Kunnen ze weer lekker gaan klagen over 'dé Nederlandse vrouw'. Nederlandse vrouwen zijn zo gek nog niet eigenlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Hehe, kijk ik in dat PUA-topic, hebben ze het over Nederlandse vrouwen en hun bitchshield. Moois.
Linkje?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Hehe, kijk ik in dat PUA-topic, hebben ze het over Nederlandse vrouwen en hun bitchshield. Moois.
Typische arrogante reactie van een Nederlandse vrouw.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Bitchshields horen niet gebroken te wordenDe nederlandse man mag gewoon wat meer ballen kweken om te gaan met oerhollandse bitcherigheid
In plaats daar van word het advies gegeven om maar geen vrouwen meer aan te spreken en vrouwen te gaan zoeken die geen bitchshield hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Bitchshields horen niet gebroken te wordenDe nederlandse man mag gewoon wat meer ballen kweken om te gaan met oerhollandse bitcherigheid
Ja prima, ik ga wel met de leuke mensen om inderdaad...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen zijn altijd de oorzaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
In plaats daar van word het advies gegeven om maar geen vrouwen meer aan te spreken en vrouwen te gaan zoeken die geen bitchshield hebben![]()
Niet weten dat ze zelf de oorzaak zijn
Is natuurlijk niet altijd waar... Sommige vrouwen reageren gewoon echt bitchy om wat voorn reden ook.quote:
Dan voorspel ik dat ze maar beter naar het klooster kunnen gaan want ik denk dat de meeste vrouwen toch wel een bitch in zich hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
In plaats daar van word het advies gegeven om maar geen vrouwen meer aan te spreken en vrouwen te gaan zoeken die geen bitchshield hebben![]()
Niet weten dat ze zelf de oorzaak zijn
Sommigen geloven dit dus echt en gebruiken het als smoes om hun leven lang niks aan zichzelf te verbeterenquote:
Ik heb niks met bitches, dus die laat ik lekker links liggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom naar een klooster als je je op Fok! voor kan doen als iemand wie je eigenlijk zou willen zijn en advies kan geven over zaken waar je geen bal van snapt ?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan voorspel ik dat ze maar beter naar het klooster kunnen gaan want ik denk dat de meeste vrouwen toch wel een bitch in zich hebben
Daar heb je een goed puntquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom naar een klooster als je je op Fok! voor kan doen als iemand wie je eigenlijk zou willen zijn ?
Als er mensen zijn die dit echt doen, dan vind ik dat in en in triestquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom naar een klooster als je je op Fok! voor kan doen als iemand wie je eigenlijk zou willen zijn ?
Ik vind je op fok al superweird overkomen (no offence), dus ik denk dat je irl ook een beetje raar doet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet altijd waar... Sommige vrouwen reageren gewoon echt bitchy om wat voorn reden ook.
Waarom je op een forum voordoen zoals je echt bentquote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die dit echt doen, dan vind ik dat in en in triest
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je op fok al superweird overkomen (no offence), dus ik denk dat je irl ook een beetje raar doet.
Een beetje maarquote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je op fok al superweird overkomen (no offence), dus ik denk dat je irl ook een beetje raar doet.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom je op een forum voordoen zoals je echt bent
Typisch bitch shield (no offense).quote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tis gewoon een mening hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 19:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Typisch bitch shield (no offense).
Dus omdat ik weird doe is het bitchy doen gerectificeerd? Als ik zo met jouw gedachtegang mee probeer te gaan?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dingen privé houden doe ik IRL ook (dus hoef me niet anders voor te doen) en waarom zou ik "cooler" willen overkomen? Das gewoon triest lolquote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat je dingen privé wil houden en wat cooler wil overkomen
Als mensen raar tegen je doen hebben mensen al minder de neiging aardig te terug te doen. Als je dan ook nog van geen ophouden weet, willen mensen het wel eens op een bitcherige manier duidelijk maken. Simpel toch.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus omdat ik weird doe is het bitchy doen gerectificeerd? Als ik zo met jouw gedachtegang mee probeer te gaan?
Dat verklaard toch niks Fascination?
Ze snauwen je ook echt af?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus omdat ik weird doe is het bitchy doen gerectificeerd? Als ik zo met jouw gedachtegang mee probeer te gaan?
Dat verklaard toch niks Fascination?
Ja wentel de vraag maar af... Ik ben niet anders van je gewend.quote:
Beetje van die tokkies?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken zeMaar dat zijn vaak niet de meest gewaardeerde personen.
Maar dat heeft iedereen toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:24 schreef formerjellybean het volgende:
Aan een kant is het wel een beetje waar , kijk als ik een type zoals nogal zeurderig veeleisend typje tegen kom , laat ik me ook niet altijd van mijn beste kant zien.
En dat heb je weleens met uitgaan en dan snappen ze het niet en ja dan reageer ik ook minder leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |