In principe zou dat voor iedere positie moeten gelden, eerst één of wat spelers verkopen voor er weer nieuwe gekocht worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zolang er niemand weggaat in de verdediging kan psv niks doen he.
Dat is zo vaak gezegd.
Elke week kom je dat hier vragen/zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt er nog steeds niets gedaan aan het zorgenkindje van PSV? Alleen wordt het middenveld en de aanval aangepakt.
Hoe lang duren die contracten dan nog.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Elke week kom je dat hier vragen/zeggen.
Psv kan niks met de verdediging, en natuurlijk willen wij dat Marcelo, de rijck , manolev en bouma oprotten. Maar ja zo lang ze er zitten kunnen we niks.
Linksback: Pieters/Willems
Centraal: Bouma/Zanka/Derijck/Marcelo
Rechtsback: Hutch/Manolev
Hier kan geen speler bij (qua salarishuis). Qua kwaliteit wel, maar ja....
Das waar. Deze zweed hebben ze ook gehaald voor de toekomst (waar toivonen/engelaar gaan waarschijnlijk weg). En in de zomer is het een stuk moeilijker om hem te halen (dan zit hij juist midden in het seizoen )quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe zou dat voor iedere positie moeten gelden, eerst één of wat spelers verkopen voor er weer nieuwe gekocht worden.
Welke positie dan ook, geld kosten ze allemaal
Die Zweed vind ik ook een hele logische aankoopquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Das waar. Deze zweed hebben ze ook gehaald voor de toekomst (waar toivonen/engelaar gaan waarschijnlijk weg). En in de zomer is het een stuk moeilijker om hem te halen (dan zit hij juist midden in het seizoen )
Bouma: juli 2013quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe lang duren die contracten dan nog.
Eens. Koppen tellen slaat nergens op, maar ik denk dat hij ook geen andere keus heeft. Budget technisch gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:33 schreef Lemming22 het volgende:
Tsja ik vind dat koppen tellen altijd maar een zwak excuus van Brands. In de verdediging hebben we 8 man, oh dan halen we er niemand bij, ook al ziet iedere halve zool dat 6 van de 8 spelers niet voldoen. En gaan er meerdere spelers weg na dit seizoen. En op het middenveld loopt een overschot aan spelers en daar kan wel ineens alvast voor de toekomst ingekocht worden met Hiljemark en Maher. Bizar.
Als je een paar post boven je kijkt zie je dat alleen Bouma en Hutchinson echt gaan vertrekken. De rest zit hij aan vast. Bouma was al overbodig, en reken maar dat hij intern bezig is voor een rechtsback. Want manolev zal toch ook wel een keertje weggaan mogen we hopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:57 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind het prima dat ze vooruit kijken naar de toekomst op het middenveld. Ik vind het alleen belachelijk dat dat in de verdediging niet gedaan wordt. Wat dat betreft blijft Brands visieloos of hypocriet.
Valt mee hoor. Marcelo is gewoon goed genoeg, Pieters komt terug, Willems moet groeien, maar wordt goed genoeg. Brenet zit tegen de selectie aan Hendrix komt er aan voor over twee jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:57 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind het prima dat ze vooruit kijken naar de toekomst op het middenveld. Ik vind het alleen belachelijk dat dat in de verdediging niet gedaan wordt. Wat dat betreft blijft Brands visieloos of hypocriet.
Had ik gelijk dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Van Omroep Brabant geknipt.
Eind goed, al goed.
Dit dus. Ik zeg niet dat onze verdedigers geweldenaars zijn, maar voorlopig heeft alleen Twente minder goals tegen gehad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Marcelo is gewoon goed genoeg, Pieters komt terug, Willems moet groeien, maar wordt goed genoeg. Brenet zit tegen de selectie aan Hendrix komt er aan voor over twee jaar.
Op korte termijn is er hooguit een CV nodig en na dit seizoen een rechtsback. Op beiden wordt momenteel druk gescout in binnen- en buitenland.
Daarbij hebben we nog steeds de op één na minst gepasseerde verdediging. Als PSV dit seizoen in een wedstrijd faalt dan is dat door het niet afmaken van kansen
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:06:29Ex-prof Humphrey Rudge is toegetreden tot de scoutingstaf van #psv. Werkte eerder als scout voor Sunderland reageer retweet
Ja want tot nu toe hadden we alleen spelers uit de Eredivisie gehaald.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Betekent dit dat we buiten de eredivisie gaan scouten?
Ik denk dat we nu spelers uit de PL gaan halen. Ik noem een Rooney of een David Silvaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want tot nu toe hadden we alleen spelers uit de Eredivisie gehaald.
Kompany, van Persie of een Hazardquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu spelers uit de PL gaan halen. Ik noem een Rooney of een David Silva
Preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kompany, van Persie of een Hazard
Tweede elftal van al die PL clubs, lopen ook goeie tussen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar wat zou de expertise van die man zijn? Schotland lijkt me nou niet heel nuttig om te scouten, dat zit al vol met Engelse scouts en die spelers gaan ook veel liever naar een ploeg uit de Premiership dan PSV. Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen.
Ik denk dat in de tweede elftallen van buiten de top 6 (?) uit Engeland genoeg moois loopt voor clubs uit Nederland hoor. Die kun je wel aantrekken, gok ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou kunnen, al zullen die ook niet goedkoop zijn. Huren ben ik niet zo'n voorstander van.
Godverdomme, wie zit daar manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Banglok.![]()
Baggage.![]()
Serieus the fuck man.
2e elftal van Everton enzo? Loopt allicht wat moois rond voor in Nederland, maar voor PSV of uberhaupt de Nederlandse top? Dat denk ik niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat in de tweede elftallen van buiten de top 6 (?) uit Engeland genoeg moois loopt voor clubs uit Nederland hoor. Die kun je wel aantrekken, gok ik.
Zelfs bij AGOVV liepen spelers als Chadli en mertens rond joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
2e elftal van Everton enzo? Loopt allicht wat moois rond voor in Nederland, maar voor PSV of uberhaupt de Nederlandse top? Dat denk ik niet eigenlijk.
Goed punt. Als je niet gaat kijken zal je het nooit weten inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Typisch het volgende:
Z
[..]
Zelfs bij AGOVV liepen spelers als Chadli en mertens rond joh.
Daar bestond ook geen twijfel over.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:58 schreef Kurzweil het volgende:
AZ inmiddels in gesprek met Heracles over Vejinovic (middenvelder). Maher gaat echt wel komen.
Daar heb je gewoon geluk bij nodig. Je kunt imo beter zo'n scout hebben dan iemand die op geluk maar een paar Afrikaantjes aan raad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Goed punt. Als je niet gaat kijken zal je het nooit weten inderdaad.
mag het niet hopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:13 schreef Tarado het volgende:
Er is 5 miljoen geboden voor Maher? Zal toch wel 8 moeten worden denk ik
heeft iemand enig idee wat zijn terrein was?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar wat zou de expertise van die man zijn? Schotland lijkt me nou niet heel nuttig om te scouten, dat zit al vol met Engelse scouts en die spelers gaan ook veel liever naar een ploeg uit de Premiership dan PSV. Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen.
Zanka is toch de grote en sterke verdediger, in de Engelse stijl? Die heeft een tijdje nodig gehad om zich aan te passen. Het Nederlandse voetbal is anders dan het Engelse voetbal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:19 schreef Scarface88 het volgende:
Verdedigers uit Engeland zijn vaak wel groot en sterk, iets wat PSV goed kan gebruiken, mits je er een voetballende/opbouwende CV naast zet.
Waarom niet? De 6-7 mln zonder bonussen die het uiteindelijk wel zal worden vind ik geen cent te veel voor het grootste Nederlandse talent van dit moment.quote:
quote:Van Bommel mist trainingskamp in Thailand
5 januari 2013
Aanvoerder Mark van Bommel mist het trainingskamp in Thailand. De middenvelder kampt met een virusinfectie en blijft daardoor ziek thuis, zo meldt PSV zojuist. De selectie vertrekt vanmiddag vanaf Schiphol naar Bangkok.
Hup, weer 7 miljoen. We hebben geen geldboom he, laat PSV maar eens goed onderhandelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Waarom niet? De 6-7 mln zonder bonussen die het uiteindelijk wel zal worden vind ik geen cent te veel voor het grootste Nederlandse talent van dit moment.
Hij heeft gewoon geen zin.quote:
En met een Zanka en Marcelo staat er centraal gewoon een kampioenschapswaardig duo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zanka is toch de grote en sterke verdediger, in de Engelse stijl? Die heeft een tijdje nodig gehad om zich aan te passen. Het Nederlandse voetbal is anders dan het Engelse voetbal.
Jetro beheert de twitter ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Banglok.![]()
Baggage.![]()
Serieus the fuck man.
quote:Ook Engelaar niet mee op trainingskamp
5 januari 2013
Naast Mark van Bommel ontbreekt ook Orlando Engelaar op het trainingskamp in Thailand. Eerder deze week liet de zaakwaarnemer van de middenvelder nog weten dat Orlando wel gewoon mee zou gaan, mits er de laatste dagen nog iets concreet zou gaan spelen rondom de middenvelder.
Tuurlijk, maar 7 miljoen lijkt me een verantwoorde investering voor een speler als deze.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hup, weer 7 miljoen. We hebben geen geldboom he, laat PSV maar eens goed onderhandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |