SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ik heb ooit een vriend ontmoet terwijl ik als één van de laatsten aan een uitgestorven bar zat, don't worry faxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef Faxie het volgende:
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad, moet er ook niet aan dénken meer, concerten zijn leuk en festivals, omdat je ook een rustiger plekje op kunt zoeken als je wil. Rustigere kroegen ook. Maar het clubben of wat men tegenwoordig ook als stappen ziet heeft mij ook nooit kunnen bekoren.
En tja, dan loop je een hoop vrouwen mis, maar fuck it, als ik niet op m'n gemak ben ergens komt er toch al niks van. En ik weet niet of ik op iemand zit te wachten die graag naar dat soort gelegenheden gaat.![]()
![]()
Ga fokhosselen. Goede kans dat je dan niet zo'n figuur tegen komtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef dawg het volgende:
stappen. ik zou ook geen vriendin willen die dat tot een kunst verheven heeft. ik word oud. jaja.![]()
![]()
ik fok!hossel al 11,5 jaar man.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga fokhosselen. Goede kans dat je dan niet zo'n figuur tegen komtal moet ik toegeven dat ik het laatste jaar een stuk rustiger ben geworden.
![]()
![]()
stats?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ik fok!hossel al 11,5 jaar man.al moet ik toegeven dat ik het laatste jaar een stuk rustiger ben geworden.
![]()
Ik blijf het uitgaan juist nog steeds leuk vinden en kan graag doorzakken tot in de vroege uurtjes , maar misschien dat daardoor voor mij ook een relatie wat moeilijker is want niet iedereen kan daar tegen.
En Northside , ik heb inderdaad sommige vrienden die niet van die lieverdjes zijn maar ik ben ook heel wat gewend dus ik ben soms wat minder bang voor mensen (ja opvanghuizen en dat soort dingen krijg je soms wat andere op mensen)
Ikzelf heb nooit problemen met ze en kunnen gewoon ontzettend gezellig mee keten.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil je nog wat klagen over dat mannen altijd het initiatief moeten nemen bij versieren?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is offtopic, ik hou me wel in.Gvd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Dames, waar is jullie initiatief om een jongen te leren kennen in een kroeg / club?![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Kijkt zoekend om zich heen voor ook_gekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik blijf het uitgaan juist nog steeds leuk vinden en kan graag doorzakken tot in de vroege uurtjes , maar misschien dat daardoor voor mij ook een relatie wat moeilijker is want niet iedereen kan daar tegen.
En Northside , ik heb inderdaad sommige vrienden die niet van die lieverdjes zijn maar ik ben ook heel wat gewend dus ik ben soms wat minder bang voor mensen (ja opvanghuizen en dat soort dingen krijg je soms wat andere op mensen)
Ikzelf heb nooit problemen met ze en kunnen gewoon ontzettend gezellig mee keten.![]()
Ik ben momenteel al min of meer bezetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijkt zoekend om zich heen voor ook_gek![]()
![]()
Heel herkenbaar ik voel mij daar ook mega bejaard tussenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef dawg het volgende:
stappen. ik zou ook geen vriendin willen die dat tot een kunst verheven heeft. ik word oud. jaja.![]()
![]()
Als versieren niet zo gemakkelijk gaat moet je zorgen dat je met vrienden (of alleen) op plekken komt waar je gemakkelijker met mensen aan de praat kan komen. Openluchtevenementen, zwembaden, via sportclub e.d. Ik gooi maar een balletje op. Maar lijkt me dat het voor sommigen juist ook moeilijk kan zijn om in een disco te versieren juist vanwege de minder open sfeer (althans zo ervaar ik het dan). Gewoon praten (en daarmee indirect versieren, als de ander je leuk vindt dan is leuk praten wel genoeg namelijk volgens mij zonder al te gevatte zinnen te gebruiken e.d.) kan denk ik gemakkelijker op veel zaken die je hier niet zovaak tegenkomt. Meestal disco/kroeg heb ik het ideewe dan![]()
Tja ik vind een kroeg etc. altijd zo oppervlakkig. Huisfeestjes zijn meer mn ding, kun je rustig praten, niet zo'n oppervlakkige sfeer. En soms is je slaapkamer erg dichtbij![]()
![]()
Grootste probleem bij mij is dat ik veel te veel bezig (zenuwachtig) ben met wat ik wil zeggen tegen de meid, het gaat dan altijd gegarandeerd mis en praat ik onzin. Hierdoor heb ik nog nooit een afspraakje of iets dergelijks gehad. Ben benieuwd of meer leden dit hebben of gehad hebben.![]()
Misschien helpt hebt om te bedenken dat het niet zozeer gaat om wat je zegt, maar hoe je het zegt.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:29 schreef JJ_93 het volgende:
Grootste probleem bij mij is dat ik veel te veel bezig (zenuwachtig) ben met wat ik wil zeggen tegen de meid, het gaat dan altijd gegarandeerd mis en praat ik onzin. Hierdoor heb ik nog nooit een afspraakje of iets dergelijks gehad. Ben benieuwd of meer leden dit hebben of gehad hebben.![]()
Dat is eerder het probleem dan de oplossingquote:Op zondag 6 januari 2013 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien helpt hebt om te bedenken dat het niet zozeer gaat om wat je zegt, maar hoe je het zegt.![]()
![]()
Nou omdat hij zegt dat hij zenuwachtig is over 'wat' hij wil zeggen...quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is eerder het probleem dan de oplossing![]()
![]()
Probeer je op haar te concentreren en wat je van haar wilt weten. Bij mij neemt dit de zenuwen meestal wel weg of iig grotendeels.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:29 schreef JJ_93 het volgende:
Grootste probleem bij mij is dat ik veel te veel bezig (zenuwachtig) ben met wat ik wil zeggen tegen de meid, het gaat dan altijd gegarandeerd mis en praat ik onzin. Hierdoor heb ik nog nooit een afspraakje of iets dergelijks gehad. Ben benieuwd of meer leden dit hebben of gehad hebben.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Inderdaad. Er is dan geen ruimte om teveel met jezelf bezig te zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer je op haar te concentreren en wat je van haar wilt weten. Bij mij neemt dit de zenuwen meestal wel weg of iig grotendeels.![]()
Voor een keer leek ik vrij simpel een date te hebben, maar het gaat toch iets lastiger dan gedacht achteraf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Leg uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:15 schreef heloef het volgende:
Voor een keer leek ik vrij simpel een date te hebben, maar het gaat toch iets lastiger dan gedacht achteraf.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oké bedankt voor de tipquote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer je op haar te concentreren en wat je van haar wilt weten. Bij mij neemt dit de zenuwen meestal wel weg of iig grotendeels.![]()
![]()
Huh? Waar?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef debeterebob het volgende:
The fuck lees ik nou op de foksBenzin die regelt gewoon de lekkerste chica's en alles
we dan![]()
Geen zin om het hele topic te lezen, maar als ik de OP lees zie ik eerder een meisje dat uit medelijden hem een kans probeert te geven en dan na een poos erachter komt dat het toch niet werkt.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P / Vriendin heeft weinig tijd meer voor me door haar relatie![]()
Waar zijn die lekkere chika's dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P / Vriendin heeft weinig tijd meer voor me door haar relatie![]()
Welkom nieuwe Firefly, Flepke, Halcon, etc.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:47 schreef Weissman het volgende:
Ik ben uit het PUA-topic gepest, hierbij wil ik mijn adviezen in de toekomst hier posten.![]()
Wie zijn dat allemaal ? En waarom word ik daarmee geassocieerd ?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welkom nieuwe Firefly, Flepke, Halcon, etc.![]()
Want PUAquote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie zijn dat allemaal ? En waarom word ik daarmee geassocieerd ?C'est la vie
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen PUA, verre van zelfs.C'est la vie
En dan Comp_lex een beetje afzeiken. Wat een lef.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen PUA, verre van zelfs.![]()
Hehe, kijk ik in dat PUA-topic, hebben ze het over Nederlandse vrouwen en hun bitchshield. Moois.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Kunnen ze weer lekker gaan klagen over 'dé Nederlandse vrouw'. Nederlandse vrouwen zijn zo gek nog niet eigenlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Hehe, kijk ik in dat PUA-topic, hebben ze het over Nederlandse vrouwen en hun bitchshield. Moois.![]()
![]()
Linkje?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Hehe, kijk ik in dat PUA-topic, hebben ze het over Nederlandse vrouwen en hun bitchshield. Moois.Rustig aan.![]()
Bitchshields horen niet gebroken te wordenDe nederlandse man mag gewoon wat meer ballen kweken om te gaan met oerhollandse bitcherigheid
![]()
![]()
Typische arrogante reactie van een Nederlandse vrouw.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Bitchshields horen niet gebroken te wordenDe nederlandse man mag gewoon wat meer ballen kweken om te gaan met oerhollandse bitcherigheid
In plaats daar van word het advies gegeven om maar geen vrouwen meer aan te spreken en vrouwen te gaan zoeken die geen bitchshield hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Niet weten dat ze zelf de oorzaak zijn![]()
![]()
Ja prima, ik ga wel met de leuke mensen om inderdaad...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Bitchshield is instant afknapper....
Ik ken ook een meisje dat dat heeft volgens mij, die doet nu redelijk ok tegen me... Ik zeg wel gewoon gedag maar haar een tof persoon kunnen vinden gaat volgens mij echt niet meer.Rustig aan.![]()
Vrouwen zijn altijd de oorzaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
In plaats daar van word het advies gegeven om maar geen vrouwen meer aan te spreken en vrouwen te gaan zoeken die geen bitchshield hebben![]()
Is natuurlijk niet altijd waar... Sommige vrouwen reageren gewoon echt bitchy om wat voorn reden ook.quote:Rustig aan.![]()
Dan voorspel ik dat ze maar beter naar het klooster kunnen gaan want ik denk dat de meeste vrouwen toch wel een bitch in zich hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
In plaats daar van word het advies gegeven om maar geen vrouwen meer aan te spreken en vrouwen te gaan zoeken die geen bitchshield hebben![]()
Sommigen geloven dit dus echt en gebruiken het als smoes om hun leven lang niks aan zichzelf te verbeterenquote:![]()
![]()
Ik heb niks met bitches, dus die laat ik lekker links liggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Waarom naar een klooster als je je op Fok! voor kan doen als iemand wie je eigenlijk zou willen zijn en advies kan geven over zaken waar je geen bal van snapt ?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan voorspel ik dat ze maar beter naar het klooster kunnen gaan want ik denk dat de meeste vrouwen toch wel een bitch in zich hebben
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 19:15:06 ]![]()
Daar heb je een goed puntquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom naar een klooster als je je op Fok! voor kan doen als iemand wie je eigenlijk zou willen zijn ?![]()
Als er mensen zijn die dit echt doen, dan vind ik dat in en in triestquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom naar een klooster als je je op Fok! voor kan doen als iemand wie je eigenlijk zou willen zijn ?![]()
Ik vind je op fok al superweird overkomen (no offence), dus ik denk dat je irl ook een beetje raar doet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet altijd waar... Sommige vrouwen reageren gewoon echt bitchy om wat voorn reden ook.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Waarom je op een forum voordoen zoals je echt bentquote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die dit echt doen, dan vind ik dat in en in triest![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je op fok al superweird overkomen (no offence), dus ik denk dat je irl ook een beetje raar doet.![]()
![]()
Een beetje maarquote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je op fok al superweird overkomen (no offence), dus ik denk dat je irl ook een beetje raar doet.![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom je op een forum voordoen zoals je echt bent![]()
Typisch bitch shield (no offense).quote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tis gewoon een mening hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 19:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Typisch bitch shield (no offense).niet alles is een bitch shield
![]()
![]()
Dus omdat ik weird doe is het bitchy doen gerectificeerd? Als ik zo met jouw gedachtegang mee probeer te gaan?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je op fok al superweird overkomen (no offence), dus ik denk dat je irl ook een beetje raar doet.
Dat verklaard toch niks Fascination?Rustig aan.![]()
Dingen privé houden doe ik IRL ook (dus hoef me niet anders voor te doen) en waarom zou ik "cooler" willen overkomen? Das gewoon triest lolquote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat je dingen privé wil houden en wat cooler wil overkomen![]()
Als mensen raar tegen je doen hebben mensen al minder de neiging aardig te terug te doen. Als je dan ook nog van geen ophouden weet, willen mensen het wel eens op een bitcherige manier duidelijk maken. Simpel toch.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus omdat ik weird doe is het bitchy doen gerectificeerd? Als ik zo met jouw gedachtegang mee probeer te gaan?
Dat verklaard toch niks Fascination?![]()
Ze snauwen je ook echt af?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus omdat ik weird doe is het bitchy doen gerectificeerd? Als ik zo met jouw gedachtegang mee probeer te gaan?
Dat verklaard toch niks Fascination?
Aan een kant is het wel een beetje waar , kijk als ik een type zoals nogal zeurderig veeleisend typje tegen kom , laat ik me ook niet altijd van mijn beste kant zien.
En dat heb je weleens met uitgaan en dan snappen ze het niet en ja dan reageer ik ook minder leuk.![]()
Ja wentel de vraag maar af... Ik ben niet anders van je gewend.quote:
Wat boeit het dat ik ''weird'' over zou komen?Rustig aan.![]()
Beetje van die tokkies?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken zeMaar dat zijn vaak niet de meest gewaardeerde personen.
Maar dat heeft iedereen toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:24 schreef formerjellybean het volgende:
Aan een kant is het wel een beetje waar , kijk als ik een type zoals nogal zeurderig veeleisend typje tegen kom , laat ik me ook niet altijd van mijn beste kant zien.
En dat heb je weleens met uitgaan en dan snappen ze het niet en ja dan reageer ik ook minder leuk.![]()
Bitch shield het fok!woord van 2013
Ontopic: ik denk dat het niet goed is om niet jezelf te zijn (vind ik maar een dom begrip maar is wel duidelijk) maar dat je je wel kan aanpassen. Als je weet dat sommige dingen die je doet niet goed overkomen op meisjes dan gewoon ze niet doen ook al ben je dan niet 'jezelf'. Is gewoon wat aanpassen en daar is niks mis mee zolang dat maar ook niet tever gaat. Niet jezelf zijn is meer een toneelstukje opvoeren en gaat wat verder en minder nuttig denk ik.we dan![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja wentel de vraag maar af... Ik ben niet anders van je gewend.
Wat boeit het dat ik ''weird'' over zou komen?. Misschien vat ik bitchshield verkeerd op, daarom wil ik graag jouw definitie horen.
Dan hebben zelfs mannen een bitchshield dusquote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen toch?![]()
![]()
Als ik iemand om wat voor reden dan ook gewoon irritant vind doen, dan ga ik daar niet m'n best voor zitten doen of zo. Lijkt mij logisch, toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan hebben zelfs mannen een bitchshield dus![]()
Haarseksquote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Bitch shield het fok!woord van 2013![]()
Je weet toch wel wat bitchy doen is? Sommige vrouwen kunnen enorm bitchy reageren... Als dat een schildje is ter zelfbescherming (voor wat voorn reden dan ook) dan kan je dat een bitchshield noemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]. Misschien vat ik bitchshield verkeerd op, daarom wil ik graag jouw definitie horen.
Rustig aan.![]()
Bob,Ga je hier nog antwoord op geven? Of lul je (weer) slap uit je nek?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dingen privé houden doe ik IRL ook (dus hoef me niet anders voor te doen) en waarom zou ik "cooler" willen overkomen? Das gewoon triest lol![]()
Geef gewoon een voorbeeld.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat bitchy doen is? Sommige vrouwen kunnen enorm bitchy reageren... Als dat een schildje is ter zelfbescherming (voor wat voorn reden dan ook) dan kan je dat een bitchshield noemen.
Tis maar net of ik iemand de moeite waard vind of ik door dat shield heen wil breken of niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat bitchy doen is? Sommige vrouwen kunnen enorm bitchy reageren... Als dat een schildje is ter zelfbescherming (voor wat voorn reden dan ook) dan kan je dat een bitchshield noemen.![]()
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=haarseks&noreplyfrom=0quote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* voelt een poll aankomen. Hoe zit het trouwens met onze pot?
Dit is toch sowieso winning![]()
![]()
Ja maar als heel veel vrouwen bitchy tegen je gaan doen, dan denk ik trouwens dat je zelf iets goed verkeerd doet hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet altijd waar... Sommige vrouwen reageren gewoon echt bitchy om wat voorn reden ook.![]()
die houdt van handseks aangezien ze weleens zeurt om handenfoto's van fok!dames.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* voelt een poll aankomen. Hoe zit het trouwens met onze pot?![]()
![]()
Over wie hebben we het nu?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
die houdt van handseks aangezien ze weleens zeurt om handenfoto's van fok!dames.![]()
Wie is die fokpot dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
die houdt van handseks aangezien ze weleens zeurt om handenfoto's van fok!dames.![]()
Oh ik ben daar wel erg makkelijk mee, ik wil een sociaal vaardig meisje die ik mee kan nemen naar mijn vrienden en gezellig is.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis maar net of ik iemand de moeite waard vind of ik door dat shield heen wil breken of niet.Rustig aan.![]()
Maar dat is niet waar, vrouwen reageren best vaak wel enthousiast.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar als heel veel vrouwen bitchy tegen je gaan doen, dan denk ik trouwens dat je zelf iets goed verkeerd doet hoor.Rustig aan.![]()
Tja, bereikt ze wel het snelst haar doel mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vroeg mijn definitie.
''Hey hallo''
Vrouw: *kijkt denigrerend weg*Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Als je erg gekwetst bent door een ex van je en een persoon die op je ex lijkt komt op je af en die wil je versieren en je gaat als meid zeggen van 'ik ben hier leuk met vriendinnen niet voor vrijgezelle mannen die niks anders hebben dan hun pikkie' lijkt me dat er wel sprake is van een bitch shield bijvoorbeeld. Hoop niet dat ik nu bral maar dit is wat ik ervan begrijp/denk te begrijpen.quote:we dan![]()
Ik wil d'r 1tje die voor zichzelf kan zorgen en geen kling-on isquote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik ben daar wel erg makkelijk mee, ik wil een sociaal vaardig meisje die ik mee kan nemen naar mijn vrienden en gezellig is.![]()
Dan ben je gewoon lichtgeraakt hoor , ik kan me heel andere dingen voorstellen bij bitchy. Dan is gewoon klaar als een klontje dat ze geen interesse heeft , waarschijnlijk kan je dan gewoon minder makkelijk met afwijzing omgaan , dan dat nou echt de bitchshield is.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vroeg mijn definitie.
''Hey hallo''
Vrouw: *kijkt denigrerend weg*![]()
huh?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
aangezien jij met 'pot' kwam dacht ik dat je dat wel zou weten.![]()
Maar laat ook gelijk zien dat ze geen fijn persoon in de omgang is.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, bereikt ze wel het snelst haar doel mee.Rustig aan.![]()
volgens mij heb ik verkeerd gelezen. mannen moeten ook niet proberen meerdere dingen tegelijk te doen.![]()
![]()
Hij bedoelde mij iig. Hihaho.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Oh, als dat zo is dan kan je er nog best een klein beetje moeite in doen.... Dat je gewoon even gezellig wou praten ofzoquote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
e op je ex lijkt komt op je af en die wil je versieren en je gaat als meid zeggen van 'ik ben hier leuk met vriendinnen niet voor vrijgezelle mannen die niks anders hebben dan hun pikkie' lijkt me dat er wel sprake is van een bitch shield bijvoorbeeld. Hoop niet dat ik nu bral maar dit is wat ik ervan begrijp/denk te begrijpen.
Rustig aan.![]()
Waarom wordt er gelijk zo persoonlijk gereageerd...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
kan me heel andere dingen voorstellen bij bitchy. Dan is gewoon klaar als een klontje dat ze geen interesse heeft , waarschijnlijk kan je dan gewoon minder makkelijk met afwijzing omgaan , dan dat nou echt de bitchshield is.
Ik vind zo een reactie gewoon bitchy, omdat iemand verwaand doet, zo simpel is het.Rustig aan.![]()
Heel eerlijk gezegd, snap ik het wel. Als er zo'n pipo aankomt en je hebt totaal geen zin om met hem te praten, is dit wel de snelste manier om hem af te wimpelen. Als je eerst hallo terug zegt en daarna aangeeft geen zin te hebben in een gesprek, vraagt hij zich af waarom je eerst hallo zegt en dat niet meteen zegt. Als je dat meteen zegt, moet je weer aangeven waarom je er geen zin in hebt. En dat zal vast niet de eerste vent zijn die op je afkomt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar laat ook gelijk zien dat ze geen fijn persoon in de omgang is.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Omdat ze genoeg aandacht krijgen van mensen die zij ook wel interessant vinden. Vraag en aanbod en zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom wordt er gelijk zo persoonlijk gereageerd...
Ik vind zo een reactie gewoon bitchy, omdat iemand verwaand doet, zo simpel is het.![]()
Nou ik vond die reactie nou niet echt persoonlijk hoor. Mijn interpretatie van bitchy is iemand die al gaat schelden zodra je ook maar een woord zegt. Gewoon geen interesse hebben en niets zeggen is voor mij niet echt bitchy hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom wordt er gelijk zo persoonlijk gereageerd...
Ik vind zo een reactie gewoon bitchy, omdat iemand verwaand doet, zo simpel is het.![]()
Als vrouwen zelf ook eens mannen aanspreken zou de man allicht wat minder vaak op de vrouw afstappen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, snap ik het wel. Als er zo'n pipo aankomt en je hebt totaal geen zin om met hem te praten, is dit wel de snelste manier om hem af te wimpelen. Als je eerst hallo terug zegt en daarna aangeeft geen zin te hebben in een gesprek, vraagt hij zich af waarom je eerst hallo zegt en dat niet meteen zegt. Als je dat meteen zegt, moet je weer aangeven waarom je er geen zin in hebt. En dat zal vast niet de eerste vent zijn die op je afkomt.Rustig aan.![]()
Mijn waarden zijn anders, je behandeld elkaar met respect, zeker als je elkaar niet kent...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat ze genoeg aandacht krijgen van mensen die zij ook wel interessant vinden. Vraag en aanbod en zo.
Zo ben ik.Rustig aan.![]()
Och ja, daar is je stokpaardje weer.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als vrouwen zelf ook eens mannen aanspreken zou de man allicht wat minder vaak op de vrouw afstappen.
Ze doen dat dus om potentieel irritante kerels snel af te wimpelen. Jammer eigenlijk dat dat nodig is.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, snap ik het wel. Als er zo'n pipo aankomt en je hebt totaal geen zin om met hem te praten, is dit wel de snelste manier om hem af te wimpelen. Als je eerst hallo terug zegt en daarna aangeeft geen zin te hebben in een gesprek, vraagt hij zich af waarom je eerst hallo zegt en dat niet meteen zegt. Als je dat meteen zegt, moet je weer aangeven waarom je er geen zin in hebt. En dat zal vast niet de eerste vent zijn die op je afkomt.![]()
nee, dat is gewoon onbeschoft, niets zeggen als iemand tegen je praat.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik vond die reactie nou niet echt persoonlijk hoor. Mijn interpretatie van bitchy is iemand die al gaat schelden zodra je ook maar een woord zegt. Gewoon geen interesse hebben en niets zeggen is voor mij niet echt bitchy hoor.![]()
Gewoon niets zeggen is niet heel netjes...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik vond die reactie nou niet echt persoonlijk hoor. Mijn interpretatie van bitchy is iemand die al gaat schelden zodra je ook maar een woord zegt. Gewoon geen interesse hebben en niets zeggen is voor mij niet echt bitchy hoor.
Het kan uiteraard erger maar het is wel verwaand gedrag vind ik.Rustig aan.![]()
Maar dan is het toch gewoon een bitch? Heeft op zich niks met bitchshield te makenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik vond die reactie nou niet echt persoonlijk hoor. Mijn interpretatie van bitchy is iemand die al gaat schelden zodra je ook maar een woord zegt. Gewoon geen interesse hebben en niets zeggen is voor mij niet echt bitchy hoor.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, daar is je stokpaardje weer.![]()
Ok ik ga nog even anders reageren op die post.Rustig aan.![]()
Ik snap het niet, iemand is niet snel genoeg zo vervelend dat iemand niet een redelijk antwoord terug zou mogen krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, snap ik het wel. Als er zo'n pipo aankomt en je hebt totaal geen zin om met hem te praten, is dit wel de snelste manier om hem af te wimpelen. Als je eerst hallo terug zegt en daarna aangeeft geen zin te hebben in een gesprek, vraagt hij zich af waarom je eerst hallo zegt en dat niet meteen zegt. Als je dat meteen zegt, moet je weer aangeven waarom je er geen zin in hebt. En dat zal vast niet de eerste vent zijn die op je afkomt.
Als je stront sacherijnig bent is het begrijpelijk uiteraard, maar dan heb je niks in een kroeg te zoeken eigenlijk.. Dus dat kunnen we wel uitsluiten.
Als iemand hallo zegt en je zegt hallo terug en dat je geen zin hebt om te praten zal iemand uiteraard afvragen waarom niet. Waarom je dat niet meteen zegt zou ik niet denken eerlijk gezegd... Waarom denk jij dat?
Dan geef je toch eventjes kort aan waarom niet? Is dat zo moeilijk?Rustig aan.![]()
Sommige mensen vinden contact eng... Als je contact kunt weren (omdat je het eng vindt) door even te snauwen dan scheelt dat misschien dat je je angstig voelt door een gesprekje? Maar dat kunnen harstikke leuke meisjes / vrouwen zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan is het toch gewoon een bitch? Heeft op zich niks met bitchshield te maken
Misschien moeten we dat onder bitchshield verstaan?
Hoewel ik het eigenlijk toepasbaar vindt op alle bitch reacties om een gesprekje te ontlopen.Rustig aan.![]()
Heel eerlijk ik denk dat je het te persoonlijk aantrekt . Iedereen heeft weleens een dag dat ze geen zin hebben in gesprek met een onbekende en dan kan je ook gewoon denken oh die heeft haar dag niet , of nou die heeft geen zin in een gesprek , zonder meteen een label aan te hangen van die is verwaand.![]()
Nee, lijkt me niet. Een bitchshield is om rare mannen gelijk af te wimpelen op de meest effectieve manier.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden contact eng... Als je contact kunt weren (omdat je het eng vindt) door even te snauwen dan scheelt dat misschien dat je je angstig voelt door een gesprekje? Maar dat kunnen harstikke leuke meisjes / vrouwen zijn.
Misschien moeten we dat onder bitchshield verstaan?![]()
Tja, hetzelfde waarom sommige mensen liever negeren dan iemand afwijzen/zeggen waar het op staat: het is makkelijker, mensen mijden het liefst een confrontatie.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, iemand is niet snel genoeg zo vervelend dat iemand niet een redelijk antwoord terug zou mogen krijgen.
Als je stront sacherijnig bent is het begrijpelijk uiteraard, maar dan heb je niks in een kroeg te zoeken eigenlijk.. Dus dat kunnen we wel uitsluiten.
Als iemand hallo zegt en je zegt hallo terug en dat je geen zin hebt om te praten zal iemand uiteraard afvragen waarom niet. Waarom je dat niet meteen zegt zou ik niet denken eerlijk gezegd... Waarom denk jij dat?
Dan geef je toch eventjes kort aan waarom niet? Is dat zo moeilijk?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat is niet altijd even netjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, hetzelfde waarom sommige mensen liever negeren dan iemand afwijzen/zeggen waar het op staat: het is makkelijker, mensen mijden het liefst een confrontatie.
In ieder geval is het voor mij een afknapper... Dat is de toepasbaarheid op mij in dit verhaal.Rustig aan.![]()
Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even netjes.
In ieder geval is het voor mij een afknapper... Dat is de toepasbaarheid op mij in dit verhaal.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Als een dikke walvis met me gaat praten of een leuk meisje; mijn reactie zou zo verschillend zijn als ze avances tonen. Ben ik dan hypocriet, KT?![]()
Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.![]()
Zo gaat het soms de meeste vrouwen zijn wel leuk.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.
En als je bepaald oogcontact hebt gehad weet je dat je redelijk safe zit...
Zo ook met een glimlach
Rustig aan.![]()
Of gewoon naar Japan gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
In het geval van de dikke walvis, negeer je haar gewoon en met een leuke meid ga je slap uit je nek kletsen?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Als een dikke walvis met me gaat praten of een leuk meisje; mijn reactie zou zo verschillend zijn als ze avances tonen. Ben ik dan hypocriet, KT?![]()
Nee want de reden waarom je op iemand reageert zoals je reageert ligt niet ten gronde van enkelt het geslacht.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Als een dikke walvis met me gaat praten of een leuk meisje; mijn reactie zou zo verschillend zijn als ze avances tonen. Ben ik dan hypocriet, KT?
Dus je houdt jezelf gewoon aan je eigen regels
Rustig aan.![]()
Oogcontact krijg ik alleen als ik het naar mijn zin heb en mezelf vermaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.
Prima verder, begrijpelijk ook.
Girls just wanna have fun klopt wel redelijk.Rustig aan.![]()
Zeurpietje.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo gaat het soms de meeste vrouwen zijn wel leuk.
En als je bepaald oogcontact hebt gehad weet je dat je redelijk safe zit...
Zo ook met een glimlach
Dan moet jezelf schijnbaar echt aanleren op een meisje af te stappen als er eerst oogcontact geweest want schijnbaar is dat dus de reden waarom ze niets terugzeggen.![]()
Je zeurt gewoon vaak over vrouwen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Volgens mij moet je het nog een keertje overlezen, zuurpruim.
Dat is niet echt lief.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen zin om het hele topic te lezen, maar als ik de OP lees zie ik eerder een meisje dat uit medelijden hem een kans probeert te geven en dan na een poos erachter komt dat het toch niet werkt.![]()
Het was echt niet uit medelijden, dat zou nergens op slaan. Ze vond me echt heel leuk.![]()
Maar in die specifieke reactie zei ik dat de meeste vrouwen leuk zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zeurt gewoon vaak over vrouwen.
Rustig aan.![]()
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde Jellybean.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
t jezelf schijnbaar echt aanleren op een meisje af te stappen als er eerst oogcontact geweest want schijnbaar is dat dus de reden waarom ze niets terugzeggen.Rustig aan.![]()
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar in die specifieke reactie zei ik dat de meeste vrouwen leuk zijn.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
al hulp gezocht?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet echt lief.![]()
Het was echt niet uit medelijden, dat zou nergens op slaan. Ze vond me echt heel leuk.![]()
Nee, en waarom zou ik? Je bent niet heel duidelijk juffrouw.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Er zijn dus blijkbaar wel meisjes die je leuk vinden. Dat eeuwige gemiep was dus ook niet nodig.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was echt niet uit medelijden, dat zou nergens op slaan. Ze vond me echt heel leuk.
Ze is dus gewoon op je afgeknapt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was echt niet uit medelijden, dat zou nergens op slaan. Ze vond me echt heel leuk.
Waarom eigenlijk?![]()
Dit was misschien de enige; en inmiddels ben ik haar weer kwijt.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn dus blijkbaar wel meisjes die je leuk vinden. Dat eeuwige gemiep was dus ook niet nodig.
Ik heb inderdaad één keertje mazzel gehad ja, maar dat betekent niet dat het gros van de vrouwen me ineens aantrekkelijk vindt, en ik ben ook niet ineens een ladiesman.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, en waarom zou ik? Je bent niet heel duidelijk juffrouw.Ik zie dat je heel vaak klaagt over dat vrouwen niet de eerste stap zetten bij versieren en dat er vrouwen zijn met een bitchshield. We weten het nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik begon niet over de bitchshield nu he. Maar ik mis nog steeds de aanleiding.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dat je heel vaak klaagt over dat vrouwen niet de eerste stap zetten bij versieren en dat er vrouwen zijn met een bitchshield. We weten het nu wel.
Tis goed Fascination... Kaart jij eens wat leuke dingen aan over vrouwen anders.Rustig aan.![]()
Ik kan natuurlijk niet haar gedachten lezen, en eigenlijk snap ik zelf niet helemaal goed wat er mis ging.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is dus gewoon op je afgeknapt.
Waarom eigenlijk?
Ze heeft besloten dat het tussen ons niet ging werken en dat we beter vrienden konden zijn.![]()
Altijd je kutexcuses...quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was misschien de enige; en inmiddels ben ik haar weer kwijt.
Ik heb inderdaad één keertje mazzel gehad ja, maar dat betekent niet dat het gros van de vrouwen me ineens aantrekkelijk vindt, en ik ben ook niet ineens een ladiesman.![]()
Dat zou best kunnen, maar als ik je OP lees dan haal ik dat er niet uit. Al kan dat ook komen omdat ik in het begin voornamelijk praten over je problemen niet echt een goed begin vind.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee , maar wat dat betreft wel , niet iedereen loopt meteen op je af , maar is vaak juist oogcontact meest belangrijk in versieren.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde Jellybean.
Want waardoor is oogcontact (wonderlijk maar waar ) daar mee geef je aan dat er interesse is en dat misschien een gesprek wel leuk lijkt. Zolang het oogcontact er niet is er schijnbaar ook geen interesse. Dat is bij deze cultuur ingebakken , waarom denk je dat meidenbladen en boeken met versieren juist beginnen met de tip oogcontact . Dat is niet voor niets hoor.
Of je moet in china wonen waar dat juist niet zo is![]()
Maar je weet nu wel waarom ze op je afgeknapt is. Heb je daar nog wat van geleerd?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt, he.quote:
Je hoeft nog niet opgemerkt te zijn natuurlijk... In een kroeg ben je niet de enige man ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , maar wat dat betreft wel , niet iedereen loopt meteen op je af , maar is vaak juist oogcontact meest belangrijk in versieren.
Want waardoor is oogcontact (wonderlijk maar waar ) daar mee geef je aan dat er interesse is en dat misschien een gesprek wel leuk lijkt. Zolang het oogcontact er niet is er schijnbaar ook geen interesse. Dat is bij deze cultuur ingebakken , waarom denk je dat meidenbladen en boeken met versieren juist beginnen met de tip oogcontact . Dat is niet voor niets hoor.
Of je moet in china wonen waar dat juist niet zo isRustig aan.![]()
Dat is ook geen optimaal begin, maar de problemen veranderden ook steeds meer in hele leuke gesprekken en uiteindelijk hadden we het altijd over leuke dingen. Zeker toen we allebei verliefd waren, dat was echt de beste tijd van mijn leven.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar als ik je OP lees dan haal ik dat er niet uit. Al kan dat ook komen omdat ik in het begin voornamelijk praten over je problemen niet echt een goed begin vind.Ik heb geen idee wat er mis ging, dus ik heb daar niet echt van kunnen leren. Het is zeer spijtig.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je weet nu wel waarom ze op je afgeknapt is. Heb je daar nog wat van geleerd?![]()
Ja ok, dat had ik wel begrepen. Maar waarom zou het tussen jullie niet werken?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet haar gedachten lezen, en eigenlijk snap ik zelf niet helemaal goed wat er mis ging.
Ze heeft besloten dat het tussen ons niet ging werken en dat we beter vrienden konden zijn.
heb je dan geen flauw idee? Zou jammer zijn als je er niks van geleerd hebt, dan ga je bij de 2e namelijk dezelfde fouten opnieuw maken.![]()
Je kunt ook blij zijn dat je zoiets hebt meegemaakt ipv altijd maar weer te zuurpruimen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is ook geen optimaal begin, maar de problemen veranderden ook steeds meer in hele leuke gesprekken en uiteindelijk hadden we het altijd over leuke dingen. Zeker toen we allebei verliefd waren, dat was echt de beste tijd van mijn leven.
[..]
Ik heb geen idee wat er mis ging, dus ik heb daar niet echt van kunnen leren. Het is zeer spijtig.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Is dit niet al de derde keer dat je van een meisje, waarmee je een kortstondige relatie mee hebt gehad, zegt dat ze misschien of waarschijnlijk wel de enige was?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad één keertje mazzel gehad ja, maar dat betekent niet dat het gros van de vrouwen me ineens aantrekkelijk vindt, en ik ben ook niet ineens een ladiesman.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gaat waarschijnlijk over hetzelfde meisje. Ik zal daar wel drie keer al over gezeurd hebben. Er is wel een paar jaar terug ook een meisje geweest die wel wat in me leek te zien, maar dat liep op niets uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit niet al de derde keer dat je van een meisje, waarmee je een kortstondige relatie mee hebt gehad, zegt dat ze misschien of waarschijnlijk wel de enige was?Mwaah. Ik weet nu hoe goed het voelde, dus mis het meer.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt ook blij zijn dat je zoiets hebt meegemaakt ipv altijd maar weer te zuurpruimen.
Het is in mijn ogen een verlies, ik had tijdelijk de zaken beter voor elkaar en toen verloor ik ze weer.
Als je je telefoon verliest ben je ook niet blij dat je dat hebt meegemaakt en dat je nu een nieuwe kan kopen.
Hoe kan ik blij zijn met een verlies?![]()
Kill me now.
Het zijn geen excuses. Als jullie nog minimaal 2 meisjes ergens kunnen vinden die mij leuk vinden dan geef ik jullie gelijk en eet ik mijn sokken op.quote:Uiteraard hebben we gepraat over de reden van de breuk, waarbij vooral ik veel vragen had. Zij houdt bij hoog en laag vol dat het gewoon niet werkte tussen ons en dat het niet lag aan mij of dingen die ik gedaan heb.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja ok, dat had ik wel begrepen. Maar waarom zou het tussen jullie niet werken?
heb je dan geen flauw idee? Zou jammer zijn als je er niks van geleerd hebt, dan ga je bij de 2e namelijk dezelfde fouten opnieuw maken.
Ik heb uiteraard daar al uren en uren over nagedacht, en ik kom zelf tot dezelfde conclusie. In mijn ogen is alles wat ik gedaan heb goed geweest. De precieze aanleiding is moeilijk te vinden. Ik heb wel een idee wat dat zou kunnen zijn, maar ik heb daar gewoon juist gehandeld en zou dat in dezelfde situatie weer zo doen.
Meisjes zijn als het om dit soort dingen gaat gewoon heel vaag. Ik denk dat meisjes hele emotionele en gevoelsmatige mensen zijn, die vooral dingen doen op een gevoel of intuïtie. Zij voelen iets, en vervolgens handelen ze door te zeggen dat het niet gaat werken. Zij hebben geen logische reden, zij hebben een gevoel. En misschien dat ze daarom ook zegt dat ik niets fout heb gedaan; misschien heb ik dat wel, maar zij heeft dat nooit logisch beredeneerd, maar met haar gevoelens.![]()
Ik wilde een grapje maken over Pol Pot en zijn killing field, maar ik dacht die net iets te vergezocht zou zijnquote:![]()
![]()
Liefde is ook een gevoel, daar is niks rationeels aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zijn geen excuses. Als jullie nog minimaal 2 meisjes ergens kunnen vinden die mij leuk vinden dan geef ik jullie gelijk en eet ik mijn sokken op.
[..]
Uiteraard hebben we gepraat over de reden van de breuk, waarbij vooral ik veel vragen had. Zij houdt bij hoog en laag vol dat het gewoon niet werkte tussen ons en dat het niet lag aan mij of dingen die ik gedaan heb.
Ik heb uiteraard daar al uren en uren over nagedacht, en ik kom zelf tot dezelfde conclusie. In mijn ogen is alles wat ik gedaan heb goed geweest. De precieze aanleiding is moeilijk te vinden. Ik heb wel een idee wat dat zou kunnen zijn, maar ik heb daar gewoon juist gehandeld en zou dat in dezelfde situatie weer zo doen.
Meisjes zijn als het om dit soort dingen gaat gewoon heel vaag. Ik denk dat meisjes hele emotionele en gevoelsmatige mensen zijn, die vooral dingen doen op een gevoel of intuïtie. Zij voelen iets, en vervolgens handelen ze door te zeggen dat het niet gaat werken. Zij hebben geen logische reden, zij hebben een gevoel. En misschien dat ze daarom ook zegt dat ik niets fout heb gedaan; misschien heb ik dat wel, maar zij heeft dat nooit logisch beredeneerd, maar met haar gevoelens.![]()
Stel he, dat ze je niet leuk vond (op bepaalde vlakken) zou ze dat dan zeggen. Als je nog steeds wel waardeert sowieso niet. Maar ook niet als je een eikel vindt. Dan ga je dat toch alsnog op een elegante manier proberen op te lossen. Had je gewild dat ze met allerlei verwijten was gekomen?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zijn geen excuses. Als jullie nog minimaal 2 meisjes ergens kunnen vinden die mij leuk vinden dan geef ik jullie gelijk en eet ik mijn sokken op.
[..]
Uiteraard hebben we gepraat over de reden van de breuk, waarbij vooral ik veel vragen had. Zij houdt bij hoog en laag vol dat het gewoon niet werkte tussen ons en dat het niet lag aan mij of dingen die ik gedaan heb.
Ben ik met je eens, maar hij vraagt of ik er iets van heb kunnen leren.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefde is ook een gevoel, daar is niks rationeels aan.
Van een non-deterministisch systeem kan ik niets leren; dat is het punt van wat je quote![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefde is ook een gevoel, daar is niks rationeels aan.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Leg me eens uit wat een deterministisch systeem is?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar hij vraagt of ik er iets van heb kunnen leren.
Van een non-deterministisch systeem kan ik niets leren; dat is het punt van wat je quote![]()
onzin, liefde is chemische reactie op basis van wat je hersenen je vertellen. ratio is daar onderdeel van.![]()
Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef debeterebob het volgende:
Had je gewild dat ze met allerlei verwijten was gekomen?![]()
Sorry maar ik moest echt proesten.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar hij vraagt of ik er iets van heb kunnen leren.
Van een non-deterministisch systeem kan ik niets leren; dat is het punt van wat je quote
Je bent net Sheldon man![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.![]()
Het grote nadeel voor jou is dat gevoel niet inzichtelijk te maken is. Wat een ander voelt, kan je niet aan jezelf koppelen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.Tante minthy!! O+
Wel een heel ingewikkelde reactie, waarvan een deel onbewust gaat. Lastig om daar logica in te krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
onzin, liefde is chemische reactie op basis van wat je hersenen je vertellen. ratio is daar onderdeel van.![]()
Ik laat het over aan wikipedia:quote:
Determinisme is een filosofisch concept dat stelt dat elke gebeurtenis of stand van zaken veroorzaakt is door eerdere gebeurtenissen volgens de causale wetten die de wereld regelen en beheersen.![]()
Is dat de enige situatie waar je daar iets van kan leren? Je krijgt toch wel meer feedback/reacties van mensen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.![]()
Toen wist ik, er gaat echt iets verkeerd bij mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Zozo, benzin heeft al 3 dames versleten?C'est la vie
Ook op liefdesgebied kun je dingen leren, Benzinquote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik laat het over aan wikipedia:
Determinisme is een filosofisch concept dat stelt dat elke gebeurtenis of stand van zaken veroorzaakt is door eerdere gebeurtenissen volgens de causale wetten die de wereld regelen en beheersen.![]()
![]()
Umm hoe vaak kom je hier, je weet toch hoe Benzin is ?? Hij krijgt zat feedback maar wil er nooit wat mee doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat de enige situatie waar je daar iets van kan leren? Je krijgt toch wel meer feedback/reacties van mensen.![]()
Je had eerst iets met haar, het was iig meer dan enkel vriendschap en nu heeft ze een vriend? Waarschijnlijk wil ze afstand omdat een vriendschap tussen jullie toch niet gaat werken. Jij hebt nog te veel gevoelens voor haar om enkel op vriendschappelijke basis met je om te gaan en als jullie elkaar nu blijven zien geeft dat jou enkel pijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.
Ik denk dat het zoiets kan zijn.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Tuurlijk kan ik van meer situaties iets leren, maar dat was de vraag niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat de enige situatie waar je daar iets van kan leren? Je krijgt toch wel meer feedback/reacties van mensen.
Daarnaast was dit een unieke kans geweest. Maar ik geloof oprecht dat dit meisje voelde dat het niet werkte en dat ze zelf de redenen voor de breuk niet eens snapt.![]()
Echt, he, ik begon ook al te twijfelen aan mezelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen wist ik, er gaat echt iets verkeerd bij mij.
Hoeveel vriendinnetjes heb jij gehad?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he, ik begon ook al te twijfelen aan mezelf.Rustig aan.![]()
1 maar soort van en ze was geeneens verliefd op me.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnetjes heb jij gehad?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat meisje op het toilet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen wist ik, er gaat echt iets verkeerd bij mij.
Het meisje waar je mee datete maar die jij uiteindelijk niet leuk genoeg vond.
Je laatste bijna hossel.
Gaat goed jongen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hmm..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
1 maar soort van en ze was geeneens verliefd op me.
Dan vraag ik me af hoe jij in het echt bentRustig aan.![]()
Als je dit bij mij maar niet gaat doen en Evie als voorbeeld gaat nemenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat meisje op het toilet.
Je laatste bijna hossel.
Gaat goed jongen.
Rustig aan.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm..
Dan vraag ik me af hoe jij in het echt bent
Liefde is een ingewikkeld onderwerp. De meeste dingen zijn veel simpeler.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook op liefdesgebied kun je dingen leren, BenzinJa, ja en ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had eerst iets met haar, het was iig meer dan enkel vriendschap en nu heeft ze een vriend?
Waarschijnlijk wil ze afstand omdat een vriendschap tussen jullie toch niet gaat werken. Jij hebt nog te veel gevoelens voor haar om enkel op vriendschappelijke basis met je om te gaan en als jullie elkaar nu blijven zien geeft dat jou enkel pijn.
Ik denk dat het zoiets kan zijn.
Ik weet niet. Ik heb het idee dat die vriendschap prima zou kunnen werken. Ik heb geen gevoelens meer voor haar, ik ben zelfs sinds kort verliefd op een ander meisje.
Het doet mij veel meer pijn dat ze vrij plots is gestopt om tijd voor me te maken en ik snap niet waarom.![]()
Evie.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dit bij mij maar niet gaat doen en Evie als voorbeeld gaat nemen
Dat is de enige van jou waarvan ik het nog weet eigenlijk. Gewoon, omdat ik geschokt was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb het twijfelen maar achterwege gelaten. Ik ben nooit direct afgewezen maar het liep stuk op domme pech. Een was lesbisch, een was verliefd op een ander en dat laatste gaat straks opnieuw gebeuren zoals de zaken er nu voorstaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he, ik begon ook al te twijfelen aan mezelf.
Gelukkig gaat het met de rest van mijn leven wel goed. Toch een troost.C'est la vie
Gelukkig,quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie.
Dat is de enige van jou waarvan ik het nog weet eigenlijk. Gewoon, omdat ik geschokt was.
Achteraf had ik daar niks van moeten hebben.
Rustig aan.![]()
Ik vind je hier maar een verzuurde muts altijd, dus ik vraag me af of je ook zo bent in het echt.quote:Rustig aan.![]()
Die eerste die verliefd was op een ander, begrijp ik goed dat dit p.i.n.d.a was?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het twijfelen maar achterwege gelaten. Ik ben nooit direct afgewezen maar het liep stuk op domme pech. Een was lesbisch, een was verliefd op een ander en dat laatste gaat straks opnieuw gebeuren zoals de zaken er nu voorstaan.
Gelukkig gaat het met de rest van mijn leven wel goed. Toch een troost.
We tellen die ene niet mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, je hebt er van geleerd. Je bent een ervaring rijker. Onderschat dat niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig,
Achteraf had ik daar niks van moeten hebben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is al wat positiever dan je eerdere opmerking over leren van de liefdequote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Liefde is een ingewikkeld onderwerp. De meeste dingen zijn veel simpeler.![]()
![]()
Anders gaan jullie een keertje meeten!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind je hier maar een verzuurde muts altijd, dus ik vraag me af of je ook zo bent in het echt.![]()
![]()
tuurlijk snapt ze het zelf wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik van meer situaties iets leren, maar dat was de vraag niet.
Daarnaast was dit een unieke kans geweest. Maar ik geloof oprecht dat dit meisje voelde dat het niet werkte en dat ze zelf de redenen voor de breuk niet eens snapt.
nofi maar ik denk dat ze vrij snel doorhad dat jij veel issues hebt en dat het daarom nooit een gelijkwaardige relatie zou kunnen zijn/worden.![]()
Het gaat beter, alleen de eindresultaten zijn een beetje te vergelijken met premature ejaculaties.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat meisje op het toilet.
Je laatste bijna hossel.
Gaat goed jongen.Ik ga ergens in de loop van de maand met iemand (een vrouw, ja echt waar mensen) iets drinken. Het is niet echt een date nog. Misschien dat dat nog komt in de toekomst.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef hoe zat het nou met de date ??C'est la vie
Kingtoppie pls. Wie heeft hier nou een dm/pmban omdat 'ie allerlei fokdames lastig viel?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind je hier maar een verzuurde muts altijd, dus ik vraag me af of je ook zo bent in het echt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die eerste die verliefd was op een ander, begrijp ik goed dat dit p.i.n.d.a was?
We tellen die ene niet mee?J.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och daar kan jij ook niks aan doen, shit happens he.C'est la vie
Dat is juist positief , en dat is overigens een goede instellingquote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat beter, alleen de eindresultaten zijn een beetje te vergelijken met premature ejaculaties.
[..]
Ik ga ergens in de loop van de maand met iemand (een vrouw, ja echt waar mensen) iets drinken. Het is niet echt een date nog. Misschien dat dat nog komt in de toekomst.![]()
![]()
Het is een moeilijk concept. Het frustreert me mateloos dat ik dingen die andere mensen ingewikkeld vinden zo eenvoudig vind, maar dat ik de dingen die ik wil kunnen iet kan leren. En dat terwijl bijna iedereen op de hele planeet dat lijkt te kunnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is al wat positiever dan je eerdere opmerking over leren van de liefde
Ik baal ervan dat liefde en vriendschap zo ingewikkeld en moeilijk te vinden zijn. Mijn leven zou zo simpel en leuk zijn als ik daar geen behoefte aan had; maar dat heb ik nou eenmaal wel.![]()
De liefde is bij mij ook uitermate lastig. There.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een moeilijk concept. Het frustreert me mateloos dat ik dingen die andere mensen ingewikkeld vinden zo eenvoudig vind, maar dat ik de dingen die ik wil kunnen iet kan leren. En dat terwijl bijna iedereen op de hele planeet dat lijkt te kunnen.
Ik baal ervan dat liefde en vriendschap zo ingewikkeld en moeilijk te vinden zijn. Mijn leven zou zo simpel en leuk zijn als ik daar geen behoefte aan had; maar dat heb ik nou eenmaal wel.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik zou best gaan hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gaan jullie een keertje meeten!
Rustig aan.![]()
En je neger dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
J.a.
Och daar kan jij ook niks aan doen, shit happens he.
Ik vind echt dat je enorme stappen hebt gemaakt. Alleen zit het je niet mee. Dat is ook niet zo raar, als je kijkt naar hoe groot de community hier is. Er is gewoon enorm veel concurrentie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vriendschap en liefde zijn niet zo heel moeilijk , je instelling is heel moeilijk .
Als je wat positiever ingesteld was had het een heleboel gescheeld![]()
Dat heeft niks met mijn mening over jou te maken hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kingtoppie pls. Wie heeft hier nou een dm/pmban omdat 'ie allerlei fokdames lastig viel?![]()
Rustig aan.![]()
Je zou maar man zijn op FOK!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je neger dan?
Ik vind echt dat je enorme stappen hebt gemaakt. Alleen zit het je niet mee. Dat is ook niet zo raar, als je kijkt naar hoe groot de community hier is. Er is gewoon enorm veel concurrentie.
Meteen veel meer eisen aan je enzo.![]()
Jawel, dat zegt wat over jouw beoordelingsvermogen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met mijn mening over jou te maken hoorOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Als ze het zelf had gesnapt dan had ze met een reden kunnen komen. Vrouwen zijn gewoon wezens die niet altijd per se logisch denken, maar die beslissingen maken op gevoelens. Zelfs als dat de reden was, dan ben ik ervan overtuigd dat ze dat zelf niet doorheeft.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk snapt ze het zelf wel.
nofi maar ik denk dat ze vrij snel doorhad dat jij veel issues hebt en dat het daarom nooit een gelijkwaardige relatie zou kunnen zijn/worden.
Daarnaast moet je beseffen dat we aan het begin een vriendschap hadden waarin ik hierover met haar sprak, dus ze wist exact waar ze aan begon voor ze verliefd werd. En het ging toen een tijd veel beter met me en die tijd dat we samen waren was echt geweldig. Mijn issues speelden toen een steeds kleiner wordende rol.![]()
Echt? Je komt niet over als iemand die daar moeite mee zou hebben. Voor jou is het misschien ook lastiger omdat je een wat minder grote keus hebt natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
De liefde is bij mij ook uitermate lastig. There.
Ik ben ervan overtuigd dat jij eerder een leuk meisje zal vinden dan ik![]()
![]()
Ach ik heb het tenminste geprobeerd, toen ging het leven weer verder.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je neger dan?
Ik vind echt dat je enorme stappen hebt gemaakt. Alleen zit het je niet mee. Dat is ook niet zo raar, als je kijkt naar hoe groot de community hier is. Er is gewoon enorm veel concurrentie.C'est la vie
Ja. Zo vind je iemand helemaal geweldig op alle vlakken, ben je ineens te oud en en te klein.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou maar man zijn op FOK!
Meteen veel meer eisen aan je enzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je probeert het en daarom heb ik respect voor je.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik heb het tenminste geprobeerd, toen ging het leven weer verder.
Ik probeer het niet eens.
En toch, vliegen op stroop.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeert het en daarom heb ik respect voor je.
Ik probeer het niet eens.C'est la vie
Nee eigenlijk niet, maar je kunt er ook helemaal geen conclusies uittrekken omdat jij er het fijne helemaal niet vanaf weet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, dat zegt wat over jouw beoordelingsvermogen.
/ laat staan uberhaupt iets.Rustig aan.![]()
Je bent wel lief hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zo vind je iemand helemaal geweldig op alle vlakken, ben je ineens te oud en en te klein.![]()
![]()
Helaas wel de verkeerde vliegen in dit geval, maar toch.
C'est la vie
Oké, wanneer hadden jullie je eerste echte zoen?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Even terug ontopic hoor
Ik denk dat als je veel positieve punten belicht over vrouwen dat het waarschijnlijk ook leuker wordt om ze aan te spreken / leren kennen.Rustig aan.![]()
17.. Zij was dronken en moest later kotsen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Oké, wanneer hadden jullie je eerste echte zoen?Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
17.. Zij was dronken en moest later kotsen.. Ik iets later.
Vorig jaar oktober. Met mijn vriend. Ohja ik was 18.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Oké, wanneer hadden jullie je eerste echte zoen?![]()
2011, ik was 17. Tergend slecht was het van mijn kant. Echt.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Oké, wanneer hadden jullie je eerste echte zoen?C'est la vie
Met je vriend? Wtf doe je hier?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar oktober. Met mijn vriend. Ohja ik was 18.
Juni 2010. Ik was toen 20 en het was eigenlijk mijn eerste echte datequote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Oké, wanneer hadden jullie je eerste echte zoen?![]()
![]()
Nounounou. Dat valt enorm mee, Loefje.quote:Dat is wel mijn voornaamste kwaliteit, ja. Het is alleen helaas niet genoeg.quote:quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef heloef het volgende:
Helaas wel de verkeerde vliegen in dit geval, maar toch.
12. Het was vreselijk. Ik heb daarna 3 jaar niet durven zoenen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Oké, wanneer hadden jullie je eerste echte zoen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik op m'n 25ste. Dus wie heeft hier nu het recht om te janken?
Ik zou ook niet durven janken mevrouw.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
Ik op m'n 25ste. Dus wie heeft hier nu het recht om te janken?C'est la vie
Goede tijden waren dat E.d.a.r.r.a.w.e.n.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem hier gevonden en bleef hangenC'est la vie
Oh echt?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem hier gevonden en bleef hangenKun je niet dm'en wie?
Ik snap het niet, je bent een knappe dame.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
Meen ik, mag ook gezegd worden... Nadat ik je verzuurd noem enzo.Rustig aan.![]()
Geweldig achteraf, die hele drama-soapseriequote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede tijden waren dat E.d.a.r.r.a.w.e.n.Newbie114quote:, post bijna nooit meer op FOK!
![]()
Jezus wat een bende was dat in die tijd zeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geweldig achteraf, die hele drama-soapserie
C'est la vie
Die wil ik ook nog eens meemaken, maar ik ben zonder lef geboren.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik op mijn 15e en toen heb ik een hele periode van zoensletterigheid gehad![]()
Onzeker/verlegen voornamelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent een knappe dame.
Meen ik, mag ook gezegd worden... Nadat ik je verzuurd noem enzo.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nou dat had meer te maken met veel drank was nogal een rebelse puber.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog eens meemaken, maar ik ben zonder lef geboren.![]()
Zeg dit nou niet te hard.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog eens meemaken, maar ik ben zonder lef geboren.
Gewoon met je kont tegen iemands kruis aan schuren. De rest gaat vanzelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog eens meemaken, maar ik ben zonder lef geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon met je kont tegen iemands kruis aan schuren. De rest gaat vanzelf.Ik durf niet naar de kinderdiscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik heb genoeg lef voor twee meid!"quote:C'est la vie
Ik moet zelf initiatief nemen, he.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je misschien een bitch shield?
Hadden jullie trouwens ook lijstjes over met wie je gezoend heb ??
Mijn vriendinnen en ik hielden lijstjes bij over met wie we gezoend hadden![]()
In de gewone discotheek kan je dat ook doen heb ik gemerkt.quote:
C'est la vie
"Haha, jij hebt er maar 103."quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn vriendinnen en ik hielden lijstjes bij over met wie we gezoend haddenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nooit nodig geweestquote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn vriendinnen en ik hielden lijstjes bij over met wie we gezoend hadden
Twee mensen in het hele leven enzo.![]()
Ik ken iemand die heeft zo'n clicker waarop ie het bijhoudt. Het aantal dan. Ik moest echt heel hard lachen toen ik het zag.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn vriendinnen en ik hielden lijstjes bij over met wie we gezoend hadden
C'est la vie
Dat is wel grappig, ik moet over mezelf zeggen dat ik toen we die lijstjes bijhielden allemaal pubertjes warenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft zo'n clicker waarop ie het bijhoudt. Het aantal dan. Ik moest echt heel hard lachen toen ik het zag.![]()
Vervelend is dat he.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet zelf initiatief nemen, he.![]()
Rustig aan.![]()
Nou ik ken verhalen, die komen bij die 103 in de buurt.quote:C'est la vie
Nee. Ik zoen zelden en het is dus een dusdanig laag aantal dat ik nog exact weet met wie en waar.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn vriendinnen en ik hielden lijstjes bij over met wie we gezoend haddenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vraag me af of dat iets is waar je trots op moet zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ken verhalen, die komen bij die 103 in de buurt.
Tante minthy!! O+
Ach, waarom zou je je eigenlijk schamen ook?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat iets is waar je trots op moet zijn![]()
Ik kan wel vertellen dat... Een meisje zoenen waar je vrij weinig aan vindt een stuk minder fijn is dan een meisje dat je speciaal vindt.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat iets is waar je trots op moet zijn
Veel mensen gezoend hebben betekent dus dat je het veel gedaan hebt om het nummer.. wat een beetje (heel erg) triest is eigenlijk.Rustig aan.![]()
Dat ook weer niet, maar ja ieder zijn ding he.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat iets is waar je trots op moet zijnC'est la vie
Het is wel apart dat je zegt geen lef te hebben, maar ook geen schaamte.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, waarom zou je je eigenlijk schamen ook?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien omdat je geil was.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat... Een meisje zoenen waar je vrij weinig aan vindt een stuk minder fijn is dan een meisje dat je speciaal vindt.
Veel mensen gezoend hebben betekent dus dat je het veel gedaan hebt om het nummer.. wat een beetje (heel erg) triest is eigenlijk.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Emotioneel iets wat los van elkaar staat.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel apart dat je zegt geen lef te hebben, maar ook geen schaamte.
Rationeel een geniaal idee om te hebben dat je geen schaamte kent als je ergens lef voor nodig hebt om iets te doen.
/ Ik weet ook niet wat ik net typte.Rustig aan.![]()
Ik zou me waarschijnlijk schamen hoor. Maar als je het rationeel benadert hoeft dat eigenlijk niet eens.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel apart dat je zegt geen lef te hebben, maar ook geen schaamte.![]()
Tis pas leuk als een meisje leuk is toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
of gewoon voor de lol .
Why so serious ???Rustig aan.![]()
Ik weet niet, nooit leuke meisjes gezoend.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis pas leuk als een meisje leuk is toch?![]()
Doen dan, pak fascination op der smoel.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, nooit leuke meisjes gezoend.
Rustig aan.![]()
Nou hoeft niet perse. Toen ik vroeger zoensletterig was het gewoon omdat ik het zoenen op zich leuk vond en ik ook puber was die heel veel stapte .
Het is ook mijn periode geweest dat ik wat expirimenteerde daarmee en vind het niet op zich iets waar ik voor hoef te schamen.![]()
Achja... uiteindelijk maakt het ook geen reet uit...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nou hoeft niet perse. Toen ik vroeger zoensletterig was het gewoon omdat ik het zoenen op zich leuk vond en ik ook puber was die heel veel stapte .
Het is ook mijn periode geweest dat ik wat expirimenteerde daarmee en vind het niet op zich iets waar ik voor hoef te schamen.
Als je het voor het experimenteren doet is het al beter dan dat je het voor het nummer doet...
Omdat je denkt stoer te zijn omdat je X meisjes hebt gezoend whatsoever en tegelijkertijd geen reet aan die meisjes vinden... Dat vind ik triest.Rustig aan.![]()
Wat zijn dan dingen waar je je voor zou schamen?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou me waarschijnlijk schamen hoor. Maar als je het rationeel benadert hoeft dat eigenlijk niet eens.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou me ongemakkelijk voelen als ik op een onnatuurlijke manier contact zoek of alles gewoon niet lekker verloopt, ik stil val whatsoever..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn dan dingen waar je je voor zou schamen?
Als je jezelf vermaakt en alleen contact zoekt omdat je dat leuk vindt gaat alles haast per definitie natuurlijk.Rustig aan.![]()
Jawel, op de brandstapel met jou!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
Het is ook mijn periode geweest dat ik wat expirimenteerde daarmee en vind het niet op zich iets waar ik voor hoef te schamen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Zomaar wam, in vuur en vlam.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, op de brandstapel met jou!Rustig aan.![]()
M'n favo liedje van m'n kvk-cd. True story.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Gewoon contact maken uberhaupt met mensen, ik schaam me voor mezelf als persoonquote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn dan dingen waar je je voor zou schamen?
Dus ik ga eigenlijk vrijwel nooit naar sociale aangelegenheden.![]()
Weet je wat ik eigenlijk wel iets voor jou zou vinden ??? Role Playing Games , ik weet niet of je dat doet ??? Een oud huisgenootje deed dat heel veel.![]()
Waar schaam je je voor? Voor je uiterlijk? Je gedrag?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon contact maken uberhaupt met mensen, ik schaam me voor mezelf als persoon
Dus ik ga eigenlijk vrijwel nooit naar sociale aangelegenheden.Gaan wowwen is echt een verkeerde tip hier. Het werkt soms, maar het werkt niet goed genoeg als vervanging voor echt menselijk contact. Het is net als met datingsites: op een gegeven moment is het de bedoeling dat je mensen in het echt ontmoet. Dan kan je mijn inziens het beter in één keer echt goed doen en er gewoon op uit gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk wel iets voor jou zou vinden ??? Role Playing Games , ik weet niet of je dat doet ??? Een oud huisgenootje deed dat heel veel."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Het hoeft ook geen vervanging te zijn, games zijn om je even in te verliezen en een uur of twee later doe je weer wat anders. Althans dat is de bedoeling natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gaan wowwen is echt een verkeerde tip hier. Het werkt soms, maar het werkt niet goed genoeg als vervanging voor echt menselijk contact. Het is net als met datingsites: op een gegeven moment is het de bedoeling dat je mensen in het echt ontmoet. Dan kan je mijn inziens het beter in één keer echt goed doen en er gewoon op uit gaan.C'est la vie
Yes, eindelijk iemand van wie ik winquote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit nodig geweest
Twee mensen in het hele leven enzo.
Anyway, een vriend van me had een tijd een bingokaart met daarop eigenschappen van vrouwen, en elke keer als ie iemand met die eigenschap geneukt heeft, kon ie die afstrepen. Hij had nog bijna een bingo ook
en toen kreeg hij een vriendin![]()
Voor hoe ik beweeg, voor hoe ik praat, vooral dat.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waar schaam je je voor? Voor je uiterlijk? Je gedrag?![]()
Zou je niet moeten zijn. Er is daar niks mis mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor hoe ik beweeg, voor hoe ik praat, vooral dat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit inderdaad, je bent echt niet vreemder dan iemand anders qua stem of beweging.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je niet moeten zijn. Er is daar niks mis mee.C'est la vie
Niks mis mee is ook weer niet zo, ik heb toch nog altijd wat moeite met normaal lopenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je niet moeten zijn. Er is daar niks mis mee.
Maar ik zou me er niet voor moeten schamen. Maar is overgebleven uit de jeugd denk ik![]()
![]()
Hallo , er is ook nog zoiets als echte role playing games , hoor waar je met echte mensen op locatie afspreekt om dus bijvoorbeeld bij kasteels juist bijvoorbeeld je eigen karakters te doen en overigens juist heel erg geschikt om mensen te ontmoeten.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waar schaam je je voor? Voor je uiterlijk? Je gedrag?
[..]
Gaan wowwen is echt een verkeerde tip hier. Het werkt soms, maar het werkt niet goed genoeg als vervanging voor echt menselijk contact. Het is net als met datingsites: op een gegeven moment is het de bedoeling dat je mensen in het echt ontmoet. Dan kan je mijn inziens het beter in één keer echt goed doen en er gewoon op uit gaan.
Ik bedoel dus niet op internet in het echt . Ik kreeg zelf ook een uitnodiging van mensen via Facebook voor het naspelen van de Hungergames als Role Playing Game op locatie maar het is niet echt mijn ding maar je kan op zo'n manier ook heel leuk mensen ontmoeten![]()
Jij bedoelt LARPen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hallo , er is ook nog zoiets als echte role playing games , hoor waar je met echte mensen op locatie afspreekt om dus bijvoorbeeld bij kasteels juist bijvoorbeeld je eigen karakters te doen en overigens juist heel erg geschikt om mensen te ontmoeten.
Ik bedoel dus niet op internet in het echt . Ik kreeg zelf ook een uitnodiging van mensen via Facebook voor het naspelen van de Hungergames als Role Playing Game op locatie maar het is niet echt mijn ding maar je kan op zo'n manier ook heel leuk mensen ontmoetenChildren of the night. What music they make.![]()
De R en P staan toch voor role playingquote:
Maar ben het wel van plan eens te doen. Ik heb er een op het oog voor in mei zelfs.![]()
Live Action Role-Playing game idd.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De R en P staan toch voor role playing
Maar ben het wel van plan eens te doen. Ik heb er een op het oog voor in mei zelfs.
Er zijn veel verschillende thema's , fantasy maar ook de oude romeinen, vikingen, middeleeuwen of het wilde westen etc.
Lekker rellen
Children of the night. What music they make.![]()
Oh leuk want ik vind dat echt iets voor jou om te doen. Ik denk dat je het heel erg leuk gaat vindenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De R en P staan toch voor role playing
Maar ben het wel van plan eens te doen. Ik heb er een op het oog voor in mei zelfs.![]()
Lol, doen mensen dit serieus?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Live Action Role-Playing game idd.
Er zijn veel verschillende thema's , fantasy maar ook de oude romeinen, vikingen, middeleeuwen of het wilde westen etc.
Lekker rellen
[ afbeelding ]''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Zoals je zietquote:Ik win btwquote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
Children of the night. What music they make.![]()
Ik post hier bijna nooitquote:Op maandag 7 januari 2013 01:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit je d'r mee?
Sorry maar ik ga niet alles teruglezen...
Niet echt. Ik ben niet zo sociaal.Children of the night. What music they make.![]()
Dan is het geen ramp tochquote:Op maandag 7 januari 2013 01:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik post hier bijna nooit
Niet echt. Ik ben niet zo sociaal.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: