quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, dat zijn in feite gewoon bommen en ik heb liever dat die dingen over de grens blijven
Nee, dat zijn in feite gewoon bommen en ik heb liever dat die dingen over de grens blijven
ut gaat dan economies tocg veel beterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als ik jou was, zou ik mijn tijd investeren in een lesje Nederlands TS
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat bij ieder nitraat gebasseerd vuurwerk dat je afsteekt je 5% minder slim wordt. Zo te zien heb je er al een stuk of 20 afgestoken
Met een pakje lucifers, een stuk lont, een buis en wat geduld kun je ook al heel wat aanrichten hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
Tuurlijk kun je prima zelf bommen maken, maar dat wil niet zeggen dat ze maar gewoon kant en klaar geleverd moeten wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Met een pakje lucifers, een stuk lont, een buis en wat geduld kun je ook al heel wat aanrichten hoor.
Wat laaggeschoold?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:20 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi topic, bewijst weer eens dat alleen laaggeschoolde tokkies op vuurwerk geilen.
Jij bent de enige die met een antwoord komt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:40 schreef trovey het volgende:
Nee, is prima zoals het is. Verbod is onzin maar een uitbreiding met zwaarder spul ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |