Het is dat er een dikke bart in me DHD zat. Anders had ik die gewoon gehouden (;quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind mijn HTC DHD ook best goed maargoed die is ook al 2 jaar oudhet kan altijd beter.
Heel herkenbaar, de markt is weinig ontwikkeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:36 schreef Oksel het volgende:
Ik mag snel weer wat nieuws, maar er is nog niet iets veel snellers
x2quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind mijn HTC DHD ook best goed maargoed die is ook al 2 jaar oudhet kan altijd beter.
Ik zou de interne opslag mappen even goed doorspitten, dat zijn er nogal wat en het komt niet altijd terecht waar je het verwacht. Als het in de verkeerde map zit ziet de player het ook niet altijd, uiteindelijk vind je het wel ergens is mijn ervaring. Als je de files niet kunt vinden download dan een file managar app. Na de recente update zijn ze weer fokking goed verstopt zie ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn muziek die niet verschijnt op de telefoon?
Nog niet gekregen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef Phone het volgende:
Gaat dit topic verder nog ergens over of niet ?
(bijvoorbeeld over de recente systeem update van 1 januari die ik liever niet had gehad)
Niet slepen wel gewoon verplaatsen of (kopiëren) naar de gewenste locatie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh en als je wil dat je files in de juiste mappen komen, sleep ze er dan handmatig in?
Stel ik heb een album op mijn harde schijf, die moet naar de telefoon, dan open ik de bestandslocatie van het album, en tegelijk de interne opslag van mijn One X Plus (64GB ftwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:22 schreef Phone het volgende:
[..]
Niet slepen wel gewoon verplaatsen of (kopiëren) naar de gewenste locatie.
Jep.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:36 schreef svann het volgende:
Je bedoelt dat de player de muziek niet ziet?
Mogelijk zijn er op verschillende locaties verschillende mappen met de titel 'muziek' bijvoorbeeld in 'SD card' in 'downloads' in 'bluetooth' of zelfs in 'DCIM' en 'ringtones' etc. nog meer dat kan allemaal. Opletten dus op welke locatie die map precies zit want het kan verwarrend zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Stel ik heb een album op mijn harde schijf, die moet naar de telefoon, dan open ik de bestandslocatie van het album, en tegelijk de interne opslag van mijn One X Plus (64GB ftw) en dan sleep ik hem naar de map muziek.
Zou dat dan eindelijk een oplossing zijn voor mijn software probleem? Ik hoop hetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef Phone het volgende:
Gaat dit topic verder nog ergens over of niet ?
(bijvoorbeeld over de recente systeem update van 1 januari die ik liever niet had gehad)
Nee dat niet, maar sinds Jelly Bean heb ik geen keuze meer, dan gaat ie zich automatisch als disk gedragen, in USB debug mode (zelf als ik dit uit zet steeds).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:37 schreef Phone het volgende:
Wie heeft nog meer het probleem dat bij aansluiten van de One X aan een Windows pc via de kabel de PC de device niet herkent ?
Wat heeft dat voor zin rooten etc. ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:45 schreef robertapeldoorn het volgende:
WOEHOE!
Eindelijk me HTC one X geroot via HTCdev.
Alleen nog proberen een andere rom er op te zetten..
Custom roms. "admin" acress. Ik wil vooral voor de custom roms. Dus nog tips? Liefst 4.2quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Phone het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin rooten etc. ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Custom roms. "admin" acress. Ik wil vooral voor de custom roms. Dus nog tips? Liefst 4.2
Als-tie na een kwartier nog niet is opgestart zou ik 'm toch even rebooten. Heb je verder wel alle stappen gevolgd? Full wipe? boot.img geflasht?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef robertapeldoorn het volgende:
Deze rom geprobeert te installeren (gewoon om te proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2013506).
Maar hij blijft toch aardig lang laden. Hoop dat dit altijd zo is bij eerste keer?
Het grote nadeel aan toestellen van bijv. HTC en Samsung zijn de achterlijke skins en tweaks die ze in de software gooien. HTC Sense kost meer batterij dan stock Android en doet niet wat je wil (Wifi altijd aan? Nope, gaat gewoon uit tussen 0:00 en 07:00. Multitasken? Dacht het niet, Sense heeft alle resources nodig. Notificatie ledje? Handig, maar na 10x knipperen is het wel genoeg en moet je zelf maar zien te raden of je nieuwe berichten hebt), kortom: het is kut, het is bagger.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Phone het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin rooten etc. ?
Jij weet er meer van. Het is me gelukt om Android te installeren. Maar in die bovengenoemde ROM zit geen Google Play store... Hmm, hoe is dat op te lossen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als-tie na een kwartier nog niet is opgestart zou ik 'm toch even rebooten. Heb je verder wel alle stappen gevolgd? Full wipe? boot.img geflasht?
[..]
Het grote nadeel aan toestellen van bijv. HTC en Samsung zijn de achterlijke skins en tweaks die ze in de software gooien. HTC Sense kost meer batterij dan stock Android en doet niet wat je wil (Wifi altijd aan? Nope, gaat gewoon uit tussen 0:00 en 07:00. Multitasken? Dacht het niet, Sense heeft alle resources nodig. Notificatie ledje? Handig, maar na 10x knipperen is het wel genoeg en moet je zelf maar zien te raden of je nieuwe berichten hebt), kortom: het is kut, het is bagger.
Daarom: rooten -> stock Android erop zetten en genieten van Android zoals Google het bedoeld heeft. Snel, vloeiend, mooi en makkelijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=629375&page=2quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Krijg sowieso t idee dat hele google ondersteuning dr uit geropt is. Kan geen google accounts ofzo toevoegen. Snap er nog geen drol van.
quote:I have the correct Gapps zip folder
download this Gapps file to your computer and copy and paste onto the root (paste on the device root not in any folder) on your device. boot into recovery mode and select "Flash from SD card". Then you'll see "gapps-mdpi-tiny-20101020-signed.zip" and Select it. Install and reboot and you should be good and see all your Google apps.
Oh! Top! Probeer nu sowieso even andere rom (die ik er beter uit vind zien).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:37 schreef Wells.p het volgende:
ps file to your computer and copy and paste onto the root (paste on the device root not in any folder) on you
Wat flauw, van whatsappquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik spam wel veel. Maar god. Wat een gezeur. Op dit moment goede rom en alles. Maar Whatsapp heeft dr nu geen zin meer in.
Wil ik eigenlijk ook wel weten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef Wells.p het volgende:
Wat slecht van HTC, door het verhaal hier boven laad de batterij niet meer op. Dus ik bel HTC om te vragen wat het kost om een batterij te vervangen. Krijg ik als antwoord: omdat er water schade is geweest repareren we hem niet meer want dat valt niet onder de garantie waar op ik zeg ik wil gewoon weten wat het kost om te vervangen waarop hij zegt misschien kan je naar de verzekering :s WTF ik wil hem gewoon laten vervangen en er voor betalen......
WTF waar gaat dit overquote:Op zondag 6 januari 2013 01:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb die Quadrand Standard benchmark gedaan, kom uit op 1322
HTC Desire Z jwz
Gast huil niet zo. Je klinkt heel erg gefrustreerd, doe er iets aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:02 schreef Phone het volgende:
[..]
WTF waar gaat dit over
de jeugd van tegenwoordig
alweer: waar heb je het overquote:Op zondag 6 januari 2013 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gast huil niet zo. Je klinkt heel erg gefrustreerd, doe er iets aan.
Ik snap dat gejengel van mensen sowieso nietquote:Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Half uurtje internetten voor 15% en dan klagen?
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
Feit is wel dat de technologie van batterijen behoorlijk stagneert. Telefoons gaan alleen maar meer en meer mogelijkheden krijgen en waarschijnlijk ook helderdere en scherpere schermen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja precies, wie kan een telefoon van 400+ euro betalen maar dan niet even ergens een stopcontact vinden...
Als die inderdaad midden op de dag al leeg is, is het wel vervelend ja, maar de mensen die daarover klagen luisteren muziek via Spotify via 3G en hebben 50 minuten per uur hun scherm aan voor Whatsapp - no shit dat die dan snel leeg is. Op een Nokia doe je ook niks, je kan er niks mee behalve het pure concept van een telefoon + sms, geen wonder dat die dan 2 weken meegaat en binnen een paar seconden is opgestart. Als ik data op mijn One X uitzet en hem puur als telefoon zou gebruiken kon ik er makkelijk een week mee, geen Whatsapp/muziek/internet/games/mail/kalender met online sync/etc...
A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:23 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Jij weet er meer van. Het is me gelukt om Android te installeren. Maar in die bovengenoemde ROM zit geen Google Play store... Hmm, hoe is dat op te lossen?
15% lijkt me toch niet echt normaal. 26 minuten om precies te zijn trouwensquote:Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Half uurtje internetten voor 15% en dan klagen?
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
Die techniek begint wel te komen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef Skillstorm het volgende:
Kon stroom ook maar in de vorm van Wifi komen.![]()
Dat zou geweldig zijn.
Wat?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die techniek begint wel te komen.
Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.quote:
Awesome.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.
Dit zijn de dikke telefoons met handvat uit 1988. Draadloos opladen heeft ook een periode van evoluatie nodig.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Eckte, eckte innovatie ja. Nu weer ff mijn tandenborstel in de lader zetten...
[..]
Weet het niet, ik haal net 6886.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef christiman het volgende:
Hi,
Heb net een benchmark gedraaid op mijn nieuwe HOX (3 dagen oud) en kom tot 4961, is dit een beetje in de range die anderen ook halen? Ik heb hem uiteraard nog niet geroot?
Als dit aan de lage kant is volgens jullie, wat zijn dan tips om hem te verbeteren? Voor rooten vind ik het nog wat vroeg.
Via Wifi. Scherm staat op 15% helderheid,gps staat uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Via WiFi of 3G? Via WiFi is het misschien wat hoog, maar alsnog is het procentenwerk.
Als je een goede accu wil moet je wachten op de Chinese telefoons met 3000mAh, maar alsnog kom je er dan niet 2 dagen mee door, dan heb je juist dat je midden op de dag een lege accu hebt omdat je hem de vorige dag niet hebt opgeladen.
Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maar
Android screenshot feature gebruiken. Tegelijkertijd volume up and power button ingedrukt houden voor paar seconden. Of t was volume down en power...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef aad300 het volgende:
Ik kan soms geen screenshot nemen (power button + home button) van bepaalde apps. Telefoon springt dan op vergrendeld. Iemand die weet hoe ik dit kan voorkomen?
IceColdJelly, of ICJ draai je dan nu waarschijnlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.
T is me trouwens gelukt om via een tip die ergens gepost is gapps te installeren.
Vraag me wel af wat nu het verschil is met kenels en roms. Of is het voor de eindgebruiker alleen maar belangrijk welke ROM je hebt.
Achja ben al trots dat het me is gelukt met de tutorial.
Werkt niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
Android screenshot feature gebruiken. Tegelijkertijd volume up and power button ingedrukt houden voor paar seconden. Of t was volume down en power...
Zeker weten? het kan de eerste keer een beetje lastig zijn de techniek door te krijgen namelijk. Je moet precies tegelijk de power/lock button en volume down (niet volume up, foutje) ingedrukt houden voor 1 a 2 seconden.quote:
Moet je kenel en rom appart installeren of niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef jochemdejongen het volgende:
s. De ROM zelf is voor gebruikersgemak inderdaad het meest belangrijk, maar als je een goeie rom hebt met slechte kernel of
Ik ben geen fan van het T-Mobile netwerk (daar zit Tele 2 op) maar qua prijs en wat je ervoor krijgt is het erg goed IMHO. ¤26.25 p/maand voor 500min en 500MB internet incl. gratis One X is zeker niet slecht. Misschien kun je er nog een (kleine) SMS-bundel bij doen, maar als je dat sowieso niet gebruikt is dat ook prima. Mooi is ook dat het geen toestel-lease is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Markeerstift het volgende:
Jongens, ik zit eraan te denken om deze deal aan te gaan. Is dat een goede deal? Of kan ik beter voor meer mb gaan?
https://www.studentmobiel(...)=414&product_id=8844
Sony? Succes/Sterke/Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb denk ik de opvolger van mijn One X gevonden
http://tweakers.net/revie(...)one-de-xperia-z.html
Of HTC moet echt iets bijzonders komen
Eerst lezen en kijken, dan bedenken dat dit een van de betere xperia's is!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sony? Succes/Sterke/Gecondoleerd.
Waarom moeten ze er nou 13 Megapixel op die sensor rammen? Totaal geen nut en bederft de kwaliteit alleen maar. Maar goed; het 'gepeupel' roept weer lekker dat ze veel megapixels hebben...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef bokkepoot het volgende:
Bij elke rom hoort zijn eigen kernel (die je uit de rom kan halen door de zip te openen en boot.img te extracten, dit is de kernel) die je apart moet flashen via de computer (via fastboot flash boot etc, je kent het wel).. Je kan ook aparte kernels downloaden voor je rom maar niet elke rom werkt met elke kernelquote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Moet je kenel en rom appart installeren of niet?
Heb inderdaad Icecoldjelly. Vandaag maar eens een custom boot animation gemaakt. Is aardig gelukt!
Download:
https://www.dropbox.com/s/7okl4s4k76w083l/bootanimation.zip
Screenshot (normaal met animatie, kreeg dat niet voor elkaar in een .gif):
https://www.dropbox.com/s/dzlq8up8lc8j0dp/Sequence%2001.gif
- Voor de mensen die dit ook willen proberen met rooted phones -
Ik heb met Adobe Premiere Pro, een soort van filmpje gemaakt van 5 seconden. Deze ge-exporteerd als losse frames. En dan met boot animation creator (te vinden op XDA/Google) een bootanimation.zip gemaakt
Makkelijkste is dus gewoon de standaard kernel te houden die een ROM levert... Of kan appartement kernel wel voordelen opleveren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:39 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
Bij elke rom hoort zijn eigen kernel (die je uit de rom kan halen door de zip te openen en boot.img te extracten, dit is de kernel) die je apart moet flashen via de computer (via fastboot flash boot etc, je kent het wel).. Je kan ook aparte kernels downloaden voor je rom maar niet elke rom werkt met elke kernel
Ik heb 3 SE's gehad en ze doen het nog allemaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sony? Succes/Sterke/Gecondoleerd.
Ja de kernel gebruiken die bij de rom komt is altijd wel prima, deze is vaak ook geoptimaliseerd voor de rom dus werkt waarschijnlijk ook het beste werkt icm de ROM. Andere kernels kunnen wel voordelen opleveren maar het kan ook heel veel gedoe opleveren...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Makkelijkste is dus gewoon de standaard kernel te houden die een ROM levert... Of kan appartement kernel wel voordelen opleveren?
Ah thanks, ik heb hem maar genomen met een kleine smsbundel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van het T-Mobile netwerk (daar zit Tele 2 op) maar qua prijs en wat je ervoor krijgt is het erg goed IMHO. ¤26.25 p/maand voor 500min en 500MB internet incl. gratis One X is zeker niet slecht. Misschien kun je er nog een (kleine) SMS-bundel bij doen, maar als je dat sowieso niet gebruikt is dat ook prima. Mooi is ook dat het geen toestel-lease is.
500MB data is ook prima. Je mag best wat uitvreten wil je daar overheen gaan.
Bekijk anders even wat je nu verbruikt (mits je al een data-abonnement hebt) en kijk hoeveel je gebruikt.
Moet overigens wel zeggen dat ik de laatste tijd wat kleine probleempjes heb met de X; youtube wil soms gewoonweg niet laden of loopt vast, internet wil soms de pagina niet laden. Alles terwijl ik gewoon prima wifi-bereik heb...
Oké top! Begin t wel leuk te vinden dit rooten. Zoals k zeg ook al eerste custom boot loader gemaakt. Snap niet dat k nooit heb geroot met me dhd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
Ja de kernel gebruiken die bij de rom komt is altijd wel prima, deze is vaak ook geoptimaliseerd voor de rom dus werkt waarschijnlijk ook het beste werkt icm de ROM. Andere kernels kunnen wel voordelen opleveren maar het kan ook heel veel gedoe opleveren...
Mijn eerste SE was awesome, maar geen smartphone helaas. Omdat ik zo blij was met dat toestel kocht ik vervolgens dus een smartphone van SE. Grootste fout ooitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb 3 SE's gehad en ze doen het nog allemaal.
Dat kan van mijn HTC desire en One X niet gezegd worden![]()
Nee ik ben een beetje klaar met mijn One X, en verwacht niet dat ze met iets leuks komen
De speaker was te zacht. Is gelukkig vervangen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn eerste SE was awesome, maar geen smartphone helaas. Omdat ik zo blij was met dat toestel kocht ik vervolgens dus een smartphone van SE. Grootste fout ooit.
Ik ben nog steeds zo blij met mijn HOX nu.
Maar wat doet de jouwe dan dat je er niet veel meer van verwacht? Inb4 'niets'.
Sowieso addblock installeren, bazen appquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Oké top! Begin t wel leuk te vinden dit rooten. Zoals k zeg ook al eerste custom boot loader gemaakt. Snap niet dat k nooit heb geroot met me dhd.
Gebruik op dit moment root acress alleen nog voor titanium backup en voor custom roms (jb 4 2.1 met super sexy notificaties).
Vraag me af wat jullie zoal met root acress doen. En wat ik nou verder precies kan doen.
Zolang er nog geen toffe nieuwe technieken oid zijn voldoet mijn One X nog wel even. Heb ook nog het gevoel dat ik 'm net heb ook al kijk ik al bijna tegen een nieuw toestel aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef bokkepoot het volgende:
Qua snelheid en technieken is het ook nog een top toestel. Ik ben alleen klaar met die klote bouwkwaliteit. Mijn desire was veel sterker..quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zolang er nog geen toffe nieuwe technieken oid zijn voldoet mijn One X nog wel even. Heb ook nog het gevoel dat ik 'm net heb ook al kijk ik al bijna tegen een nieuw toestel aan.
Adblock is inderdaad tof haha. Meer dingen die ik echt moet proberen? Hoe zit t trouwens met overclocken of juist downclocken. Verstandig of niet. Vooral downclocken lijkt mij wel handig om batterij te besparen. Idk of dat veilig is met een hoxquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Sowieso addblock installeren, bazen app
Via officiële wegen gaat dit ongeveer 240 euro kosten is mij overkomen. Via zo'n telefoon boer schijnbaar voor minder dan de helft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:22 schreef Holy_Goat het volgende:
Kutzooi. HTC gevallen uit binnenzak, hele scherm verneukt. Touch doet nog wel en scherm ook maar door barstn nauwelijks leesbaar. Hoe of waar kan ik dit het best of goedkoopst laten fixen?
Je kan ook zelf een scherm op eBay kopen en zelf dr in zetten. Of naar een lokale telefoon turk)/boer. Doen t meestal goedkoper.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:08 schreef Holy_Goat het volgende:
240 euro? De tering. Dan plak ik er wel een protector over. Aan de andere kant... Nog anderhalf jaar...
de minder dan de helft oplossing is onacceptabel
Op XDA zijn er wel dingen te vinden hoe je het zelf kan repareren...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:07 schreef Holy_Goat het volgende:
Iemand die betrouwbare adresjes heeft? Verder vraag ik me echt af in hoeverre je het überhaupt zelf kan repareren
dat vastlopen had ik ook.. uit nijd steeds op probleem verzenden geklikt en een paar dagen later had ik ineens een melding met een probleem oplossende "patch"quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:03 schreef christiman het volgende:
Na de update van gisteren (android 4.1.1. en sense 4+) zitten er wel een aantal bugs in: o.a. loopt het proces android.process.acore vaak vast en de sync instellingen bij gmail lijken nog niet goed te werken...
Hopelijk komt HTC snel met bugfixes...
blijkt amper goed te doen te zijn, zelfs door experts.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:24 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Op XDA zijn er wel dingen te vinden hoe je het zelf kan repareren...
Heb zelf niet echt betrouwbare adresjes...
Ik doe tussen de 2 en 3 dagen met een lading, meestal laadt ik niet iedere dag op. Met waaifaai aan iets korter anderhalve dag ongeveer. Check je app opstarts. Openbaar waaifaai bereik is prima, nergens last van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Printerkabel het volgende:
Iemand anders ook last dat je One X snel leeggaat? Hier als ik hem even gebruik als ie net uit de oplader is, is er al een deel van de batterij weg.
Daarnaast is Wifi ontzettend kut, qua bereik dan
Ik heb hem voorlopig ook maar op automatisch verzenden gezet, kijken wat eruit komt :-)quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat vastlopen had ik ook.. uit nijd steeds op probleem verzenden geklikt en een paar dagen later had ik ineens een melding met een probleem oplossende "patch"
Ah, wel kut inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 06:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De speaker was te zacht. Is gelukkig vervangen.
De audiojack geeft geen links meer door.
Ik heb het bekende wifi probleem.
Er zit een scheurtje in het plastic vlak boven de micro Usb port.
Zijn maar kleine dingen, maar ik ben hem al eens 3 weken kwijt geweest en daar word je ook gefrustreerd van.
Nope niet mogelijk... Alle sense apps hebben met vereiste dat je telefoon Sense heeft. Je kan wel een Sense ROM downloaden en vervolgens deze "desensen" waarmee je de HTC Laucnher (Rosie) verwijdert samen met diens widgets e.d. maar wel alle sense apps behoud.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een scherm op eBay kopen en zelf dr in zetten. Of naar een lokale telefoon turk)/boer. Doen t meestal goedkoper.
Verder had ik nog vraagje.
Is het mogelijk om op een HTC met een custom ROM zonder sense, wel de sense camera te zetten? Is namelijk enige wat ik mis aan sense. De camera.
Naar instellingen > Apps > Alle Apps > en vervolgens de app zoeken die je hebt gekozen icm 'altijd'. Dan stukje naar beneden scrollen en klikken op 'Standaardwaarden wissen'quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:44 schreef christiman het volgende:
Ik wilde een beltoon wijzigen, toen vroeg hij "actie voltooien met", en toen heb ik daarna op 'altijd' geklikt, maar nu wil dus de app wijzigen waarmee ik de actie voltooi, weet iemand waar ik dat doe?
Maar wel je fabrieksgarantie weg.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Scherm gerepareerd voor 159 euro. HTC zelf wilde er 290 voor hebben. Hufters.
Niet meer laten vallen!
voor dat geld trouwens scherm, digitizer, lcd , lightsensor vervangen. Is een grote module.
das de vraag. originele onderdelenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar wel je fabrieksgarantie weg.
Zodra je telefoon (of laptop PC whatever) open is gemaakt door een niet gecertificeerd reperateur. Vervalt direct al je garantie. Standaard procedure.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:00 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
das de vraag. originele onderdelen
Sense... Sorry niet mijn ding. Behalve accuduur. Ook al als nonstop whatsappende valt die alsnog tegen...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Ireyon het volgende:
Sinds een weekje is ViperX 3.2.x beschikbaar. Tot nu toe echt heerlijk stabiel, super customizable en na een volle dag normaal gebruik (wat mailen, wat browsen, wat simpel gamen) kom 'k nog met dik 40% accu thuis.
Die oproepen-icoon, is dat die linsonderin staat? Dat is namelijk de "app" Telefoon. Widgets toevoegen, naar apps gaan, en dan Telefoon kiezenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:59 schreef BluesRebel het volgende:
Twee dingen:
1: Ik wilde vanmorgen de oproepen-icoon op mijn beginscherm zetten maar kon het niet vinden. Zie alleen contacten. Ik twijfelde even aan het bestaan ervan maar hij staat hier toch echt: http://www.letsgodigital.(...)htc-one-x-review.jpg
Is het na een update weggehaald ofzo?
2: Hoe zet ik die statusbalkmelding uit voor als ik een bericht verzend en diegene ontvangt het :S Wil alleen een melding als het mislukt is. Heb al zo veel instellingen geprobeerd.
Die ja. Maar hij is er echt niet meer. Op jouw manier is hetzelfde als een app inhouden in de drawer dus zou hij daar ook moeten zijn. Maar zie 'm nergens meer :Squote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die oproepen-icoon, is dat die linsonderin staat? Dat is namelijk de "app" Telefoon. Widgets toevoegen, naar apps gaan, en dan Telefoon kiezen
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef NextTVH het volgende:
Morgen komt mijn HTC One X 32GB GreyMet tele2 abonnement, 36 euro per maand
Ik heb hetzelfde probleem. Ik had het opgelost door via de PC een allinoneforOneX toolkit de opdracht: go to recovery aan te klikken. Tegenwoordig heb ik Venom ViperX rom (1e custom rom en hij bevalt goed) en kan ik gewoon op de phone zelf go to recovery aanklikken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef Holy_Goat het volgende:
Trouwens al een beste tijd last van com.Google.process.gaps foutmeldingen . Moet dan restarten, vaak helpt reboot niet. Hard resetten helpt tijdelijk.
Echter over dat hard reset, als ik het via knoppen manier wil doen kom ik niet in dat boot menu. Als ik vol down indruk en ongedrukt houdt, en dan power ingedrukt, is het enige dat ik bereik dat back home en menu button gaan knipperen. Ik kom niet in die bootloader... Wat doe ik fout?
vroeger , voor Android 4.1.1 deed die combi het wel
en nu werkt het wel weer? Hoe moeilijk is dat, een custom rom er op zetten? Kan dat ook bij branded one X?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik had het opgelost door via de PC een allinoneforOneX toolkit de opdracht: go to recovery aan te klikken. Tegenwoordig heb ik Venom ViperX rom (1e custom rom en hij bevalt goed) en kan ik gewoon op de phone zelf go to recovery aanklikken.
Lees ff goed, de toetscombinaties lukt mij toen (kan best door update komen want ervoor deed ik die toetscombinatie nooit) en nu niet meer. Ik bewandel andere wegen om toch in recovery te komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
en nu werkt het wel weer? Hoe moeilijk is dat, een custom rom er op zetten? Kan dat ook bij branded one X?
thanks. Deze bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees ff goed, de toetscombinaties lukt mij toen (kan best door update komen want ervoor deed ik die toetscombinatie nooit) en nu niet meer. Ik bewandel andere wegen om toch in recovery te komen.
Echt moeilijk is het niet, je raakt je garantie deels kwijt en HTC zal je een rekening voor het overbekende WiFiprobleem voorschotelen als je je toestel unlockt, echt heel raar want dit is niks softwarematigs en kan je dus niet zelf gesloopt hebben.
Aangezien die van mij nu ondertussen 1 jaar oud is waagde ik de sprong. Jij moet zelf weten wat jij doet. Er staan genoeg howto's en toolkits online die je erdoorheen helpen.
En branded maakt in dit geval niets uit. Je kan nu zelfs een unbranded rom erop flikkeren en voortaan (veel) eerder Androidupdates installeren (mits de custom rombouwers ook zo vlot zijn natuurlijk).
Alleen deze tool is afdoende, scroll ff tot je een voorbeeldplaatje ziet van het programma en daar staat uiterst links precies wat je moet doen, stap voor stap. Kan gewoon niet misgaan...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:51 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
thanks. Deze bedoel je denk ik?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439
Op sommige sites leed ik dat root eerst nog nodig is dmv andere tool, voor je roms gaat installeren met deze tool . Klopt dat?
Zit er naast garantieprobleem nog verder risico aan custom rom installeren?
duidelijk. Waar ik mij druk om maakte was dat iemand mij meldde een rom te hebben geïnstalleerd maar daarna niets meer met telefoon kon. Bricked oid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alleen deze tool is afdoende, scroll ff tot je een voorbeeldplaatje ziet van het programma en daar staat uiterst links precies wat je moet doen, stap voor stap. Kan gewoon niet misgaan...
Risico is dat als de customrom niet stabiel is/ bugjes aanwezig zijn je phone zich anders gedraagt dan zou moeten. Tot nu toe (zit al vanaf 3.2.0 tot 3.2.4 op Venom) ben ik geen dramatische fouten tegengekomen of instabiliteit. Er was wel een probleem met AOSP lockscreen welke bij inkomend telefoontje de HOX ging rebooten maar die gebruikte ik zelf niet en is inmiddels opgelost.
Ik heb nu zelfs meer keuzes uit equalizerpresets (beats, SRS, Dolby, klassiek, enz enz enz) en quickpresets voor wifi, gps, welofnietkantelen en nog boel meer dingen die ik niet allemaal ga opsommen.
Het leuke is bij deze rom dat er OTA updates zijn zodat je niet perse de romupdate moet downloaden en naar je phone moet zien te krijgen. Gewoon over the air downen en installeren alsof het een originele HTC update is.
NB. ik heb trouwens TWRPrecovery gekozen ipv de populaire maar al heel lang niet meer bijgehouden ClockWorkModrecovery.
Google now staat zeker aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Ik merk de laatste tijd ook dat de batterij sinds de update een stuk sneller leegloopt.
longpress op huisje en als google now verschijnt de dubbele vensters (=menutoets) aantikken > instellingen > google nu > uitzetten. Dat slurpt gewoon veel accusap. Google search kan je dan nog steeds gebruiken mocht je je dat afvragen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Google zoeken staat in de taakbeheer lijst.
Ik moest een menu doorvolgen mrt volgende en het lijkt nu ook gewoon uit te staanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
longpress op huisje en als google now verschijnt de dubbele vensters (=menutoets) aantikken > instellingen > google nu > uitzetten. Dat slurpt gewoon veel accusap. Google search kan je dan nog steeds gebruiken mocht je je dat afvragen.
Stond ie al uit of heb je hem zelf uitgezet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moest een menu doorvolgen mrt volgende en het lijkt nu ook gewoon uit te staan
Stond denk ik al uit. Google zoeken heb ik nu ook uitgezetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Stond ie al uit of heb je hem zelf uitgezet?
Google zoeken doet uit zichzelf niks. Google now kan daartegenin wel uit zichzelf dingen doen. Hoe dan ook, wat staat er bij je verbruik? Welk app verbruikt het meeste accusap?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stond denk ik al uit. Google zoeken heb ik nu ook uitgezet
Bij mij gebruikt vooral whatsapp en het android systeem veel accusapquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Google zoeken doet uit zichzelf niks. Google now kan daartegenin wel uit zichzelf dingen doen. Hoe dan ook, wat staat er bij je verbruik? Welk app verbruikt het meeste accusap?
Bij mij ook het Android Systeem gigantisch veel. Haal soms maar 9u op een batterij, terwijl ik schermhelderheid op 10% heb staan.... Dus ik ga even naar de HTC reperateur morgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Bij mij gebruikt vooral whatsapp en het android systeem veel accusap
Ik zit er ook aan te denken om terug te gaan, heb de telefoon pas 5 dagen en hij gaat nog geen halve dag mee met normaal gebruik. Heb nog geen spelletjes gespeeld of gebeld oid en gebruik hem hooguit 1,5 uur 'intensief'. (lees: dan stuur ik wat berichtjes). Maar waar zit die reperateur? Ik heb de tel via studentmobiel..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Bij mij ook het Android Systeem gigantisch veel. Haal soms maar 9u op een batterij, terwijl ik schermhelderheid op 10% heb staan.... Dus ik ga even naar de HTC reperateur morgen
Stop met het taskkiller gebruiken. Android werkt niet zoals Windows. Taskkillen werkt zoals je merkt averechts. Waarom er dan toch taskkillers bestaan op de playstore is mij een raadsel. Android heeft een zelfstandig taskkillbeheer en jouw "bemoeienis" zorgt ervoor dat Android denkt van huh? issie vastgelopen? Ff opnieuw opstarten. Dat gekill en geopstart kost ook accusap.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Bij mij gebruikt vooral whatsapp en het android systeem veel accusap
Dit probleem zal je met ELK smartphone hebben. iPhone, SGS3, noem maar op. De accus worden steeds kleiner en compacter en ze worden niet automatisch gelijk beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om terug te gaan, heb de telefoon pas 5 dagen en hij gaat nog geen halve dag mee met normaal gebruik. Heb nog geen spelletjes gespeeld of gebeld oid en gebruik hem hooguit 1,5 uur 'intensief'. (lees: dan stuur ik wat berichtjes). Maar waar zit die reperateur? Ik heb de tel via studentmobiel..
Ja de grap is dat ik hem dus helemaal niet intensief gebruik, internetten heb ik nog niet gedaan, geen spelletjes gespeeld, niet gebeld niets. Jouw telefoon gebruikt in 7 uur intensief gebruik evenveel als de mijne 8 uur op standby doet. Dat is toch niet normaal denk ik dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dit probleem zal je met ELK smartphone hebben. iPhone, SGS3, noem maar op. De accus worden steeds kleiner en compacter en ze worden niet automatisch gelijk beter.
Het is ook zo dat de toestel een paar dagen nodig heeft om de battery te kalibreren en ook zal je je toestel na een paar dagen minder intensief gebruiken dus je zal zien dat de battery langer meegaat.
Even chatten via de HTC website (htc.nl --> Service --> Ondersteuning --> Chatten) Die geven je een adres van een officiele reperateurquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om terug te gaan, heb de telefoon pas 5 dagen en hij gaat nog geen halve dag mee met normaal gebruik. Heb nog geen spelletjes gespeeld of gebeld oid en gebruik hem hooguit 1,5 uur 'intensief'. (lees: dan stuur ik wat berichtjes). Maar waar zit die reperateur? Ik heb de tel via studentmobiel..
Wat staat er bij het accugebruik?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja de grap is dat ik hem dus helemaal niet intensief gebruik, internetten heb ik nog niet gedaan, geen spelletjes gespeeld, niet gebeld niets. Jouw telefoon gebruikt in 7 uur intensief gebruik evenveel als de mijne 8 uur op standby doet. Dat is toch niet normaal denk ik dan?
Ik begrijp dat zo'n mega scherm veel opmaakt en als ik er constant mee zou zitten spelen vind ik het ook nog acceptabel, maar zo snel leeg had ik niet vrwacht!
Vrind, heb dat ding nu 4/5 maanden. 1e 3/4 maanden geen probleem en nu wel. Natuurlijk heb ik geen taskkiller lopen, ben niet 1 of andere kneus in de Android wereld. Als ik gewoon wat whats app, beetje Facebooken etc. en hij houdt het nog geen 9u uit dan heeft HTC gewoon een onduigelijk product geleverd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk niet dat de reparateur wat voor jullie kan doen aangezien dit een gebrek is van elk moderne smartphone. Alleen een 2 kleurscherm nokia met een veel kleiner scherm gaat vanzelfsprekend langer mee dan een multikleuren big size scherm die van alles kan.
Welke apps veel gebruiken bedoel je? Mijn tel ligt nu thuis, ik geloof dat het systeem het meest gebruikt en nog iets van android, verder whatsapp (rond de 20%) en soms facebook app.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat staat er bij het accugebruik?
Vrind, elke smartphone heeft dit probleem. Ga gerust naar de reparateur, kom naderhand maar posten wat er uiteindelijk is gebeurd. En ik had het niet tegen jou wat betreft taskkiller gebruiken. Laat dus het kneus en andere lieve benamingen maar gewoon weg in je komende postjes. Dank.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Vrind, heb dat ding nu 4/5 maanden. 1e 3/4 maanden geen probleem en nu wel. Natuurlijk heb ik geen taskkiller lopen, ben niet 1 of andere kneus in de Android wereld. Als ik gewoon wat whats app, beetje Facebooken etc. en hij houdt het nog geen 9u uit dan heeft HTC gewoon een onduigelijk product geleverd.
Niet zo zeuren, noem je een vrind en heb zeker niet gezegd dat jij een kneus was. Jij sprak over jullie in je post dus werd ik wel degelijk aangesproken. 9u op een batterij is niet acceptabel. Ik verwacht ook geen 24u. 13/14u moet haalbaar zijn/quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vrind, elke smartphone heeft dit probleem. Ga gerust naar de reparateur, kom naderhand maar posten wat er uiteindelijk is gebeurd. En ik had het niet tegen jou wat betreft taskkiller gebruiken. Laat dus het kneus en andere lieve benamingen maar gewoon weg in je komende postjes. Dank.
Ter vergelijking: https://www.dropbox.com/s(...)01-18%2015.02.37.pngquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Welke apps veel gebruiken bedoel je? Mijn tel ligt nu thuis, ik geloof dat het systeem het meest gebruikt en nog iets van android, verder whatsapp (rond de 20%) en soms facebook app.
Je maakt nu Markeerstift indirect uit voor kneus omdat zij zonder het beter te weten wel een taskkiller gebruikt. Ja?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, noem je een vrind en heb zeker niet gezegd dat jij een kneus was. Jij sprak over jullie in je post dus werd ik wel degelijk aangesproken. 9u op een batterij is niet acceptabel. Ik verwacht ook geen 24u. 13/14u moet haalbaar zijn/
Best groot verschil tussen jouw en mijn verbruik ja. Jij lijkt je phone intensiever dan ik te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:11 schreef Fiorano het volgende:
Dit lijkt me toch echt niet normaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht wel, maar er zitten gerust stukken tussen dan ik hem 2u niet aangeraakt heb ivm tentamens. Overigens heb ik de hele tijd die"energiebesparing" aan gehad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Best groot verschil tussen jouw en mijn verbruik ja. Jij lijkt je phone intensiever dan ik te gebruiken.
Ik gebruik automatische helderheidsinstelling, in een youtubetest werd die aangeraden, wacht ik zoek hem voor je op, misschien heb je er zelf iets aan.
Die heb ik niet aanstaan. Is een batterijcover (= externe accu) niks voor je? Had er 1 van Ebay besteld en ik gebruik hem eigenlijk nooit meer sinds de batterij langer meegaat door 1 van de updates. Ik bewaar hem wel voor een plek waar ik mijn HOX moeilijk aan de lader kan hangen zoals op het strand. (vorig jaar ook zo gedaan).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar er zitten gerust stukken tussen dan ik hem 2u niet aangeraakt heb ivm tentamens. Overigens heb ik de hele tijd die"energiebesparing" aan gehad.
Gooi maar door, wie weet
Mwah, vind het juist een mooi dun toestel. Heb wel een externe batterij voor als ik een nacht niet thuis ben oid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die heb ik niet aanstaan. Is een batterijcover niks voor je? Had er 1 van Ebay besteld en ik gebruik hem eigenlijk nooit meer sinds de batterij langer meegaat door 1 van de updates. Ik bewaar hem wel voor een plek waar ik mijn HOX moeilijk aan de lader kan hangen zoals op het strand. (vorig jaar ook zo gedaan).
Hmmm interessant?
Ok, ik zal het wel overwegen. Niet op zeer korte termijn iig. Heb ooit een gloednieuwe Nokia 3300 opengeschroefd en de groene ledjes vervangen door blauwe, was zo stervensbang dat ik hem gemold had maar hij deed het perfect, en ik was een tijdje lang hip aangezien niemand destijds ooit een blauwe nokia gezien had.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Mwah, vind het juist een mooi dun toestel. Heb wel een externe batterij voor als ik een nacht niet thuis ben oid.
Weergave is in JB eruit gesloopt. Dus inderdaad zal je die niet zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Zijn accuprobleem heeft niks met het scherm tr maken, anders had Weergave wel bovenaan gestaan. Het scherm is volgens de grafiek sowieso.niet veel gebruikt. Je telefoon valt zo te zien ook normaal in slaap, dus het is geen app die het probleem veroorzaakt.
Enige wat je zou kunnen proberen is je telefoon eens volledig te resetten. Opsturen heeft niet zo veel zin, omdat het waarschijnlijk geen hardwarematig probleem is.
Wist ik niet, maar dan nog zie je dat het scherm nauwelijks gebruikt is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weergave is in JB eruit gesloopt. Dus inderdaad zal je die niet zien.
Ik denk dat reset en dergelijke in zijn geval gewoon niet helpen, het is een smartphone met kleine accu en als je zijn en mijn verbruik vergelijkt zie je dat hij heel veel meer doet met zijn phone dan ik. Mijn accu is nu trouwens 44%. Om 15u was het nog 64%. Kan dus best hard gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar dan nog zie je dat het scherm nauwelijks gebruikt is.
Heb hem al een keer een harde reset gegeven... Maakte niets uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Zijn accuprobleem heeft niks met het scherm tr maken, anders had Weergave wel bovenaan gestaan. Het scherm is volgens de grafiek sowieso.niet veel gebruikt. Je telefoon valt zo te zien ook normaal in slaap, dus het is geen app die het probleem veroorzaakt.
Enige wat je zou kunnen proberen is je telefoon eens volledig te resetten. Opsturen heeft niet zo veel zin, omdat het waarschijnlijk geen hardwarematig probleem is.
Heb hier wat dingetjes van gebruikt & de task killer staat er ook niet meer op! Dankquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ok, ik zal het wel overwegen. Niet op zeer korte termijn iig. Heb ooit een gloednieuwe Nokia 3300 opengeschroefd en de groene ledjes vervangen door blauwe, was zo stervensbang dat ik hem gemold had maar hij deed het perfect, en ik was een tijdje lang hip aangezien niemand destijds ooit een blauwe nokia gezien had.
Hoe dan ook, heb het filmpje gevonden waarin oa verteld wordt dat auto brightness het beste aan kon staan ipv handmatig te regelen. Zij heeft een aantal testen gedaan en daar trekt ze haar conclusies uit:
Heel interessant! Tuurlijk, die grotere X+ accu past, want zelfde casco.quote:
Inderdaad, dat heb ik ook een beetje. Maar dat had ik ook met mijn Nokia 3300 destijds, halverwege dacht ik nog van waar ben ik aan begonnen? Die ledjes waren zo superklein en mijn soldeerbout had nog kleiner gekund naar mijn gevoel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef svann het volgende:
[..]
Heel interessant! Tuurlijk, die grotere X+ accu past, want zelfde casco.
Maar hoe verder hij komt, hoe meer je denkt: Nah... laat maar (dat krijg je nooit meer goed).
Ze zouden een accu-upgrade-servicebeurt kunnen aanbieden voor een redelijk bedrag.
Daar zou ik hem wel een weekje voor kunnen missen.
http://www.androidauthority.com/htc-one-x-plus-official-119307/quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Geen x+ topic dus ik vraag het hier wel even. Ondersteunt de one x+ straks ook 4g netwerk van KPN?
Titel veranderen naar HTX one X(+)quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Geen x+ topic dus ik vraag het hier wel even. Ondersteunt de one x+ straks ook 4g netwerk van KPN?
Lelijk ding als je de eerste renders mag geloven. Ze hebben de Home en Multitask knop omgewisseld, hoe achterlijk ben je danquote:
Ik denk en hoop eerste kwartaal.quote:
Nope. Wel vergelijkbaar maar niet alleen voor Amerikanen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat niet de HTC J / HTC Butterfly / HTC DNA ?
Ik wacht wel gewoon af hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lelijk ding als je de eerste renders mag geloven. Ze hebben de Home en Multitask knop omgewisseld, hoe achterlijk ben je dan. Lekker uniek, lekker gek doen.
http://www.gottabemobile.(...)-date-rumor-roundup/quote:
Ik kan nu ook verlengen. Heb nu een HOX maar ik ben heel ongeduldig. Maar als ik zo kijk naar smartphones van nu vind ik dat er niet echt iets interessants tussen zit wat mijn HOX kan vervangen behalve de HOX+. Sinds die geen 4g ondersteunt in Nederland wacht ik wel op de M7. Ben al sinds de Desire echt tevreden met HTC Sense. Tussendoor verschillende smartphones gehad maar HTC blijft the bomb voor mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
http://www.gottabemobile.(...)-date-rumor-roundup/
Interessante geruchten
Geen 5"
Full HD
2gb RAM
Android 4.2
Sense 5.0
Ik kan nu al verlengen kwam ik laatst achter, maar ik wacht even mijn vast contract af. Met een vast contract kan ik met een gerust hart een dure telefoon met een goed abonnement pakken (50% korting jwz).
Zonder vast contract wordt het waarschijnlijk een gewone HOX.
Lees eens goed wat je schrijft?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Titel veranderen naar HTX one X(+)
HTC*quote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees eens goed wat je schrijft?
Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Bienelientjee het volgende:
kan flitser niet gebruiken vanwege het koude weer
Wait........what?![]()
![]()
Ik heb die melding inderdaad ook wel eens gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Bienelientjee het volgende:
kan flitser niet gebruiken vanwege het koude weer
Wait........what?![]()
![]()
Mondjesmaat verbeteringen doorvoeren is de ruggegraat van de industrie, als ze de perfecte telefoon nu zouden uitbrengen kunnen ze snel inpakken.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vraag me af he. Wanneer komt er eigenlijk een keer een telefoon op de markt die op alle gebieden perfect is? Er is altijd bij elke telefoon 1 of 2 dingen waardoor je hem eigenlijk niet zou kopen.
HTC one x is een snelle telefoon en mooi, maar wordt wel snel heet en batterij gebruik is sinds 4.1 slechter geworden. Google nexus 4 is een van de snelste telefonen, cheap ass, maar heeft een glas achterkant en de camera is niet zo geweldig.
Ik weet ff niet meer precies maar de galaxy SIII had ook nog wat![]()
Ik zoek na deze telefoon echt de perfecte telefoon, maar die lijkt er toch nooit te komen
Geen medelijden, dan moet je maar voorzichtiger zijn met zo'n duur dingquote:Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
Telefoon was in het water gevallen. Alles doet het nog behalve oortjes ingang
ongelukjes gebeuren hoor, kom eens van je zolderkamer afquote:Op zondag 20 januari 2013 21:21 schreef Phone het volgende:
[..]
Geen medelijden, dan moet je maar voorzichtiger zijn met zo'n duur ding
Blijft per maand doorgaan. Ik was vandaag langs een Hi winkel geweest. Als mijn abo vandaag was afgelopen had ik maar 80 euro moeten betalen om mijn HOX over te nemen. Abo loopt pas over een jaar af.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
heb al weer wat leuke aanbiedingen gevonden voor een abonnement i.c.m. een One X+, met name Vodafone
morgen Hi maar eens bellen wat er gebeurd als m'n hudige abonnement afloopt, of hij dan per maand nog doorgaat of dat ik gelijk zonder netwerk etc. zit
Volgens mij loopt het bij Hi gewoon altijd door. Ik had een Sim- only en dat abbo en die liep ook per maand door (tot 11 feb nu).quote:Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
zou mooi zijn als het per maand doorloopt, kan ik nog ff echt goed kijken naar de beste (lees: een goede) deal
prima!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het bij Hi gewoon altijd door. Ik had een Sim- only en dat abbo en die liep ook per maand door (tot 11 feb nu).
precies, ik hem snaptequote:Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef Markeerstift het volgende:
Wat een kromme zin trouwens! Maar de boodschap is duidelijk
Ik heb hem nu bij Tele2quote:Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
zou mooi zijn als het per maand doorloopt, kan ik nog ff echt goed kijken naar de beste (lees: een goede) deal
Dat was toch die Vodafone actie van Ritel en nog webshop? Dat was een mooie aanbieding ja. Wat heb ik lopen balen dat ik toen al bij Vodafone zat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Baal er van dat ik mijn One X zo goedkoop heb, 450 euro totaal met een 1-jaarabo van 100 minuten+3000sms+1GB internet met 60 dagen per jaar je bundel in het buitenland gebruiken zonder extra kosten.... Nu lijkt de rest zóóó duur....
Hopen op weer zo'n actie met de M7
Oh ja, die 2. Hoe ik bij Ritel kwamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:12 schreef MacorgaZ het volgende:
GSMeasy en Typhone, ik had bij GSMeasy besteld waar alles perfect ging, zelfs woensdag na snelle livechat ding opgestuurd wegens een superklein stofje onder het scherm, donderdag werd een nieuwe verstuurd en vrijdag binnen.
Typhone (voor mijn zusje) daarentegen liet niks weten tot de actie voorbij was, reageerde toen "ja, je rekeningnummer tenaamstelling klopt niet precies, maar de actie is nu al voorbij, groeten".... Typhone
Jups.quote:Ging om stunten met abo's om de verkooptargets te halen en de Vodafone-bonussen daarvoor binnenkrijgen, en het is ze goed gelukt.
Net als HTC HUB. (dat is waar je naartoe gaat als je op get more klikt. Blijkbaar heeft HTC besloten dat het onzin is of zo en het eruit gesloopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Quir het volgende:
Waar vind ik nieuwe skins? 'Get more' is weg uit het menu Aanpassen.
Wat was de oplossing dan? Hebben misschien andere gebruikers en google-ers wat aan.quote:
Volgens mij maakt tele2 gebruik van het KPN T-mobile netwerk. Feitelijk is dat roamen maar niet tegen meerprijs zolang hij alleen KPN T-Mobile netwerk gebruikt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:21 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Wat was de oplossing dan? Hebben misschien andere gebruikers en google-ers wat aan.
Verder: icecoldjelly heeft update. Vanavond even installeren. Als k goed lees eindelijk custom shortcuts op lockscreen.
Ja, die miste ik ook al. Apart.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Net als HTC HUB. (dat is waar je naartoe gaat als je op get more klikt. Blijkbaar heeft HTC besloten dat het onzin is of zo en het eruit gesloopt.
@algemeen: Net een sportarmband gekocht bij de Action. Mijn HTC One X past er perfect in.
In diverse kleuren beschikbaar zag ik, oa blauw en zwart. Aangezien ik zwart moest hebben heb ik niet verder gezocht en kan je dus niet vertellen welke kleuren ze nog meer hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:05 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, die miste ik ook al. Apart.
Heb je een foto van die sportband?
Hij ligt tussen de computerspulletjes bij de Action.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Quir het volgende:
Die ga ik ook even zoeken, kan ik dat kloterige sporthorloge wegmikken
Hmm zou even goed navragen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgens mij maakt tele2 gebruik van het KPN T-mobile netwerk. Feitelijk is dat roamen maar niet tegen meerprijs zolang hij alleen KPN netwerk gebruikt.
Correct me if i am wrong...
In mijn quote staat een foutje, de 2e KPN moet doorgestreept worden en T-Mobile erbij komen staan. In de originele is het al gefixt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:15 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Hmm zou even goed navragen...
quote:Op maandag 28 januari 2013 07:30 schreef Bart het volgende:
En dames ook uiteraard, mochten die hier zijn.
werkt terug naar fabrieksinstellingen niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef kawa4 het volgende:
ik heb een vraag,
ik heb dus ook de one x met ondertussen android 4.1 en sence 4
maar is er een mogelijkheid om weer terug te gaan naar de vorige android versie ?
want ik vond de telefoon fijner werken voor de update van afgelopen december
bijvoorbeel: met een kabel in de computer gewoon als netwerk station zien ( ipv heel dat geneuk met de Sync manager)
en hij is na de update toch ook wel trager geworden heb ik het idee .
dan zet hij er automatich toch de laatste weer op??quote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Ynske het volgende:
n dan de updates opnieuw gaan binnenhalen die je wilt?
nope, je kunt kijken welke er zijn en kiezen of je ze wilt installeren of neitquote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dan zet hij er automatich toch de laatste weer op??
gaan we dat eensch even proberen. bedankt!!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:23 schreef Ynske het volgende:
ope, je kunt kijken welke er zijn en kiezen of je ze wilt installeren of neit
Dit wil ik eignelijk ook wel weten. Heb de telefoon pas 20 dagen ofzo maar na de JB update heb ik het probleem dat hij steeds mijn simkaart moet voorbereiden. Heel misschien ligt dat aan het feit dat mijn abbonnement nog op deze simkaart moet worden gezet, maar het is heel irritant!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef kawa4 het volgende:
nou we hebben het geprobeerd, en het werkt NIET.
je kunt de systeem updates dus niet verwijderen.
dan maar een andere manier zoeken
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Markeerstift het volgende:
Als je over gaat op een custom rom ben je dan iets aan garantie kwijt?
IceColdJelly gebruiker hier. Werkt prima. Maar vind ook bij icecoldjelly batterij snel leeg lopen (ookal gebruik ik hem wel aardig veel). Jellybean 4.2quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef dimmak het volgende:
Hoeveel mensen gebruiken hier nu eigenlijk een custom rom en welke?
Ik momenteel Cyanogen Mod, maar vind dat de batterij snel leeg loopt. Dus zoek eigenlijk een andere, zonder Sense..
Pff zwaar balen! Hoop dat dit mij nooit overkomt met mijn geroote phone...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Mkr het volgende:
Mijn toestel heeft de laatste tijd last van een gele vlek/streep rechts in mijn scherm. Deze is vooral zichbaar op een witte achtergrond en als het toestel warmer wordt (bij gebruik GPS/afspelen filmpjes)
Gisteren gebeld naar HTC en afspraak gemaakt voor reparatie onder garantie. One X is vanmorgen opgehaald door Dynalogic. Als het goed is binnen 10 werkdagen terug, ben benieuwd!
Heb nu tijdelijk Desire X van mn werk meegenomen. Wel stukje kleiner
Dat neuken kan je uitzetten. pc-synchronisatie opzoeken in apps en uitschakelen, dan krijg je die popup daarvan ook niet meer als je de USBkabel op je HOX aansluit.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef kawa4 het volgende:
ik heb een vraag,
ik heb dus ook de one x met ondertussen android 4.1 en sence 4
maar is er een mogelijkheid om weer terug te gaan naar de vorige android versie ?
want ik vond de telefoon fijner werken voor de update van afgelopen december
bijvoorbeel: met een kabel in de computer gewoon als netwerk station zien ( ipv heel dat geneuk met de Sync manager)
en hij is na de update toch ook wel trager geworden heb ik het idee .
Vind je het echt vaag dat HTC geen 4.2 zonder Sense uit wil brengen voor de HOV? Ja echt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:45 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Pff zwaar balen! Hoop dat dit mij nooit overkomt met mijn geroote phone...
Verder, hier een One V van de vriendin voorzien van Android 4.2.
Best vaag dat HTC zegt dat de one V geen 4.2 kan lopen.
Maar hij hier als een tierelier gaat. (Oke, zonder Sense dan... Maar hij werkt beter als 4.0 mét sense)
Deze week in de aanbieding! (feitelijk loopt de aanbieding vandaag af, sorrie dat ik het niet eerder zeiquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Quir het volgende:
Die ga ik ook even zoeken, kan ik dat kloterige sporthorloge wegmikken
Haha dat niet hoor (;.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind je het echt vaag dat HTC geen 4.2 zonder Sense uit wil brengen voor de HOV? Ja echt?
Hij past prima in de hand (me telefoon he).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:30 schreef 12345r het volgende:
Is het wat deze telefoon?
Ik zit er een beetje over te twijfelen om deze aan te schaffen, maar hij lijkt mij zo lomp.
Past zo'n telefoon nog een beetje in je zak en kan je er gewoon fatsoenlijk mee bellen?
Sinds ik alle updates er op heb staan en die energiebesparing aan heb staan, merk ik dat ik een dikke 1 1/2 dag haal. Gisterochtend van de stroom gehaald en ik zit pas op de helft. Maar vandaag gebruik ik hem minder omdat ik thuis zit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:56 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Hij past prima in de hand (me telefoon he).
Verder echt een top ding. Enige wat ik jammer vind is de batterij. Maar met rustig gebruik haal ik een dag van 8 tot 4 op school wel...
Maakt niet uit, had 'm de dag er na gekocht. Moest toch vlaggetjes en ballonnen hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deze week in de aanbieding! (feitelijk loopt de aanbieding vandaag af, sorrie dat ik het niet eerder zei)
Ja ik word ook helemaal gek van het feit dat de telefoon sinds de update fucking snel leeg gaat met gebruiktquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef robertapeldoorn het volgende:
Trouwens, over die batterij die snel leeg loopt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1873615
BATTERY LIFE : ncx_217_v10_beta1 / ICJ 3.0 kernel
Heb deze kernel geinstalleerd. Volgens de maker (die hem icm ICJ gebruikt), heeft deze een best goede batterij tijd.
Total Screen on time: 4 hours 45 minutes
Total charging cycle from 100 % - 2 %: 18 hours
-) 1 hour 6 minutes of navigation with screen on
-) 51 minutes of watching an HD movie with MX Player
-) 32 minutes of watching youtube (WIFI)
-) 40 minutes of posting in tapatalk and reading news with browser (3G)
-) 40 minutes of reading documents (pdf, Quick office Pro)
-) 1 reboot (no crash, just to simulate an system start)
-) 15 minutes play store with download of 1 App (WIFI, 24,5MB)
-) 41 minutes REST (GMAIL, SMS, Root explorer, System settings...)
-) 13 minutes phone calls (yeah i know, thats not much )
Screen brightness: 20 % (I dont need more on cloudy days )
Met Viper 3.3.3. en energysaver aan gaat de accu indrukwekkend lang mee vind ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik word ook helemaal gek van het feit dat de telefoon sinds de update fucking snel leeg gaat met gebruikt
Hoelang?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Met Viper 3.3.3. en energysaver aan gaat de accu indrukwekkend lang mee vind ik.
Nou ik haal de avond best makkelijk. Natuurlijk moet ie snachts opnieuw aan de lader wanneer je in bed ligt. Als je er nauwelijks iets mee doet de hele dag dan is ie zo goed als vol als je hem s'nachts aan de lader doet.quote:
Is het heel lastig om zo'n dergelijke rom te installeren? Laatste keer dat ik dat deed was nog met de Xperia X10quote:Op maandag 4 februari 2013 14:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou ik haal de avond best makkelijk. Natuurlijk moet ie snachts opnieuw aan de lader wanneer je in bed ligt. Als je er nauwelijks iets mee doet de hele dag dan is ie zo goed als vol als je hem s'nachts aan de lader doet.
Niet echt, heb pasgeleden hier nog een toolkit aangeraden waar stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen, kan gewoon niet misgaan. Enige minpunt is dat je je garantie opoffert... Maar ik ben best zuinig op mijn toestel. Laat hem nooit vallen enz. Dan nog, als je hem laat vallen heb je sowieso geen garantie.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is het heel lastig om zo'n dergelijke rom te installeren? Laatste keer dat ik dat deed was nog met de Xperia X10
Ik heb laatst toch al water over de gehele telefoon gekregen dus als er wat mis zou gaan hardware matig gooien zechet daar toch wel opquote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet echt, heb pasgeleden hier nog een toolkit aangeraden waar stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen, kan gewoon niet misgaan. Enige minpunt is dat je je garantie opoffert... Maar ik ben best zuinig op mijn toestel. Laat hem nooit vallen enz. Dan nog, als je hem laat vallen heb je sowieso geen garantie.
De stappenplan staat in de applicatie zelf.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb laatst toch al water over de gehele telefoon gekregen dus als er wat mis zou gaan hardware matig gooien zechet daar toch wel op![]()
Kun je mij dat stappenplan DMen
Thnx ik kijk hier vanavond ff naar!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De stappenplan staat in de applicatie zelf.
[ afbeelding ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439
2 weken terug nog gepost: DIG / HTC One X #17
Btw: ik raad je de TWRP recovery aan ipv CWM, CWM is al heel erg lang niet meer bijgewerkt en loopt feitelijk achter, je kan bijv geen OTA installeren van je custom roms en met TWRP gaat dat dus wel...
Viper... Hmm, sense... Android 4.1... Hou ik niet van.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Met Viper 3.3.3. en energysaver aan gaat de accu indrukwekkend lang mee vind ik.
Dan installeer je toch een willekeurige AOSP 4.1/2?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Viper... Hmm, sense... Android 4.1... Hou ik niet van.
Trouwens @up:
via htcdev kan je je HTC ook rooten. www.htcdev.com. HTC geeft er een mooi stappenplan bij.
Draai op dit moment AOKP (IceColdJelly).quote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan installeer je toch een willekeurige AOSP 4.1/2?
Met mijn stappenplan doe je veel meer dan alleen rooten. Dus beter doet hij het via die manier.
Ohhhhhhh die is mooi! Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag mijn Docking station voor mijn One x ontvangen, werkt super
21 Januari gekocht, vandaag binnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ohhhhhhh die is mooi! Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?
Ik denk dat ik hem ook ga bestellen
Besteldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef NextTVH het volgende:
[..]
21 Januari gekocht, vandaag binnen
Mooi ding, alleen jammer dat er nog geen docks zijn die die Pogo Pins (metalen puntjes rechts van je speaker) gebruiken, echt een totaal nutteloze feature.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef NextTVH het volgende:
Gaat ie dan keurig netjes in die docking mode functie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef NextTVH het volgende:
Dat helaas niet, tenminste ik heb hem met usb kabel+lader in het stopcontact zitten, en dan laad hij alleen maar op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Gaat ie dan keurig netjes in die docking mode functie?
Gelukkig gebruik ik de Nova launcher waarbij de homescreens in landscape kunnen worden weergegeven, dus geen probleemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Dat helaas niet, tenminste ik heb hem met usb kabel+lader in het stopcontact zitten, en dan laad hij alleen maar op.
Energiebesparing optie en bepaalde synchronisaties uitzetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een langere accu duur? Zelfs met een lage helderheid kan mijn (officiële) autolader het nog niet bijbenen met de accu. (gevolg; dat hij langzaam leeg loopt ipv charged)
Tom Tom gebruiken of Sygic, die maken geen gebruik van je data verbinding.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een langere accu duur? Zelfs met een lage helderheid kan mijn (officiële) autolader het nog niet bijbenen met de accu. (gevolg; dat hij langzaam leeg loopt ipv charged)
Andere USB plug kopen. Met bijvoorbeeld een TomTom plug is ie binnen een uur helemaal opgeladen, zelfs met intensief gebruik. Elke plug heeft een andere stroomsterkte.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Die is er wel, alleen is die achterlijk duur.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mooi ding, alleen jammer dat er nog geen docks zijn die die Pogo Pins (metalen puntjes rechts van je speaker) gebruiken, echt een totaal nutteloze feature.
Vast wel namaak van te vinden. Weet dat HTC oplader 1amp geeft. Een goedkope USB charger die je bij tomtech mp3tjes kreeg 0,5.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen is die achterlijk duur.
http://www.pdashop.nl/pro(...)s-with-speakers.html
Mooi ding. Maar zou toffer vinden als er betaalbare speaker docks kwamen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef NextTVH het volgende:
0,5 is wel een stuk beter voor de levensduur van je accuquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Vast wel namaak van te vinden. Weet dat HTC oplader 1amp geeft. Een goedkope USB charger die je bij tomtech mp3tjes kreeg 0,5.
Langzaam leeglopen is toch normaal? Navigeren en de rest wat ie nog meer doet (GPS, WDCMA, synchronisatie met mail/whatsapp/facebook/whatever) trekt gewoon meer stroom dan de oplader kan leveren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Serieus? Heb er hier nog wel 1 liggen van 0,5... Misschien die voor snachts maar gebruikenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
0,5 is wel een stuk beter voor de levensduur van je accu
1. Eerst rooten, dan TWRP recovery erop zetten, en daarmee backup je je originele ROM.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wil een andere rom op mijn HTC One X zetten vanwege het accugebruik. Twee vragen:
1. Hoe back ik mijn originele ROM up (boot, kernel enzo)?
2. Kan ik zonder problemen Renovate erop zetten of moet ik ergens op letten? Werken al die roms van de HOX op elke (internationale versie) HOX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |