abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121516478
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:00 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

das de vraag. originele onderdelen
Zodra je telefoon (of laptop PC whatever) open is gemaakt door een niet gecertificeerd reperateur. Vervalt direct al je garantie. Standaard procedure.
pi_121520076
Sinds een weekje is ViperX 3.2.x beschikbaar. Tot nu toe echt heerlijk stabiel, super customizable en na een volle dag normaal gebruik (wat mailen, wat browsen, wat simpel gamen) kom 'k nog met dik 40% accu thuis ^O^ .
pi_121523199
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Ireyon het volgende:
Sinds een weekje is ViperX 3.2.x beschikbaar. Tot nu toe echt heerlijk stabiel, super customizable en na een volle dag normaal gebruik (wat mailen, wat browsen, wat simpel gamen) kom 'k nog met dik 40% accu thuis ^O^ .
Sense... Sorry niet mijn ding. Behalve accuduur. Ook al als nonstop whatsappende valt die alsnog tegen...

Blijf nu lekker bij icecoldjelly
pi_121540778
Twee dingen:

1: Ik wilde vanmorgen de oproepen-icoon op mijn beginscherm zetten maar kon het niet vinden. Zie alleen contacten. Ik twijfelde even aan het bestaan ervan maar hij staat hier toch echt: http://www.letsgodigital.(...)htc-one-x-review.jpg
Is het na een update weggehaald ofzo?

2: Hoe zet ik die statusbalkmelding uit voor als ik een bericht verzend en diegene ontvangt het :S Wil alleen een melding als het mislukt is. Heb al zo veel instellingen geprobeerd.
  maandag 14 januari 2013 @ 12:58:34 #130
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_121542750
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:59 schreef BluesRebel het volgende:
Twee dingen:

1: Ik wilde vanmorgen de oproepen-icoon op mijn beginscherm zetten maar kon het niet vinden. Zie alleen contacten. Ik twijfelde even aan het bestaan ervan maar hij staat hier toch echt: http://www.letsgodigital.(...)htc-one-x-review.jpg
Is het na een update weggehaald ofzo?

2: Hoe zet ik die statusbalkmelding uit voor als ik een bericht verzend en diegene ontvangt het :S Wil alleen een melding als het mislukt is. Heb al zo veel instellingen geprobeerd.
Die oproepen-icoon, is dat die linsonderin staat? Dat is namelijk de "app" Telefoon. Widgets toevoegen, naar apps gaan, en dan Telefoon kiezen :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_121547575
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Die oproepen-icoon, is dat die linsonderin staat? Dat is namelijk de "app" Telefoon. Widgets toevoegen, naar apps gaan, en dan Telefoon kiezen :)
Die ja. Maar hij is er echt niet meer. Op jouw manier is hetzelfde als een app inhouden in de drawer dus zou hij daar ook moeten zijn. Maar zie 'm nergens meer :S
pi_121658007
Morgen komt mijn HTC One X 32GB Grey *O* Met tele2 abonnement, 36 euro per maand :)
pi_121669844

[ Bericht 100% gewijzigd door Markeerstift op 17-01-2013 09:48:49 ]
pi_121672414
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef NextTVH het volgende:
Morgen komt mijn HTC One X 32GB Grey *O* Met tele2 abonnement, 36 euro per maand :)
Welkom bij de club ^O^
pi_121703903
Trouwens al een beste tijd last van com.Google.process.gaps foutmeldingen . Moet dan restarten, vaak helpt reboot niet. Hard resetten helpt tijdelijk.

Echter over dat hard reset, als ik het via knoppen manier wil doen kom ik niet in dat boot menu. Als ik vol down indruk en ongedrukt houdt, en dan power ingedrukt, is het enige dat ik bereik dat back home en menu button gaan knipperen. Ik kom niet in die bootloader... Wat doe ik fout?

vroeger , voor Android 4.1.1 deed die combi het wel
pi_121709467
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef Holy_Goat het volgende:
Trouwens al een beste tijd last van com.Google.process.gaps foutmeldingen . Moet dan restarten, vaak helpt reboot niet. Hard resetten helpt tijdelijk.

Echter over dat hard reset, als ik het via knoppen manier wil doen kom ik niet in dat boot menu. Als ik vol down indruk en ongedrukt houdt, en dan power ingedrukt, is het enige dat ik bereik dat back home en menu button gaan knipperen. Ik kom niet in die bootloader... Wat doe ik fout?

vroeger , voor Android 4.1.1 deed die combi het wel
Ik heb hetzelfde probleem. Ik had het opgelost door via de PC een allinoneforOneX toolkit de opdracht: go to recovery aan te klikken. Tegenwoordig heb ik Venom ViperX rom (1e custom rom en hij bevalt goed) en kan ik gewoon op de phone zelf go to recovery aanklikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 18-01-2013 06:59:29 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 18 januari 2013 @ 07:30:37 #137
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121709917
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 04:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had het opgelost door via de PC een allinoneforOneX toolkit de opdracht: go to recovery aan te klikken. Tegenwoordig heb ik Venom ViperX rom (1e custom rom en hij bevalt goed) en kan ik gewoon op de phone zelf go to recovery aanklikken.
en nu werkt het wel weer? Hoe moeilijk is dat, een custom rom er op zetten? Kan dat ook bij branded one X?
pi_121709988
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 07:30 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

en nu werkt het wel weer? Hoe moeilijk is dat, een custom rom er op zetten? Kan dat ook bij branded one X?
Lees ff goed, de toetscombinaties lukt mij toen (kan best door update komen want ervoor deed ik die toetscombinatie nooit) en nu niet meer. Ik bewandel andere wegen om toch in recovery te komen.

Echt moeilijk is het niet, je raakt je garantie deels kwijt en HTC zal je een rekening voor het overbekende WiFiprobleem voorschotelen als je je toestel unlockt, echt heel raar want dit is niks softwarematigs en kan je dus niet zelf gesloopt hebben.

Aangezien die van mij nu ondertussen 1 jaar oud is waagde ik de sprong. Jij moet zelf weten wat jij doet. Er staan genoeg howto's en toolkits online die je erdoorheen helpen.

En branded maakt in dit geval niets uit. Je kan nu zelfs een unbranded rom erop flikkeren en voortaan (veel) eerder Androidupdates installeren (mits de custom rombouwers ook zo vlot zijn natuurlijk).
  vrijdag 18 januari 2013 @ 07:51:42 #139
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121710057
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 07:41 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Lees ff goed, de toetscombinaties lukt mij toen (kan best door update komen want ervoor deed ik die toetscombinatie nooit) en nu niet meer. Ik bewandel andere wegen om toch in recovery te komen.

Echt moeilijk is het niet, je raakt je garantie deels kwijt en HTC zal je een rekening voor het overbekende WiFiprobleem voorschotelen als je je toestel unlockt, echt heel raar want dit is niks softwarematigs en kan je dus niet zelf gesloopt hebben.

Aangezien die van mij nu ondertussen 1 jaar oud is waagde ik de sprong. Jij moet zelf weten wat jij doet. Er staan genoeg howto's en toolkits online die je erdoorheen helpen.

En branded maakt in dit geval niets uit. Je kan nu zelfs een unbranded rom erop flikkeren en voortaan (veel) eerder Androidupdates installeren (mits de custom rombouwers ook zo vlot zijn natuurlijk).
thanks. Deze bedoel je denk ik?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439

Op sommige sites leed ik dat root eerst nog nodig is dmv andere tool, voor je roms gaat installeren met deze tool . Klopt dat?

Zit er naast garantieprobleem nog verder risico aan custom rom installeren?
pi_121710139
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 07:51 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

thanks. Deze bedoel je denk ik?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439

Op sommige sites leed ik dat root eerst nog nodig is dmv andere tool, voor je roms gaat installeren met deze tool . Klopt dat?

Zit er naast garantieprobleem nog verder risico aan custom rom installeren?
Alleen deze tool is afdoende, scroll ff tot je een voorbeeldplaatje ziet van het programma en daar staat uiterst links precies wat je moet doen, stap voor stap. Kan gewoon niet misgaan...

Risico is dat als de customrom niet stabiel is/ bugjes aanwezig zijn je phone zich anders gedraagt dan zou moeten. Tot nu toe (zit al vanaf 3.2.0 tot 3.2.4 op Venom) ben ik geen dramatische fouten tegengekomen of instabiliteit. Er was wel een probleem met AOSP lockscreen welke bij inkomend telefoontje de HOX ging rebooten maar die gebruikte ik zelf niet en is inmiddels opgelost.

Ik heb nu zelfs meer keuzes uit equalizerpresets (beats, SRS, Dolby, klassiek, enz enz enz) en quickpresets voor wifi, gps, welofnietkantelen en nog boel meer dingen die ik niet allemaal ga opsommen.

Het leuke is bij deze rom dat er OTA updates zijn zodat je niet perse de romupdate moet downloaden en naar je phone moet zien te krijgen. Gewoon over the air downen en installeren alsof het een originele HTC update is.

NB. ik heb trouwens TWRPrecovery gekozen ipv de populaire maar al heel lang niet meer bijgehouden ClockWorkModrecovery.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:18:24 #141
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121710316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:03 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Alleen deze tool is afdoende, scroll ff tot je een voorbeeldplaatje ziet van het programma en daar staat uiterst links precies wat je moet doen, stap voor stap. Kan gewoon niet misgaan...

Risico is dat als de customrom niet stabiel is/ bugjes aanwezig zijn je phone zich anders gedraagt dan zou moeten. Tot nu toe (zit al vanaf 3.2.0 tot 3.2.4 op Venom) ben ik geen dramatische fouten tegengekomen of instabiliteit. Er was wel een probleem met AOSP lockscreen welke bij inkomend telefoontje de HOX ging rebooten maar die gebruikte ik zelf niet en is inmiddels opgelost.

Ik heb nu zelfs meer keuzes uit equalizerpresets (beats, SRS, Dolby, klassiek, enz enz enz) en quickpresets voor wifi, gps, welofnietkantelen en nog boel meer dingen die ik niet allemaal ga opsommen.

Het leuke is bij deze rom dat er OTA updates zijn zodat je niet perse de romupdate moet downloaden en naar je phone moet zien te krijgen. Gewoon over the air downen en installeren alsof het een originele HTC update is.

NB. ik heb trouwens TWRPrecovery gekozen ipv de populaire maar al heel lang niet meer bijgehouden ClockWorkModrecovery.
duidelijk. Waar ik mij druk om maakte was dat iemand mij meldde een rom te hebben geïnstalleerd maar daarna niets meer met telefoon kon. Bricked oid.

Ik overweeg alleen een nieuwe rom te installeren als die errormeldingen en stops van programma's niet ophouden.
pi_121719330
Is het normaal dat je batterij 30% leegloopt als hij 8 uur lang op standby heeft gestaan (met energie besparing aan)?

En hoe zorg je ervoor dat apps zich niet uit zichzelf opstarten op de achtergrond?
Ik heb automatisch synchroniseren al uit, en gps ook. Toch gaan o.a. whatsapp (ook als er geen internet verbinding is) en facebook app en google maps vanzelf aan.. Ik heb een task killer maar na het killen gaan ze dus gewoon weer aan dus dat lijkt niet heel veel nut te hebben!
pi_121719423
Ik merk de laatste tijd ook dat de batterij sinds de update een stuk sneller leegloopt. :?
pi_121719645
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Ik merk de laatste tijd ook dat de batterij sinds de update een stuk sneller leegloopt. :?
Google now staat zeker aan? ;)
pi_121719796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Google now staat zeker aan? ;)
Google zoeken staat in de taakbeheer lijst.
pi_121719899
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:43 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Google zoeken staat in de taakbeheer lijst.
longpress op huisje en als google now verschijnt de dubbele vensters (=menutoets) aantikken > instellingen > google nu > uitzetten. Dat slurpt gewoon veel accusap. Google search kan je dan nog steeds gebruiken mocht je je dat afvragen.
pi_121719977
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

longpress op huisje en als google now verschijnt de dubbele vensters (=menutoets) aantikken > instellingen > google nu > uitzetten. Dat slurpt gewoon veel accusap. Google search kan je dan nog steeds gebruiken mocht je je dat afvragen.
Ik moest een menu doorvolgen mrt volgende en het lijkt nu ook gewoon uit te staan :P
pi_121720392
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik moest een menu doorvolgen mrt volgende en het lijkt nu ook gewoon uit te staan :P
Stond ie al uit of heb je hem zelf uitgezet?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:01:43 #149
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_121720472
Ik gebruikte de all in one tool om te kiezen: boot to recovery.
Daarna bleef ie hangen, op een scherm met een liggende htc one x, en een rood uitroepteken erboven.
pi_121720642
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Stond ie al uit of heb je hem zelf uitgezet?
Stond denk ik al uit. Google zoeken heb ik nu ook uitgezet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')