SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ik heb ooit een vriend ontmoet terwijl ik als één van de laatsten aan een uitgestorven bar zat, don't worry faxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef Faxie het volgende:
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad, moet er ook niet aan dénken meer, concerten zijn leuk en festivals, omdat je ook een rustiger plekje op kunt zoeken als je wil. Rustigere kroegen ook. Maar het clubben of wat men tegenwoordig ook als stappen ziet heeft mij ook nooit kunnen bekoren.
En tja, dan loop je een hoop vrouwen mis, maar fuck it, als ik niet op m'n gemak ben ergens komt er toch al niks van. En ik weet niet of ik op iemand zit te wachten die graag naar dat soort gelegenheden gaat.![]()
![]()
Ga fokhosselen. Goede kans dat je dan niet zo'n figuur tegen komtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef dawg het volgende:
stappen. ik zou ook geen vriendin willen die dat tot een kunst verheven heeft. ik word oud. jaja.![]()
![]()
ik fok!hossel al 11,5 jaar man.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga fokhosselen. Goede kans dat je dan niet zo'n figuur tegen komtal moet ik toegeven dat ik het laatste jaar een stuk rustiger ben geworden.
![]()
![]()
stats?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ik fok!hossel al 11,5 jaar man.al moet ik toegeven dat ik het laatste jaar een stuk rustiger ben geworden.
![]()
Ik blijf het uitgaan juist nog steeds leuk vinden en kan graag doorzakken tot in de vroege uurtjes , maar misschien dat daardoor voor mij ook een relatie wat moeilijker is want niet iedereen kan daar tegen.
En Northside , ik heb inderdaad sommige vrienden die niet van die lieverdjes zijn maar ik ben ook heel wat gewend dus ik ben soms wat minder bang voor mensen (ja opvanghuizen en dat soort dingen krijg je soms wat andere op mensen)
Ikzelf heb nooit problemen met ze en kunnen gewoon ontzettend gezellig mee keten.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil je nog wat klagen over dat mannen altijd het initiatief moeten nemen bij versieren?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is offtopic, ik hou me wel in.Gvd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Dames, waar is jullie initiatief om een jongen te leren kennen in een kroeg / club?![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Kijkt zoekend om zich heen voor ook_gekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik blijf het uitgaan juist nog steeds leuk vinden en kan graag doorzakken tot in de vroege uurtjes , maar misschien dat daardoor voor mij ook een relatie wat moeilijker is want niet iedereen kan daar tegen.
En Northside , ik heb inderdaad sommige vrienden die niet van die lieverdjes zijn maar ik ben ook heel wat gewend dus ik ben soms wat minder bang voor mensen (ja opvanghuizen en dat soort dingen krijg je soms wat andere op mensen)
Ikzelf heb nooit problemen met ze en kunnen gewoon ontzettend gezellig mee keten.![]()
Ik ben momenteel al min of meer bezetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijkt zoekend om zich heen voor ook_gek![]()
![]()
Heel herkenbaar ik voel mij daar ook mega bejaard tussenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef dawg het volgende:
stappen. ik zou ook geen vriendin willen die dat tot een kunst verheven heeft. ik word oud. jaja.![]()
![]()
Als versieren niet zo gemakkelijk gaat moet je zorgen dat je met vrienden (of alleen) op plekken komt waar je gemakkelijker met mensen aan de praat kan komen. Openluchtevenementen, zwembaden, via sportclub e.d. Ik gooi maar een balletje op. Maar lijkt me dat het voor sommigen juist ook moeilijk kan zijn om in een disco te versieren juist vanwege de minder open sfeer (althans zo ervaar ik het dan). Gewoon praten (en daarmee indirect versieren, als de ander je leuk vindt dan is leuk praten wel genoeg namelijk volgens mij zonder al te gevatte zinnen te gebruiken e.d.) kan denk ik gemakkelijker op veel zaken die je hier niet zovaak tegenkomt. Meestal disco/kroeg heb ik het ideewe dan![]()
Tja ik vind een kroeg etc. altijd zo oppervlakkig. Huisfeestjes zijn meer mn ding, kun je rustig praten, niet zo'n oppervlakkige sfeer. En soms is je slaapkamer erg dichtbij![]()
![]()
Grootste probleem bij mij is dat ik veel te veel bezig (zenuwachtig) ben met wat ik wil zeggen tegen de meid, het gaat dan altijd gegarandeerd mis en praat ik onzin. Hierdoor heb ik nog nooit een afspraakje of iets dergelijks gehad. Ben benieuwd of meer leden dit hebben of gehad hebben.![]()
Misschien helpt hebt om te bedenken dat het niet zozeer gaat om wat je zegt, maar hoe je het zegt.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:29 schreef JJ_93 het volgende:
Grootste probleem bij mij is dat ik veel te veel bezig (zenuwachtig) ben met wat ik wil zeggen tegen de meid, het gaat dan altijd gegarandeerd mis en praat ik onzin. Hierdoor heb ik nog nooit een afspraakje of iets dergelijks gehad. Ben benieuwd of meer leden dit hebben of gehad hebben.![]()
Dat is eerder het probleem dan de oplossingquote:Op zondag 6 januari 2013 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien helpt hebt om te bedenken dat het niet zozeer gaat om wat je zegt, maar hoe je het zegt.![]()
![]()
Nou omdat hij zegt dat hij zenuwachtig is over 'wat' hij wil zeggen...quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is eerder het probleem dan de oplossing![]()
![]()
Probeer je op haar te concentreren en wat je van haar wilt weten. Bij mij neemt dit de zenuwen meestal wel weg of iig grotendeels.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:29 schreef JJ_93 het volgende:
Grootste probleem bij mij is dat ik veel te veel bezig (zenuwachtig) ben met wat ik wil zeggen tegen de meid, het gaat dan altijd gegarandeerd mis en praat ik onzin. Hierdoor heb ik nog nooit een afspraakje of iets dergelijks gehad. Ben benieuwd of meer leden dit hebben of gehad hebben.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Inderdaad. Er is dan geen ruimte om teveel met jezelf bezig te zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer je op haar te concentreren en wat je van haar wilt weten. Bij mij neemt dit de zenuwen meestal wel weg of iig grotendeels.![]()
Voor een keer leek ik vrij simpel een date te hebben, maar het gaat toch iets lastiger dan gedacht achteraf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Leg uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:15 schreef heloef het volgende:
Voor een keer leek ik vrij simpel een date te hebben, maar het gaat toch iets lastiger dan gedacht achteraf.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oké bedankt voor de tipquote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer je op haar te concentreren en wat je van haar wilt weten. Bij mij neemt dit de zenuwen meestal wel weg of iig grotendeels.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |