Huh? Waar?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef debeterebob het volgende:
The fuck lees ik nou op de foksBenzin die regelt gewoon de lekkerste chica's en alles
Geen zin om het hele topic te lezen, maar als ik de OP lees zie ik eerder een meisje dat uit medelijden hem een kans probeert te geven en dan na een poos erachter komt dat het toch niet werkt.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P / Vriendin heeft weinig tijd meer voor me door haar relatie
Waar zijn die lekkere chika's dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P / Vriendin heeft weinig tijd meer voor me door haar relatie
Welkom nieuwe Firefly, Flepke, Halcon, etc.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:47 schreef Weissman het volgende:
Ik ben uit het PUA-topic gepest, hierbij wil ik mijn adviezen in de toekomst hier posten.
Wie zijn dat allemaal ? En waarom word ik daarmee geassocieerd ?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welkom nieuwe Firefly, Flepke, Halcon, etc.
Want PUAquote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie zijn dat allemaal ? En waarom word ik daarmee geassocieerd ?
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen PUA, verre van zelfs.
En dan Comp_lex een beetje afzeiken. Wat een lef.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen PUA, verre van zelfs.
Kunnen ze weer lekker gaan klagen over 'dé Nederlandse vrouw'. Nederlandse vrouwen zijn zo gek nog niet eigenlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Hehe, kijk ik in dat PUA-topic, hebben ze het over Nederlandse vrouwen en hun bitchshield. Moois.
Linkje?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Hehe, kijk ik in dat PUA-topic, hebben ze het over Nederlandse vrouwen en hun bitchshield. Moois.
Typische arrogante reactie van een Nederlandse vrouw.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Bitchshields horen niet gebroken te wordenDe nederlandse man mag gewoon wat meer ballen kweken om te gaan met oerhollandse bitcherigheid
In plaats daar van word het advies gegeven om maar geen vrouwen meer aan te spreken en vrouwen te gaan zoeken die geen bitchshield hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Bitchshields horen niet gebroken te wordenDe nederlandse man mag gewoon wat meer ballen kweken om te gaan met oerhollandse bitcherigheid
Ja prima, ik ga wel met de leuke mensen om inderdaad...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen zijn altijd de oorzaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
In plaats daar van word het advies gegeven om maar geen vrouwen meer aan te spreken en vrouwen te gaan zoeken die geen bitchshield hebben![]()
Niet weten dat ze zelf de oorzaak zijn
Is natuurlijk niet altijd waar... Sommige vrouwen reageren gewoon echt bitchy om wat voorn reden ook.quote:
Dan voorspel ik dat ze maar beter naar het klooster kunnen gaan want ik denk dat de meeste vrouwen toch wel een bitch in zich hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
In plaats daar van word het advies gegeven om maar geen vrouwen meer aan te spreken en vrouwen te gaan zoeken die geen bitchshield hebben![]()
Niet weten dat ze zelf de oorzaak zijn
Sommigen geloven dit dus echt en gebruiken het als smoes om hun leven lang niks aan zichzelf te verbeterenquote:
Ik heb niks met bitches, dus die laat ik lekker links liggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |