abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:53:15 #1
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_121155365

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
pi_121156550
Ik ben er van af, heeft nog 300 opgeleverd. Het was een mooi toestel maar het werd tijd voor iets anders.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_121160858
Hmm, ik weet niet waarom maar als ik er nieuwe muziek in sleep. via HTC gallery of gewoon de Music map. dan komt het er niet bij op de mobiel zelf. Ook een aantal nummers zijn verloren gegaan.
pi_121161745
Ik mag snel weer wat nieuws, maar er is nog niet iets veel snellers :(
pi_121161791
Jongens wtf. HTC One X is snel zat met een 1,5 Ghz processor. Wtf guys. :o
pi_121162016
Ik vind mijn HTC DHD ook best goed maargoed die is ook al 2 jaar oud :P het kan altijd beter.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121166837
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind mijn HTC DHD ook best goed maargoed die is ook al 2 jaar oud :P het kan altijd beter.
Het is dat er een dikke bart in me DHD zat. Anders had ik die gewoon gehouden (;
pi_121170371
Eindelijk mijn dock voor de HOX binnen :) Geen gekloot meer met dat usbkabeltje naar de pc .
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:19:06 #9
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121174621
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:36 schreef Oksel het volgende:
Ik mag snel weer wat nieuws, maar er is nog niet iets veel snellers :(
Heel herkenbaar, de markt is weinig ontwikkeld
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_121174833
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
x2 :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121176472
Gaat dit topic verder nog ergens over of niet ? :')

(bijvoorbeeld over de recente systeem update van 1 januari die ik liever niet had gehad)
pi_121178161
Mijn muziek die niet verschijnt op de telefoon?
pi_121181911
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:34 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn muziek die niet verschijnt op de telefoon?
Ik zou de interne opslag mappen even goed doorspitten, dat zijn er nogal wat en het komt niet altijd terecht waar je het verwacht. Als het in de verkeerde map zit ziet de player het ook niet altijd, uiteindelijk vind je het wel ergens is mijn ervaring. Als je de files niet kunt vinden download dan een file managar app. Na de recente update zijn ze weer fokking goed verstopt zie ik.

Deze file manager is de beste: IO Bestandsbeheer
Geen reclame en shit

[ Bericht 2% gewijzigd door Phone op 05-01-2013 11:14:33 ]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 02:16:45 #14
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_121181960
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef Phone het volgende:

(bijvoorbeeld over de recente systeem update van 1 januari die ik liever niet had gehad)
Nog niet gekregen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zaterdag 5 januari 2013 @ 02:18:44 #15
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_121181997
Oh en als je wil dat je files in de juiste mappen komen, sleep ze er dan handmatig in? :P
pi_121182067
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 02:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh en als je wil dat je files in de juiste mappen komen, sleep ze er dan handmatig in? :P
Niet slepen wel gewoon verplaatsen of (kopiëren) naar de gewenste locatie.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 02:23:56 #17
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_121182094
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 02:22 schreef Phone het volgende:

[..]

Niet slepen wel gewoon verplaatsen of (kopiëren) naar de gewenste locatie.
Stel ik heb een album op mijn harde schijf, die moet naar de telefoon, dan open ik de bestandslocatie van het album, en tegelijk de interne opslag van mijn One X Plus (64GB ftw :D) en dan sleep ik hem naar de map muziek.
pi_121182106
Maar het zit al in de map Music.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 02:36:32 #19
2651 svann
night-hawk
pi_121182342
Je bedoelt dat de player de muziek niet ziet?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_121182349
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 02:36 schreef svann het volgende:
Je bedoelt dat de player de muziek niet ziet?
Jep.
pi_121186446
Wie heeft nog meer het probleem dat bij aansluiten van de One X aan een Windows pc via de kabel de PC de device niet herkent ?
pi_121186537
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 02:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Stel ik heb een album op mijn harde schijf, die moet naar de telefoon, dan open ik de bestandslocatie van het album, en tegelijk de interne opslag van mijn One X Plus (64GB ftw :D) en dan sleep ik hem naar de map muziek.
Mogelijk zijn er op verschillende locaties verschillende mappen met de titel 'muziek' bijvoorbeeld in 'SD card' in 'downloads' in 'bluetooth' of zelfs in 'DCIM' en 'ringtones' etc. nog meer dat kan allemaal. Opletten dus op welke locatie die map precies zit want het kan verwarrend zijn.
pi_121189781
Hoe kun je album hoesjes downloaden? Vorige keer kon ik dat gewoon doen via de muziekspeler op de HOX, maar die optie is weg.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:16:41 #24
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_121190506
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef Phone het volgende:

Zou dat dan eindelijk een oplossing zijn voor mijn software probleem? Ik hoop het :)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_121190626
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:37 schreef Phone het volgende:
Wie heeft nog meer het probleem dat bij aansluiten van de One X aan een Windows pc via de kabel de PC de device niet herkent ?
Nee dat niet, maar sinds Jelly Bean heb ik geen keuze meer, dan gaat ie zich automatisch als disk gedragen, in USB debug mode (zelf als ik dit uit zet steeds).
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:58:46 #26
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121193845
Jep, MTP in plaats van normale USB-device sinds Jelly Bean. Het voordeel hiervan is dat je je telefoon aan je PC kan aansluiten en bestanden kan bewerken en alles maar op je telefoon de virtuele SD-kaart ook nog gebruikt kan worden - normaal is het het één of het ander.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:03:24 #27
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_121194030
idd...en MTP zuigt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_121200317
WOEHOE!

Eindelijk me HTC one X geroot via HTCdev.

Alleen nog proberen een andere rom er op te zetten..
pi_121200396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:45 schreef robertapeldoorn het volgende:
WOEHOE!

Eindelijk me HTC one X geroot via HTCdev.

Alleen nog proberen een andere rom er op te zetten..
Wat heeft dat voor zin rooten etc. ?
pi_121200502
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Phone het volgende:

[..]

Custom roms. "admin" acress. Ik wil vooral voor de custom roms. Dus nog tips? Liefst 4.2
pi_121200558
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Custom roms. "admin" acress. Ik wil vooral voor de custom roms. Dus nog tips? Liefst 4.2
:? :{

pi_121201293
Deze rom geprobeert te installeren (gewoon om te proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2013506).

Maar hij blijft toch aardig lang laden. Hoop dat dit altijd zo is bij eerste keer?
pi_121203818
Interessant maar ik zou het niet durven, veels te bang dat ik alles verkloot.
pi_121204539
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef robertapeldoorn het volgende:
Deze rom geprobeert te installeren (gewoon om te proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2013506).

Maar hij blijft toch aardig lang laden. Hoop dat dit altijd zo is bij eerste keer?
Als-tie na een kwartier nog niet is opgestart zou ik 'm toch even rebooten. Heb je verder wel alle stappen gevolgd? Full wipe? boot.img geflasht?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Phone het volgende:

[..]

Het grote nadeel aan toestellen van bijv. HTC en Samsung zijn de achterlijke skins en tweaks die ze in de software gooien. HTC Sense kost meer batterij dan stock Android en doet niet wat je wil (Wifi altijd aan? Nope, gaat gewoon uit tussen 0:00 en 07:00. Multitasken? Dacht het niet, Sense heeft alle resources nodig. Notificatie ledje? Handig, maar na 10x knipperen is het wel genoeg en moet je zelf maar zien te raden of je nieuwe berichten hebt), kortom: het is kut, het is bagger.

Daarom: rooten -> stock Android erop zetten en genieten van Android zoals Google het bedoeld heeft. Snel, vloeiend, mooi en makkelijk.
pi_121207345
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Als-tie na een kwartier nog niet is opgestart zou ik 'm toch even rebooten. Heb je verder wel alle stappen gevolgd? Full wipe? boot.img geflasht?

[..]

Het grote nadeel aan toestellen van bijv. HTC en Samsung zijn de achterlijke skins en tweaks die ze in de software gooien. HTC Sense kost meer batterij dan stock Android en doet niet wat je wil (Wifi altijd aan? Nope, gaat gewoon uit tussen 0:00 en 07:00. Multitasken? Dacht het niet, Sense heeft alle resources nodig. Notificatie ledje? Handig, maar na 10x knipperen is het wel genoeg en moet je zelf maar zien te raden of je nieuwe berichten hebt), kortom: het is kut, het is bagger.

Daarom: rooten -> stock Android erop zetten en genieten van Android zoals Google het bedoeld heeft. Snel, vloeiend, mooi en makkelijk.
Jij weet er meer van. Het is me gelukt om Android te installeren. Maar in die bovengenoemde ROM zit geen Google Play store... Hmm, hoe is dat op te lossen?
pi_121207494
Krijg sowieso t idee dat hele google ondersteuning dr uit geropt is. Kan geen google accounts ofzo toevoegen. Snap er nog geen drol van.
pi_121207904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Krijg sowieso t idee dat hele google ondersteuning dr uit geropt is. Kan geen google accounts ofzo toevoegen. Snap er nog geen drol van.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=629375&page=2
quote:
I have the correct Gapps zip folder
download this Gapps file to your computer and copy and paste onto the root (paste on the device root not in any folder) on your device. boot into recovery mode and select "Flash from SD card". Then you'll see "gapps-mdpi-tiny-20101020-signed.zip" and Select it. Install and reboot and you should be good and see all your Google apps.
--- ҉ ---
pi_121208010
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:37 schreef Wells.p het volgende:
ps file to your computer and copy and paste onto the root (paste on the device root not in any folder) on you
Oh! Top! Probeer nu sowieso even andere rom (die ik er beter uit vind zien).

vind wel erg uitvogelen. Wat is nu het verschil tussen een kenel, rom, enzovoort.
Maar met tutorails volgen kom ik dr wel tot nu toe.
pi_121208502
Zijn er nog meer mensen die sinds de jellybean update een probleem hebben met de home button en unlock ring in het lockscreen? Soms reageert mijn home button niet, als ik het toestel dan ff in stand-by zet en meteen weer wakker maak dan doet ie het weer gewoon. En soms weigert de loskrijg naar boven te gaan waardoor ik hem niet kan inlokken.. ook dit is simpel op te lossen door de aan/uit knop ff in te drukken en dan doet ie het gewoon.. maar wel irritant.

Verder vind ik dat HTC wannabe itunes programma helemaal kut.. kan ik hem nu niet meer als harddisk op mijn computer zien?
pi_121209451
Ik spam wel veel. Maar god. Wat een gezeur. Op dit moment goede rom en alles. Maar Whatsapp heeft dr nu geen zin meer in.
pi_121210016
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik spam wel veel. Maar god. Wat een gezeur. Op dit moment goede rom en alles. Maar Whatsapp heeft dr nu geen zin meer in.
Wat flauw, van whatsapp
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:59:25 #43
4734 MacBright
virtual travels
pi_121211377
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef Wells.p het volgende:

Wat slecht van HTC, door het verhaal hier boven laad de batterij niet meer op. Dus ik bel HTC om te vragen wat het kost om een batterij te vervangen. Krijg ik als antwoord: omdat er water schade is geweest repareren we hem niet meer want dat valt niet onder de garantie waar op ik zeg ik wil gewoon weten wat het kost om te vervangen waarop hij zegt misschien kan je naar de verzekering :s WTF ik wil hem gewoon laten vervangen en er voor betalen......
Wil ik eigenlijk ook wel weten.
Ik schuif mijn toestellen altijd door. Nieuwe batterij, en ze kunnen nog een hele tijd mee.
Maar hoe dat straks bij de One X moet?
virtual anything is possible
pi_121217039
Heb die Quadrand Standard benchmark gedaan, kom uit op 1322 :')

HTC Desire Z jwz
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121221217
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 01:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb die Quadrand Standard benchmark gedaan, kom uit op 1322 :')

HTC Desire Z jwz
WTF waar gaat dit over :?

de jeugd van tegenwoordig :')
pi_121222339
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:02 schreef Phone het volgende:

[..]

WTF waar gaat dit over :?

de jeugd van tegenwoordig :')
Gast huil niet zo. Je klinkt heel erg gefrustreerd, doe er iets aan.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121222615
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gast huil niet zo. Je klinkt heel erg gefrustreerd, doe er iets aan.
alweer: waar heb je het over :?
  zondag 6 januari 2013 @ 14:16:00 #48
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121227770
Goed, ik vind m'n HOX dus kut. Echter, ik heb een lease constructie, maar die telefoon is kadoek gegaan. Via de verzekering geld gekregen en bij CoolBlue een nieuwe besteld. Waar moet ik nou zijn voor garantie?

Klacht is een belachelijk hoog batterij verbruik. Zat vanmorgen een half uurtje te internetten op wifi, koste me 15% batterij....
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 6 januari 2013 @ 16:19:44 #49
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121230123
Half uurtje internetten voor 15% en dan klagen?
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
pi_121230297
Tja mijn back-up Nokia doet 2 weken met de accu en is binnen 5 seconden opgestart.
pi_121230468
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
Ik snap dat gejengel van mensen sowieso niet
Boefuckinghoe dat je elke dag je telefoon moet opladen. Als je gaat slapen steek je hem in en als je wakker wordt haal je hem uit het stopcontact.
Als ie gedurende de dag al leeg is, snap ik dat het klachtwaardig is, maar bijna altijd overleeft zo'n telefoon gewoon een hele dag en hoef je 'm alleen maar elke nacht op te laden. No big deal lijkt me.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 6 januari 2013 @ 17:15:51 #52
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121231158
Ja precies, wie kan een telefoon van 400+ euro betalen maar dan niet even ergens een stopcontact vinden...
Als die inderdaad midden op de dag al leeg is, is het wel vervelend ja, maar de mensen die daarover klagen luisteren muziek via Spotify via 3G en hebben 50 minuten per uur hun scherm aan voor Whatsapp - no shit dat die dan snel leeg is. Op een Nokia doe je ook niks, je kan er niks mee behalve het pure concept van een telefoon + sms, geen wonder dat die dan 2 weken meegaat en binnen een paar seconden is opgestart. Als ik data op mijn One X uitzet en hem puur als telefoon zou gebruiken kon ik er makkelijk een week mee, geen Whatsapp/muziek/internet/games/mail/kalender met online sync/etc...
pi_121231372
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja precies, wie kan een telefoon van 400+ euro betalen maar dan niet even ergens een stopcontact vinden...
Als die inderdaad midden op de dag al leeg is, is het wel vervelend ja, maar de mensen die daarover klagen luisteren muziek via Spotify via 3G en hebben 50 minuten per uur hun scherm aan voor Whatsapp - no shit dat die dan snel leeg is. Op een Nokia doe je ook niks, je kan er niks mee behalve het pure concept van een telefoon + sms, geen wonder dat die dan 2 weken meegaat en binnen een paar seconden is opgestart. Als ik data op mijn One X uitzet en hem puur als telefoon zou gebruiken kon ik er makkelijk een week mee, geen Whatsapp/muziek/internet/games/mail/kalender met online sync/etc...
Feit is wel dat de technologie van batterijen behoorlijk stagneert. Telefoons gaan alleen maar meer en meer mogelijkheden krijgen en waarschijnlijk ook helderdere en scherpere schermen.

Maar het klopt zeker wat je zegt. Ik werk als telefoonverkoper en krijg regelmatig (veelal oudere) mensen die met hun telefoon terugkomen en vloeken en tieren dat hun telefoon maar anderhalve dag meegaat. Ja goh, groter scherm, internet, kleurenscherm, achtergrondprocessen. Als ik een batterij van een Nokia 3310 in een smartphone zou stoppen zou de telefoon al na een uur leeg zijn. Maar zo ver nadenken is te veel gevraagd voor dat volk.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121231780
Ja de accu-techniek gaat niet zo snel als de andere innovaties.
pi_121231907
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:23 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Jij weet er meer van. Het is me gelukt om Android te installeren. Maar in die bovengenoemde ROM zit geen Google Play store... Hmm, hoe is dat op te lossen?
A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maar ;)
  zondag 6 januari 2013 @ 17:32:09 #56
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121231916
Eigenlijk valt de accu-innovatie wel mee, mijn oude, 11,9 millimeter-dikke HTC Desire met 3,7" scherm ging een dag mee en nu heb ik een dunnere, 8,9mm One X met 4,7" scherm die ook een dag mee gaat.
Het scherm en de helderheid daarvan is de helft van je verbruik, appgebruik niet erg veranderd, dus eigenlijk is het nog wel indrukwekkend.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:33:39 #57
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121231990
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
15% lijkt me toch niet echt normaal. 26 minuten om precies te zijn trouwens
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 6 januari 2013 @ 17:36:21 #58
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121232118
Via WiFi of 3G? Via WiFi is het misschien wat hoog, maar alsnog is het procentenwerk.
Als je een goede accu wil moet je wachten op de Chinese telefoons met 3000mAh, maar alsnog kom je er dan niet 2 dagen mee door, dan heb je juist dat je midden op de dag een lege accu hebt omdat je hem de vorige dag niet hebt opgeladen.
pi_121232514
WiFi, GPS en een hoge schermhelderheid vreten echt stroom hoor, echt absurd veel.
pi_121232939
Kon stroom ook maar in de vorm van Wifi komen. ;(

Dat zou geweldig zijn.
pi_121233052
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef Skillstorm het volgende:
Kon stroom ook maar in de vorm van Wifi komen. ;(

Dat zou geweldig zijn.
Die techniek begint wel te komen.
pi_121233108
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Die techniek begint wel te komen.
Wat?
Dat is toch onmogelijk? :P
pi_121233474
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wat?
Dat is toch onmogelijk? :P
Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.
pi_121233500
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.
Awesome. :o
pi_121233618
  zondag 6 januari 2013 @ 18:09:27 #66
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121233722
Eckte, eckte innovatie ja. Nu weer ff mijn tandenborstel in de lader zetten...

quote:
pi_121233845
Hi,

Heb net een benchmark gedraaid op mijn nieuwe HOX (3 dagen oud) en kom tot 4961, is dit een beetje in de range die anderen ook halen? Ik heb hem uiteraard nog niet geroot?

Als dit aan de lage kant is volgens jullie, wat zijn dan tips om hem te verbeteren? Voor rooten vind ik het nog wat vroeg.
pi_121233895
quote:
12s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Eckte, eckte innovatie ja. Nu weer ff mijn tandenborstel in de lader zetten...

[..]

Dit zijn de dikke telefoons met handvat uit 1988. Draadloos opladen heeft ook een periode van evoluatie nodig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121233931
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef christiman het volgende:
Hi,

Heb net een benchmark gedraaid op mijn nieuwe HOX (3 dagen oud) en kom tot 4961, is dit een beetje in de range die anderen ook halen? Ik heb hem uiteraard nog niet geroot?

Als dit aan de lage kant is volgens jullie, wat zijn dan tips om hem te verbeteren? Voor rooten vind ik het nog wat vroeg.
Weet het niet, ik haal net 6886. :P In Quadrant Standard.
pi_121234036
Ik kan jullie allemaal de tip geven dat benchmarks en dan met name Quadrant werkelijk waar serieus geen fuck uitmaken tenzij je een review wilt schrijven en geforceerd verschillende toestellen gaat vergelijken.
  zondag 6 januari 2013 @ 18:44:02 #71
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121235156
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Via WiFi of 3G? Via WiFi is het misschien wat hoog, maar alsnog is het procentenwerk.
Als je een goede accu wil moet je wachten op de Chinese telefoons met 3000mAh, maar alsnog kom je er dan niet 2 dagen mee door, dan heb je juist dat je midden op de dag een lege accu hebt omdat je hem de vorige dag niet hebt opgeladen.
Via Wifi. Scherm staat op 15% helderheid,gps staat uit.
pi_121243231
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef jochemdejongen het volgende:

[..]

A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maar ;)
Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.

T is me trouwens gelukt om via een tip die ergens gepost is gapps te installeren.

Vraag me wel af wat nu het verschil is met kenels en roms. Of is het voor de eindgebruiker alleen maar belangrijk welke ROM je hebt.

Achja ben al trots dat het me is gelukt met de tutorial.

[ Bericht 11% gewijzigd door robertapeldoorn op 06-01-2013 21:07:53 ]
pi_121276304
Ik kan soms geen screenshot nemen (power button + home button) van bepaalde apps. Telefoon springt dan op vergrendeld. Iemand die weet hoe ik dit kan voorkomen?
pi_121276405
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef aad300 het volgende:
Ik kan soms geen screenshot nemen (power button + home button) van bepaalde apps. Telefoon springt dan op vergrendeld. Iemand die weet hoe ik dit kan voorkomen?
Android screenshot feature gebruiken. Tegelijkertijd volume up and power button ingedrukt houden voor paar seconden. Of t was volume down en power...
pi_121276509
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.

T is me trouwens gelukt om via een tip die ergens gepost is gapps te installeren.

Vraag me wel af wat nu het verschil is met kenels en roms. Of is het voor de eindgebruiker alleen maar belangrijk welke ROM je hebt.

Achja ben al trots dat het me is gelukt met de tutorial.
IceColdJelly, of ICJ draai je dan nu waarschijnlijk ;) Dat is een AOKP versie, vandaar de eenhorrn als logo. Kernel bepaalt eeen beetje de stabiliteit, soepelheid, batterijleven en nog wat dingetjes. De ROM zelf is voor gebruikersgemak inderdaad het meest belangrijk, maar als je een goeie rom hebt met slechte kernel of niet passende kernel dan draait je rom alsnog niet chill of gewoon helemaal niet ;P
pi_121276647
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef jochemdejongen het volgende:

[..]

Android screenshot feature gebruiken. Tegelijkertijd volume up and power button ingedrukt houden voor paar seconden. Of t was volume down en power...
Werkt niet.
pi_121277177
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:51 schreef aad300 het volgende:

[..]

Werkt niet.
Zeker weten? het kan de eerste keer een beetje lastig zijn de techniek door te krijgen namelijk. Je moet precies tegelijk de power/lock button en volume down (niet volume up, foutje) ingedrukt houden voor 1 a 2 seconden.
pi_121288813
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef jochemdejongen het volgende:
s. De ROM zelf is voor gebruikersgemak inderdaad het meest belangrijk, maar als je een goeie rom hebt met slechte kernel of
Moet je kenel en rom appart installeren of niet?

Heb inderdaad Icecoldjelly. Vandaag maar eens een custom boot animation gemaakt. Is aardig gelukt!

Download:
https://www.dropbox.com/s/7okl4s4k76w083l/bootanimation.zip

Screenshot (normaal met animatie, kreeg dat niet voor elkaar in een .gif):
https://www.dropbox.com/s/dzlq8up8lc8j0dp/Sequence%2001.gif

- Voor de mensen die dit ook willen proberen met rooted phones -

Ik heb met Adobe Premiere Pro, een soort van filmpje gemaakt van 5 seconden. Deze ge-exporteerd als losse frames. En dan met boot animation creator (te vinden op XDA/Google) een bootanimation.zip gemaakt
pi_121310545
Jongens, ik zit eraan te denken om deze deal aan te gaan. Is dat een goede deal? Of kan ik beter voor meer mb gaan?

https://www.studentmobiel(...)=414&product_id=8844
pi_121310942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Markeerstift het volgende:
Jongens, ik zit eraan te denken om deze deal aan te gaan. Is dat een goede deal? Of kan ik beter voor meer mb gaan?

https://www.studentmobiel(...)=414&product_id=8844
Ik ben geen fan van het T-Mobile netwerk (daar zit Tele 2 op) maar qua prijs en wat je ervoor krijgt is het erg goed IMHO. ¤26.25 p/maand voor 500min en 500MB internet incl. gratis One X is zeker niet slecht. Misschien kun je er nog een (kleine) SMS-bundel bij doen, maar als je dat sowieso niet gebruikt is dat ook prima. Mooi is ook dat het geen toestel-lease is.

500MB data is ook prima. Je mag best wat uitvreten wil je daar overheen gaan.
Bekijk anders even wat je nu verbruikt (mits je al een data-abonnement hebt) en kijk hoeveel je gebruikt.

Moet overigens wel zeggen dat ik de laatste tijd wat kleine probleempjes heb met de X; youtube wil soms gewoonweg niet laden of loopt vast, internet wil soms de pagina niet laden. Alles terwijl ik gewoon prima wifi-bereik heb...

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 08-01-2013 14:50:38 ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:34:55 #82
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121315772
Ik heb denk ik de opvolger van mijn One X gevonden

http://tweakers.net/revie(...)one-de-xperia-z.html

Of HTC moet echt iets bijzonders komen ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:50:20 #83
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_121321405
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef bokkepoot het volgende:

Sony? Succes/Sterke/Gecondoleerd.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_121323380
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Eerst lezen en kijken, dan bedenken dat dit een van de betere xperia's is!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:35:38 #85
302898 RockNijntje
pi_121323441
Sorry, Sony Ericsson trauma waardoor ik nu zelfs Sony niet vertrouw :D.
pi_121323597
quote:

Waarom moeten ze er nou 13 Megapixel op die sensor rammen? Totaal geen nut en bederft de kwaliteit alleen maar. Maar goed; het 'gepeupel' roept weer lekker dat ze veel megapixels hebben...

HTC komt ook met de standaard specs van 2013: Full HD scherm, weer wat groter scherm dan de X / X+, een nieuwe quad-core CPU (onbekende 2e generatie van Qualcomm Snapdragon), 2GB RAM, helaas ook een 13MP camera (weer een grote nadruk van HTC op die 'Cinesensor' camera).
Bron: Tweakers.

Wat van mij niet hoeft:
- 1080P; huidig scherm van de One X is al retescherp. Meer pixels vereist meer van je hardware en meer van je accu. Ik ga liever voor 720P scherm met nieuwe hardware waardoor die zuiniger en sneller wordt.
- 13MP camera; doe gewoon iets van 8-10 en doe wat goeds met het glas ervoor. Schiet je veel meer mee op. Dat HTC wil richten op videocapaciteiten van de camera is wel weer interessant.
- Beats-spul. HTC moet eens gaan bedenken wat ze nou aan willen met Beats.
- Groter scherm. Ja; iedereen went weer aan een groter scherm en met video's kijken en browsen is een groter scherm handig en mooi; maar dagelijks gebruik voor telefoneren e.d. met 1 hand is niet prettig. Ik zal wel gemiddelde handen hebben en als ik de One X op een voor mij prettige manier vast hou, kom ik niet met m'n duim linksboven op het scherm.

Ik ben nu met m'n 2e HTC telefoon en ik vind het nog steeds een van de betere telefoons zoals qua uiterlijk als gebruik; maar het is wel te merken dat zij het tij tegen zich hebben; de winst is in een jaar zo goed als verdampt; van 260 miljoen in het laatste kwartaal in 2011 naar 26 miljoen in 2012.
Tenzij er iets op gang komt wat het tij doet keren, ben ik bang dat HTC over een paar jaar niet meer bestaat jammer genoeg...

EDIT: ze zullen er wel hier een van inplakken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 09-01-2013 00:50:51 ]
pi_121323608
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Moet je kenel en rom appart installeren of niet?

Heb inderdaad Icecoldjelly. Vandaag maar eens een custom boot animation gemaakt. Is aardig gelukt!

Download:
https://www.dropbox.com/s/7okl4s4k76w083l/bootanimation.zip

Screenshot (normaal met animatie, kreeg dat niet voor elkaar in een .gif):
https://www.dropbox.com/s/dzlq8up8lc8j0dp/Sequence%2001.gif

- Voor de mensen die dit ook willen proberen met rooted phones -

Ik heb met Adobe Premiere Pro, een soort van filmpje gemaakt van 5 seconden. Deze ge-exporteerd als losse frames. En dan met boot animation creator (te vinden op XDA/Google) een bootanimation.zip gemaakt
Bij elke rom hoort zijn eigen kernel (die je uit de rom kan halen door de zip te openen en boot.img te extracten, dit is de kernel) die je apart moet flashen via de computer (via fastboot flash boot etc, je kent het wel).. Je kan ook aparte kernels downloaden voor je rom maar niet elke rom werkt met elke kernel
pi_121327812
ik heb voor mijn huidige DHD vier jaar lang een SE gehad, eerst een onverwoestbare W810i _O_ _O_ en daarna de W902, die ook prima is bevallen :)

HTC bevalt ook goed, dus ga zo goed als zeker voor een One X+ als opvolger van mijn DHD ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121328366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:39 schreef jochemdejongen het volgende:

[..]

Bij elke rom hoort zijn eigen kernel (die je uit de rom kan halen door de zip te openen en boot.img te extracten, dit is de kernel) die je apart moet flashen via de computer (via fastboot flash boot etc, je kent het wel).. Je kan ook aparte kernels downloaden voor je rom maar niet elke rom werkt met elke kernel
Makkelijkste is dus gewoon de standaard kernel te houden die een ROM levert... Of kan appartement kernel wel voordelen opleveren?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:12:03 #90
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121328492
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb 3 SE's gehad en ze doen het nog allemaal.
Dat kan van mijn HTC desire en One X niet gezegd worden :6

Nee ik ben een beetje klaar met mijn One X, en verwacht niet dat ze met iets leuks komen
pi_121330250
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Makkelijkste is dus gewoon de standaard kernel te houden die een ROM levert... Of kan appartement kernel wel voordelen opleveren?
Ja de kernel gebruiken die bij de rom komt is altijd wel prima, deze is vaak ook geoptimaliseerd voor de rom dus werkt waarschijnlijk ook het beste werkt icm de ROM. Andere kernels kunnen wel voordelen opleveren maar het kan ook heel veel gedoe opleveren...
pi_121331321
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van het T-Mobile netwerk (daar zit Tele 2 op) maar qua prijs en wat je ervoor krijgt is het erg goed IMHO. ¤26.25 p/maand voor 500min en 500MB internet incl. gratis One X is zeker niet slecht. Misschien kun je er nog een (kleine) SMS-bundel bij doen, maar als je dat sowieso niet gebruikt is dat ook prima. Mooi is ook dat het geen toestel-lease is.

500MB data is ook prima. Je mag best wat uitvreten wil je daar overheen gaan.
Bekijk anders even wat je nu verbruikt (mits je al een data-abonnement hebt) en kijk hoeveel je gebruikt.

Moet overigens wel zeggen dat ik de laatste tijd wat kleine probleempjes heb met de X; youtube wil soms gewoonweg niet laden of loopt vast, internet wil soms de pagina niet laden. Alles terwijl ik gewoon prima wifi-bereik heb...
Ah thanks, ik heb hem maar genomen met een kleine smsbundel. :) Woon in een grote stad dus denk niet dat t-mobile daar veel problemen op zal leveren.
pi_121332860
KPN netwerk _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121333933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef jochemdejongen het volgende:

[..]

Ja de kernel gebruiken die bij de rom komt is altijd wel prima, deze is vaak ook geoptimaliseerd voor de rom dus werkt waarschijnlijk ook het beste werkt icm de ROM. Andere kernels kunnen wel voordelen opleveren maar het kan ook heel veel gedoe opleveren...
Oké top! Begin t wel leuk te vinden dit rooten. Zoals k zeg ook al eerste custom boot loader gemaakt. Snap niet dat k nooit heb geroot met me dhd.

Gebruik op dit moment root acress alleen nog voor titanium backup en voor custom roms (jb 4 2.1 met super sexy notificaties).

Vraag me af wat jullie zoal met root acress doen. En wat ik nou verder precies kan doen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:02:39 #95
302898 RockNijntje
pi_121334491
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik heb 3 SE's gehad en ze doen het nog allemaal.
Dat kan van mijn HTC desire en One X niet gezegd worden :6

Nee ik ben een beetje klaar met mijn One X, en verwacht niet dat ze met iets leuks komen
Mijn eerste SE was awesome, maar geen smartphone helaas. Omdat ik zo blij was met dat toestel kocht ik vervolgens dus een smartphone van SE. Grootste fout ooit :').

Ik ben nog steeds zo blij met mijn HOX nu O+.

Maar wat doet de jouwe dan dat je er niet veel meer van verwacht? Inb4 'niets' :').
  woensdag 9 januari 2013 @ 06:57:41 #96
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121341052
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:02 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Mijn eerste SE was awesome, maar geen smartphone helaas. Omdat ik zo blij was met dat toestel kocht ik vervolgens dus een smartphone van SE. Grootste fout ooit :').

Ik ben nog steeds zo blij met mijn HOX nu O+.

Maar wat doet de jouwe dan dat je er niet veel meer van verwacht? Inb4 'niets' :').
De speaker was te zacht. Is gelukkig vervangen.
De audiojack geeft geen links meer door.
Ik heb het bekende wifi probleem.
Er zit een scheurtje in het plastic vlak boven de micro Usb port.

Zijn maar kleine dingen, maar ik ben hem al eens 3 weken kwijt geweest en daar word je ook gefrustreerd van.
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:10:38 #97
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121342440
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Oké top! Begin t wel leuk te vinden dit rooten. Zoals k zeg ook al eerste custom boot loader gemaakt. Snap niet dat k nooit heb geroot met me dhd.

Gebruik op dit moment root acress alleen nog voor titanium backup en voor custom roms (jb 4 2.1 met super sexy notificaties).

Vraag me af wat jullie zoal met root acress doen. En wat ik nou verder precies kan doen.
Sowieso addblock installeren, bazen app _O_
pi_121342466
quote:

Zolang er nog geen toffe nieuwe technieken oid zijn voldoet mijn One X nog wel even. Heb ook nog het gevoel dat ik 'm net heb ook al kijk ik al bijna tegen een nieuw toestel aan. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:44:50 #99
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121343169
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:12 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Zolang er nog geen toffe nieuwe technieken oid zijn voldoet mijn One X nog wel even. Heb ook nog het gevoel dat ik 'm net heb ook al kijk ik al bijna tegen een nieuw toestel aan. :')
Qua snelheid en technieken is het ook nog een top toestel. Ik ben alleen klaar met die klote bouwkwaliteit. Mijn desire was veel sterker..
pi_121343424
Heb er zo'n slim fit hoesje omheen, nu gaat 't wel. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:02:08 #101
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121343602
Ik een rubberen condoom. Maar dan weer had mijn desire er niks om. Ik vind hoesjes niet zo fijn.. Ik heb niet voor niets zo'n dunne lichte telefoon :')
pi_121351644
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Sowieso addblock installeren, bazen app _O_
Adblock is inderdaad tof haha. Meer dingen die ik echt moet proberen? Hoe zit t trouwens met overclocken of juist downclocken. Verstandig of niet. Vooral downclocken lijkt mij wel handig om batterij te besparen. Idk of dat veilig is met een hox
pi_121365702
Mijn ledje knippert soms wel en soms niet als ik een nieuwe mail binnenkrijg. Als ik een sms/whatsapp krijg dan knippert hij wel gewoon steeds.
Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat het ledje ook elke keer knippert als ik een mail krijg?
pi_121380735
Kutzooi. HTC gevallen uit binnenzak, hele scherm verneukt. Touch doet nog wel en scherm ook maar door barstn nauwelijks leesbaar. Hoe of waar kan ik dit het best of goedkoopst laten fixen?
pi_121382660
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:22 schreef Holy_Goat het volgende:
Kutzooi. HTC gevallen uit binnenzak, hele scherm verneukt. Touch doet nog wel en scherm ook maar door barstn nauwelijks leesbaar. Hoe of waar kan ik dit het best of goedkoopst laten fixen?
Via officiële wegen gaat dit ongeveer 240 euro kosten is mij overkomen. Via zo'n telefoon boer schijnbaar voor minder dan de helft.
pi_121382782
240 euro? De tering. Dan plak ik er wel een protector over. Aan de andere kant... Nog anderhalf jaar...

de minder dan de helft oplossing is onacceptabel
pi_121384469
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:08 schreef Holy_Goat het volgende:
240 euro? De tering. Dan plak ik er wel een protector over. Aan de andere kant... Nog anderhalf jaar...

de minder dan de helft oplossing is onacceptabel
Je kan ook zelf een scherm op eBay kopen en zelf dr in zetten. Of naar een lokale telefoon turk)/boer. Doen t meestal goedkoper.

Verder had ik nog vraagje.
Is het mogelijk om op een HTC met een custom ROM zonder sense, wel de sense camera te zetten? Is namelijk enige wat ik mis aan sense. De camera.
pi_121384847
Na de update van gisteren (android 4.1.1. en sense 4+) zitten er wel een aantal bugs in: o.a. loopt het proces android.process.acore vaak vast en de sync instellingen bij gmail lijken nog niet goed te werken...

Hopelijk komt HTC snel met bugfixes...
pi_121384918
Iemand die betrouwbare adresjes heeft? Verder vraag ik me echt af in hoeverre je het überhaupt zelf kan repareren
pi_121385323
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:07 schreef Holy_Goat het volgende:
Iemand die betrouwbare adresjes heeft? Verder vraag ik me echt af in hoeverre je het überhaupt zelf kan repareren
Op XDA zijn er wel dingen te vinden hoe je het zelf kan repareren...
Heb zelf niet echt betrouwbare adresjes...
pi_121385378
Ik kan het limiet voor mobiel internet niet meer onder de 2,0GB per cyclus instellen? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:47:53 #112
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_121389557
Iemand anders ook last dat je One X snel leeggaat? Hier als ik hem even gebruik als ie net uit de oplader is, is er al een deel van de batterij weg.

Daarnaast is Wifi ontzettend kut, qua bereik dan :(
pi_121389665
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:03 schreef christiman het volgende:
Na de update van gisteren (android 4.1.1. en sense 4+) zitten er wel een aantal bugs in: o.a. loopt het proces android.process.acore vaak vast en de sync instellingen bij gmail lijken nog niet goed te werken...

Hopelijk komt HTC snel met bugfixes...
dat vastlopen had ik ook.. uit nijd steeds op probleem verzenden geklikt en een paar dagen later had ik ineens een melding met een probleem oplossende "patch"
Narf!
pi_121389671
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:24 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Op XDA zijn er wel dingen te vinden hoe je het zelf kan repareren...
Heb zelf niet echt betrouwbare adresjes...
blijkt amper goed te doen te zijn, zelfs door experts.
159 euro in leiden.... originele artikelen, screen+lcd+difitizer+lightsensor

zoek nog even verder
pi_121389907
quote:
15s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Printerkabel het volgende:
Iemand anders ook last dat je One X snel leeggaat? Hier als ik hem even gebruik als ie net uit de oplader is, is er al een deel van de batterij weg.

Daarnaast is Wifi ontzettend kut, qua bereik dan :(
Ik doe tussen de 2 en 3 dagen met een lading, meestal laadt ik niet iedere dag op. Met waaifaai aan iets korter anderhalve dag ongeveer. Check je app opstarts. Openbaar waaifaai bereik is prima, nergens last van.

Wel is het signaalbereik van HI bagger, in wiknels en gebouwen vaak geen bereik, zelfs slecht bereik in m'n slaapkamer, Vodafone was veel beter :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:18:24 #116
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121390433
Mijn One X red het na de JB update geen dag meer... waar hij het eerst gemakkelijk 1,5 tot 2 dagen vol hield...

Ik was veel blijer met ICS
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_121391110
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:51 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat vastlopen had ik ook.. uit nijd steeds op probleem verzenden geklikt en een paar dagen later had ik ineens een melding met een probleem oplossende "patch"
Ik heb hem voorlopig ook maar op automatisch verzenden gezet, kijken wat eruit komt :-)
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:15:37 #118
302898 RockNijntje
pi_121396889
quote:
8s.gif Op woensdag 9 januari 2013 06:57 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

De speaker was te zacht. Is gelukkig vervangen.
De audiojack geeft geen links meer door.
Ik heb het bekende wifi probleem.
Er zit een scheurtje in het plastic vlak boven de micro Usb port.

Zijn maar kleine dingen, maar ik ben hem al eens 3 weken kwijt geweest en daar word je ook gefrustreerd van.
Ah, wel kut inderdaad -O-.
pi_121407878
Ik wilde een beltoon wijzigen, toen vroeg hij "actie voltooien met", en toen heb ik daarna op 'altijd' geklikt, maar nu wil dus de app wijzigen waarmee ik de actie voltooi, weet iemand waar ik dat doe?
pi_121409348
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:46 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Je kan ook zelf een scherm op eBay kopen en zelf dr in zetten. Of naar een lokale telefoon turk)/boer. Doen t meestal goedkoper.

Verder had ik nog vraagje.
Is het mogelijk om op een HTC met een custom ROM zonder sense, wel de sense camera te zetten? Is namelijk enige wat ik mis aan sense. De camera.
Nope niet mogelijk... Alle sense apps hebben met vereiste dat je telefoon Sense heeft. Je kan wel een Sense ROM downloaden en vervolgens deze "desensen" waarmee je de HTC Laucnher (Rosie) verwijdert samen met diens widgets e.d. maar wel alle sense apps behoud.
pi_121409527
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:44 schreef christiman het volgende:
Ik wilde een beltoon wijzigen, toen vroeg hij "actie voltooien met", en toen heb ik daarna op 'altijd' geklikt, maar nu wil dus de app wijzigen waarmee ik de actie voltooi, weet iemand waar ik dat doe?
Naar instellingen > Apps > Alle Apps > en vervolgens de app zoeken die je hebt gekozen icm 'altijd'. Dan stukje naar beneden scrollen en klikken op 'Standaardwaarden wissen'
pi_121501808
Al twee weken start er een paar keer per dag een contacten app update op die vervolgens blijft hangen, waardoor wordt dit mogelijk geblokkeerd en hoe op te lossen ??

zondag 13 januari 2013 @ 13:57:18 #123
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121502165
Scherm gerepareerd voor 159 euro. HTC zelf wilde er 290 voor hebben. Hufters.

Niet meer laten vallen!

voor dat geld trouwens scherm, digitizer, lcd , lightsensor vervangen. Is een grote module.
  zondag 13 januari 2013 @ 15:06:56 #124
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_121504459
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Scherm gerepareerd voor 159 euro. HTC zelf wilde er 290 voor hebben. Hufters.

Niet meer laten vallen!

voor dat geld trouwens scherm, digitizer, lcd , lightsensor vervangen. Is een grote module.
Maar wel je fabrieksgarantie weg.
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 13 januari 2013 @ 16:00:31 #125
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121506369
quote:
3s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:06 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Maar wel je fabrieksgarantie weg.
das de vraag. originele onderdelen
pi_121516478
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:00 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

das de vraag. originele onderdelen
Zodra je telefoon (of laptop PC whatever) open is gemaakt door een niet gecertificeerd reperateur. Vervalt direct al je garantie. Standaard procedure.
pi_121520076
Sinds een weekje is ViperX 3.2.x beschikbaar. Tot nu toe echt heerlijk stabiel, super customizable en na een volle dag normaal gebruik (wat mailen, wat browsen, wat simpel gamen) kom 'k nog met dik 40% accu thuis ^O^ .
pi_121523199
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Ireyon het volgende:
Sinds een weekje is ViperX 3.2.x beschikbaar. Tot nu toe echt heerlijk stabiel, super customizable en na een volle dag normaal gebruik (wat mailen, wat browsen, wat simpel gamen) kom 'k nog met dik 40% accu thuis ^O^ .
Sense... Sorry niet mijn ding. Behalve accuduur. Ook al als nonstop whatsappende valt die alsnog tegen...

Blijf nu lekker bij icecoldjelly
pi_121540778
Twee dingen:

1: Ik wilde vanmorgen de oproepen-icoon op mijn beginscherm zetten maar kon het niet vinden. Zie alleen contacten. Ik twijfelde even aan het bestaan ervan maar hij staat hier toch echt: http://www.letsgodigital.(...)htc-one-x-review.jpg
Is het na een update weggehaald ofzo?

2: Hoe zet ik die statusbalkmelding uit voor als ik een bericht verzend en diegene ontvangt het :S Wil alleen een melding als het mislukt is. Heb al zo veel instellingen geprobeerd.
  maandag 14 januari 2013 @ 12:58:34 #130
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_121542750
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:59 schreef BluesRebel het volgende:
Twee dingen:

1: Ik wilde vanmorgen de oproepen-icoon op mijn beginscherm zetten maar kon het niet vinden. Zie alleen contacten. Ik twijfelde even aan het bestaan ervan maar hij staat hier toch echt: http://www.letsgodigital.(...)htc-one-x-review.jpg
Is het na een update weggehaald ofzo?

2: Hoe zet ik die statusbalkmelding uit voor als ik een bericht verzend en diegene ontvangt het :S Wil alleen een melding als het mislukt is. Heb al zo veel instellingen geprobeerd.
Die oproepen-icoon, is dat die linsonderin staat? Dat is namelijk de "app" Telefoon. Widgets toevoegen, naar apps gaan, en dan Telefoon kiezen :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_121547575
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Die oproepen-icoon, is dat die linsonderin staat? Dat is namelijk de "app" Telefoon. Widgets toevoegen, naar apps gaan, en dan Telefoon kiezen :)
Die ja. Maar hij is er echt niet meer. Op jouw manier is hetzelfde als een app inhouden in de drawer dus zou hij daar ook moeten zijn. Maar zie 'm nergens meer :S
pi_121658007
Morgen komt mijn HTC One X 32GB Grey *O* Met tele2 abonnement, 36 euro per maand :)
pi_121669844

[ Bericht 100% gewijzigd door Markeerstift op 17-01-2013 09:48:49 ]
pi_121672414
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef NextTVH het volgende:
Morgen komt mijn HTC One X 32GB Grey *O* Met tele2 abonnement, 36 euro per maand :)
Welkom bij de club ^O^
pi_121703903
Trouwens al een beste tijd last van com.Google.process.gaps foutmeldingen . Moet dan restarten, vaak helpt reboot niet. Hard resetten helpt tijdelijk.

Echter over dat hard reset, als ik het via knoppen manier wil doen kom ik niet in dat boot menu. Als ik vol down indruk en ongedrukt houdt, en dan power ingedrukt, is het enige dat ik bereik dat back home en menu button gaan knipperen. Ik kom niet in die bootloader... Wat doe ik fout?

vroeger , voor Android 4.1.1 deed die combi het wel
pi_121709467
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef Holy_Goat het volgende:
Trouwens al een beste tijd last van com.Google.process.gaps foutmeldingen . Moet dan restarten, vaak helpt reboot niet. Hard resetten helpt tijdelijk.

Echter over dat hard reset, als ik het via knoppen manier wil doen kom ik niet in dat boot menu. Als ik vol down indruk en ongedrukt houdt, en dan power ingedrukt, is het enige dat ik bereik dat back home en menu button gaan knipperen. Ik kom niet in die bootloader... Wat doe ik fout?

vroeger , voor Android 4.1.1 deed die combi het wel
Ik heb hetzelfde probleem. Ik had het opgelost door via de PC een allinoneforOneX toolkit de opdracht: go to recovery aan te klikken. Tegenwoordig heb ik Venom ViperX rom (1e custom rom en hij bevalt goed) en kan ik gewoon op de phone zelf go to recovery aanklikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 18-01-2013 06:59:29 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 18 januari 2013 @ 07:30:37 #137
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121709917
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 04:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had het opgelost door via de PC een allinoneforOneX toolkit de opdracht: go to recovery aan te klikken. Tegenwoordig heb ik Venom ViperX rom (1e custom rom en hij bevalt goed) en kan ik gewoon op de phone zelf go to recovery aanklikken.
en nu werkt het wel weer? Hoe moeilijk is dat, een custom rom er op zetten? Kan dat ook bij branded one X?
pi_121709988
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 07:30 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

en nu werkt het wel weer? Hoe moeilijk is dat, een custom rom er op zetten? Kan dat ook bij branded one X?
Lees ff goed, de toetscombinaties lukt mij toen (kan best door update komen want ervoor deed ik die toetscombinatie nooit) en nu niet meer. Ik bewandel andere wegen om toch in recovery te komen.

Echt moeilijk is het niet, je raakt je garantie deels kwijt en HTC zal je een rekening voor het overbekende WiFiprobleem voorschotelen als je je toestel unlockt, echt heel raar want dit is niks softwarematigs en kan je dus niet zelf gesloopt hebben.

Aangezien die van mij nu ondertussen 1 jaar oud is waagde ik de sprong. Jij moet zelf weten wat jij doet. Er staan genoeg howto's en toolkits online die je erdoorheen helpen.

En branded maakt in dit geval niets uit. Je kan nu zelfs een unbranded rom erop flikkeren en voortaan (veel) eerder Androidupdates installeren (mits de custom rombouwers ook zo vlot zijn natuurlijk).
  vrijdag 18 januari 2013 @ 07:51:42 #139
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121710057
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 07:41 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Lees ff goed, de toetscombinaties lukt mij toen (kan best door update komen want ervoor deed ik die toetscombinatie nooit) en nu niet meer. Ik bewandel andere wegen om toch in recovery te komen.

Echt moeilijk is het niet, je raakt je garantie deels kwijt en HTC zal je een rekening voor het overbekende WiFiprobleem voorschotelen als je je toestel unlockt, echt heel raar want dit is niks softwarematigs en kan je dus niet zelf gesloopt hebben.

Aangezien die van mij nu ondertussen 1 jaar oud is waagde ik de sprong. Jij moet zelf weten wat jij doet. Er staan genoeg howto's en toolkits online die je erdoorheen helpen.

En branded maakt in dit geval niets uit. Je kan nu zelfs een unbranded rom erop flikkeren en voortaan (veel) eerder Androidupdates installeren (mits de custom rombouwers ook zo vlot zijn natuurlijk).
thanks. Deze bedoel je denk ik?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439

Op sommige sites leed ik dat root eerst nog nodig is dmv andere tool, voor je roms gaat installeren met deze tool . Klopt dat?

Zit er naast garantieprobleem nog verder risico aan custom rom installeren?
pi_121710139
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 07:51 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

thanks. Deze bedoel je denk ik?

Op sommige sites leed ik dat root eerst nog nodig is dmv andere tool, voor je roms gaat installeren met deze tool . Klopt dat?

Zit er naast garantieprobleem nog verder risico aan custom rom installeren?
Alleen deze tool is afdoende, scroll ff tot je een voorbeeldplaatje ziet van het programma en daar staat uiterst links precies wat je moet doen, stap voor stap. Kan gewoon niet misgaan...

Risico is dat als de customrom niet stabiel is/ bugjes aanwezig zijn je phone zich anders gedraagt dan zou moeten. Tot nu toe (zit al vanaf 3.2.0 tot 3.2.4 op Venom) ben ik geen dramatische fouten tegengekomen of instabiliteit. Er was wel een probleem met AOSP lockscreen welke bij inkomend telefoontje de HOX ging rebooten maar die gebruikte ik zelf niet en is inmiddels opgelost.

Ik heb nu zelfs meer keuzes uit equalizerpresets (beats, SRS, Dolby, klassiek, enz enz enz) en quickpresets voor wifi, gps, welofnietkantelen en nog boel meer dingen die ik niet allemaal ga opsommen.

Het leuke is bij deze rom dat er OTA updates zijn zodat je niet perse de romupdate moet downloaden en naar je phone moet zien te krijgen. Gewoon over the air downen en installeren alsof het een originele HTC update is.

NB. ik heb trouwens TWRPrecovery gekozen ipv de populaire maar al heel lang niet meer bijgehouden ClockWorkModrecovery.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:18:24 #141
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121710316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:03 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Alleen deze tool is afdoende, scroll ff tot je een voorbeeldplaatje ziet van het programma en daar staat uiterst links precies wat je moet doen, stap voor stap. Kan gewoon niet misgaan...

Risico is dat als de customrom niet stabiel is/ bugjes aanwezig zijn je phone zich anders gedraagt dan zou moeten. Tot nu toe (zit al vanaf 3.2.0 tot 3.2.4 op Venom) ben ik geen dramatische fouten tegengekomen of instabiliteit. Er was wel een probleem met AOSP lockscreen welke bij inkomend telefoontje de HOX ging rebooten maar die gebruikte ik zelf niet en is inmiddels opgelost.

Ik heb nu zelfs meer keuzes uit equalizerpresets (beats, SRS, Dolby, klassiek, enz enz enz) en quickpresets voor wifi, gps, welofnietkantelen en nog boel meer dingen die ik niet allemaal ga opsommen.

Het leuke is bij deze rom dat er OTA updates zijn zodat je niet perse de romupdate moet downloaden en naar je phone moet zien te krijgen. Gewoon over the air downen en installeren alsof het een originele HTC update is.

NB. ik heb trouwens TWRPrecovery gekozen ipv de populaire maar al heel lang niet meer bijgehouden ClockWorkModrecovery.
duidelijk. Waar ik mij druk om maakte was dat iemand mij meldde een rom te hebben geïnstalleerd maar daarna niets meer met telefoon kon. Bricked oid.

Ik overweeg alleen een nieuwe rom te installeren als die errormeldingen en stops van programma's niet ophouden.
pi_121719330
Is het normaal dat je batterij 30% leegloopt als hij 8 uur lang op standby heeft gestaan (met energie besparing aan)?

En hoe zorg je ervoor dat apps zich niet uit zichzelf opstarten op de achtergrond?
Ik heb automatisch synchroniseren al uit, en gps ook. Toch gaan o.a. whatsapp (ook als er geen internet verbinding is) en facebook app en google maps vanzelf aan.. Ik heb een task killer maar na het killen gaan ze dus gewoon weer aan dus dat lijkt niet heel veel nut te hebben!
pi_121719423
Ik merk de laatste tijd ook dat de batterij sinds de update een stuk sneller leegloopt. :?
pi_121719645
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Ik merk de laatste tijd ook dat de batterij sinds de update een stuk sneller leegloopt. :?
Google now staat zeker aan? ;)
pi_121719796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Google now staat zeker aan? ;)
Google zoeken staat in de taakbeheer lijst.
pi_121719899
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:43 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Google zoeken staat in de taakbeheer lijst.
longpress op huisje en als google now verschijnt de dubbele vensters (=menutoets) aantikken > instellingen > google nu > uitzetten. Dat slurpt gewoon veel accusap. Google search kan je dan nog steeds gebruiken mocht je je dat afvragen.
pi_121719977
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

longpress op huisje en als google now verschijnt de dubbele vensters (=menutoets) aantikken > instellingen > google nu > uitzetten. Dat slurpt gewoon veel accusap. Google search kan je dan nog steeds gebruiken mocht je je dat afvragen.
Ik moest een menu doorvolgen mrt volgende en het lijkt nu ook gewoon uit te staan :P
pi_121720392
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik moest een menu doorvolgen mrt volgende en het lijkt nu ook gewoon uit te staan :P
Stond ie al uit of heb je hem zelf uitgezet?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:01:43 #149
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121720472
Ik gebruikte de all in one tool om te kiezen: boot to recovery.
Daarna bleef ie hangen, op een scherm met een liggende htc one x, en een rood uitroepteken erboven.
pi_121720642
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Stond ie al uit of heb je hem zelf uitgezet?
Stond denk ik al uit. Google zoeken heb ik nu ook uitgezet :P
pi_121721205
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Stond denk ik al uit. Google zoeken heb ik nu ook uitgezet :P
Google zoeken doet uit zichzelf niks. Google now kan daartegenin wel uit zichzelf dingen doen. Hoe dan ook, wat staat er bij je verbruik? Welk app verbruikt het meeste accusap?
pi_121721868
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Google zoeken doet uit zichzelf niks. Google now kan daartegenin wel uit zichzelf dingen doen. Hoe dan ook, wat staat er bij je verbruik? Welk app verbruikt het meeste accusap?
Bij mij gebruikt vooral whatsapp en het android systeem veel accusap
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:37:31 #153
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121722001
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Bij mij ook het Android Systeem gigantisch veel. Haal soms maar 9u op een batterij, terwijl ik schermhelderheid op 10% heb staan.... Dus ik ga even naar de HTC reperateur morgen
pi_121722194
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Bij mij ook het Android Systeem gigantisch veel. Haal soms maar 9u op een batterij, terwijl ik schermhelderheid op 10% heb staan.... Dus ik ga even naar de HTC reperateur morgen
Ik zit er ook aan te denken om terug te gaan, heb de telefoon pas 5 dagen en hij gaat nog geen halve dag mee met normaal gebruik. Heb nog geen spelletjes gespeeld of gebeld oid en gebruik hem hooguit 1,5 uur 'intensief'. (lees: dan stuur ik wat berichtjes). Maar waar zit die reperateur? Ik heb de tel via studentmobiel..
pi_121722261
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Stop met het taskkiller gebruiken. Android werkt niet zoals Windows. Taskkillen werkt zoals je merkt averechts. Waarom er dan toch taskkillers bestaan op de playstore is mij een raadsel. Android heeft een zelfstandig taskkillbeheer en jouw "bemoeienis" zorgt ervoor dat Android denkt van huh? issie vastgelopen? Ff opnieuw opstarten. Dat gekill en geopstart kost ook accusap.

De mijne gaat 1 dag mee of zelfs 2 als ik hem weinig gebruik, maar zoals nu zoek ik wat op internet, lees ik op het forum, post ik hier en daar dropboxurls, speel ik paar partijtjes wordon, dan loopt de accu echt wel leeg. Hij staat nu op 64% en is sinds half 9 van de lader af. Denk niet dat ie om 21u nog zonder de lader kan.
pi_121722375
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik zit er ook aan te denken om terug te gaan, heb de telefoon pas 5 dagen en hij gaat nog geen halve dag mee met normaal gebruik. Heb nog geen spelletjes gespeeld of gebeld oid en gebruik hem hooguit 1,5 uur 'intensief'. (lees: dan stuur ik wat berichtjes). Maar waar zit die reperateur? Ik heb de tel via studentmobiel..
Dit probleem zal je met ELK smartphone hebben. iPhone, SGS3, noem maar op. De accus worden steeds kleiner en compacter en ze worden niet automatisch gelijk beter.

Het is ook zo dat de toestel een paar dagen nodig heeft om de battery te kalibreren en ook zal je je toestel na een paar dagen minder intensief gebruiken dus je zal zien dat de battery langer meegaat.
pi_121722450
Ik denk niet dat de reparateur wat voor jullie kan doen aangezien dit een gebrek is van elk moderne smartphone. Alleen een 2 kleurscherm nokia met een veel kleiner scherm gaat vanzelfsprekend langer mee dan een multikleuren big size scherm die van alles kan.
pi_121722507
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dit probleem zal je met ELK smartphone hebben. iPhone, SGS3, noem maar op. De accus worden steeds kleiner en compacter en ze worden niet automatisch gelijk beter.

Het is ook zo dat de toestel een paar dagen nodig heeft om de battery te kalibreren en ook zal je je toestel na een paar dagen minder intensief gebruiken dus je zal zien dat de battery langer meegaat.
Ja de grap is dat ik hem dus helemaal niet intensief gebruik, internetten heb ik nog niet gedaan, geen spelletjes gespeeld, niet gebeld niets. Jouw telefoon gebruikt in 7 uur intensief gebruik evenveel als de mijne 8 uur op standby doet. Dat is toch niet normaal denk ik dan?

Ik begrijp dat zo'n mega scherm veel opmaakt en als ik er constant mee zou zitten spelen vind ik het ook nog acceptabel, maar zo snel leeg had ik niet vrwacht!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:53:59 #159
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121722682
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Even chatten via de HTC website (htc.nl --> Service --> Ondersteuning --> Chatten) Die geven je een adres van een officiele reperateur
pi_121722700
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:49 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ja de grap is dat ik hem dus helemaal niet intensief gebruik, internetten heb ik nog niet gedaan, geen spelletjes gespeeld, niet gebeld niets. Jouw telefoon gebruikt in 7 uur intensief gebruik evenveel als de mijne 8 uur op standby doet. Dat is toch niet normaal denk ik dan?

Ik begrijp dat zo'n mega scherm veel opmaakt en als ik er constant mee zou zitten spelen vind ik het ook nog acceptabel, maar zo snel leeg had ik niet vrwacht!
Wat staat er bij het accugebruik?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:55:54 #161
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121722767
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk niet dat de reparateur wat voor jullie kan doen aangezien dit een gebrek is van elk moderne smartphone. Alleen een 2 kleurscherm nokia met een veel kleiner scherm gaat vanzelfsprekend langer mee dan een multikleuren big size scherm die van alles kan.
Vrind, heb dat ding nu 4/5 maanden. 1e 3/4 maanden geen probleem en nu wel. Natuurlijk heb ik geen taskkiller lopen, ben niet 1 of andere kneus in de Android wereld. Als ik gewoon wat whats app, beetje Facebooken etc. en hij houdt het nog geen 9u uit dan heeft HTC gewoon een onduigelijk product geleverd.
pi_121722849
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat staat er bij het accugebruik?
Welke apps veel gebruiken bedoel je? Mijn tel ligt nu thuis, ik geloof dat het systeem het meest gebruikt en nog iets van android, verder whatsapp (rond de 20%) en soms facebook app.
pi_121723059
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Vrind, heb dat ding nu 4/5 maanden. 1e 3/4 maanden geen probleem en nu wel. Natuurlijk heb ik geen taskkiller lopen, ben niet 1 of andere kneus in de Android wereld. Als ik gewoon wat whats app, beetje Facebooken etc. en hij houdt het nog geen 9u uit dan heeft HTC gewoon een onduigelijk product geleverd.
Vrind, elke smartphone heeft dit probleem. Ga gerust naar de reparateur, kom naderhand maar posten wat er uiteindelijk is gebeurd. En ik had het niet tegen jou wat betreft taskkiller gebruiken. Laat dus het kneus en andere lieve benamingen maar gewoon weg in je komende postjes. Dank.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:04:41 #164
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121723176
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Vrind, elke smartphone heeft dit probleem. Ga gerust naar de reparateur, kom naderhand maar posten wat er uiteindelijk is gebeurd. En ik had het niet tegen jou wat betreft taskkiller gebruiken. Laat dus het kneus en andere lieve benamingen maar gewoon weg in je komende postjes. Dank.
Niet zo zeuren, noem je een vrind en heb zeker niet gezegd dat jij een kneus was. Jij sprak over jullie in je post dus werd ik wel degelijk aangesproken. 9u op een batterij is niet acceptabel. Ik verwacht ook geen 24u. 13/14u moet haalbaar zijn/
pi_121723203
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Welke apps veel gebruiken bedoel je? Mijn tel ligt nu thuis, ik geloof dat het systeem het meest gebruikt en nog iets van android, verder whatsapp (rond de 20%) en soms facebook app.
Ter vergelijking: https://www.dropbox.com/s(...)01-18%2015.02.37.png
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:11:37 #166
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121723482
Dit lijkt me toch echt niet normaal:

pi_121723726
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Niet zo zeuren, noem je een vrind en heb zeker niet gezegd dat jij een kneus was. Jij sprak over jullie in je post dus werd ik wel degelijk aangesproken. 9u op een batterij is niet acceptabel. Ik verwacht ook geen 24u. 13/14u moet haalbaar zijn/
Je maakt nu Markeerstift indirect uit voor kneus omdat zij zonder het beter te weten wel een taskkiller gebruikt. Ja?

Smartphones zouden wat mij betreft langer mogen meegaan ja. Er zou meer keuze moeten komen uit accu-uitvoeringen. Ik zou best wat meer bij willen betalen en mijn phone mag 2 a 3 mm dikker zijn zodat ik nog eens 12 uren bovenop de standaard tijd krijg of zo.
pi_121724001
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:11 schreef Fiorano het volgende:
Dit lijkt me toch echt niet normaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best groot verschil tussen jouw en mijn verbruik ja. Jij lijkt je phone intensiever dan ik te gebruiken.

Ik gebruik automatische helderheidsinstelling, in een youtubetest werd die aangeraden, wacht ik zoek hem voor je op, misschien heb je er zelf iets aan.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:23:38 #169
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121724081
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Best groot verschil tussen jouw en mijn verbruik ja. Jij lijkt je phone intensiever dan ik te gebruiken.

Ik gebruik automatische helderheidsinstelling, in een youtubetest werd die aangeraden, wacht ik zoek hem voor je op, misschien heb je er zelf iets aan.
Wellicht wel, maar er zitten gerust stukken tussen dan ik hem 2u niet aangeraakt heb ivm tentamens. Overigens heb ik de hele tijd die"energiebesparing" aan gehad.

Gooi maar door, wie weet :)
pi_121724256
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:23 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wellicht wel, maar er zitten gerust stukken tussen dan ik hem 2u niet aangeraakt heb ivm tentamens. Overigens heb ik de hele tijd die"energiebesparing" aan gehad.

Gooi maar door, wie weet :)
Die heb ik niet aanstaan. Is een batterijcover (= externe accu) niks voor je? Had er 1 van Ebay besteld en ik gebruik hem eigenlijk nooit meer sinds de batterij langer meegaat door 1 van de updates. Ik bewaar hem wel voor een plek waar ik mijn HOX moeilijk aan de lader kan hangen zoals op het strand. (vorig jaar ook zo gedaan).

Edit: Hmmm interessant?

[ Bericht 9% gewijzigd door Kloonhommel op 18-01-2013 15:37:44 ]
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:31:34 #171
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121724408
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Die heb ik niet aanstaan. Is een batterijcover niks voor je? Had er 1 van Ebay besteld en ik gebruik hem eigenlijk nooit meer sinds de batterij langer meegaat door 1 van de updates. Ik bewaar hem wel voor een plek waar ik mijn HOX moeilijk aan de lader kan hangen zoals op het strand. (vorig jaar ook zo gedaan).

Hmmm interessant?
Mwah, vind het juist een mooi dun toestel. Heb wel een externe batterij voor als ik een nacht niet thuis ben oid.
pi_121724624
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Mwah, vind het juist een mooi dun toestel. Heb wel een externe batterij voor als ik een nacht niet thuis ben oid.
Ok, ik zal het wel overwegen. Niet op zeer korte termijn iig. Heb ooit een gloednieuwe Nokia 3300 opengeschroefd en de groene ledjes vervangen door blauwe, was zo stervensbang dat ik hem gemold had maar hij deed het perfect, en ik was een tijdje lang hip aangezien niemand destijds ooit een blauwe nokia gezien had.

Hoe dan ook, heb het filmpje gevonden waarin oa verteld wordt dat auto brightness het beste aan kon staan ipv handmatig te regelen. Zij heeft een aantal testen gedaan en daar trekt ze haar conclusies uit:
pi_121726530
Zijn accuprobleem heeft niks met het scherm tr maken, anders had Weergave wel bovenaan gestaan. Het scherm is volgens de grafiek sowieso.niet veel gebruikt. Je telefoon valt zo te zien ook normaal in slaap, dus het is geen app die het probleem veroorzaakt.

Enige wat je zou kunnen proberen is je telefoon eens volledig te resetten. Opsturen heeft niet zo veel zin, omdat het waarschijnlijk geen hardwarematig probleem is.
pi_121726725
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Zijn accuprobleem heeft niks met het scherm tr maken, anders had Weergave wel bovenaan gestaan. Het scherm is volgens de grafiek sowieso.niet veel gebruikt. Je telefoon valt zo te zien ook normaal in slaap, dus het is geen app die het probleem veroorzaakt.

Enige wat je zou kunnen proberen is je telefoon eens volledig te resetten. Opsturen heeft niet zo veel zin, omdat het waarschijnlijk geen hardwarematig probleem is.
Weergave is in JB eruit gesloopt. Dus inderdaad zal je die niet zien.
pi_121727182
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Weergave is in JB eruit gesloopt. Dus inderdaad zal je die niet zien.
Wist ik niet, maar dan nog zie je dat het scherm nauwelijks gebruikt is.
pi_121727627
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wist ik niet, maar dan nog zie je dat het scherm nauwelijks gebruikt is.
Ik denk dat reset en dergelijke in zijn geval gewoon niet helpen, het is een smartphone met kleine accu en als je zijn en mijn verbruik vergelijkt zie je dat hij heel veel meer doet met zijn phone dan ik. Mijn accu is nu trouwens 44%. Om 15u was het nog 64%. Kan dus best hard gaan.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:45:15 #177
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121727679
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:

Heb hem al een keer een harde reset gegeven... Maakte niets uit
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:32:39 #178
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121733958
Weet iemand waar de HTC one X error log staat opgeslagen welke naar HTC verstuurd worden als fout rapportages?
pi_121739875
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ok, ik zal het wel overwegen. Niet op zeer korte termijn iig. Heb ooit een gloednieuwe Nokia 3300 opengeschroefd en de groene ledjes vervangen door blauwe, was zo stervensbang dat ik hem gemold had maar hij deed het perfect, en ik was een tijdje lang hip aangezien niemand destijds ooit een blauwe nokia gezien had.

Hoe dan ook, heb het filmpje gevonden waarin oa verteld wordt dat auto brightness het beste aan kon staan ipv handmatig te regelen. Zij heeft een aantal testen gedaan en daar trekt ze haar conclusies uit:
Heb hier wat dingetjes van gebruikt & de task killer staat er ook niet meer op! Dank :)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 23:46:53 #180
2651 svann
night-hawk
pi_121747963
quote:
Heel interessant! Tuurlijk, die grotere X+ accu past, want zelfde casco.
Maar hoe verder hij komt, hoe meer je denkt: Nah... laat maar (dat krijg je nooit meer goed).

Ze zouden een accu-upgrade-servicebeurt kunnen aanbieden voor een redelijk bedrag.
Daar zou ik hem wel een weekje voor kunnen missen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_121753790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef svann het volgende:

[..]

Heel interessant! Tuurlijk, die grotere X+ accu past, want zelfde casco.
Maar hoe verder hij komt, hoe meer je denkt: Nah... laat maar (dat krijg je nooit meer goed).

Ze zouden een accu-upgrade-servicebeurt kunnen aanbieden voor een redelijk bedrag.
Daar zou ik hem wel een weekje voor kunnen missen.
Inderdaad, dat heb ik ook een beetje. Maar dat had ik ook met mijn Nokia 3300 destijds, halverwege dacht ik nog van waar ben ik aan begonnen? Die ledjes waren zo superklein en mijn soldeerbout had nog kleiner gekund naar mijn gevoel.

De batterijwissel lijkt mij eenvoudiger, wel veel gedoe maar ik durf het wel aan. Echter kan je nergens een HOX+ batterij scoren, op dat youtubefilmpje zie je tig keren gevraagd worden hoe hij aan de HOX+ batterij komt maar hij weigert te antwoorden.
  zondag 20 januari 2013 @ 11:43:51 #182
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121791615
Geen x+ topic dus ik vraag het hier wel even. Ondersteunt de one x+ straks ook 4g netwerk van KPN?
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_121791711
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Geen x+ topic dus ik vraag het hier wel even. Ondersteunt de one x+ straks ook 4g netwerk van KPN?
http://www.androidauthority.com/htc-one-x-plus-official-119307/
pi_121792234
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Titel veranderen naar HTX one X(+)
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 20 januari 2013 @ 12:09:31 #185
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121792353
Ik denk dat ik gewoon wacht op de M7
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_121792473
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lelijk ding als je de eerste renders mag geloven. Ze hebben de Home en Multitask knop omgewisseld, hoe achterlijk ben je dan :') . Lekker uniek, lekker gek doen.
pi_121792483
quote:
Wanneer komt die?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:13:55 #188
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121792510
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Wanneer komt die?
Ik denk en hoop eerste kwartaal.
pi_121792532
quote:
Is dat niet de HTC J / HTC Butterfly / HTC DNA ?
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 20 januari 2013 @ 12:15:20 #190
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121792555
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Is dat niet de HTC J / HTC Butterfly / HTC DNA ?
Nope. Wel vergelijkbaar maar niet alleen voor Amerikanen.
  zondag 20 januari 2013 @ 12:16:15 #191
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121792585
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Lelijk ding als je de eerste renders mag geloven. Ze hebben de Home en Multitask knop omgewisseld, hoe achterlijk ben je dan :') . Lekker uniek, lekker gek doen.
Ik wacht wel gewoon af hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.
pi_121793814
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Wanneer komt die?
http://www.gottabemobile.(...)-date-rumor-roundup/

Interessante geruchten :)
Geen 5" _O_
Full HD _O_
2gb RAM _O_
Android 4.2 _O_
Sense 5.0 _O_

Ik kan nu al verlengen kwam ik laatst achter, maar ik wacht even mijn vast contract af. Met een vast contract kan ik met een gerust hart een dure telefoon met een goed abonnement pakken (50% korting jwz 8-) ).
Zonder vast contract wordt het waarschijnlijk een gewone HOX.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 20 januari 2013 @ 13:20:31 #193
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121795016
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

http://www.gottabemobile.(...)-date-rumor-roundup/

Interessante geruchten :)
Geen 5" _O_
Full HD _O_
2gb RAM _O_
Android 4.2 _O_
Sense 5.0 _O_

Ik kan nu al verlengen kwam ik laatst achter, maar ik wacht even mijn vast contract af. Met een vast contract kan ik met een gerust hart een dure telefoon met een goed abonnement pakken (50% korting jwz 8-) ).
Zonder vast contract wordt het waarschijnlijk een gewone HOX.
Ik kan nu ook verlengen. Heb nu een HOX maar ik ben heel ongeduldig. Maar als ik zo kijk naar smartphones van nu vind ik dat er niet echt iets interessants tussen zit wat mijn HOX kan vervangen behalve de HOX+. Sinds die geen 4g ondersteunt in Nederland wacht ik wel op de M7. Ben al sinds de Desire echt tevreden met HTC Sense. Tussendoor verschillende smartphones gehad maar HTC blijft the bomb voor mij.
pi_121795120
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Titel veranderen naar HTX one X(+)
Lees eens goed wat je schrijft? :o
pi_121795269
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Lees eens goed wat je schrijft? :o
HTC*
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 20 januari 2013 @ 18:32:42 #196
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121811295
kan flitser niet gebruiken vanwege het koude weer

Wait........what? :? :D :')
pi_121811378
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Bienelientjee het volgende:

Serieus? _O-
  zondag 20 januari 2013 @ 18:35:30 #198
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121811413
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Bienelientjee het volgende:

Ik heb die melding inderdaad ook wel eens gehad :')
pi_121811688
Ik vraag me af he. Wanneer komt er eigenlijk een keer een telefoon op de markt die op alle gebieden perfect is? Er is altijd bij elke telefoon 1 of 2 dingen waardoor je hem eigenlijk niet zou kopen.

HTC one x is een snelle telefoon en mooi, maar wordt wel snel heet en batterij gebruik is sinds 4.1 slechter geworden. Google nexus 4 is een van de snelste telefonen, cheap ass, maar heeft een glas achterkant en de camera is niet zo geweldig.

Ik weet ff niet meer precies maar de galaxy SIII had ook nog wat :P

Ik zoek na deze telefoon echt de perfecte telefoon, maar die lijkt er toch nooit te komen ;(
pi_121813139
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vraag me af he. Wanneer komt er eigenlijk een keer een telefoon op de markt die op alle gebieden perfect is? Er is altijd bij elke telefoon 1 of 2 dingen waardoor je hem eigenlijk niet zou kopen.

HTC one x is een snelle telefoon en mooi, maar wordt wel snel heet en batterij gebruik is sinds 4.1 slechter geworden. Google nexus 4 is een van de snelste telefonen, cheap ass, maar heeft een glas achterkant en de camera is niet zo geweldig.

Ik weet ff niet meer precies maar de galaxy SIII had ook nog wat :P

Ik zoek na deze telefoon echt de perfecte telefoon, maar die lijkt er toch nooit te komen ;(
Mondjesmaat verbeteringen doorvoeren is de ruggegraat van de industrie, als ze de perfecte telefoon nu zouden uitbrengen kunnen ze snel inpakken.
  zondag 20 januari 2013 @ 19:14:04 #201
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121813142
Duh, dat is planned obsolence. Waarom zou je ooit nog een nieuwe telefoon kopen als je de perfecte al hebt?
pi_121813243
Wat nu perfect is, is over een half jaar alweer oud.
pi_121819588
Telefoon was in het water gevallen. Alles doet het nog behalve oortjes ingang ;(
pi_121819910
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
Telefoon was in het water gevallen. Alles doet het nog behalve oortjes ingang ;(
Geen medelijden, dan moet je maar voorzichtiger zijn met zo'n duur ding :{w
pi_121821880
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:21 schreef Phone het volgende:

[..]

Geen medelijden, dan moet je maar voorzichtiger zijn met zo'n duur ding :{w
ongelukjes gebeuren hoor, kom eens van je zolderkamer af :')
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_121823427
Als ik mijn telefoon een tijdje (+/- 30 min) niet gebruik, dan merk ik dat 3G is uitgeschakeld, totdat ik hem standby haal. Vanuit het oogpunt van energiebesparing natuurlijk heel fijn, maar wel vervelend dat je dan geen whatsapp/mail binnenkrijgt.
Ik heb nog niet gevonden waarom die dat doet/hij je dit kan verhelpen. Iemand een idee?
pi_121823589
Instellingen en dan energiebeheer.
pi_121860473
heb al weer wat leuke aanbiedingen gevonden voor een abonnement i.c.m. een One X+, met name Vodafone :9

morgen Hi maar eens bellen wat er gebeurd als m'n hudige abonnement afloopt, of hij dan per maand nog doorgaat of dat ik gelijk zonder netwerk etc. zit :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 21 januari 2013 @ 20:39:08 #209
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121861604
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
heb al weer wat leuke aanbiedingen gevonden voor een abonnement i.c.m. een One X+, met name Vodafone :9

morgen Hi maar eens bellen wat er gebeurd als m'n hudige abonnement afloopt, of hij dan per maand nog doorgaat of dat ik gelijk zonder netwerk etc. zit :+
Blijft per maand doorgaan. Ik was vandaag langs een Hi winkel geweest. Als mijn abo vandaag was afgelopen had ik maar 80 euro moeten betalen om mijn HOX over te nemen. Abo loopt pas over een jaar af. :P
pi_121861775
zou mooi zijn als het per maand doorloopt, kan ik nog ff echt goed kijken naar de beste (lees: een goede) deal ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121863151
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
zou mooi zijn als het per maand doorloopt, kan ik nog ff echt goed kijken naar de beste (lees: een goede) deal ^O^
Volgens mij loopt het bij Hi gewoon altijd door. Ik had een Sim- only en dat abbo en die liep ook per maand door (tot 11 feb nu).
pi_121863217
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Volgens mij loopt het bij Hi gewoon altijd door. Ik had een Sim- only en dat abbo en die liep ook per maand door (tot 11 feb nu).
prima!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121863282
Wat een kromme zin trouwens! Maar de boodschap is duidelijk ;)
pi_121863365
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef Markeerstift het volgende:
Wat een kromme zin trouwens! Maar de boodschap is duidelijk ;)
precies, ik hem snapte :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121868564
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Ik heb hem nu bij Tele2 :) HTC One x Grey 32GB met 1GB internet en 300 min/sms voor ¤36 per maand. Besteld via Smartphoneshop ;)
pi_121868765
Hoppa alles werkt weer goed :7
  maandag 21 januari 2013 @ 23:31:06 #217
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121871954
Baal er van dat ik mijn One X zo goedkoop heb, 450 euro totaal met een 1-jaarabo van 100 minuten+3000sms+1GB internet met 60 dagen per jaar je bundel in het buitenland gebruiken zonder extra kosten.... Nu lijkt de rest zóóó duur....
Hopen op weer zo'n actie met de M7 :D
pi_121875224
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Baal er van dat ik mijn One X zo goedkoop heb, 450 euro totaal met een 1-jaarabo van 100 minuten+3000sms+1GB internet met 60 dagen per jaar je bundel in het buitenland gebruiken zonder extra kosten.... Nu lijkt de rest zóóó duur....
Hopen op weer zo'n actie met de M7 :D
Dat was toch die Vodafone actie van Ritel en nog webshop? Dat was een mooie aanbieding ja. Wat heb ik lopen balen dat ik toen al bij Vodafone zat. ;( (had complete constructies lopen verzinnen zodat ik misschien ook gebruik van kon maken)

Maar goed; heb zelf ook een aardige goede 1-jaars abbo van KPN kunnen scoren. Haal ik het 2e jaar een sim-only of verkoop ik de One X heb ik gemiddeld per maand erg weinig betaald.

En ik ben ook enigszins aan het kijken voor een mobiel voor een vriend (Nokia Lumia 920) maar tering wat moet je betalen tegenwoordig. Nou wil hij wel wat meer minuten dan data, maar toch. :X
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:12:46 #219
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121892560
GSMeasy en Typhone, ik had bij GSMeasy besteld waar alles perfect ging, zelfs woensdag na snelle livechat ding opgestuurd wegens een superklein stofje onder het scherm, donderdag werd een nieuwe verstuurd en vrijdag binnen.
Typhone (voor mijn zusje) daarentegen liet niks weten tot de actie voorbij was, reageerde toen "ja, je rekeningnummer tenaamstelling klopt niet precies, maar de actie is nu al voorbij, groeten".... Typhone :r
Ging om stunten met abo's om de verkooptargets te halen en de Vodafone-bonussen daarvoor binnenkrijgen, en het is ze goed gelukt :P.
pi_121899444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:12 schreef MacorgaZ het volgende:
GSMeasy en Typhone, ik had bij GSMeasy besteld waar alles perfect ging, zelfs woensdag na snelle livechat ding opgestuurd wegens een superklein stofje onder het scherm, donderdag werd een nieuwe verstuurd en vrijdag binnen.
Typhone (voor mijn zusje) daarentegen liet niks weten tot de actie voorbij was, reageerde toen "ja, je rekeningnummer tenaamstelling klopt niet precies, maar de actie is nu al voorbij, groeten".... Typhone :r
Oh ja, die 2. Hoe ik bij Ritel kwam :@ .

Maar dat was wel geinig en frustrerend ja. Ook wel de lekker gierige Hollander gezien toen:
GSMeasy was eerst met de aanbieding. Iedereen dook daar op.
Later kwam Typhone met dezelfde aanbieding maar die had nog wat extra's o.i.d. (nóg meer waar voor je geld dus) Massaal werden orders van GSMeasy gecancelled en nieuw bij Typhone besteld.
Maar kreeg geloof ik toen weer wat problemen o.i.d. en toen werd dáár weer alles geannuleerd en naar GSMeasy toegevlucht. Hollanders :')

Baalde zelf overigens wel enorm hoor dat ik die aanbieding niet kon gebruiken :@ ...
quote:
Ging om stunten met abo's om de verkooptargets te halen en de Vodafone-bonussen daarvoor binnenkrijgen, en het is ze goed gelukt :P.
Jups.
pi_121902828
Waar vind ik nieuwe skins? 'Get more' is weg uit het menu Aanpassen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_121987758
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Quir het volgende:
Waar vind ik nieuwe skins? 'Get more' is weg uit het menu Aanpassen.
Net als HTC HUB. (dat is waar je naartoe gaat als je op get more klikt. Blijkbaar heeft HTC besloten dat het onzin is of zo en het eruit gesloopt.

