Ik zit in Belgie, heb geen goede ervaring met pakketjes uit NL... en ik moet morgen toch in Eindhoven zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan het ook bestellen op de webshop van VI
Zeg wat je er van vindt als je ze gelezen hebt, want misschien haal ik het dan ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah die had ik gemist, ik ben echt gek op dit soort boeken ongeacht de club. Ga morgen eens naar de boekhandel
100 jarige PSV shirts voor je kinderen halen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit in Belgie, heb geen goede ervaring met pakketjes uit NL... en ik moet morgen toch in Eindhoven zijn.
Say whut?!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
100 jarige PSV shirts voor je kinderen halen.![]()
DonRaja![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
We hebben volgend jaar dus Zoet, Waterman, Tyton en Bertrams.
Serieus wat een k..... beleid.
En Waterman is ook zo'n keeper die vieze acties doet om nummer 1 te worden, zoals hij het ook deed bij Tyton.
Je weet toch dat al die onzin over verdedigers met weinig vertrouwen naar Tyton toe enzo, door hem naar buiten kwam he?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij gebrek aan spraakmakende clubiconen, of is er inmiddels wel een VI-boek over een PSV-er uitgebracht? (En dan tel ik Mandy ff niet mee)
en niet te vergetenquote:
De tering...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Grifte het volgende:
Anders investeren jullie even in iemand die kan spellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de nieuwste aanwinst:[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:23:37Wel een enorme mega-blooper dat #PSV-clubicoon en legende Frits Philips op de #PSV-postzegel Frits Philip heet. #fail http://t.co/uI1cSOeO reageer retweet
volgens mij hebben we met Waterman minder tegendoelpuntenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat al die onzin over verdedigers met weinig vertrouwen naar Tyton toe enzo, door hem naar buiten kwam he?
Het is Strootbaas of Strootgod. Ook in 2013.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt is zo mooi dat zelfs Strootman lacht.
Ja oke, maar manier op is niet netjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij hebben we met Waterman minder tegendoelpunten
Wel minder leuk voor de neger, die moet nu z'n haar weer wassenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt is zo mooi dat zelfs Strootman lacht.
Of juist niet meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wel minder leuk voor de neger, die moet nu z'n haar weer wassen
Het ziet er wel een beetje gay uitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of juist niet meer.
Hij moet juist blij zijn dat een God hem aanraakt.
De hand van Godquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of juist niet meer.
Hij moet juist blij zijn dat een God hem aanraakt.
Oeh, die ziet eruit alsof ik langs De Slegte zal moeten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
en niet te vergeten
[ afbeelding ]
Hij is leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze overwegen de clubnaam te veranderen in Philip Spellings Vouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |