geleverd moeten wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Met een pakje lucifers, een stuk lont, een buis en wat geduld kun je ook al heel wat aanrichten hoor.
Wat laaggeschoold?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:20 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi topic, bewijst weer eens dat alleen laaggeschoolde tokkies op vuurwerk geilen.
Jij bent de enige die met een antwoord komt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:40 schreef trovey het volgende:
Nee, is prima zoals het is. Verbod is onzin maar een uitbreiding met zwaarder spul ook.
Dan nog kun je het niet afsteken hoor. Eerst moet je door de ambtelijke jungle heen en dan mag je misschien op een leeg plekje achteraf op de hei je vuurwerk afsteken. Tot het zover is moet alles zorgvuldig in de bunker, met sprinklerinstallatie, worden bewaard. Verder is er een erg dure verzekering nodig. Het is geen pretje om in Nederland pyrotechnicus te zijn. De cursus zelf is trouwens ook geen eenvoudige zaak, je hebt in totaal iets van 50 bewijzen van ervaring nodig om het examen aan te kunnen vragen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Waarom wordt je geen gediplomeerd afsteker?
Wie weet doe je net als of je vwo doet maar stiekem ben je een 14jarige LWOO'er.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Bij mij kost normaal Nederlands typen even veel moeite/tijd als slechte grammatica gebruiken en typen als een 14 jarige LWOO'er hoor.
Racisme is totaal niet van toepassing hier. Misschien moet je het eens opzoeken in het woordenboek.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Wie weet doe je net als of je vwo doet maar stiekem ben je een 14jarige LWOO'er.
En wees niet racistisch hun zijn ook mensen.
En nee ik doe geen LWOO!
Jij gedraagde net alsof LWOO'ers hele domme mensen zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Racisme is totaal niet van toepassing hier. Misschien moet je het eens opzoeken in het woordenboek.
En al doe ik net alsof (kan een dom iemand net doen of hij slim is? Ik heb m'n twijfels) dan is dat altijd nog beter dan dom overkomen zoals jij.
Een 'nitraat' bevat ook ander kruit, namelijk op basis van een nitraatzout.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef denizZ30 het volgende:
Maar waarom noemt de politie een nitraat ''nitraatbom''?
Een nitraat is een dikkere rotje dan kunnen ze ook zeggen ''rotje bom''.
Maar dat gaat ook gebeuren als rotjes ook illegaal worden.
Je hebt gelijk ze bevatten niet allemaal het zelfde kruit maar, zo hard gaat een nitraat ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een 'nitraat' bevat ook ander kruit, namelijk op basis van een nitraatzout.
Je doet wel als of je slim bent maar jij solliciteerd met een zwem diploma!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Bij mij kost normaal Nederlands typen even veel moeite/tijd als slechte grammatica gebruiken en typen als een 14 jarige LWOO'er hoor.
Dat lukt met mijn voet ook wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef denizZ30 het volgende:
De hardste nitraat zorgt er alleen voor dat een prullebak een klein beetje open gaat.
Er is een bepaalde limiet op hoeveel kruid vuurwerk voor particulieren mag bevatten. Ook moet alle vuurwerk gecertificeerd zijn en een Nederlandse gebruiksaanwijzing bevatten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ze bevatten niet allemaal het zelfde kruit maar, zo hard gaat een nitraat ook weer niet.
De hardste nitraat zorgt er alleen voor dat een prullebak een klein beetje open gaat.
5 minuten later schoot je deze parel nog even te binnen? Kudo'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Je doet wel als of je slim bent maar jij solliciteerd met een zwem diploma!
En dat is het ergste nog niet die diploma is van je oma.
Jammer, je kunt geen prullenbak vernielen met een nitraat heb het geprobeert.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er is een bepaalde limiet op hoeveel kruid voorwerk voor particulieren mag bevatten. Ook moet alle vuurwerk gecertificeerd zijn en een Nederlandse gebruiksaanwijzing bevatten.
Naast het feit dat nitraten illegaal zijn is prullenbakken vernielen vandalisme waar ook een flinke boete op staat.
Verdenking tot vernieling gespotquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ze bevatten niet allemaal het zelfde kruit maar, zo hard gaat een nitraat ook weer niet.
Nee 6min later:)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
5 minuten later schoot je deze parel nog even te binnen? Kudo's
Jammer dat ze geen nitraat in jouw moeder hebben gestopt om te proberen jou te vernielen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Jammer, je kunt geen prullenbak vernielen met een nitraat heb het geprobeert.
Ja en nu?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Verdenking tot vernieling gespot
TR GEMACHT!
Deden ze dat wel bij jou moeder?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen nitraat in jouw moeder hebben gestopt om te proberen jou te vernielen.
Nee, ik ben niet geboren ik ben ontstaan.quote:
Ah, je valt dus ook in de categorie vuurwerkafstekers die het voor de oprecht geïnteresseerde hobbyisten verpesten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef denizZ30 het volgende:
Hihihihi, je moeder roept dat het toetje klaar is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef denizZ30 het volgende:
Jammer, ik ga dat wel morgen in jou moeder zijn kont douwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |