abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:58:46 #26
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121193845
Jep, MTP in plaats van normale USB-device sinds Jelly Bean. Het voordeel hiervan is dat je je telefoon aan je PC kan aansluiten en bestanden kan bewerken en alles maar op je telefoon de virtuele SD-kaart ook nog gebruikt kan worden - normaal is het het één of het ander.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:03:24 #27
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_121194030
idd...en MTP zuigt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_121200317
WOEHOE!

Eindelijk me HTC one X geroot via HTCdev.

Alleen nog proberen een andere rom er op te zetten..
pi_121200396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:45 schreef robertapeldoorn het volgende:
WOEHOE!

Eindelijk me HTC one X geroot via HTCdev.

Alleen nog proberen een andere rom er op te zetten..
Wat heeft dat voor zin rooten etc. ?
pi_121200502
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Phone het volgende:

[..]

Custom roms. "admin" acress. Ik wil vooral voor de custom roms. Dus nog tips? Liefst 4.2
pi_121200558
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Custom roms. "admin" acress. Ik wil vooral voor de custom roms. Dus nog tips? Liefst 4.2
:? :{

pi_121201293
Deze rom geprobeert te installeren (gewoon om te proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2013506).

Maar hij blijft toch aardig lang laden. Hoop dat dit altijd zo is bij eerste keer?
pi_121203818
Interessant maar ik zou het niet durven, veels te bang dat ik alles verkloot.
pi_121204539
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef robertapeldoorn het volgende:
Deze rom geprobeert te installeren (gewoon om te proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2013506).

Maar hij blijft toch aardig lang laden. Hoop dat dit altijd zo is bij eerste keer?
Als-tie na een kwartier nog niet is opgestart zou ik 'm toch even rebooten. Heb je verder wel alle stappen gevolgd? Full wipe? boot.img geflasht?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Phone het volgende:

[..]

Het grote nadeel aan toestellen van bijv. HTC en Samsung zijn de achterlijke skins en tweaks die ze in de software gooien. HTC Sense kost meer batterij dan stock Android en doet niet wat je wil (Wifi altijd aan? Nope, gaat gewoon uit tussen 0:00 en 07:00. Multitasken? Dacht het niet, Sense heeft alle resources nodig. Notificatie ledje? Handig, maar na 10x knipperen is het wel genoeg en moet je zelf maar zien te raden of je nieuwe berichten hebt), kortom: het is kut, het is bagger.

Daarom: rooten -> stock Android erop zetten en genieten van Android zoals Google het bedoeld heeft. Snel, vloeiend, mooi en makkelijk.
pi_121207345
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Als-tie na een kwartier nog niet is opgestart zou ik 'm toch even rebooten. Heb je verder wel alle stappen gevolgd? Full wipe? boot.img geflasht?

[..]

Het grote nadeel aan toestellen van bijv. HTC en Samsung zijn de achterlijke skins en tweaks die ze in de software gooien. HTC Sense kost meer batterij dan stock Android en doet niet wat je wil (Wifi altijd aan? Nope, gaat gewoon uit tussen 0:00 en 07:00. Multitasken? Dacht het niet, Sense heeft alle resources nodig. Notificatie ledje? Handig, maar na 10x knipperen is het wel genoeg en moet je zelf maar zien te raden of je nieuwe berichten hebt), kortom: het is kut, het is bagger.

Daarom: rooten -> stock Android erop zetten en genieten van Android zoals Google het bedoeld heeft. Snel, vloeiend, mooi en makkelijk.
Jij weet er meer van. Het is me gelukt om Android te installeren. Maar in die bovengenoemde ROM zit geen Google Play store... Hmm, hoe is dat op te lossen?
pi_121207494
Krijg sowieso t idee dat hele google ondersteuning dr uit geropt is. Kan geen google accounts ofzo toevoegen. Snap er nog geen drol van.
pi_121207904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Krijg sowieso t idee dat hele google ondersteuning dr uit geropt is. Kan geen google accounts ofzo toevoegen. Snap er nog geen drol van.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=629375&page=2
quote:
I have the correct Gapps zip folder
download this Gapps file to your computer and copy and paste onto the root (paste on the device root not in any folder) on your device. boot into recovery mode and select "Flash from SD card". Then you'll see "gapps-mdpi-tiny-20101020-signed.zip" and Select it. Install and reboot and you should be good and see all your Google apps.
--- ҉ ---
pi_121208010
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:37 schreef Wells.p het volgende:
ps file to your computer and copy and paste onto the root (paste on the device root not in any folder) on you
Oh! Top! Probeer nu sowieso even andere rom (die ik er beter uit vind zien).

vind wel erg uitvogelen. Wat is nu het verschil tussen een kenel, rom, enzovoort.
Maar met tutorails volgen kom ik dr wel tot nu toe.
pi_121208502
Zijn er nog meer mensen die sinds de jellybean update een probleem hebben met de home button en unlock ring in het lockscreen? Soms reageert mijn home button niet, als ik het toestel dan ff in stand-by zet en meteen weer wakker maak dan doet ie het weer gewoon. En soms weigert de loskrijg naar boven te gaan waardoor ik hem niet kan inlokken.. ook dit is simpel op te lossen door de aan/uit knop ff in te drukken en dan doet ie het gewoon.. maar wel irritant.

Verder vind ik dat HTC wannabe itunes programma helemaal kut.. kan ik hem nu niet meer als harddisk op mijn computer zien?
pi_121209451
Ik spam wel veel. Maar god. Wat een gezeur. Op dit moment goede rom en alles. Maar Whatsapp heeft dr nu geen zin meer in.
pi_121210016
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik spam wel veel. Maar god. Wat een gezeur. Op dit moment goede rom en alles. Maar Whatsapp heeft dr nu geen zin meer in.
Wat flauw, van whatsapp
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:59:25 #43
4734 MacBright
virtual travels
pi_121211377
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef Wells.p het volgende:

Wat slecht van HTC, door het verhaal hier boven laad de batterij niet meer op. Dus ik bel HTC om te vragen wat het kost om een batterij te vervangen. Krijg ik als antwoord: omdat er water schade is geweest repareren we hem niet meer want dat valt niet onder de garantie waar op ik zeg ik wil gewoon weten wat het kost om te vervangen waarop hij zegt misschien kan je naar de verzekering :s WTF ik wil hem gewoon laten vervangen en er voor betalen......
Wil ik eigenlijk ook wel weten.
Ik schuif mijn toestellen altijd door. Nieuwe batterij, en ze kunnen nog een hele tijd mee.
Maar hoe dat straks bij de One X moet?
virtual anything is possible
pi_121217039
Heb die Quadrand Standard benchmark gedaan, kom uit op 1322 :')

HTC Desire Z jwz
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121221217
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 01:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb die Quadrand Standard benchmark gedaan, kom uit op 1322 :')

HTC Desire Z jwz
WTF waar gaat dit over :?

de jeugd van tegenwoordig :')
pi_121222339
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:02 schreef Phone het volgende:

[..]

WTF waar gaat dit over :?

de jeugd van tegenwoordig :')
Gast huil niet zo. Je klinkt heel erg gefrustreerd, doe er iets aan.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121222615
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gast huil niet zo. Je klinkt heel erg gefrustreerd, doe er iets aan.
alweer: waar heb je het over :?
  zondag 6 januari 2013 @ 14:16:00 #48
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121227770
Goed, ik vind m'n HOX dus kut. Echter, ik heb een lease constructie, maar die telefoon is kadoek gegaan. Via de verzekering geld gekregen en bij CoolBlue een nieuwe besteld. Waar moet ik nou zijn voor garantie?

Klacht is een belachelijk hoog batterij verbruik. Zat vanmorgen een half uurtje te internetten op wifi, koste me 15% batterij....
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 6 januari 2013 @ 16:19:44 #49
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121230123
Half uurtje internetten voor 15% en dan klagen?
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_121230297
Tja mijn back-up Nokia doet 2 weken met de accu en is binnen 5 seconden opgestart.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')