@algemeen: Net een sportarmband gekocht bij de Action. Mijn HTC One X past er perfect in.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:45:28 #223
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_121990739
Mijn kameraad heeft ook een HTC One X + gekocht, samen met een Tele 2 abonnement. Bij dat abonnement heeft hij 500 MB aan internet. Als hij zijn Mobiel Internet aanzet, geeft de telefoon echter aan dat dat gepaard moet gaan met roaming. Als hij dat weigert, wordt 3G niet ingeschakeld. Als hij het toestaat, komt roaming aan te staan, en dat leid weer tot hoge kosten. Hoe kun je dit probleem oplossen, want ik heb dit nooit gehad met mijn HOX +.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:52:52 #224
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_121991079
Nvm, oplossing gevonden. :)
pi_121992354
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nvm, oplossing gevonden. :)
Wat was de oplossing dan? Hebben misschien andere gebruikers en google-ers wat aan.

Verder: icecoldjelly heeft update. Vanavond even installeren. Als k goed lees eindelijk custom shortcuts op lockscreen.
pi_121993033
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:21 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Wat was de oplossing dan? Hebben misschien andere gebruikers en google-ers wat aan.

Verder: icecoldjelly heeft update. Vanavond even installeren. Als k goed lees eindelijk custom shortcuts op lockscreen.
Volgens mij maakt tele2 gebruik van het KPN T-mobile netwerk. Feitelijk is dat roamen maar niet tegen meerprijs zolang hij alleen KPN T-Mobile netwerk gebruikt.

Correct me if i am wrong...

[ Bericht 1% gewijzigd door Kloonhommel op 25-01-2013 12:29:33 ]
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:01:19 #227
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_121993576
De oplossing is dat roaming wel aan MOET staan, want Tele 2 heeft geen eigen netwerk, het maakt gebruik van het 3G netwerk van T-Mobile.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:43:30 #228
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121995009
- doe eens normaal -

[ Bericht 72% gewijzigd door Bart op 28-01-2013 07:26:25 ]
pi_121999527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Net als HTC HUB. (dat is waar je naartoe gaat als je op get more klikt. Blijkbaar heeft HTC besloten dat het onzin is of zo en het eruit gesloopt.

@algemeen: Net een sportarmband gekocht bij de Action. Mijn HTC One X past er perfect in.
Ja, die miste ik ook al. Apart.
Heb je een foto van die sportband?
pi_122004250
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:05 schreef Quir het volgende:

[..]

Ja, die miste ik ook al. Apart.
Heb je een foto van die sportband?
In diverse kleuren beschikbaar zag ik, oa blauw en zwart. Aangezien ik zwart moest hebben heb ik niet verder gezocht en kan je dus niet vertellen welke kleuren ze nog meer hebben.

https://www.dropbox.com/s(...)01-24%2021.16.42.jpg

Mijn HOX kon er niet in omdat ik foto moest maken, digitale fotocamera is me teveel moeite. Prijs 2,49.

Had al een keer via internet zo een sportarmband besteld voor de HOX maar dat ding pastte niet om mijn bovenarm. Hij was gemaakt voor gastjes met dunne armen of zo. Deze van de Action heeft dat probleem niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kloonhommel op 24-01-2013 21:28:48 ]
pi_122011585
Die ga ik ook even zoeken, kan ik dat kloterige sporthorloge wegmikken
pi_122014562
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Quir het volgende:
Hij ligt tussen de computerspulletjes bij de Action.
pi_122025032
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Volgens mij maakt tele2 gebruik van het KPN T-mobile netwerk. Feitelijk is dat roamen maar niet tegen meerprijs zolang hij alleen KPN netwerk gebruikt.

Correct me if i am wrong...
Hmm zou even goed navragen...
pi_122025511
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:15 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Hmm zou even goed navragen...
In mijn quote staat een foutje, de 2e KPN moet doorgestreept worden en T-Mobile erbij komen staan. In de originele is het al gefixt.
pi_122129207
Vind het wel funny dat mijn toestel vaak gewoon achterloopt met Whatsapp berichten als hij niet gebruikt wordt. Om dan vervolgens een spastische episode te krijgen waarin hij er meerdere binnen krijgt en dan steeds een bliepje met trillen. :P
  maandag 28 januari 2013 @ 07:29:36 #236
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_122150999
Even wat reacties verwijderd. Houd het een beetje respectvol heren, als je iets niet leuk vindt kun je dat ook op een normale manier zeggen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 28 januari 2013 @ 07:30:42 #237
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_122151003
En dames ook uiteraard, mochten die hier zijn :7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 28 januari 2013 @ 11:08:46 #238
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_122154651
ik heb een vraag,
ik heb dus ook de one x met ondertussen android 4.1 en sence 4
maar is er een mogelijkheid om weer terug te gaan naar de vorige android versie ?
want ik vond de telefoon fijner werken voor de update van afgelopen december
bijvoorbeel: met een kabel in de computer gewoon als netwerk station zien ( ipv heel dat geneuk met de Sync manager)

en hij is na de update toch ook wel trager geworden heb ik het idee .
mee bekant vangde gin haas.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2013 @ 11:17:44 #239
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_122154962
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 07:30 schreef Bart het volgende:
En dames ook uiteraard, mochten die hier zijn :7.
*)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2013 @ 11:21:37 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_122155129
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef kawa4 het volgende:
ik heb een vraag,
maar is er een mogelijkheid om weer terug te gaan naar de vorige android versie ?
bijvoorbeel: met een kabel in de computer gewoon als netwerk station zien ( ipv heel dat geneuk met de Sync manager)

werkt terug naar fabrieksinstellingen niet?
en dan de updates opnieuw gaan binnenhalen die je wilt?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 januari 2013 @ 11:22:22 #241
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_122155169
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Ynske het volgende:
n dan de updates opnieuw gaan binnenhalen die je wilt?
dan zet hij er automatich toch de laatste weer op??
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2013 @ 11:23:19 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_122155215
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef kawa4 het volgende:

[..]

dan zet hij er automatich toch de laatste weer op??
nope, je kunt kijken welke er zijn en kiezen of je ze wilt installeren of neit
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 januari 2013 @ 11:42:05 #243
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_122155966
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:23 schreef Ynske het volgende:
ope, je kunt kijken welke er zijn en kiezen of je ze wilt installeren of neit
gaan we dat eensch even proberen. bedankt!!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:23:08 #244
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_122211679
nou we hebben het geprobeerd, en het werkt NIET.
je kunt de systeem updates dus niet verwijderen.

dan maar een andere manier zoeken
pi_122215731
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef kawa4 het volgende:
nou we hebben het geprobeerd, en het werkt NIET.
je kunt de systeem updates dus niet verwijderen.

dan maar een andere manier zoeken
Dit wil ik eignelijk ook wel weten. Heb de telefoon pas 20 dagen ofzo maar na de JB update heb ik het probleem dat hij steeds mijn simkaart moet voorbereiden. Heel misschien ligt dat aan het feit dat mijn abbonnement nog op deze simkaart moet worden gezet, maar het is heel irritant!

Terug naar fabrieksinstellingen hielp bij mij ook niet. :)
pi_122223494
Hoeveel mensen gebruiken hier nu eigenlijk een custom rom en welke?

Ik momenteel Cyanogen Mod, maar vind dat de batterij snel leeg loopt. Dus zoek eigenlijk een andere, zonder Sense..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_122224722
Ik gebruik Viper Rom, met de Sense motor dus super stabiel en waanzinnig goede battery life (7 uur 's ochtends van de lader, kom 's avonds om 7 uur thuis met 40% na regelmatig gebruik). Alle sense meuk valt er verder wel gewoon uit te slopen dus gewoon Nova Launcher en AOSP lockscreen erbij :) .
pi_122225940
Als je over gaat op een custom rom ben je dan iets aan garantie kwijt?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:55:39 #249
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122226113
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Markeerstift het volgende:
Als je over gaat op een custom rom ben je dan iets aan garantie kwijt?
:Y
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:57:59 #250
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_122226282
Sinds een tijdje opent mijn telefoon mijn e-mail (hotmail en gmail) automatisch. Dus elk nieuw binnenkomend bericht wordt automatisch geopend. Liever zie ik bij een nieuwe binnenkomende mail alleen mijn inbox om vervolgens zelf te bepalen of ik de mail open. Ik heb geprobeerd bij de instellingen iets te vinden, maar dat is niet gelukt.

Weet iemand hier of dit ingesteld kan worden en zo ja hoe??
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_122304765
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef dimmak het volgende:
Hoeveel mensen gebruiken hier nu eigenlijk een custom rom en welke?

Ik momenteel Cyanogen Mod, maar vind dat de batterij snel leeg loopt. Dus zoek eigenlijk een andere, zonder Sense..
IceColdJelly gebruiker hier. Werkt prima. Maar vind ook bij icecoldjelly batterij snel leeg lopen (ookal gebruik ik hem wel aardig veel). Jellybean 4.2

Trouwens, iets over de HTC One V.

Ik wil de one V van me vriendin morgen gaan rooten, maar voor het recovery menu zijn voor de one V 2 opties: Een voor GSM en een voor CDMA. Vraag me nu af hoe ik kan checken welke ik nodig heb...

[ Bericht 14% gewijzigd door robertapeldoorn op 31-01-2013 18:26:13 ]
pi_122310801
Trouwens, over die batterij die snel leeg loopt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1873615

BATTERY LIFE : ncx_217_v10_beta1 / ICJ 3.0 kernel

Heb deze kernel geinstalleerd. Volgens de maker (die hem icm ICJ gebruikt), heeft deze een best goede batterij tijd.

Total Screen on time: 4 hours 45 minutes
Total charging cycle from 100 % - 2 %: 18 hours

-) 1 hour 6 minutes of navigation with screen on
-) 51 minutes of watching an HD movie with MX Player
-) 32 minutes of watching youtube (WIFI)
-) 40 minutes of posting in tapatalk and reading news with browser (3G)
-) 40 minutes of reading documents (pdf, Quick office Pro)
-) 1 reboot (no crash, just to simulate an system start)
-) 15 minutes play store with download of 1 App (WIFI, 24,5MB)
-) 41 minutes REST (GMAIL, SMS, Root explorer, System settings...)
-) 13 minutes phone calls (yeah i know, thats not much )

Screen brightness: 20 % (I dont need more on cloudy days )
  vrijdag 1 februari 2013 @ 23:00:41 #253
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_122363213
Mijn toestel heeft de laatste tijd last van een gele vlek/streep rechts in mijn scherm. Deze is vooral zichbaar op een witte achtergrond en als het toestel warmer wordt (bij gebruik GPS/afspelen filmpjes)

Gisteren gebeld naar HTC en afspraak gemaakt voor reparatie onder garantie. One X is vanmorgen opgehaald door Dynalogic. Als het goed is binnen 10 werkdagen terug, ben benieuwd!

Heb nu tijdelijk Desire X van mn werk meegenomen. Wel stukje kleiner :P
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_122372160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Mkr het volgende:
Mijn toestel heeft de laatste tijd last van een gele vlek/streep rechts in mijn scherm. Deze is vooral zichbaar op een witte achtergrond en als het toestel warmer wordt (bij gebruik GPS/afspelen filmpjes)

Gisteren gebeld naar HTC en afspraak gemaakt voor reparatie onder garantie. One X is vanmorgen opgehaald door Dynalogic. Als het goed is binnen 10 werkdagen terug, ben benieuwd!

Heb nu tijdelijk Desire X van mn werk meegenomen. Wel stukje kleiner :P
Pff zwaar balen! Hoop dat dit mij nooit overkomt met mijn geroote phone...
Verder, hier een One V van de vriendin voorzien van Android 4.2.
Best vaag dat HTC zegt dat de one V geen 4.2 kan lopen.
Maar hij hier als een tierelier gaat. (Oke, zonder Sense dan... Maar hij werkt beter als 4.0 mét sense)
pi_122373393
Is het wat deze telefoon?

Ik zit er een beetje over te twijfelen om deze aan te schaffen, maar hij lijkt mij zo lomp.
Past zo'n telefoon nog een beetje in je zak en kan je er gewoon fatsoenlijk mee bellen?
pi_122374013
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef kawa4 het volgende:
ik heb een vraag,

Dat neuken kan je uitzetten. pc-synchronisatie opzoeken in apps en uitschakelen, dan krijg je die popup daarvan ook niet meer als je de USBkabel op je HOX aansluit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 02-02-2013 12:54:59 ]
pi_122374146
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:45 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Pff zwaar balen! Hoop dat dit mij nooit overkomt met mijn geroote phone...
Verder, hier een One V van de vriendin voorzien van Android 4.2.
Best vaag dat HTC zegt dat de one V geen 4.2 kan lopen.
Maar hij hier als een tierelier gaat. (Oke, zonder Sense dan... Maar hij werkt beter als 4.0 mét sense)
Vind je het echt vaag dat HTC geen 4.2 zonder Sense uit wil brengen voor de HOV? Ja echt?
pi_122374178
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Quir het volgende:
Deze week in de aanbieding! (feitelijk loopt de aanbieding vandaag af, sorrie dat ik het niet eerder zei :@ )
pi_122374192
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Vind je het echt vaag dat HTC geen 4.2 zonder Sense uit wil brengen voor de HOV? Ja echt?
Haha dat niet hoor (;.
Maar meer. HTC 4.2 zou niet goed werken op de HOV.
Maar zonder sense-meuk draait ie prima.
Dus alleen door sense werkt 4.2 niet goed.
pi_122374228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:30 schreef 12345r het volgende:
Is het wat deze telefoon?

Ik zit er een beetje over te twijfelen om deze aan te schaffen, maar hij lijkt mij zo lomp.
Past zo'n telefoon nog een beetje in je zak en kan je er gewoon fatsoenlijk mee bellen?
Hij past prima in de hand (me telefoon he).
Verder echt een top ding. Enige wat ik jammer vind is de batterij. Maar met rustig gebruik haal ik een dag van 8 tot 4 op school wel...
  zaterdag 2 februari 2013 @ 13:06:11 #261
134538 chansadres
Black & White
pi_122374463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:56 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Hij past prima in de hand (me telefoon he).
Verder echt een top ding. Enige wat ik jammer vind is de batterij. Maar met rustig gebruik haal ik een dag van 8 tot 4 op school wel...
Sinds ik alle updates er op heb staan en die energiebesparing aan heb staan, merk ik dat ik een dikke 1 1/2 dag haal. Gisterochtend van de stroom gehaald en ik zit pas op de helft. Maar vandaag gebruik ik hem minder omdat ik thuis zit.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_122375771
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:54 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Deze week in de aanbieding! (feitelijk loopt de aanbieding vandaag af, sorrie dat ik het niet eerder zei :@ )
Maakt niet uit, had 'm de dag er na gekocht. Moest toch vlaggetjes en ballonnen hebben.
pi_122376102
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef robertapeldoorn het volgende:
Trouwens, over die batterij die snel leeg loopt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1873615

BATTERY LIFE : ncx_217_v10_beta1 / ICJ 3.0 kernel

Heb deze kernel geinstalleerd. Volgens de maker (die hem icm ICJ gebruikt), heeft deze een best goede batterij tijd.

Total Screen on time: 4 hours 45 minutes
Total charging cycle from 100 % - 2 %: 18 hours

-) 1 hour 6 minutes of navigation with screen on
-) 51 minutes of watching an HD movie with MX Player
-) 32 minutes of watching youtube (WIFI)
-) 40 minutes of posting in tapatalk and reading news with browser (3G)
-) 40 minutes of reading documents (pdf, Quick office Pro)
-) 1 reboot (no crash, just to simulate an system start)
-) 15 minutes play store with download of 1 App (WIFI, 24,5MB)
-) 41 minutes REST (GMAIL, SMS, Root explorer, System settings...)
-) 13 minutes phone calls (yeah i know, thats not much )

Screen brightness: 20 % (I dont need more on cloudy days )
Ja ik word ook helemaal gek van het feit dat de telefoon sinds de update fucking snel leeg gaat met gebruikt :r
pi_122378532
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 13:56 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja ik word ook helemaal gek van het feit dat de telefoon sinds de update fucking snel leeg gaat met gebruikt :r
Met Viper 3.3.3. en energysaver aan gaat de accu indrukwekkend lang mee vind ik.
pi_122463845
Die van mij verliest zijn verbinding als ik een tijdje er niet aan zit :S Zowel wifi als netwerk. Daardoor mis ik whatsappberichten. Ik googelde dit en kwam erop dat de telefoon een ingebouwde functie heeft die ervoor zorgt dat de verbinding tussen 00 en 07 uur wel eens uitgezet wordt om de accu te besparen? Klopt dit? Ik wil dit helemaal niet :S
pi_122464198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Met Viper 3.3.3. en energysaver aan gaat de accu indrukwekkend lang mee vind ik.
Hoelang? :P
pi_122464365
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:48 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Hoelang? :P
Nou ik haal de avond best makkelijk. Natuurlijk moet ie snachts opnieuw aan de lader wanneer je in bed ligt. Als je er nauwelijks iets mee doet de hele dag dan is ie zo goed als vol als je hem s'nachts aan de lader doet.
pi_122464412
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:52 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nou ik haal de avond best makkelijk. Natuurlijk moet ie snachts opnieuw aan de lader wanneer je in bed ligt. Als je er nauwelijks iets mee doet de hele dag dan is ie zo goed als vol als je hem s'nachts aan de lader doet.
Is het heel lastig om zo'n dergelijke rom te installeren? Laatste keer dat ik dat deed was nog met de Xperia X10
pi_122464466
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Is het heel lastig om zo'n dergelijke rom te installeren? Laatste keer dat ik dat deed was nog met de Xperia X10
Niet echt, heb pasgeleden hier nog een toolkit aangeraden waar stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen, kan gewoon niet misgaan. Enige minpunt is dat je je garantie opoffert... Maar ik ben best zuinig op mijn toestel. Laat hem nooit vallen enz. Dan nog, als je hem laat vallen heb je sowieso geen garantie.
pi_122464614
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Niet echt, heb pasgeleden hier nog een toolkit aangeraden waar stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen, kan gewoon niet misgaan. Enige minpunt is dat je je garantie opoffert... Maar ik ben best zuinig op mijn toestel. Laat hem nooit vallen enz. Dan nog, als je hem laat vallen heb je sowieso geen garantie.
Ik heb laatst toch al water over de gehele telefoon gekregen dus als er wat mis zou gaan hardware matig gooien zechet daar toch wel op :')

Kun je mij dat stappenplan DMen O+
pi_122464770
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:00 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik heb laatst toch al water over de gehele telefoon gekregen dus als er wat mis zou gaan hardware matig gooien zechet daar toch wel op :')

Kun je mij dat stappenplan DMen O+
De stappenplan staat in de applicatie zelf.

2 weken terug nog gepost: DIG / HTC One X #17

Btw: ik raad je de TWRP recovery aan ipv CWM, CWM is al heel erg lang niet meer bijgewerkt en loopt feitelijk achter, je kan bijv geen OTA installeren van je custom roms en met TWRP gaat dat dus wel...
pi_122465175
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

De stappenplan staat in de applicatie zelf.

[ afbeelding ]

2 weken terug nog gepost: DIG / HTC One X #17

Btw: ik raad je de TWRP recovery aan ipv CWM, CWM is al heel erg lang niet meer bijgewerkt en loopt feitelijk achter, je kan bijv geen OTA installeren van je custom roms en met TWRP gaat dat dus wel...
Thnx ik kijk hier vanavond ff naar!
pi_122465193
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Viper... Hmm, sense... Android 4.1... Hou ik niet van.

Trouwens @up:

via htcdev kan je je HTC ook rooten. www.htcdev.com. HTC geeft er een mooi stappenplan bij.

[ Bericht 13% gewijzigd door robertapeldoorn op 04-02-2013 15:20:45 ]
pi_122466023
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Viper... Hmm, sense... Android 4.1... Hou ik niet van.

Trouwens @up:

via htcdev kan je je HTC ook rooten. www.htcdev.com. HTC geeft er een mooi stappenplan bij.
Dan installeer je toch een willekeurige AOSP 4.1/2?

Met mijn stappenplan doe je veel meer dan alleen rooten. Dus beter doet hij het via die manier.
pi_122467663
Mijn One X is kapot gegaan, na een aantal valpartijen zitten er flink veel barsten in het scherm.
Enkele weken geleden kreeg ik plots regelmatig crashes van apps en de telefoon startte zichzelf regelmatig (steeds vaker) opnieuw op. Na een factory-reset was het even iets beter maar na een tijdje liep de telefoon ook regelmatig vast bij het opstarten, ik moest hem na een crash soms aan doen vanuit dat opstart-menu door de volumeknop en de aanknop in te drukken want die laatste alleen reageerde niet. Na een door het systeem gestartte factory-reset was ook plots de hele harde schijf leeggehaald (met multimediabestanden en de backups van mijn contacten :r gelukkig werkt dropbox goed voor de foto's).

Inmiddels gaat de telefoon op geen enkele manier meer aan, er brandt geen ledje als ie in de lader zit en de PC herkent hem alleen als een "APX" waar ik niets mee kan.
Ik heb dat ding afgeschreven maar heeft iemand een idee hoe ik er nog misschien nog heel eventjes leven in krijg om te internetbankieren ? :P
pi_122482687
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dan installeer je toch een willekeurige AOSP 4.1/2?

Met mijn stappenplan doe je veel meer dan alleen rooten. Dus beter doet hij het via die manier.
Draai op dit moment AOKP (IceColdJelly).
Werkt wel fijn. Maar zelfs met een battery safe kernel is me batterij binnen uurtje of 8 nog steeds leeg.
pi_122504264
Vandaag mijn Docking station voor mijn One x ontvangen, werkt super ^O^
pi_122504987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef NextTVH het volgende:
Ohhhhhhh die is mooi! Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?

Ik denk dat ik hem ook ga bestellen :9
pi_122505067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ohhhhhhh die is mooi! Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?

Ik denk dat ik hem ook ga bestellen :9
21 Januari gekocht, vandaag binnen :)
pi_122505171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef NextTVH het volgende:

[..]

21 Januari gekocht, vandaag binnen :)
Besteld :D

Bedankt voor de tip ^O^
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:19:21 #281
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122507068
quote:
Mooi ding, alleen jammer dat er nog geen docks zijn die die Pogo Pins (metalen puntjes rechts van je speaker) gebruiken, echt een totaal nutteloze feature.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:30:45 #282
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_122507466
quote:
Gaat ie dan keurig netjes in die docking mode functie?
pi_122508861
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Gaat ie dan keurig netjes in die docking mode functie?
Dat helaas niet, tenminste ik heb hem met usb kabel+lader in het stopcontact zitten, en dan laad hij alleen maar op.
pi_122511952
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Dat helaas niet, tenminste ik heb hem met usb kabel+lader in het stopcontact zitten, en dan laad hij alleen maar op.
Gelukkig gebruik ik de Nova launcher waarbij de homescreens in landscape kunnen worden weergegeven, dus geen probleem ^O^
pi_122512213
Hebben jullie nog tips voor een langere accu duur? Zelfs met een lage helderheid kan mijn (officiële) autolader het nog niet bijbenen met de accu. (gevolg; dat hij langzaam leeg loopt ipv charged)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122513235
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een langere accu duur? Zelfs met een lage helderheid kan mijn (officiële) autolader het nog niet bijbenen met de accu. (gevolg; dat hij langzaam leeg loopt ipv charged)
Energiebesparing optie en bepaalde synchronisaties uitzetten.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:45:49 #287
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122513543
quote:
Tom Tom gebruiken of Sygic, die maken geen gebruik van je data verbinding.
pi_122514102
quote:
Andere USB plug kopen. Met bijvoorbeeld een TomTom plug is ie binnen een uur helemaal opgeladen, zelfs met intensief gebruik. Elke plug heeft een andere stroomsterkte.
pi_122516891
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Mooi ding, alleen jammer dat er nog geen docks zijn die die Pogo Pins (metalen puntjes rechts van je speaker) gebruiken, echt een totaal nutteloze feature.
Die is er wel, alleen is die achterlijk duur.
http://www.pdashop.nl/pro(...)s-with-speakers.html
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_122526740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Die is er wel, alleen is die achterlijk duur.
http://www.pdashop.nl/pro(...)s-with-speakers.html
Vast wel namaak van te vinden. Weet dat HTC oplader 1amp geeft. Een goedkope USB charger die je bij tomtech mp3tjes kreeg 0,5.
pi_122526865
quote:
Mooi ding. Maar zou toffer vinden als er betaalbare speaker docks kwamen...
pi_122530889
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Vast wel namaak van te vinden. Weet dat HTC oplader 1amp geeft. Een goedkope USB charger die je bij tomtech mp3tjes kreeg 0,5.
0,5 is wel een stuk beter voor de levensduur van je accu
pi_122540499
quote:
Langzaam leeglopen is toch normaal? Navigeren en de rest wat ie nog meer doet (GPS, WDCMA, synchronisatie met mail/whatsapp/facebook/whatever) trekt gewoon meer stroom dan de oplader kan leveren?

Ikzelf heb een autooplader van de Action en Navigon op mijn HOX, werkt prima, kan wel warm worden en loopt dan ook langzaam leeg maar dan ook echt langzaam.
pi_122564761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

0,5 is wel een stuk beter voor de levensduur van je accu
Serieus? Heb er hier nog wel 1 liggen van 0,5... Misschien die voor snachts maar gebruiken
pi_122565835
als ik straks overstap naar een One X+, hoe zet ik dan het makkelijkste alle data (mail, sms, Whatsapp, gegevens van apps etc.etc.) over van m'n DHD? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 februari 2013 @ 22:45:56 #296
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122577729
titanium backup

Gegevens van apps wil alleen met root (levert wel vaak problemen op, kopieren van gegevens, met name naar een andere telefoon)

Mail staat bij google?

Whatsapp is een kwestie van de whatsappfolder overzetten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:47:40 #297
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122581274
SMSBackup&Restore.
Zorg ervoor dat je telefoonnummers/contacten bij Google zijn opgeslagen en niet in je simkaart/telefoon.
pi_122710065
Wil een andere rom op mijn HTC One X zetten vanwege het accugebruik. Twee vragen:
1. Hoe back ik mijn originele ROM up (boot, kernel enzo)?
2. Kan ik zonder problemen Renovate erop zetten of moet ik ergens op letten? Werken al die roms van de HOX op elke (internationale versie) HOX?
  zondag 10 februari 2013 @ 15:30:09 #299
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_122714398
Ik moet 15/20 keer per dag ik de pincode van de sim weer opnieuw moet ingeven van mijn HTC Zo irritant is dat zeg... Ik ga aankomende week maar langs de Vodafone winkel, want het zal wel aan de simkaart liggen.
pi_122714786
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wil een andere rom op mijn HTC One X zetten vanwege het accugebruik. Twee vragen:
1. Hoe back ik mijn originele ROM up (boot, kernel enzo)?
2. Kan ik zonder problemen Renovate erop zetten of moet ik ergens op letten? Werken al die roms van de HOX op elke (internationale versie) HOX?
1. Eerst rooten, dan TWRP recovery erop zetten, en daarmee backup je je originele ROM.
2. Er moet echt International of Tegra3 in de titel op XDA erbij staan, geen ATT of zo.
  zondag 10 februari 2013 @ 15:41:30 #301
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122714848
Denk juist dat het probleem bij de simkaartlezer zit, haal de simkaart er eens uit en kijk of dat plastic houdertje nog goed in je One X gaat. Waarschijnlijk zit die nu niet goed waardoor het contact steeds verbreekt en je weer je pincode moet invoeren om hem te unlocken.
Als dat het niet is, lijkt het me een defect in de lezer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')