Al die spelfouten, doe je dit nu expres?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef denizZ30 het volgende:
D
[..]
Dat was toch jou moeder die mij roepte?
Dat valt vies tegen, legale knallen leveren doen mij altijd meer aan ploffende boterhamzakjes denken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het huidige vuurwerk dat legaal is gedurende de jaarwisseling is explosief voldoende...
Kom je het tegen mij zegen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:10 schreef totalvamp het volgende:
Ik ben het met ts eens aangezien jongeren het een stuk minder leuk vinden als het legaal zou zijn. Ze moeten het gewoon pas beschikbaar maken voor 21+.
Ik zou graag mortieren afsteken aangezien het legale siervuurwerk gewoon waardeloos is. Knallen boeien me niet.
Ow en ts leer ajb fatsoenlijk te typen, ik doe dit vanaf een tablet..
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Al die spelfouten, doe je dit nu expres?
Mijn moeder 'roepte'. Dit is echt te erg gewoon.![]()
Verder ben ik het oneens met je stelling. Het huidige vuurwerk dat legaal is gedurende de jaarwisseling is explosief voldoende en ik zie eigenlijk liever dat vuurwerk voor particulieren in het geheel wordt afgeschaft.
Ik zou me als ik jou was minder bezig houden met vuurwerk en iets beter opletten op school.
Whehe...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef denizZ30 het volgende:
Oke we zijn bij ons antwoord uit gekomen het antwoord is '' NEE ''.
En deze topic word gesloten ik heb mijn antwoord.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef denizZ30 het volgende:
Had jij ogen?
Ik dacht dat jij gehandicapt was.
He schatje, nog steeds lekker bezig met je vuurwerkjes?quote:
Vragen aan Danny of je forum admin mag worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef denizZ30 het volgende:
Hoe sluit je een forum?
Ik ben nieuw hier.
Ben je grappig?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vragen aan Danny of je forum admin mag worden.
Hij is bloedserieus, dat is namelijk de enige manier...quote:
Nee, ik mag niet grappig doen van tante Sjeen.quote:
Sjeen hoeveel euro krijgen gehandicapten per maand?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hij is bloedserieus, dat is namelijk de enige manier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |