PSV komt met jubileumwedstrijd en feestprogramma op 31 augustus
Voor het jubileumjaar organiseert PSV onder andere dit keer de Lichtstadderby in het eigen Philips Stadion. Daarnaast wordt er een jubileumwedstrijd afgewerkt tegen een aansprekende tegenstander. Tiny Sanders kon en wilde de naam van de tegenstander nog niet bekendmaken omdat de handtekeningen nog niet zijn gezet. Zoals bekend is de hoop Barcelona voor dit duel vast te leggen.
Daarnaast komt er op 31 augustus een feestprogramma. Op die datum zal er in ieder geval ook een competitiewedstrijd in het Philips Stadion op het programma staan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Vind het shirt niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Warming-up shirt is mooier als je het mij vraagt. Als ze dat met verticale strepen hadden gedaan was het nog iets beter geweest.
Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Vind het shirt niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Warming-up shirt is mooier als je het mij vraagt. Als ze dat met verticale strepen hadden gedaan was het nog iets beter geweest.
Was niet echt een keus, aangezien het gebaseerd is op het oude shirt.
Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Vind het shirt niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Warming-up shirt is mooier als je het mij vraagt. Als ze dat met verticale strepen hadden gedaan was het nog iets beter geweest.
Beide toch gebaseerd op het shirt van Frankrijk afgelopen EK Vond die toch wel een stuk mooier, maar ben zeker niet ontevreden. Kan niet wachten op het thuisshirt Hoge hoge verwachtingen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Beide toch gebaseerd op het shirt van Frankrijk afgelopen EK Vond die toch wel een stuk mooier, maar ben zeker niet ontevreden. Kan niet wachten op het thuisshirt Hoge hoge verwachtingen.
Volgend seizoen. Doet PSV altijd. Eerst uit-tenue vernieuwen, dan thuis. Op die manier kunnen supporters elk jaar een nieuw shirtje kopen.
quote:
Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Hoezo hoge verwachtingen? Ik verwacht rood met witte strepen en een kraagje. Weinig andere mogelijkheden.
Voor een uitshirt? Of een trainingsshirt? Lijkt me juist geen optie. Dat kraagje hebben we ook niet altijd gehad.
Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Hoezo hoge verwachtingen? Ik verwacht rood met witte strepen en een kraagje. Weinig andere mogelijkheden.
Moet je opletten hoe lelijk een shirt met rood witte strepen kan zijn en hoe mooi het kan zijn. Het shirt van 2010 vind ik het mooiste in jaren, maar wat is nou het verschil met die van de andere shirts? Vaak details. De kraag, tintjes, kleine details, kleine logo's, misschien een Ehv logo oid. Het kan allemaal.
Op vrijdag 4 januari 2013 18:56 schreef LudoSanders het volgende: Uittenue vind ik wel mooi, dat warming-up ding niet. Dat Philips zo in dan baantje gepriegeld, lelijk.
Wat dunnere banen was wat mooier geweest. Maar ik denk dat het een vereiste was om het gelijk blauw-wit te laten. Ik ben ook geen fan van slim-fit.
Marcel Brands heeft vrijdagavond tegen Omroep Brabant verslaggever Paul Post laten weten dat de club Memphis Depay en Jurgen Locadia niet zal verhuren voor de tweede seizoenshelft. Mede door het wegvallen van Luciano Narsingh is er voor beide talenten meer kans op speeltijd bij het eerste elftal.
Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende: 31 augustus een oefenwedstrijd tegen Eindhoven? Lekker als de competitie al een tijdje bezig is.
31 augustus willen ze een thuiswedstrijd in de Eredivisie. Daarna is het feest.
Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende: 31 augustus een oefenwedstrijd tegen Eindhoven? Lekker als de competitie al een tijdje bezig is.
De jaarlijkse lichtstadderby deze keer in het Philips stadion, en 31 augustus een thuiswedstrijd met allerlei festiviteiten eromheen is het idee volgens mij.
Logisch. AZ zal uiteindelijk bij een miljoen of 8 wel overstag gaan.
AZ wil naar verluidt 8 of 9 miljoen vangen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
En passant noemt Thijsie ook nog dat PSV een verdediger wil halen en dus een drukke winterse transfermarkt tegemoet gaat.
Ga hier dan ver in lijers. En waarom opeens deze openheid? Ben ik niet gewend van Marcel.
Misschien omdat het 100-jarig jubileum er wat mee te maken heeft