twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 18:48:23#Brands bevestigt nu ook bod op #maher. reageer retweet
Ja daar moest ik gelijk aan denken toen ik dat matrozenshirt zag.quote:
Was niet echt een keus, aangezien het gebaseerd is op het oude shirt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vind het shirt niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Warming-up shirt is mooier als je het mij vraagt. Als ze dat met verticale strepen hadden gedaan was het nog iets beter geweest.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vind het shirt niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Warming-up shirt is mooier als je het mij vraagt. Als ze dat met verticale strepen hadden gedaan was het nog iets beter geweest.
Ook een nieuw thuisshirt ja?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide toch gebaseerd op het shirt van Frankrijk afgelopen EKVond die toch wel een stuk mooier, maar ben zeker niet ontevreden.
![]()
Kan niet wachten op het thuisshirtHoge hoge verwachtingen.
Volgend seizoen. Doet PSV altijd. Eerst uit-tenue vernieuwen, dan thuis. Op die manier kunnen supporters elk jaar een nieuw shirtje kopen.quote:
Voor een uitshirt? Of een trainingsshirt? Lijkt me juist geen optie. Dat kraagje hebben we ook niet altijd gehad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoezo hoge verwachtingen?
Ik verwacht rood met witte strepen en een kraagje. Weinig andere mogelijkheden.
Moet je opletten hoe lelijk een shirt met rood witte strepen kan zijn en hoe mooi het kan zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoezo hoge verwachtingen?
Ik verwacht rood met witte strepen en een kraagje. Weinig andere mogelijkheden.
quote:
Wat dunnere banen was wat mooier geweest. Maar ik denk dat het een vereiste was om het gelijk blauw-wit te laten. Ik ben ook geen fan van slim-fit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Uittenue vind ik wel mooi, dat warming-up ding niet. Dat Philips zo in dan baantje gepriegeld, lelijk.
Waar rook is is vuurtwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 18:55:11Wijnaldum is niet aangeboden door #psv als 'ruilobject' in Maher-bod. reageer retweet
quote:
Zeker als het van RikElfrink komtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waar rook is is vuurtwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 18:55:11Wijnaldum is niet aangeboden door #psv als 'ruilobject' in Maher-bod. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie impliciete boodschap... Die mouwen opstropen godsamme!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
Als je de mouwen van het shirtje omslaat komt de gouden rand tevoorschijn
Jammer, had dan goud gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
2e uitbroekie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |