quote:Swinkels: PSV zal gezond blijven, dat beloof ik
4 januari 2013 Algemeen Dagblad
Peter Swinkels, voorzitter van de raad van commissarissen van PSV, liet tijdens de nieuwjaarsreceptie weten dat PSV geen gekke dingen meer zal doen. 'Natuurlijk willen we met z'n allen met de platte kar op goede zomerbanden naar het stadhuis, maar dan wel op banden met de juiste financiėle profielen', zei Swinkels. 'Daar zullen we als rvc op blijven hameren. Het PSV van morgen zal gezond blijven, dat beloof ik.'
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:23:37Wel een enorme mega-blooper dat #PSV-clubicoon en legende Frits Philips op de #PSV-postzegel Frits Philip heet. #fail http://t.co/uI1cSOeO reageer retweet
........ Waar zat dat bij dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helaas niet, al door meerdere mensen gefotografeerd
Jij doet het ook niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Kijken ze nooit voor de zekerheid of alles goed is voordat ze het definitief gaan printen? Aangezien daarnoven het er wel goed staat?
Blijkbaar is dit vandaag bij de PSV100 kickoff uitgedeeld. Naast alle prachtige filmpjes is dit natuurlijk wel een dikke vette fout.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
........ Waar zat dat bij dan?
Loopt daar een analfabeet rond of iemand met dyslexie? Wat een kneuzenkermis.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Grifte het volgende:
Anders investeren jullie even in iemand die kan spellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de nieuwste aanwinst:[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:23:37Wel een enorme mega-blooper dat #PSV-clubicoon en legende Frits Philips op de #PSV-postzegel Frits Philip heet. #fail http://t.co/uI1cSOeO reageer retweet
Volgens mij laten ze die stadionspeaker die Koeman en Waterreus door elkaar haalde het drukwerk verzorgen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de nieuwste aanwinst:[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:23:37Wel een enorme mega-blooper dat #PSV-clubicoon en legende Frits Philips op de #PSV-postzegel Frits Philip heet. #fail http://t.co/uI1cSOeO reageer retweet
Die shirts alah, maar de naam van je hoofdsponsor, grootste clubicoon en eigenlijk gewoon 1/3 van je clubnaam verkeerd schrijven op zo'n item.....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat die dukkerij zich diep diep mag schamen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die shirts alah, maar de naam van je hoofdsponsor, grootste clubicoon en eigenlijk gewoon 1/3 van je clubnaam verkeerd schrijven op zo'n item.....
Ik schaam me nu even dat ik supporter ben.
Excelsior... sodemieter die tellen waarschijnlijk de spelers ook nog meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Doen het toch nog best goed toch?
Veel reclame dus.twitter:dickholstein twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 22:10:48“@thijsslegers: Tot slot: er komt een PSV-jubileumboek aan het einde van 2013” Dat maakt de club In samenwerking met @VI_Boeken reageer retweet
Bij gebrek aan spraakmakende clubiconen, of is er inmiddels wel een VI-boek over een PSV-er uitgebracht? (En dan tel ik Mandy ff niet mee)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:26 schreef mrstylo het volgende:
Veel reclame dus.twitter:dickholstein twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 22:10:48“@thijsslegers: Tot slot: er komt een PSV-jubileumboek aan het einde van 2013” Dat maakt de club In samenwerking met @VI_Boeken reageer retweet
Onze Willyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij gebrek aan spraakmakende clubiconen, of is er inmiddels wel een VI-boek over een PSV-er uitgebracht? (En dan tel ik Mandy ff niet mee)
Aah die had ik gemist, ik ben echt gek op dit soort boeken ongeacht de club. Ga morgen eens naar de boekhandelquote:
Je kan het ook bestellen op de webshop van VIquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah die had ik gemist, ik ben echt gek op dit soort boeken ongeacht de club. Ga morgen eens naar de boekhandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |