Adblock is inderdaad tof haha. Meer dingen die ik echt moet proberen? Hoe zit t trouwens met overclocken of juist downclocken. Verstandig of niet. Vooral downclocken lijkt mij wel handig om batterij te besparen. Idk of dat veilig is met een hoxquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Sowieso addblock installeren, bazen app
Via officiële wegen gaat dit ongeveer 240 euro kosten is mij overkomen. Via zo'n telefoon boer schijnbaar voor minder dan de helft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:22 schreef Holy_Goat het volgende:
Kutzooi. HTC gevallen uit binnenzak, hele scherm verneukt. Touch doet nog wel en scherm ook maar door barstn nauwelijks leesbaar. Hoe of waar kan ik dit het best of goedkoopst laten fixen?
Je kan ook zelf een scherm op eBay kopen en zelf dr in zetten. Of naar een lokale telefoon turk)/boer. Doen t meestal goedkoper.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:08 schreef Holy_Goat het volgende:
240 euro? De tering. Dan plak ik er wel een protector over. Aan de andere kant... Nog anderhalf jaar...
de minder dan de helft oplossing is onacceptabel
Op XDA zijn er wel dingen te vinden hoe je het zelf kan repareren...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:07 schreef Holy_Goat het volgende:
Iemand die betrouwbare adresjes heeft? Verder vraag ik me echt af in hoeverre je het überhaupt zelf kan repareren
dat vastlopen had ik ook.. uit nijd steeds op probleem verzenden geklikt en een paar dagen later had ik ineens een melding met een probleem oplossende "patch"quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:03 schreef christiman het volgende:
Na de update van gisteren (android 4.1.1. en sense 4+) zitten er wel een aantal bugs in: o.a. loopt het proces android.process.acore vaak vast en de sync instellingen bij gmail lijken nog niet goed te werken...
Hopelijk komt HTC snel met bugfixes...
blijkt amper goed te doen te zijn, zelfs door experts.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:24 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Op XDA zijn er wel dingen te vinden hoe je het zelf kan repareren...
Heb zelf niet echt betrouwbare adresjes...
Ik doe tussen de 2 en 3 dagen met een lading, meestal laadt ik niet iedere dag op. Met waaifaai aan iets korter anderhalve dag ongeveer. Check je app opstarts. Openbaar waaifaai bereik is prima, nergens last van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Printerkabel het volgende:
Iemand anders ook last dat je One X snel leeggaat? Hier als ik hem even gebruik als ie net uit de oplader is, is er al een deel van de batterij weg.
Daarnaast is Wifi ontzettend kut, qua bereik dan
Ik heb hem voorlopig ook maar op automatisch verzenden gezet, kijken wat eruit komt :-)quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat vastlopen had ik ook.. uit nijd steeds op probleem verzenden geklikt en een paar dagen later had ik ineens een melding met een probleem oplossende "patch"
Ah, wel kut inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 06:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De speaker was te zacht. Is gelukkig vervangen.
De audiojack geeft geen links meer door.
Ik heb het bekende wifi probleem.
Er zit een scheurtje in het plastic vlak boven de micro Usb port.
Zijn maar kleine dingen, maar ik ben hem al eens 3 weken kwijt geweest en daar word je ook gefrustreerd van.
Nope niet mogelijk... Alle sense apps hebben met vereiste dat je telefoon Sense heeft. Je kan wel een Sense ROM downloaden en vervolgens deze "desensen" waarmee je de HTC Laucnher (Rosie) verwijdert samen met diens widgets e.d. maar wel alle sense apps behoud.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een scherm op eBay kopen en zelf dr in zetten. Of naar een lokale telefoon turk)/boer. Doen t meestal goedkoper.
Verder had ik nog vraagje.
Is het mogelijk om op een HTC met een custom ROM zonder sense, wel de sense camera te zetten? Is namelijk enige wat ik mis aan sense. De camera.
Naar instellingen > Apps > Alle Apps > en vervolgens de app zoeken die je hebt gekozen icm 'altijd'. Dan stukje naar beneden scrollen en klikken op 'Standaardwaarden wissen'quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:44 schreef christiman het volgende:
Ik wilde een beltoon wijzigen, toen vroeg hij "actie voltooien met", en toen heb ik daarna op 'altijd' geklikt, maar nu wil dus de app wijzigen waarmee ik de actie voltooi, weet iemand waar ik dat doe?
Maar wel je fabrieksgarantie weg.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Scherm gerepareerd voor 159 euro. HTC zelf wilde er 290 voor hebben. Hufters.
Niet meer laten vallen!
voor dat geld trouwens scherm, digitizer, lcd , lightsensor vervangen. Is een grote module.
das de vraag. originele onderdelenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar wel je fabrieksgarantie weg.
Zodra je telefoon (of laptop PC whatever) open is gemaakt door een niet gecertificeerd reperateur. Vervalt direct al je garantie. Standaard procedure.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:00 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
das de vraag. originele onderdelen
Sense... Sorry niet mijn ding. Behalve accuduur. Ook al als nonstop whatsappende valt die alsnog tegen...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Ireyon het volgende:
Sinds een weekje is ViperX 3.2.x beschikbaar. Tot nu toe echt heerlijk stabiel, super customizable en na een volle dag normaal gebruik (wat mailen, wat browsen, wat simpel gamen) kom 'k nog met dik 40% accu thuis.
Die oproepen-icoon, is dat die linsonderin staat? Dat is namelijk de "app" Telefoon. Widgets toevoegen, naar apps gaan, en dan Telefoon kiezenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:59 schreef BluesRebel het volgende:
Twee dingen:
1: Ik wilde vanmorgen de oproepen-icoon op mijn beginscherm zetten maar kon het niet vinden. Zie alleen contacten. Ik twijfelde even aan het bestaan ervan maar hij staat hier toch echt: http://www.letsgodigital.(...)htc-one-x-review.jpg
Is het na een update weggehaald ofzo?
2: Hoe zet ik die statusbalkmelding uit voor als ik een bericht verzend en diegene ontvangt het :S Wil alleen een melding als het mislukt is. Heb al zo veel instellingen geprobeerd.
Die ja. Maar hij is er echt niet meer. Op jouw manier is hetzelfde als een app inhouden in de drawer dus zou hij daar ook moeten zijn. Maar zie 'm nergens meer :Squote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die oproepen-icoon, is dat die linsonderin staat? Dat is namelijk de "app" Telefoon. Widgets toevoegen, naar apps gaan, en dan Telefoon kiezen
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef NextTVH het volgende:
Morgen komt mijn HTC One X 32GB GreyMet tele2 abonnement, 36 euro per maand
Ik heb hetzelfde probleem. Ik had het opgelost door via de PC een allinoneforOneX toolkit de opdracht: go to recovery aan te klikken. Tegenwoordig heb ik Venom ViperX rom (1e custom rom en hij bevalt goed) en kan ik gewoon op de phone zelf go to recovery aanklikken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef Holy_Goat het volgende:
Trouwens al een beste tijd last van com.Google.process.gaps foutmeldingen . Moet dan restarten, vaak helpt reboot niet. Hard resetten helpt tijdelijk.
Echter over dat hard reset, als ik het via knoppen manier wil doen kom ik niet in dat boot menu. Als ik vol down indruk en ongedrukt houdt, en dan power ingedrukt, is het enige dat ik bereik dat back home en menu button gaan knipperen. Ik kom niet in die bootloader... Wat doe ik fout?
vroeger , voor Android 4.1.1 deed die combi het wel
en nu werkt het wel weer? Hoe moeilijk is dat, een custom rom er op zetten? Kan dat ook bij branded one X?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik had het opgelost door via de PC een allinoneforOneX toolkit de opdracht: go to recovery aan te klikken. Tegenwoordig heb ik Venom ViperX rom (1e custom rom en hij bevalt goed) en kan ik gewoon op de phone zelf go to recovery aanklikken.
Lees ff goed, de toetscombinaties lukt mij toen (kan best door update komen want ervoor deed ik die toetscombinatie nooit) en nu niet meer. Ik bewandel andere wegen om toch in recovery te komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
en nu werkt het wel weer? Hoe moeilijk is dat, een custom rom er op zetten? Kan dat ook bij branded one X?
thanks. Deze bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees ff goed, de toetscombinaties lukt mij toen (kan best door update komen want ervoor deed ik die toetscombinatie nooit) en nu niet meer. Ik bewandel andere wegen om toch in recovery te komen.
Echt moeilijk is het niet, je raakt je garantie deels kwijt en HTC zal je een rekening voor het overbekende WiFiprobleem voorschotelen als je je toestel unlockt, echt heel raar want dit is niks softwarematigs en kan je dus niet zelf gesloopt hebben.
Aangezien die van mij nu ondertussen 1 jaar oud is waagde ik de sprong. Jij moet zelf weten wat jij doet. Er staan genoeg howto's en toolkits online die je erdoorheen helpen.
En branded maakt in dit geval niets uit. Je kan nu zelfs een unbranded rom erop flikkeren en voortaan (veel) eerder Androidupdates installeren (mits de custom rombouwers ook zo vlot zijn natuurlijk).
Alleen deze tool is afdoende, scroll ff tot je een voorbeeldplaatje ziet van het programma en daar staat uiterst links precies wat je moet doen, stap voor stap. Kan gewoon niet misgaan...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:51 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
thanks. Deze bedoel je denk ik?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439
Op sommige sites leed ik dat root eerst nog nodig is dmv andere tool, voor je roms gaat installeren met deze tool . Klopt dat?
Zit er naast garantieprobleem nog verder risico aan custom rom installeren?
duidelijk. Waar ik mij druk om maakte was dat iemand mij meldde een rom te hebben geïnstalleerd maar daarna niets meer met telefoon kon. Bricked oid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alleen deze tool is afdoende, scroll ff tot je een voorbeeldplaatje ziet van het programma en daar staat uiterst links precies wat je moet doen, stap voor stap. Kan gewoon niet misgaan...
Risico is dat als de customrom niet stabiel is/ bugjes aanwezig zijn je phone zich anders gedraagt dan zou moeten. Tot nu toe (zit al vanaf 3.2.0 tot 3.2.4 op Venom) ben ik geen dramatische fouten tegengekomen of instabiliteit. Er was wel een probleem met AOSP lockscreen welke bij inkomend telefoontje de HOX ging rebooten maar die gebruikte ik zelf niet en is inmiddels opgelost.
Ik heb nu zelfs meer keuzes uit equalizerpresets (beats, SRS, Dolby, klassiek, enz enz enz) en quickpresets voor wifi, gps, welofnietkantelen en nog boel meer dingen die ik niet allemaal ga opsommen.
Het leuke is bij deze rom dat er OTA updates zijn zodat je niet perse de romupdate moet downloaden en naar je phone moet zien te krijgen. Gewoon over the air downen en installeren alsof het een originele HTC update is.
NB. ik heb trouwens TWRPrecovery gekozen ipv de populaire maar al heel lang niet meer bijgehouden ClockWorkModrecovery.
Google now staat zeker aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Ik merk de laatste tijd ook dat de batterij sinds de update een stuk sneller leegloopt.
longpress op huisje en als google now verschijnt de dubbele vensters (=menutoets) aantikken > instellingen > google nu > uitzetten. Dat slurpt gewoon veel accusap. Google search kan je dan nog steeds gebruiken mocht je je dat afvragen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Google zoeken staat in de taakbeheer lijst.
Ik moest een menu doorvolgen mrt volgende en het lijkt nu ook gewoon uit te staanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
longpress op huisje en als google now verschijnt de dubbele vensters (=menutoets) aantikken > instellingen > google nu > uitzetten. Dat slurpt gewoon veel accusap. Google search kan je dan nog steeds gebruiken mocht je je dat afvragen.
Stond ie al uit of heb je hem zelf uitgezet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moest een menu doorvolgen mrt volgende en het lijkt nu ook gewoon uit te staan
Stond denk ik al uit. Google zoeken heb ik nu ook uitgezetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Stond ie al uit of heb je hem zelf uitgezet?
Google zoeken doet uit zichzelf niks. Google now kan daartegenin wel uit zichzelf dingen doen. Hoe dan ook, wat staat er bij je verbruik? Welk app verbruikt het meeste accusap?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stond denk ik al uit. Google zoeken heb ik nu ook uitgezet
Bij mij gebruikt vooral whatsapp en het android systeem veel accusapquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Google zoeken doet uit zichzelf niks. Google now kan daartegenin wel uit zichzelf dingen doen. Hoe dan ook, wat staat er bij je verbruik? Welk app verbruikt het meeste accusap?
Bij mij ook het Android Systeem gigantisch veel. Haal soms maar 9u op een batterij, terwijl ik schermhelderheid op 10% heb staan.... Dus ik ga even naar de HTC reperateur morgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Bij mij gebruikt vooral whatsapp en het android systeem veel accusap
Ik zit er ook aan te denken om terug te gaan, heb de telefoon pas 5 dagen en hij gaat nog geen halve dag mee met normaal gebruik. Heb nog geen spelletjes gespeeld of gebeld oid en gebruik hem hooguit 1,5 uur 'intensief'. (lees: dan stuur ik wat berichtjes). Maar waar zit die reperateur? Ik heb de tel via studentmobiel..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Bij mij ook het Android Systeem gigantisch veel. Haal soms maar 9u op een batterij, terwijl ik schermhelderheid op 10% heb staan.... Dus ik ga even naar de HTC reperateur morgen
Stop met het taskkiller gebruiken. Android werkt niet zoals Windows. Taskkillen werkt zoals je merkt averechts. Waarom er dan toch taskkillers bestaan op de playstore is mij een raadsel. Android heeft een zelfstandig taskkillbeheer en jouw "bemoeienis" zorgt ervoor dat Android denkt van huh? issie vastgelopen? Ff opnieuw opstarten. Dat gekill en geopstart kost ook accusap.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Bij mij gebruikt vooral whatsapp en het android systeem veel accusap
Dit probleem zal je met ELK smartphone hebben. iPhone, SGS3, noem maar op. De accus worden steeds kleiner en compacter en ze worden niet automatisch gelijk beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om terug te gaan, heb de telefoon pas 5 dagen en hij gaat nog geen halve dag mee met normaal gebruik. Heb nog geen spelletjes gespeeld of gebeld oid en gebruik hem hooguit 1,5 uur 'intensief'. (lees: dan stuur ik wat berichtjes). Maar waar zit die reperateur? Ik heb de tel via studentmobiel..
Ja de grap is dat ik hem dus helemaal niet intensief gebruik, internetten heb ik nog niet gedaan, geen spelletjes gespeeld, niet gebeld niets. Jouw telefoon gebruikt in 7 uur intensief gebruik evenveel als de mijne 8 uur op standby doet. Dat is toch niet normaal denk ik dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dit probleem zal je met ELK smartphone hebben. iPhone, SGS3, noem maar op. De accus worden steeds kleiner en compacter en ze worden niet automatisch gelijk beter.
Het is ook zo dat de toestel een paar dagen nodig heeft om de battery te kalibreren en ook zal je je toestel na een paar dagen minder intensief gebruiken dus je zal zien dat de battery langer meegaat.
Even chatten via de HTC website (htc.nl --> Service --> Ondersteuning --> Chatten) Die geven je een adres van een officiele reperateurquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om terug te gaan, heb de telefoon pas 5 dagen en hij gaat nog geen halve dag mee met normaal gebruik. Heb nog geen spelletjes gespeeld of gebeld oid en gebruik hem hooguit 1,5 uur 'intensief'. (lees: dan stuur ik wat berichtjes). Maar waar zit die reperateur? Ik heb de tel via studentmobiel..
Wat staat er bij het accugebruik?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja de grap is dat ik hem dus helemaal niet intensief gebruik, internetten heb ik nog niet gedaan, geen spelletjes gespeeld, niet gebeld niets. Jouw telefoon gebruikt in 7 uur intensief gebruik evenveel als de mijne 8 uur op standby doet. Dat is toch niet normaal denk ik dan?
Ik begrijp dat zo'n mega scherm veel opmaakt en als ik er constant mee zou zitten spelen vind ik het ook nog acceptabel, maar zo snel leeg had ik niet vrwacht!
Vrind, heb dat ding nu 4/5 maanden. 1e 3/4 maanden geen probleem en nu wel. Natuurlijk heb ik geen taskkiller lopen, ben niet 1 of andere kneus in de Android wereld. Als ik gewoon wat whats app, beetje Facebooken etc. en hij houdt het nog geen 9u uit dan heeft HTC gewoon een onduigelijk product geleverd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk niet dat de reparateur wat voor jullie kan doen aangezien dit een gebrek is van elk moderne smartphone. Alleen een 2 kleurscherm nokia met een veel kleiner scherm gaat vanzelfsprekend langer mee dan een multikleuren big size scherm die van alles kan.
Welke apps veel gebruiken bedoel je? Mijn tel ligt nu thuis, ik geloof dat het systeem het meest gebruikt en nog iets van android, verder whatsapp (rond de 20%) en soms facebook app.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat staat er bij het accugebruik?
Vrind, elke smartphone heeft dit probleem. Ga gerust naar de reparateur, kom naderhand maar posten wat er uiteindelijk is gebeurd. En ik had het niet tegen jou wat betreft taskkiller gebruiken. Laat dus het kneus en andere lieve benamingen maar gewoon weg in je komende postjes. Dank.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Vrind, heb dat ding nu 4/5 maanden. 1e 3/4 maanden geen probleem en nu wel. Natuurlijk heb ik geen taskkiller lopen, ben niet 1 of andere kneus in de Android wereld. Als ik gewoon wat whats app, beetje Facebooken etc. en hij houdt het nog geen 9u uit dan heeft HTC gewoon een onduigelijk product geleverd.
Niet zo zeuren, noem je een vrind en heb zeker niet gezegd dat jij een kneus was. Jij sprak over jullie in je post dus werd ik wel degelijk aangesproken. 9u op een batterij is niet acceptabel. Ik verwacht ook geen 24u. 13/14u moet haalbaar zijn/quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vrind, elke smartphone heeft dit probleem. Ga gerust naar de reparateur, kom naderhand maar posten wat er uiteindelijk is gebeurd. En ik had het niet tegen jou wat betreft taskkiller gebruiken. Laat dus het kneus en andere lieve benamingen maar gewoon weg in je komende postjes. Dank.
Ter vergelijking: https://www.dropbox.com/s(...)01-18%2015.02.37.pngquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Welke apps veel gebruiken bedoel je? Mijn tel ligt nu thuis, ik geloof dat het systeem het meest gebruikt en nog iets van android, verder whatsapp (rond de 20%) en soms facebook app.
Je maakt nu Markeerstift indirect uit voor kneus omdat zij zonder het beter te weten wel een taskkiller gebruikt. Ja?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, noem je een vrind en heb zeker niet gezegd dat jij een kneus was. Jij sprak over jullie in je post dus werd ik wel degelijk aangesproken. 9u op een batterij is niet acceptabel. Ik verwacht ook geen 24u. 13/14u moet haalbaar zijn/
Best groot verschil tussen jouw en mijn verbruik ja. Jij lijkt je phone intensiever dan ik te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:11 schreef Fiorano het volgende:
Dit lijkt me toch echt niet normaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht wel, maar er zitten gerust stukken tussen dan ik hem 2u niet aangeraakt heb ivm tentamens. Overigens heb ik de hele tijd die"energiebesparing" aan gehad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Best groot verschil tussen jouw en mijn verbruik ja. Jij lijkt je phone intensiever dan ik te gebruiken.
Ik gebruik automatische helderheidsinstelling, in een youtubetest werd die aangeraden, wacht ik zoek hem voor je op, misschien heb je er zelf iets aan.
Die heb ik niet aanstaan. Is een batterijcover (= externe accu) niks voor je? Had er 1 van Ebay besteld en ik gebruik hem eigenlijk nooit meer sinds de batterij langer meegaat door 1 van de updates. Ik bewaar hem wel voor een plek waar ik mijn HOX moeilijk aan de lader kan hangen zoals op het strand. (vorig jaar ook zo gedaan).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar er zitten gerust stukken tussen dan ik hem 2u niet aangeraakt heb ivm tentamens. Overigens heb ik de hele tijd die"energiebesparing" aan gehad.
Gooi maar door, wie weet
Mwah, vind het juist een mooi dun toestel. Heb wel een externe batterij voor als ik een nacht niet thuis ben oid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die heb ik niet aanstaan. Is een batterijcover niks voor je? Had er 1 van Ebay besteld en ik gebruik hem eigenlijk nooit meer sinds de batterij langer meegaat door 1 van de updates. Ik bewaar hem wel voor een plek waar ik mijn HOX moeilijk aan de lader kan hangen zoals op het strand. (vorig jaar ook zo gedaan).
Hmmm interessant?
Ok, ik zal het wel overwegen. Niet op zeer korte termijn iig. Heb ooit een gloednieuwe Nokia 3300 opengeschroefd en de groene ledjes vervangen door blauwe, was zo stervensbang dat ik hem gemold had maar hij deed het perfect, en ik was een tijdje lang hip aangezien niemand destijds ooit een blauwe nokia gezien had.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Mwah, vind het juist een mooi dun toestel. Heb wel een externe batterij voor als ik een nacht niet thuis ben oid.
Weergave is in JB eruit gesloopt. Dus inderdaad zal je die niet zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Zijn accuprobleem heeft niks met het scherm tr maken, anders had Weergave wel bovenaan gestaan. Het scherm is volgens de grafiek sowieso.niet veel gebruikt. Je telefoon valt zo te zien ook normaal in slaap, dus het is geen app die het probleem veroorzaakt.
Enige wat je zou kunnen proberen is je telefoon eens volledig te resetten. Opsturen heeft niet zo veel zin, omdat het waarschijnlijk geen hardwarematig probleem is.
Wist ik niet, maar dan nog zie je dat het scherm nauwelijks gebruikt is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weergave is in JB eruit gesloopt. Dus inderdaad zal je die niet zien.
Ik denk dat reset en dergelijke in zijn geval gewoon niet helpen, het is een smartphone met kleine accu en als je zijn en mijn verbruik vergelijkt zie je dat hij heel veel meer doet met zijn phone dan ik. Mijn accu is nu trouwens 44%. Om 15u was het nog 64%. Kan dus best hard gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar dan nog zie je dat het scherm nauwelijks gebruikt is.
Heb hem al een keer een harde reset gegeven... Maakte niets uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Zijn accuprobleem heeft niks met het scherm tr maken, anders had Weergave wel bovenaan gestaan. Het scherm is volgens de grafiek sowieso.niet veel gebruikt. Je telefoon valt zo te zien ook normaal in slaap, dus het is geen app die het probleem veroorzaakt.
Enige wat je zou kunnen proberen is je telefoon eens volledig te resetten. Opsturen heeft niet zo veel zin, omdat het waarschijnlijk geen hardwarematig probleem is.
Heb hier wat dingetjes van gebruikt & de task killer staat er ook niet meer op! Dankquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ok, ik zal het wel overwegen. Niet op zeer korte termijn iig. Heb ooit een gloednieuwe Nokia 3300 opengeschroefd en de groene ledjes vervangen door blauwe, was zo stervensbang dat ik hem gemold had maar hij deed het perfect, en ik was een tijdje lang hip aangezien niemand destijds ooit een blauwe nokia gezien had.
Hoe dan ook, heb het filmpje gevonden waarin oa verteld wordt dat auto brightness het beste aan kon staan ipv handmatig te regelen. Zij heeft een aantal testen gedaan en daar trekt ze haar conclusies uit:
Heel interessant! Tuurlijk, die grotere X+ accu past, want zelfde casco.quote:
Inderdaad, dat heb ik ook een beetje. Maar dat had ik ook met mijn Nokia 3300 destijds, halverwege dacht ik nog van waar ben ik aan begonnen? Die ledjes waren zo superklein en mijn soldeerbout had nog kleiner gekund naar mijn gevoel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef svann het volgende:
[..]
Heel interessant! Tuurlijk, die grotere X+ accu past, want zelfde casco.
Maar hoe verder hij komt, hoe meer je denkt: Nah... laat maar (dat krijg je nooit meer goed).
Ze zouden een accu-upgrade-servicebeurt kunnen aanbieden voor een redelijk bedrag.
Daar zou ik hem wel een weekje voor kunnen missen.
http://www.androidauthority.com/htc-one-x-plus-official-119307/quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Geen x+ topic dus ik vraag het hier wel even. Ondersteunt de one x+ straks ook 4g netwerk van KPN?
Titel veranderen naar HTX one X(+)quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Geen x+ topic dus ik vraag het hier wel even. Ondersteunt de one x+ straks ook 4g netwerk van KPN?
Lelijk ding als je de eerste renders mag geloven. Ze hebben de Home en Multitask knop omgewisseld, hoe achterlijk ben je danquote:
Ik denk en hoop eerste kwartaal.quote:
Nope. Wel vergelijkbaar maar niet alleen voor Amerikanen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat niet de HTC J / HTC Butterfly / HTC DNA ?
Ik wacht wel gewoon af hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lelijk ding als je de eerste renders mag geloven. Ze hebben de Home en Multitask knop omgewisseld, hoe achterlijk ben je dan. Lekker uniek, lekker gek doen.
http://www.gottabemobile.(...)-date-rumor-roundup/quote:
Ik kan nu ook verlengen. Heb nu een HOX maar ik ben heel ongeduldig. Maar als ik zo kijk naar smartphones van nu vind ik dat er niet echt iets interessants tussen zit wat mijn HOX kan vervangen behalve de HOX+. Sinds die geen 4g ondersteunt in Nederland wacht ik wel op de M7. Ben al sinds de Desire echt tevreden met HTC Sense. Tussendoor verschillende smartphones gehad maar HTC blijft the bomb voor mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
http://www.gottabemobile.(...)-date-rumor-roundup/
Interessante geruchten
Geen 5"
Full HD
2gb RAM
Android 4.2
Sense 5.0
Ik kan nu al verlengen kwam ik laatst achter, maar ik wacht even mijn vast contract af. Met een vast contract kan ik met een gerust hart een dure telefoon met een goed abonnement pakken (50% korting jwz).
Zonder vast contract wordt het waarschijnlijk een gewone HOX.
Lees eens goed wat je schrijft?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Titel veranderen naar HTX one X(+)
HTC*quote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees eens goed wat je schrijft?
Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Bienelientjee het volgende:
kan flitser niet gebruiken vanwege het koude weer
Wait........what?![]()
![]()
Ik heb die melding inderdaad ook wel eens gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Bienelientjee het volgende:
kan flitser niet gebruiken vanwege het koude weer
Wait........what?![]()
![]()
Mondjesmaat verbeteringen doorvoeren is de ruggegraat van de industrie, als ze de perfecte telefoon nu zouden uitbrengen kunnen ze snel inpakken.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vraag me af he. Wanneer komt er eigenlijk een keer een telefoon op de markt die op alle gebieden perfect is? Er is altijd bij elke telefoon 1 of 2 dingen waardoor je hem eigenlijk niet zou kopen.
HTC one x is een snelle telefoon en mooi, maar wordt wel snel heet en batterij gebruik is sinds 4.1 slechter geworden. Google nexus 4 is een van de snelste telefonen, cheap ass, maar heeft een glas achterkant en de camera is niet zo geweldig.
Ik weet ff niet meer precies maar de galaxy SIII had ook nog wat![]()
Ik zoek na deze telefoon echt de perfecte telefoon, maar die lijkt er toch nooit te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |