Draai op dit moment AOKP (IceColdJelly).quote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan installeer je toch een willekeurige AOSP 4.1/2?
Met mijn stappenplan doe je veel meer dan alleen rooten. Dus beter doet hij het via die manier.
Ohhhhhhh die is mooi! Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag mijn Docking station voor mijn One x ontvangen, werkt super
21 Januari gekocht, vandaag binnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ohhhhhhh die is mooi! Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?
Ik denk dat ik hem ook ga bestellen
Besteldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef NextTVH het volgende:
[..]
21 Januari gekocht, vandaag binnen
Mooi ding, alleen jammer dat er nog geen docks zijn die die Pogo Pins (metalen puntjes rechts van je speaker) gebruiken, echt een totaal nutteloze feature.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef NextTVH het volgende:
Gaat ie dan keurig netjes in die docking mode functie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef NextTVH het volgende:
Dat helaas niet, tenminste ik heb hem met usb kabel+lader in het stopcontact zitten, en dan laad hij alleen maar op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Gaat ie dan keurig netjes in die docking mode functie?
Gelukkig gebruik ik de Nova launcher waarbij de homescreens in landscape kunnen worden weergegeven, dus geen probleemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Dat helaas niet, tenminste ik heb hem met usb kabel+lader in het stopcontact zitten, en dan laad hij alleen maar op.
Energiebesparing optie en bepaalde synchronisaties uitzetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een langere accu duur? Zelfs met een lage helderheid kan mijn (officiële) autolader het nog niet bijbenen met de accu. (gevolg; dat hij langzaam leeg loopt ipv charged)
Tom Tom gebruiken of Sygic, die maken geen gebruik van je data verbinding.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een langere accu duur? Zelfs met een lage helderheid kan mijn (officiële) autolader het nog niet bijbenen met de accu. (gevolg; dat hij langzaam leeg loopt ipv charged)
Andere USB plug kopen. Met bijvoorbeeld een TomTom plug is ie binnen een uur helemaal opgeladen, zelfs met intensief gebruik. Elke plug heeft een andere stroomsterkte.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Die is er wel, alleen is die achterlijk duur.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mooi ding, alleen jammer dat er nog geen docks zijn die die Pogo Pins (metalen puntjes rechts van je speaker) gebruiken, echt een totaal nutteloze feature.
Vast wel namaak van te vinden. Weet dat HTC oplader 1amp geeft. Een goedkope USB charger die je bij tomtech mp3tjes kreeg 0,5.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen is die achterlijk duur.
http://www.pdashop.nl/pro(...)s-with-speakers.html
Mooi ding. Maar zou toffer vinden als er betaalbare speaker docks kwamen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef NextTVH het volgende:
0,5 is wel een stuk beter voor de levensduur van je accuquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Vast wel namaak van te vinden. Weet dat HTC oplader 1amp geeft. Een goedkope USB charger die je bij tomtech mp3tjes kreeg 0,5.
Langzaam leeglopen is toch normaal? Navigeren en de rest wat ie nog meer doet (GPS, WDCMA, synchronisatie met mail/whatsapp/facebook/whatever) trekt gewoon meer stroom dan de oplader kan leveren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Serieus? Heb er hier nog wel 1 liggen van 0,5... Misschien die voor snachts maar gebruikenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
0,5 is wel een stuk beter voor de levensduur van je accu
1. Eerst rooten, dan TWRP recovery erop zetten, en daarmee backup je je originele ROM.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wil een andere rom op mijn HTC One X zetten vanwege het accugebruik. Twee vragen:
1. Hoe back ik mijn originele ROM up (boot, kernel enzo)?
2. Kan ik zonder problemen Renovate erop zetten of moet ik ergens op letten? Werken al die roms van de HOX op elke (internationale versie) HOX?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |