Straks maakt Brands een foutje bij het overmaken van het geld.. 80 miljoen ipv 8...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ach, ze zijn bij PSV gewoon niet zo goed met woorden. Ronald Koeman (ipv Waterreus), Wijnaldem, Narsigh en nu dus Frits Philip
_0-quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Straks maakt Brands een foutje bij het overmaken van het geld.. 80 miljoen ipv 8...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Grifte het volgende:
Anders investeren jullie even in iemand die kan spellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de nieuwste aanwinst:[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:23:37Wel een enorme mega-blooper dat #PSV-clubicoon en legende Frits Philips op de #PSV-postzegel Frits Philip heet. #fail http://t.co/uI1cSOeO reageer retweet
Van Omroep Brabant geknipt.quote:Excuses PSV
Volgens PSV zit de fout alleen in de kleine oplage die is uitgedeeld tijdens de nieuwjaarsreceptie van de club. Op de postzegels die in de winkel komen te liggen, staat de naam van Frits Philips wel goed gespeld. De fout is overigens niet door PSV gemaakt, maar door het bedrijf dat de postzegels produceert.
"PSV betreurt ten zeerste dat deze postzegels in de omloop zijn gekomen. Frits Philips is een van onze grootste, zo niet het grootste clubicoon. Dit is een smetje op een verder uitstekende avond", meldt woordvoerder Jeroen van den Berk. PSV gaat excuses aanbieden aan de familie van Frits Philips.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het is Strootbaas of Strootgod. Ook in 2013.
Nee. Bommel - Hiljemark met Maher er voor. Wijnaldum gaat naar AZ.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maher geeft nu ook aan te willen. Dit gaat rondkomen voor 7.5 a 8 miljoen denk ik.
Volgend jaar Maher - Hiljemark met daarvoor Wijnaldum?
Bommel tekent bij, maar gaat minder spelen. Wijnaldum gaat echt weg, maar zal in moeten leveren om naar AZ te kunnen. Als hij dat niet wil, zal hij volgend jaar niet veel aan spelen komen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou Wijnaldum naar AZ gaat m sowieso niet worden. Die betalen daar geen 8 ton per jaar volgens mij. En zou best goed kunnen dat Bommel het na dit seizoen genoeg vindt. Hij heeft er fysiek toch zo nu en dan moeite mee heb ik het idee.
Maher is er nog niet, die Hiljemark is leuk voor de breedte maar maakt PSV niet direct beterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt er nog steeds niets gedaan aan het zorgenkindje van PSV? Alleen wordt het middenveld en de aanval aangepakt.
Ik hoor alleen maar geruchten over de aanval en het middenveld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher is er nog niet, die Hiljemark is leuk voor de breedte maar maakt PSV niet direct beter
Wees blijquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar geruchten over de aanval en het middenveld.
My bad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongen ze hebben zoet toch verlengd? Dan is er gekeken naar de achterhoede en nu kunnen ze kijken naar de aanval enzo
Zolang er niemand weggaat in de verdediging kan psv niks doen he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar geruchten over de aanval en het middenveld.
Spannend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zolang er niemand weggaat in de verdediging kan psv niks doen he.
Dat is zo vaak gezegd.
Ach is het speeluurtje weer begonnen.quote:
Wat moet ik dan zeggen joh. Ik heb een antwoord gekregen op mijn vraag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:11 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ach is het speeluurtje weer begonnen.
Heb je zuurkool op?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen joh. Ik heb een antwoord gekregen op mijn vraag.
Zeikstraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |