abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121177013
Ik post dit in een eigen topic omdat ik geen idee heb waar het exact thuishoort.

Mensen die me kennen zullen weten dat ik altijd op zoek ben geweest naar een vriendinnetje.

Iets meer dan een jaar geleden leerde ik via internet een meisje kennen. We raakten in gesprek over mijn problemen, ze luisterde naar me, ik begon haar te vertrouwen. Als snel groeide dat uit tot veel meer. We zagen elkaar af en toe, waren superveel met elkaar aan het kletsen op whatsapp. We spraken ook over leuke dingen.

Na een tijdje begonnen we soms te flirten en voordat ik het wist leidde dat ineens tot een zoen. Het leek er even een maandje of 2 op dat het echt serieus zou worden, maar ineens was het weer over. Zo lang het duurde was het prachtig; het verliefd op elkaar zijn, elkaars blije verliefde gezicht zien. Maar het heeft helaas niet zo lang mogen duren.

Ze had besloten dat het niet ging werken en ik was blij dat we in elk geval redelijk goed uit elkaar gingen. We konden in elk geval vrienden blijven.

Het whatsapp-contact bleef heel intensief en we hebben elkaar ook nog gezien. Ik ben blij dat we vrienden kunnen zijn en dat contact maakt mijn vrij lege leventje veel leuker dan het was.

Op een gegeven moment werd ze verliefd op een andere jongen, zo'n 2 maanden geleden ontstond daar een relatie uit. Sindsdien heeft ze nauwelijks tijd en aandacht meer voor mij en als we praten gaat het over hem.

Aan de ene kant ben ik oprecht blij voor haar. Ik wil graag dat ze blij en gelukkig is en hij maakt haar overduidelijk heel erg gelukkig.

De andere kant is dat ik toch wel jaloers ben. Wat verliefdheid betreft ben ik wel over haar heen, ik heb sinds een tijdje ook een oogje op een ander meisje, maar gevoelsmatig voel ik me toch jaloers.

Ik wil echt blij zijn en ben ook oprecht blij dat zij gelukkig is, maar waar laat het mij? Ik ben duidelijk overbodig. Mijn leven is een stuk leger en ik mis het contact.

Ik vergelijk mezelf steeds met hem als ik dingen van haar hoor. Ik denk steeds "dat wat hij nu doet had ik haar niet kunnen bieden". Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat ze voor iemand anders gevallen is, want ik had haar zoveel wat ze nu krijgt niet kunnen geven. Ik maak me zorgen dat ik dat bij een ander meisje ook niet ga kunnen.

Elk jaar haat ik valentijnsdag, mijn verjaardag, kerst en oud&nieuw. Ik voel me dan eenzaam, verlang naar een vriendinnetje. Als het goed was gegaan, was dit mijn eerste kerst met een vriendin geweest, mijn eerste oud&nieuw met een vriendin en straks de eerste valentijnsdag en verjaardag met vriendin. Ik vraag me steeds af 'wat als?' en als ze vertelt over hoe ze die dagen heeft doorgebracht met hem geeft me dat het gevoel dat ik dat had willen hebben en dat die momenten me nu ontnomen zijn. Het jaar had zo perfect kunnen eindigen en 2013 had zo perfect kunnen beginnen en dat is niet gebeurd.

Het voelt voor mij alsof 2012 een enorme achtbaan is geweest. Ik had niets en was ongelukkig, toen had ik een vriend, ik werd vreselijk verliefd, ze wees me aanvankelijk af, ik was verdrietig, ze werd uiteindelijk toch ook verliefd, het werd toch wat, ze was heel even mijn vriendinnetje, het ging weer stuk, ik was verdrietig, we bleven vrienden, ze kreeg een vriendje en nu ben ik veel van wat ik had weer kwijt. We zijn nog wel vriendin, maar ze heeft niet eens meer de aandacht voor me die ze in het begin had en ze heeft het druk. Het voelt voor mij alsof ik in een jaar tijd alles kreeg waar ik altijd van droomde en het toen weer allemaal van me afgepakt werd.

Nu weet ik hoe een leven met hele hechte vriendschap voelt, hoe veel aandacht voelt, hoe liefde voelt, hoe knuffels voelen en nu ben ik het weer kwijt.

Ik heb niet echt een vraag, maar ik wilde dit vooral even van me afschrijven. Ik kan dit nergens kwijt, zij heeft het druk en verder heb ik niet echt iemand waarmee ik over dit soort dingen praat. Ik hoop denk ik dat mensen het herkennen en tips zijn natuurlijk wel altijd welkom.

Ik hoop dat 2013 een beter jaar voor me wordt, maar mijn hoop heeft een flinke knak gehad.
pi_121177101
Friendzone :P geen aandacht aan besteden en zorgen dat je zelf n relatie krijgt, hier veel tijd instoppen is echt nutteloos.
pi_121177105
Het is bot wat ik zeg maar de harde waarheid: Get over it. Als men al sowieso besluit om minder contact met je te gaan maken of helemaal niet, heeft dat een reden. Moet je jezelf ook niet gaan dwingen om de contact te blijven onderhouden als het telkens op niets uitloopt, het komt immers van de andere kant ;).
pi_121177245
Ze kunt blijkbaar niet omgaan met contact houden met haar, probeer meer met andere mensen dan zij contact te zoeken.
pi_121177284
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:10 schreef Bouke-p het volgende:
Friendzone :P geen aandacht aan besteden en zorgen dat je zelf n relatie krijgt, hier veel tijd instoppen is echt nutteloos.
Die friendzone is het probleem niet, het probleem is dat ik nu zelfs mijn friendzone-positie ben verloren :') :')
pi_121177492
Je geluk laten afhangen van het hebben van een relatie :')
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:20:28 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121177508
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:08 schreef benzin het volgende:
Ik kan dit nergens kwijt en verder heb ik niet echt iemand waarmee ik over dit soort dingen praat.
Niet alles af laten hangen van een vriendin maar zorgen dat je leven ook invulling heeft zonder een meid. Je leegte invullen met zaken zodat niet alles afhangt van het krijgen van een vriendin.

Niet overal klagen en zielig doen. Ballen kweken en mannelijkheid en niet over je heen laten lopen.

En dat stuk van de quote is je eigen keus of gelul. Vaak genoeg aangegeven dat je erover kan praten via dm maar je wil het niet blijkbaar. Maar dan ook niet daarover nog klagen nu.
we dan
pi_121177651
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je geluk laten afhangen van het hebben van een relatie :')
Dit inderdaad. Ga dan eerder vrienden zoeken, daar heb je veel meer aan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121177705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Niet alles af laten hangen van een vriendin maar zorgen dat je leven ook invulling heeft zonder een meid. Je leegte invullen met zaken zodat niet alles afhangt van het krijgen van een vriendin.

Niet overal klagen en zielig doen. Ballen kweken en mannelijkheid en niet over je heen laten lopen.
Het leven had even invulling, zelfs toen ze mijn vriendin nog niet en niet meer was. Maar nu verlies ik dat.

quote:
En dat stuk van de quote is je eigen keus of gelul. Vaak genoeg aangegeven dat je erover kan praten via dm maar je wil het niet blijkbaar. Maar dan ook niet daarover nog klagen nu.
Ik zou normaal gesproken met haar over zoiets praten.
pi_121177751
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Het leven had even invulling, zelfs toen ze mijn vriendin nog niet en niet meer was. Maar nu verlies ik dat.

[..]

Ze is niet de enige bestaande persoon ter wereld he. Spreid je kansen en leer meer mensen kennen bij wie je terecht kunt, dan voel je je niet meteen verlaten als één iemand je laat vallen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:26:24 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121177791
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ja invulling om haar ja. Niet omdat je ook maar ene drol te doen hebt verder zoals andere mensen (waar je zelf controle over hebt). Je kiest er zelf voor op den duur om je klote te voelen hoor telkens.

En ja dat heb ik door. Mag ook. Maar ja, zie hoever je dat heeft geholpen.
we dan
pi_121178353
Heb je geen school of werk TS? En wat doe je in het weekend? Zitten treuren?

Je mist niet zo zeer dat meisje, maar gewoon een iemand waarmee je de godsgruwelijke dag kan whatsappen, tot het stalkerige toe mischien? Ging het daarom uit?
5 Ferrari's op videoband!
pi_121178424
Je weet dat de helft van de populatie vrouw is? Kom op man heb een beetje respect voor jezelf en laat haar gaan en zoek iemand anders.
pi_121178482
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Heb je geen school of werk TS? En wat doe je in het weekend? Zitten treuren?

Je mist niet zo zeer dat meisje, maar gewoon een iemand waarmee je de godsgruwelijke dag kan whatsappen, tot het stalkerige toe mischien? Ging het daarom uit?
Ik werk, maar over het algemeen krijg ik op kantoor geen knuffels en lieve gesprekken he?

Ik mis specifiek dat meisje, maar ik mis inderdaad ook "iemand waarmee ik de godsgruwelijke dag kan whatsappen". Maar dat is niet de reden van de breuk, want zoals ik in mijn op schreef, daarna hebben we nog maanden intensief contact gehad as always. En dat was niet alleen van mij uit.
pi_121178688
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik werk, maar over het algemeen krijg ik op kantoor geen knuffels en lieve gesprekken he?

Ik mis specifiek dat meisje, maar ik mis inderdaad ook "iemand waarmee ik de godsgruwelijke dag kan whatsappen". Maar dat is niet de reden van de breuk, want zoals ik in mijn op schreef, daarna hebben we nog maanden intensief contact gehad as always. En dat was niet alleen van mij uit.
Dude kom op man, dat wijf wil je niet op die manier. Je denkt toch niet dat ze met jou wil whatsappen ( :') ) als ze een vriend heeft. Je denkt dat je specifiek haar mist, maar je mist gewoon een chick. Als je een nieuw iemand vindt ben je haar zo vergeten, dus leg je prioriteiten daar.

Trouwens, waarom denk je dat ze met jou altijd over hem wil praten. Ze probeert je duidelijk te maken dat haar gedachten bij hem zijn en niet bij jou. Kaboem
pi_121178867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Dude kom op man, dat wijf wil je niet op die manier. Je denkt toch niet dat ze met jou wil whatsappen ( :') ) als ze een vriend heeft. Je denkt dat je specifiek haar mist, maar je mist gewoon een chick. Als je een nieuw iemand vindt ben je haar zo vergeten, dus leg je prioriteiten daar.

Trouwens, waarom denk je dat ze met jou altijd over hem wil praten. Ze probeert je duidelijk te maken dat haar gedachten bij hem zijn en niet bij jou. Kaboem
Want het is onmogelijk voor een meisje om vrienden te hebben terwijl ze een vriend heeft?
pi_121178888
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Want het is onmogelijk voor een meisje om vrienden te hebben terwijl ze een vriend heeft?
Wel op de manier die jij voor hebt.
pi_121178920
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef benzin het volgende:

[..]

nee maar hele dag whatsappen is dan wel weer een brug te ver
pi_121178981
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

nee maar hele dag whatsappen is dan wel weer een brug te ver
Hoeft ook niet per se, maar soms dagen helemaal niets meer laten horen en nooit meer echt aandacht voor mij hebben vind ik te ver gaan.
pi_121179083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoeft ook niet per se, maar soms dagen helemaal niets meer laten horen en nooit meer echt aandacht voor mij hebben vind ik te ver gaan.
boeiend ik laat ook wel eens dagen niks van me horen naar vrienden toe; ligt aan de vriendschap zelf denk k
pi_121179096
quote:

[..]

Zelfs als ze je vriendin nog zou zijn zou een dag of twee niet whatsappen nog niet zo raar of erg zijn :P
pi_121179126
quote:

[..]

Dus je zoent een meisje bent 2 maandjes met haar samen, ze maakt het uit, krijgt een nieuwe vriend en het contact tussen jullie verwaterd.... Vind je dat echt zo vreemd??
pi_121179342
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Dus je zoent een meisje bent 2 maandjes met haar samen, ze maakt het uit, krijgt een nieuwe vriend en het contact tussen jullie verwaterd.... Vind je dat echt zo vreemd??
Ja. Voor en na die 2 maandjes zijn we bijna het hele jaar vrienden geweest met intensief contact. De verandering van intensief naar praktisch niets is waar ik me zorgen om maak.

En ja, dat vind ik vreemd.
pi_121179594
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja. Voor en na die 2 maandjes zijn we bijna het hele jaar vrienden geweest met intensief contact. De verandering van intensief naar praktisch niets is waar ik me zorgen om maak.

En ja, dat vind ik vreemd.
Ik zal je iets vertellen, heel serieus: vrouwen zijn veel minder aanhankelijk dan mannen. Voor een vrouw is het echt niet zo moeilijk om een contact met een man te verbreken dan andersom. Dat meisje waar je nu over praat wil verder met haar leven en jij past daar niet bij... Ze heeft het niet voor niets met je uitgemaakt want ze ziet geen toekomst met jou. Ja ze zegt wel dat ze vrienden wilde blijven, maar je merkt nu wel dat ze daar niet echt heel veel van meende.
Voor een man is het vaak veel moeilijker om zoiets los te laten. Een klein voorbeeldje: mannen die hun vrouw vermoorden doen dat ALTIJD omdat ze het niet kunnen hebben dat ze hun vrouw verliezen. Vrouwen vermoorden hun man juist altijd om echt van hem af te zijn, Dit is een heel extreem voorbeeld, maar ik hoop dat je hiermee begrijpt wat ik bedoel.

Vraag die je jezelf moet stellen is, ga ik nu hier nog energie in steken of ga ik op zoek naar iemand die mn aanwezigheid wel waardeert...
pi_121179758
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:07 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Ik zal je iets vertellen, heel serieus: vrouwen zijn veel minder aanhankelijk dan mannen. Voor een vrouw is het echt niet zo moeilijk om een contact met een man te verbreken dan andersom.
Waarom?

quote:
Vraag die je jezelf moet stellen is, ga ik nu hier nog energie in steken of ga ik op zoek naar iemand die mn aanwezigheid wel waardeert...
Ik moet er energie insteken. Ze is het eerste meisje waar ik zoveel vertrouwen in had, waarmee ik alles kon delen, een van de enige meisjes op de planeet die iets om me geeft. Ik ga zoiets misschien nooit meer vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')