Hier heb je een puntquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Depay trouwens ook niet meer
Oke. Volgens mij is zijn vraagprijs helemaal niet bekend, maar als je meer weet hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar afwachten. Ik denk niet dat er iemand zijn vraagprijs gaat ophoesten.
Volgens mij wil PSV toch minimaal 15 miljoen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke. Volgens mij is zijn vraagprijs helemaal niet bekend, maar als je meer weet hoor ik het graag.
Aanstaande vaderquote:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij wil PSV toch minimaal 15 miljoen?
Mag ik hopen ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lijkt me wat veel voor een speler met een 1,5-jarig contract die van een zware blessure terugkomt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die 15 miljoen sloeg op Strootmanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lijkt me wat veel voor een speler met een 1,5-jarig contract die van een zware blessure terugkomt.
Het aantrekken van Maher voor vele miljoenen is gewoon onverantwoord. Ook al is het zogenaamd een speler uit de buitencategorie. Sowieso is hij niet de speler die ons kampioen zou kunnen maken. Verdedigers van een hoger niveau dan de huidige kunnen dat wel.
kk homo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vet shirt idd.
Bef me, zo nat word ik ervan!!!
Aha, juist.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Heb via via vernomen dat Wijnaldum naar een andere club gaat.
Disco?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Nice, wacht, ff rondtweeten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Snel dan, Rik pakt de primeur zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nice, wacht, ff rondtweeten.
Al gedaan. Kwalbert en Shownieuws weten t al.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snel dan, Rik pakt de primeur zo
Grappig, ik ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |