PSV komt met jubileumwedstrijd en feestprogramma op 31 augustus
Voor het jubileumjaar organiseert PSV onder andere dit keer de Lichtstadderby in het eigen Philips Stadion. Daarnaast wordt er een jubileumwedstrijd afgewerkt tegen een aansprekende tegenstander. Tiny Sanders kon en wilde de naam van de tegenstander nog niet bekendmaken omdat de handtekeningen nog niet zijn gezet. Zoals bekend is de hoop Barcelona voor dit duel vast te leggen.
Daarnaast komt er op 31 augustus een feestprogramma. Op die datum zal er in ieder geval ook een competitiewedstrijd in het Philips Stadion op het programma staan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Vind het shirt niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Warming-up shirt is mooier als je het mij vraagt. Als ze dat met verticale strepen hadden gedaan was het nog iets beter geweest.
Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Vind het shirt niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Warming-up shirt is mooier als je het mij vraagt. Als ze dat met verticale strepen hadden gedaan was het nog iets beter geweest.
Was niet echt een keus, aangezien het gebaseerd is op het oude shirt.
Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Vind het shirt niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Warming-up shirt is mooier als je het mij vraagt. Als ze dat met verticale strepen hadden gedaan was het nog iets beter geweest.
Beide toch gebaseerd op het shirt van Frankrijk afgelopen EK Vond die toch wel een stuk mooier, maar ben zeker niet ontevreden. Kan niet wachten op het thuisshirt Hoge hoge verwachtingen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Beide toch gebaseerd op het shirt van Frankrijk afgelopen EK Vond die toch wel een stuk mooier, maar ben zeker niet ontevreden. Kan niet wachten op het thuisshirt Hoge hoge verwachtingen.
Volgend seizoen. Doet PSV altijd. Eerst uit-tenue vernieuwen, dan thuis. Op die manier kunnen supporters elk jaar een nieuw shirtje kopen.
quote:
Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Hoezo hoge verwachtingen? Ik verwacht rood met witte strepen en een kraagje. Weinig andere mogelijkheden.
Voor een uitshirt? Of een trainingsshirt? Lijkt me juist geen optie. Dat kraagje hebben we ook niet altijd gehad.
Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Hoezo hoge verwachtingen? Ik verwacht rood met witte strepen en een kraagje. Weinig andere mogelijkheden.
Moet je opletten hoe lelijk een shirt met rood witte strepen kan zijn en hoe mooi het kan zijn. Het shirt van 2010 vind ik het mooiste in jaren, maar wat is nou het verschil met die van de andere shirts? Vaak details. De kraag, tintjes, kleine details, kleine logo's, misschien een Ehv logo oid. Het kan allemaal.
Op vrijdag 4 januari 2013 18:56 schreef LudoSanders het volgende: Uittenue vind ik wel mooi, dat warming-up ding niet. Dat Philips zo in dan baantje gepriegeld, lelijk.
Wat dunnere banen was wat mooier geweest. Maar ik denk dat het een vereiste was om het gelijk blauw-wit te laten. Ik ben ook geen fan van slim-fit.
Marcel Brands heeft vrijdagavond tegen Omroep Brabant verslaggever Paul Post laten weten dat de club Memphis Depay en Jurgen Locadia niet zal verhuren voor de tweede seizoenshelft. Mede door het wegvallen van Luciano Narsingh is er voor beide talenten meer kans op speeltijd bij het eerste elftal.
Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende: 31 augustus een oefenwedstrijd tegen Eindhoven? Lekker als de competitie al een tijdje bezig is.
31 augustus willen ze een thuiswedstrijd in de Eredivisie. Daarna is het feest.
Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende: 31 augustus een oefenwedstrijd tegen Eindhoven? Lekker als de competitie al een tijdje bezig is.
De jaarlijkse lichtstadderby deze keer in het Philips stadion, en 31 augustus een thuiswedstrijd met allerlei festiviteiten eromheen is het idee volgens mij.
Logisch. AZ zal uiteindelijk bij een miljoen of 8 wel overstag gaan.
AZ wil naar verluidt 8 of 9 miljoen vangen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
En passant noemt Thijsie ook nog dat PSV een verdediger wil halen en dus een drukke winterse transfermarkt tegemoet gaat.
Ga hier dan ver in lijers. En waarom opeens deze openheid? Ben ik niet gewend van Marcel.
Misschien omdat het 100-jarig jubileum er wat mee te maken heeft
Lijkt me wat veel voor een speler met een 1,5-jarig contract die van een zware blessure terugkomt.
Het aantrekken van Maher voor vele miljoenen is gewoon onverantwoord. Ook al is het zogenaamd een speler uit de buitencategorie. Sowieso is hij niet de speler die ons kampioen zou kunnen maken. Verdedigers van een hoger niveau dan de huidige kunnen dat wel.
Lijkt me wat veel voor een speler met een 1,5-jarig contract die van een zware blessure terugkomt.
Het aantrekken van Maher voor vele miljoenen is gewoon onverantwoord. Ook al is het zogenaamd een speler uit de buitencategorie. Sowieso is hij niet de speler die ons kampioen zou kunnen maken. Verdedigers van een hoger niveau dan de huidige kunnen dat wel.
Die 15 miljoen sloeg op Strootman Voor Toivonen mag je met 5 miljoen al blij zijn.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Op vrijdag 4 januari 2013 20:32 schreef LudoSanders het volgende: Heb gehoord (via via) dat Man Utd ver wil gaan voor Strootman deze winter. Denk aan 20 mil.
Dat gerucht gaat idd al een tijdje. Komt eens in de zoveel tijd een keer voorbij.
Op vrijdag 4 januari 2013 20:32 schreef LudoSanders het volgende: Heb gehoord (via via) dat Man Utd ver wil gaan voor Strootman deze winter. Denk aan 20 mil.
Oh dacht al dat ze op Keulen vlogen ipv Eindhoven.
We hebben volgend jaar dus Zoet, Waterman, Tyton en Bertrams. Serieus wat een k..... beleid. En Waterman is ook zo'n keeper die vieze acties doet om nummer 1 te worden, zoals hij het ook deed bij Tyton.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Peter Swinkels, voorzitter van de raad van commissarissen van PSV, liet tijdens de nieuwjaarsreceptie weten dat PSV geen gekke dingen meer zal doen. 'Natuurlijk willen we met z'n allen met de platte kar op goede zomerbanden naar het stadhuis, maar dan wel op banden met de juiste financiële profielen', zei Swinkels. 'Daar zullen we als rvc op blijven hameren. Het PSV van morgen zal gezond blijven, dat beloof ik.'
Op vrijdag 4 januari 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende: Kijken ze nooit voor de zekerheid of alles goed is voordat ze het definitief gaan printen? Aangezien daarnoven het er wel goed staat?
Jij doet het ook niet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Die shirts alah, maar de naam van je hoofdsponsor, grootste clubicoon en eigenlijk gewoon 1/3 van je clubnaam verkeerd schrijven op zo'n item.....
Ik schaam me nu even dat ik supporter ben.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende: We hebben volgend jaar dus Zoet, Waterman, Tyton en Bertrams. Serieus wat een k..... beleid. En Waterman is ook zo'n keeper die vieze acties doet om nummer 1 te worden, zoals hij het ook deed bij Tyton.
Het is de bedoeling dat Bertrams de zelfde route als Zoet gaat volgen. Dus die wordt volgend jaar verhuurd. En ik heb zomaar het vermoeden dat als de nieuwe trainer Tyton niet op 1 wil hij weg mag.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Je weet toch dat al die onzin over verdedigers met weinig vertrouwen naar Tyton toe enzo, door hem naar buiten kwam he?
volgens mij hebben we met Waterman minder tegendoelpunten
Excuses PSV Volgens PSV zit de fout alleen in de kleine oplage die is uitgedeeld tijdens de nieuwjaarsreceptie van de club. Op de postzegels die in de winkel komen te liggen, staat de naam van Frits Philips wel goed gespeld. De fout is overigens niet door PSV gemaakt, maar door het bedrijf dat de postzegels produceert.
"PSV betreurt ten zeerste dat deze postzegels in de omloop zijn gekomen. Frits Philips is een van onze grootste, zo niet het grootste clubicoon. Dit is een smetje op een verder uitstekende avond", meldt woordvoerder Jeroen van den Berk. PSV gaat excuses aanbieden aan de familie van Frits Philips.
Volgend jaar Maher - Hiljemark met daarvoor Wijnaldum?
Nee. Bommel - Hiljemark met Maher er voor. Wijnaldum gaat naar AZ.
Nou Wijnaldum naar AZ gaat m sowieso niet worden. Die betalen daar geen 8 ton per jaar volgens mij. En zou best goed kunnen dat Bommel het na dit seizoen genoeg vindt. Hij heeft er fysiek toch zo nu en dan moeite mee heb ik het idee.
Op zaterdag 5 januari 2013 11:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Nou Wijnaldum naar AZ gaat m sowieso niet worden. Die betalen daar geen 8 ton per jaar volgens mij. En zou best goed kunnen dat Bommel het na dit seizoen genoeg vindt. Hij heeft er fysiek toch zo nu en dan moeite mee heb ik het idee.
Bommel tekent bij, maar gaat minder spelen. Wijnaldum gaat echt weg, maar zal in moeten leveren om naar AZ te kunnen. Als hij dat niet wil, zal hij volgend jaar niet veel aan spelen komen.
Stiekem hoop ik nog dat Hutch bijtekent, zodat hij volgend jaar kan afwisselen met Bommel. Met Ritz en Ooijen zijn er aardige standins, zeker als Ritz verhuurt wordt deze tweede seizoenshelft.
Op zaterdag 5 januari 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende: Waarom wordt er nog steeds niets gedaan aan het zorgenkindje van PSV? Alleen wordt het middenveld en de aanval aangepakt.
Maher is er nog niet, die Hiljemark is leuk voor de breedte maar maakt PSV niet direct beter
Op zaterdag 5 januari 2013 12:08 schreef Afhaalchinees het volgende: Jongen ze hebben zoet toch verlengd? Dan is er gekeken naar de achterhoede en nu kunnen ze kijken naar de aanval enzo
Op zaterdag 5 januari 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende: Waarom wordt er nog steeds niets gedaan aan het zorgenkindje van PSV? Alleen wordt het middenveld en de aanval aangepakt.
Elke week kom je dat hier vragen/zeggen.
Psv kan niks met de verdediging, en natuurlijk willen wij dat Marcelo, de rijck , manolev en bouma oprotten. Maar ja zo lang ze er zitten kunnen we niks.
Psv kan niks met de verdediging, en natuurlijk willen wij dat Marcelo, de rijck , manolev en bouma oprotten. Maar ja zo lang ze er zitten kunnen we niks.
In principe zou dat voor iedere positie moeten gelden, eerst één of wat spelers verkopen voor er weer nieuwe gekocht worden.
Welke positie dan ook, geld kosten ze allemaal
Das waar. Deze zweed hebben ze ook gehaald voor de toekomst (waar toivonen/engelaar gaan waarschijnlijk weg). En in de zomer is het een stuk moeilijker om hem te halen (dan zit hij juist midden in het seizoen )
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Das waar. Deze zweed hebben ze ook gehaald voor de toekomst (waar toivonen/engelaar gaan waarschijnlijk weg). En in de zomer is het een stuk moeilijker om hem te halen (dan zit hij juist midden in het seizoen )
Bouma: juli 2013 Zanka: juli 2016 Pieters: juli 2014 WIllems: juli 2014 Derijck: juli 2014 (met optie) Manolev: juli 2014 Marcelo: juli 2016 (pas verlengd ) Hutch: juli 2013
Dus Hutch (zeker) en ik denk ook Bouma zijn weg na dit seizoen. Pieters gaat op zeker naar een andere club. Hopelijik is er een gek die manolev wilt hebben.
Maar aan derijck en Marcelo zitten we nog wel een tijdje vast...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Tsja ik vind dat koppen tellen altijd maar een zwak excuus van Brands. In de verdediging hebben we 8 man, oh dan halen we er niemand bij, ook al ziet iedere halve zool dat 6 van de 8 spelers niet voldoen. En gaan er meerdere spelers weg na dit seizoen. En op het middenveld loopt een overschot aan spelers en daar kan wel ineens alvast voor de toekomst ingekocht worden met Hiljemark en Maher. Bizar.
Op zaterdag 5 januari 2013 12:33 schreef Lemming22 het volgende: Tsja ik vind dat koppen tellen altijd maar een zwak excuus van Brands. In de verdediging hebben we 8 man, oh dan halen we er niemand bij, ook al ziet iedere halve zool dat 6 van de 8 spelers niet voldoen. En gaan er meerdere spelers weg na dit seizoen. En op het middenveld loopt een overschot aan spelers en daar kan wel ineens alvast voor de toekomst ingekocht worden met Hiljemark en Maher. Bizar.
Eens. Koppen tellen slaat nergens op, maar ik denk dat hij ook geen andere keus heeft. Budget technisch gezien.
Toivonen geblesseerd (en gaat waarschijnlijk weg aan het eind van het seizoen) Engelaar (ook een tijdje geblesseerd, en gaat hopelijk in de winter weg, anders weg in de zomer (einde contract)) v.Ooijen en Ritzmaier komen op dit moment gewoon te kort en verwachting is dat ze verhuurd worden volgend seizoen. Hutchinson kan in nood op het middenveld, maar is achterin nog nodig dit jaar, en vertrekt aan het eind van het seizoen (einde contract)
Dan hebben we nog strootman, van Bommel en Wijnaldum.
Er is grote kans dat Strootman een transfer gaat maken. Blijft v.Bommel nog een jaartje?? En dan hebben we alleen nog Wijnaldum. De speler die niet voldoet.
Lijkt me logisch dat ze naar middenvelders zoeken. En er is dus financiele ruimte om die zweed te halen. Handige move, heeft hij een half jaar lang de tijd om aan te haken.
Ik vind het prima dat ze vooruit kijken naar de toekomst op het middenveld. Ik vind het alleen belachelijk dat dat in de verdediging niet gedaan wordt. Wat dat betreft blijft Brands visieloos of hypocriet.
Op zaterdag 5 januari 2013 12:57 schreef Lemming22 het volgende: Ik vind het prima dat ze vooruit kijken naar de toekomst op het middenveld. Ik vind het alleen belachelijk dat dat in de verdediging niet gedaan wordt. Wat dat betreft blijft Brands visieloos of hypocriet.
Als je een paar post boven je kijkt zie je dat alleen Bouma en Hutchinson echt gaan vertrekken. De rest zit hij aan vast. Bouma was al overbodig, en reken maar dat hij intern bezig is voor een rechtsback. Want manolev zal toch ook wel een keertje weggaan mogen we hopen.
Op zaterdag 5 januari 2013 12:57 schreef Lemming22 het volgende: Ik vind het prima dat ze vooruit kijken naar de toekomst op het middenveld. Ik vind het alleen belachelijk dat dat in de verdediging niet gedaan wordt. Wat dat betreft blijft Brands visieloos of hypocriet.
Valt mee hoor. Marcelo is gewoon goed genoeg, Pieters komt terug, Willems moet groeien, maar wordt goed genoeg. Brenet zit tegen de selectie aan Hendrix komt er aan voor over twee jaar.
Op korte termijn is er hooguit een CV nodig en na dit seizoen een rechtsback. Op beiden wordt momenteel druk gescout in binnen- en buitenland.
Daarbij hebben we nog steeds de op één na minst gepasseerde verdediging. Als PSV dit seizoen in een wedstrijd faalt dan is dat door het niet afmaken van kansen
Valt mee hoor. Marcelo is gewoon goed genoeg, Pieters komt terug, Willems moet groeien, maar wordt goed genoeg. Brenet zit tegen de selectie aan Hendrix komt er aan voor over twee jaar.
Op korte termijn is er hooguit een CV nodig en na dit seizoen een rechtsback. Op beiden wordt momenteel druk gescout in binnen- en buitenland.
Daarbij hebben we nog steeds de op één na minst gepasseerde verdediging. Als PSV dit seizoen in een wedstrijd faalt dan is dat door het niet afmaken van kansen
Dit dus. Ik zeg niet dat onze verdedigers geweldenaars zijn, maar voorlopig heeft alleen Twente minder goals tegen gehad.
Maar wat zou de expertise van die man zijn? Schotland lijkt me nou niet heel nuttig om te scouten, dat zit al vol met Engelse scouts en die spelers gaan ook veel liever naar een ploeg uit de Premiership dan PSV. Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen.
Op zaterdag 5 januari 2013 13:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Maar wat zou de expertise van die man zijn? Schotland lijkt me nou niet heel nuttig om te scouten, dat zit al vol met Engelse scouts en die spelers gaan ook veel liever naar een ploeg uit de Premiership dan PSV. Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen.
Tweede elftal van al die PL clubs, lopen ook goeie tussen.
Ik denk dat in de tweede elftallen van buiten de top 6 (?) uit Engeland genoeg moois loopt voor clubs uit Nederland hoor. Die kun je wel aantrekken, gok ik.
Ik denk dat in de tweede elftallen van buiten de top 6 (?) uit Engeland genoeg moois loopt voor clubs uit Nederland hoor. Die kun je wel aantrekken, gok ik.
2e elftal van Everton enzo? Loopt allicht wat moois rond voor in Nederland, maar voor PSV of uberhaupt de Nederlandse top? Dat denk ik niet eigenlijk.
Op zaterdag 5 januari 2013 13:58 schreef Kurzweil het volgende: AZ inmiddels in gesprek met Heracles over Vejinovic (middenvelder). Maher gaat echt wel komen.
Ja Afrikanen moet je gewoon niet aan beginnen. Afrika Cup maakt het al niet aantrekkelijk en zodra die gasten elders een euro meer kunnen verdienen gaan ze zeuren en willen ze goedkoop weg. Ook altijd twijfel over de leeftijd.
Nee, lekker bij Europeanen houden met een verdwaalde uit Midden/Zuid-Amerika.
Op zaterdag 5 januari 2013 13:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Maar wat zou de expertise van die man zijn? Schotland lijkt me nou niet heel nuttig om te scouten, dat zit al vol met Engelse scouts en die spelers gaan ook veel liever naar een ploeg uit de Premiership dan PSV. Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen.
heeft iemand enig idee wat zijn terrein was?
Op zaterdag 5 januari 2013 14:19 schreef Scarface88 het volgende: Verdedigers uit Engeland zijn vaak wel groot en sterk, iets wat PSV goed kan gebruiken, mits je er een voetballende/opbouwende CV naast zet.
Zanka is toch de grote en sterke verdediger, in de Engelse stijl? Die heeft een tijdje nodig gehad om zich aan te passen. Het Nederlandse voetbal is anders dan het Engelse voetbal.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Waarom niet? De 6-7 mln zonder bonussen die het uiteindelijk wel zal worden vind ik geen cent te veel voor het grootste Nederlandse talent van dit moment.
Aanvoerder Mark van Bommel mist het trainingskamp in Thailand. De middenvelder kampt met een virusinfectie en blijft daardoor ziek thuis, zo meldt PSV zojuist. De selectie vertrekt vanmiddag vanaf Schiphol naar Bangkok.
Waarom niet? De 6-7 mln zonder bonussen die het uiteindelijk wel zal worden vind ik geen cent te veel voor het grootste Nederlandse talent van dit moment.
Hup, weer 7 miljoen. We hebben geen geldboom he, laat PSV maar eens goed onderhandelen.
Zanka is toch de grote en sterke verdediger, in de Engelse stijl? Die heeft een tijdje nodig gehad om zich aan te passen. Het Nederlandse voetbal is anders dan het Engelse voetbal.
En met een Zanka en Marcelo staat er centraal gewoon een kampioenschapswaardig duo.
Naast Mark van Bommel ontbreekt ook Orlando Engelaar op het trainingskamp in Thailand. Eerder deze week liet de zaakwaarnemer van de middenvelder nog weten dat Orlando wel gewoon mee zou gaan, mits er de laatste dagen nog iets concreet zou gaan spelen rondom de middenvelder.