abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122304765
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef dimmak het volgende:
Hoeveel mensen gebruiken hier nu eigenlijk een custom rom en welke?

Ik momenteel Cyanogen Mod, maar vind dat de batterij snel leeg loopt. Dus zoek eigenlijk een andere, zonder Sense..
IceColdJelly gebruiker hier. Werkt prima. Maar vind ook bij icecoldjelly batterij snel leeg lopen (ookal gebruik ik hem wel aardig veel). Jellybean 4.2

Trouwens, iets over de HTC One V.

Ik wil de one V van me vriendin morgen gaan rooten, maar voor het recovery menu zijn voor de one V 2 opties: Een voor GSM en een voor CDMA. Vraag me nu af hoe ik kan checken welke ik nodig heb...

[ Bericht 14% gewijzigd door robertapeldoorn op 31-01-2013 18:26:13 ]
pi_122310801
Trouwens, over die batterij die snel leeg loopt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1873615

BATTERY LIFE : ncx_217_v10_beta1 / ICJ 3.0 kernel

Heb deze kernel geinstalleerd. Volgens de maker (die hem icm ICJ gebruikt), heeft deze een best goede batterij tijd.

Total Screen on time: 4 hours 45 minutes
Total charging cycle from 100 % - 2 %: 18 hours

-) 1 hour 6 minutes of navigation with screen on
-) 51 minutes of watching an HD movie with MX Player
-) 32 minutes of watching youtube (WIFI)
-) 40 minutes of posting in tapatalk and reading news with browser (3G)
-) 40 minutes of reading documents (pdf, Quick office Pro)
-) 1 reboot (no crash, just to simulate an system start)
-) 15 minutes play store with download of 1 App (WIFI, 24,5MB)
-) 41 minutes REST (GMAIL, SMS, Root explorer, System settings...)
-) 13 minutes phone calls (yeah i know, thats not much )

Screen brightness: 20 % (I dont need more on cloudy days )
  vrijdag 1 februari 2013 @ 23:00:41 #253
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_122363213
Mijn toestel heeft de laatste tijd last van een gele vlek/streep rechts in mijn scherm. Deze is vooral zichbaar op een witte achtergrond en als het toestel warmer wordt (bij gebruik GPS/afspelen filmpjes)

Gisteren gebeld naar HTC en afspraak gemaakt voor reparatie onder garantie. One X is vanmorgen opgehaald door Dynalogic. Als het goed is binnen 10 werkdagen terug, ben benieuwd!

Heb nu tijdelijk Desire X van mn werk meegenomen. Wel stukje kleiner :P
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_122372160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Mkr het volgende:
Mijn toestel heeft de laatste tijd last van een gele vlek/streep rechts in mijn scherm. Deze is vooral zichbaar op een witte achtergrond en als het toestel warmer wordt (bij gebruik GPS/afspelen filmpjes)

Gisteren gebeld naar HTC en afspraak gemaakt voor reparatie onder garantie. One X is vanmorgen opgehaald door Dynalogic. Als het goed is binnen 10 werkdagen terug, ben benieuwd!

Heb nu tijdelijk Desire X van mn werk meegenomen. Wel stukje kleiner :P
Pff zwaar balen! Hoop dat dit mij nooit overkomt met mijn geroote phone...
Verder, hier een One V van de vriendin voorzien van Android 4.2.
Best vaag dat HTC zegt dat de one V geen 4.2 kan lopen.
Maar hij hier als een tierelier gaat. (Oke, zonder Sense dan... Maar hij werkt beter als 4.0 mét sense)
pi_122373393
Is het wat deze telefoon?

Ik zit er een beetje over te twijfelen om deze aan te schaffen, maar hij lijkt mij zo lomp.
Past zo'n telefoon nog een beetje in je zak en kan je er gewoon fatsoenlijk mee bellen?
pi_122374013
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef kawa4 het volgende:
ik heb een vraag,
ik heb dus ook de one x met ondertussen android 4.1 en sence 4
maar is er een mogelijkheid om weer terug te gaan naar de vorige android versie ?
want ik vond de telefoon fijner werken voor de update van afgelopen december
bijvoorbeel: met een kabel in de computer gewoon als netwerk station zien ( ipv heel dat geneuk met de Sync manager)

en hij is na de update toch ook wel trager geworden heb ik het idee .
Dat neuken kan je uitzetten. pc-synchronisatie opzoeken in apps en uitschakelen, dan krijg je die popup daarvan ook niet meer als je de USBkabel op je HOX aansluit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 02-02-2013 12:54:59 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_122374146
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:45 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Pff zwaar balen! Hoop dat dit mij nooit overkomt met mijn geroote phone...
Verder, hier een One V van de vriendin voorzien van Android 4.2.
Best vaag dat HTC zegt dat de one V geen 4.2 kan lopen.
Maar hij hier als een tierelier gaat. (Oke, zonder Sense dan... Maar hij werkt beter als 4.0 mét sense)
Vind je het echt vaag dat HTC geen 4.2 zonder Sense uit wil brengen voor de HOV? Ja echt?
pi_122374178
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Quir het volgende:
Die ga ik ook even zoeken, kan ik dat kloterige sporthorloge wegmikken
Deze week in de aanbieding! (feitelijk loopt de aanbieding vandaag af, sorrie dat ik het niet eerder zei :@ )
pi_122374192
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Vind je het echt vaag dat HTC geen 4.2 zonder Sense uit wil brengen voor de HOV? Ja echt?
Haha dat niet hoor (;.
Maar meer. HTC 4.2 zou niet goed werken op de HOV.
Maar zonder sense-meuk draait ie prima.
Dus alleen door sense werkt 4.2 niet goed.
pi_122374228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:30 schreef 12345r het volgende:
Is het wat deze telefoon?

Ik zit er een beetje over te twijfelen om deze aan te schaffen, maar hij lijkt mij zo lomp.
Past zo'n telefoon nog een beetje in je zak en kan je er gewoon fatsoenlijk mee bellen?
Hij past prima in de hand (me telefoon he).
Verder echt een top ding. Enige wat ik jammer vind is de batterij. Maar met rustig gebruik haal ik een dag van 8 tot 4 op school wel...
  zaterdag 2 februari 2013 @ 13:06:11 #261
134538 chansadres
Black & White
pi_122374463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:56 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Hij past prima in de hand (me telefoon he).
Verder echt een top ding. Enige wat ik jammer vind is de batterij. Maar met rustig gebruik haal ik een dag van 8 tot 4 op school wel...
Sinds ik alle updates er op heb staan en die energiebesparing aan heb staan, merk ik dat ik een dikke 1 1/2 dag haal. Gisterochtend van de stroom gehaald en ik zit pas op de helft. Maar vandaag gebruik ik hem minder omdat ik thuis zit.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_122375771
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:54 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Deze week in de aanbieding! (feitelijk loopt de aanbieding vandaag af, sorrie dat ik het niet eerder zei :@ )
Maakt niet uit, had 'm de dag er na gekocht. Moest toch vlaggetjes en ballonnen hebben.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_122376102
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef robertapeldoorn het volgende:
Trouwens, over die batterij die snel leeg loopt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1873615

BATTERY LIFE : ncx_217_v10_beta1 / ICJ 3.0 kernel

Heb deze kernel geinstalleerd. Volgens de maker (die hem icm ICJ gebruikt), heeft deze een best goede batterij tijd.

Total Screen on time: 4 hours 45 minutes
Total charging cycle from 100 % - 2 %: 18 hours

-) 1 hour 6 minutes of navigation with screen on
-) 51 minutes of watching an HD movie with MX Player
-) 32 minutes of watching youtube (WIFI)
-) 40 minutes of posting in tapatalk and reading news with browser (3G)
-) 40 minutes of reading documents (pdf, Quick office Pro)
-) 1 reboot (no crash, just to simulate an system start)
-) 15 minutes play store with download of 1 App (WIFI, 24,5MB)
-) 41 minutes REST (GMAIL, SMS, Root explorer, System settings...)
-) 13 minutes phone calls (yeah i know, thats not much )

Screen brightness: 20 % (I dont need more on cloudy days )
Ja ik word ook helemaal gek van het feit dat de telefoon sinds de update fucking snel leeg gaat met gebruikt :r
pi_122378532
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 13:56 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja ik word ook helemaal gek van het feit dat de telefoon sinds de update fucking snel leeg gaat met gebruikt :r
Met Viper 3.3.3. en energysaver aan gaat de accu indrukwekkend lang mee vind ik.
pi_122463845
Die van mij verliest zijn verbinding als ik een tijdje er niet aan zit :S Zowel wifi als netwerk. Daardoor mis ik whatsappberichten. Ik googelde dit en kwam erop dat de telefoon een ingebouwde functie heeft die ervoor zorgt dat de verbinding tussen 00 en 07 uur wel eens uitgezet wordt om de accu te besparen? Klopt dit? Ik wil dit helemaal niet :S
pi_122464198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Met Viper 3.3.3. en energysaver aan gaat de accu indrukwekkend lang mee vind ik.
Hoelang? :P
pi_122464365
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:48 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Hoelang? :P
Nou ik haal de avond best makkelijk. Natuurlijk moet ie snachts opnieuw aan de lader wanneer je in bed ligt. Als je er nauwelijks iets mee doet de hele dag dan is ie zo goed als vol als je hem s'nachts aan de lader doet.
pi_122464412
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:52 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nou ik haal de avond best makkelijk. Natuurlijk moet ie snachts opnieuw aan de lader wanneer je in bed ligt. Als je er nauwelijks iets mee doet de hele dag dan is ie zo goed als vol als je hem s'nachts aan de lader doet.
Is het heel lastig om zo'n dergelijke rom te installeren? Laatste keer dat ik dat deed was nog met de Xperia X10
pi_122464466
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Is het heel lastig om zo'n dergelijke rom te installeren? Laatste keer dat ik dat deed was nog met de Xperia X10
Niet echt, heb pasgeleden hier nog een toolkit aangeraden waar stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen, kan gewoon niet misgaan. Enige minpunt is dat je je garantie opoffert... Maar ik ben best zuinig op mijn toestel. Laat hem nooit vallen enz. Dan nog, als je hem laat vallen heb je sowieso geen garantie.
pi_122464614
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Niet echt, heb pasgeleden hier nog een toolkit aangeraden waar stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen, kan gewoon niet misgaan. Enige minpunt is dat je je garantie opoffert... Maar ik ben best zuinig op mijn toestel. Laat hem nooit vallen enz. Dan nog, als je hem laat vallen heb je sowieso geen garantie.
Ik heb laatst toch al water over de gehele telefoon gekregen dus als er wat mis zou gaan hardware matig gooien zechet daar toch wel op :')

Kun je mij dat stappenplan DMen O+
pi_122464770
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:00 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik heb laatst toch al water over de gehele telefoon gekregen dus als er wat mis zou gaan hardware matig gooien zechet daar toch wel op :')

Kun je mij dat stappenplan DMen O+
De stappenplan staat in de applicatie zelf.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439

2 weken terug nog gepost: DIG / HTC One X #17

Btw: ik raad je de TWRP recovery aan ipv CWM, CWM is al heel erg lang niet meer bijgewerkt en loopt feitelijk achter, je kan bijv geen OTA installeren van je custom roms en met TWRP gaat dat dus wel...
pi_122465175
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

De stappenplan staat in de applicatie zelf.

[ afbeelding ]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439

2 weken terug nog gepost: DIG / HTC One X #17

Btw: ik raad je de TWRP recovery aan ipv CWM, CWM is al heel erg lang niet meer bijgewerkt en loopt feitelijk achter, je kan bijv geen OTA installeren van je custom roms en met TWRP gaat dat dus wel...
Thnx ik kijk hier vanavond ff naar!
pi_122465193
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Viper... Hmm, sense... Android 4.1... Hou ik niet van.

Trouwens @up:

via htcdev kan je je HTC ook rooten. www.htcdev.com. HTC geeft er een mooi stappenplan bij.

[ Bericht 13% gewijzigd door robertapeldoorn op 04-02-2013 15:20:45 ]
pi_122466023
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Viper... Hmm, sense... Android 4.1... Hou ik niet van.

Trouwens @up:

via htcdev kan je je HTC ook rooten. www.htcdev.com. HTC geeft er een mooi stappenplan bij.
Dan installeer je toch een willekeurige AOSP 4.1/2?

Met mijn stappenplan doe je veel meer dan alleen rooten. Dus beter doet hij het via die manier.
pi_122467663
Mijn One X is kapot gegaan, na een aantal valpartijen zitten er flink veel barsten in het scherm.
Enkele weken geleden kreeg ik plots regelmatig crashes van apps en de telefoon startte zichzelf regelmatig (steeds vaker) opnieuw op. Na een factory-reset was het even iets beter maar na een tijdje liep de telefoon ook regelmatig vast bij het opstarten, ik moest hem na een crash soms aan doen vanuit dat opstart-menu door de volumeknop en de aanknop in te drukken want die laatste alleen reageerde niet. Na een door het systeem gestartte factory-reset was ook plots de hele harde schijf leeggehaald (met multimediabestanden en de backups van mijn contacten :r gelukkig werkt dropbox goed voor de foto's).

Inmiddels gaat de telefoon op geen enkele manier meer aan, er brandt geen ledje als ie in de lader zit en de PC herkent hem alleen als een "APX" waar ik niets mee kan.
Ik heb dat ding afgeschreven maar heeft iemand een idee hoe ik er nog misschien nog heel eventjes leven in krijg om te internetbankieren ? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')