Die techniek begint wel te komen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef Skillstorm het volgende:
Kon stroom ook maar in de vorm van Wifi komen.![]()
Dat zou geweldig zijn.
Wat?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die techniek begint wel te komen.
Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.quote:
Awesome.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.
Dit zijn de dikke telefoons met handvat uit 1988. Draadloos opladen heeft ook een periode van evoluatie nodig.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Eckte, eckte innovatie ja. Nu weer ff mijn tandenborstel in de lader zetten...
[..]
Weet het niet, ik haal net 6886.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef christiman het volgende:
Hi,
Heb net een benchmark gedraaid op mijn nieuwe HOX (3 dagen oud) en kom tot 4961, is dit een beetje in de range die anderen ook halen? Ik heb hem uiteraard nog niet geroot?
Als dit aan de lage kant is volgens jullie, wat zijn dan tips om hem te verbeteren? Voor rooten vind ik het nog wat vroeg.
Via Wifi. Scherm staat op 15% helderheid,gps staat uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Via WiFi of 3G? Via WiFi is het misschien wat hoog, maar alsnog is het procentenwerk.
Als je een goede accu wil moet je wachten op de Chinese telefoons met 3000mAh, maar alsnog kom je er dan niet 2 dagen mee door, dan heb je juist dat je midden op de dag een lege accu hebt omdat je hem de vorige dag niet hebt opgeladen.
Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maar
Android screenshot feature gebruiken. Tegelijkertijd volume up and power button ingedrukt houden voor paar seconden. Of t was volume down en power...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef aad300 het volgende:
Ik kan soms geen screenshot nemen (power button + home button) van bepaalde apps. Telefoon springt dan op vergrendeld. Iemand die weet hoe ik dit kan voorkomen?
IceColdJelly, of ICJ draai je dan nu waarschijnlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.
T is me trouwens gelukt om via een tip die ergens gepost is gapps te installeren.
Vraag me wel af wat nu het verschil is met kenels en roms. Of is het voor de eindgebruiker alleen maar belangrijk welke ROM je hebt.
Achja ben al trots dat het me is gelukt met de tutorial.
Werkt niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
Android screenshot feature gebruiken. Tegelijkertijd volume up and power button ingedrukt houden voor paar seconden. Of t was volume down en power...
Zeker weten? het kan de eerste keer een beetje lastig zijn de techniek door te krijgen namelijk. Je moet precies tegelijk de power/lock button en volume down (niet volume up, foutje) ingedrukt houden voor 1 a 2 seconden.quote:
Moet je kenel en rom appart installeren of niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef jochemdejongen het volgende:
s. De ROM zelf is voor gebruikersgemak inderdaad het meest belangrijk, maar als je een goeie rom hebt met slechte kernel of
Ik ben geen fan van het T-Mobile netwerk (daar zit Tele 2 op) maar qua prijs en wat je ervoor krijgt is het erg goed IMHO. ¤26.25 p/maand voor 500min en 500MB internet incl. gratis One X is zeker niet slecht. Misschien kun je er nog een (kleine) SMS-bundel bij doen, maar als je dat sowieso niet gebruikt is dat ook prima. Mooi is ook dat het geen toestel-lease is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Markeerstift het volgende:
Jongens, ik zit eraan te denken om deze deal aan te gaan. Is dat een goede deal? Of kan ik beter voor meer mb gaan?
https://www.studentmobiel(...)=414&product_id=8844
Sony? Succes/Sterke/Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb denk ik de opvolger van mijn One X gevonden
http://tweakers.net/revie(...)one-de-xperia-z.html
Of HTC moet echt iets bijzonders komen
Eerst lezen en kijken, dan bedenken dat dit een van de betere xperia's is!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sony? Succes/Sterke/Gecondoleerd.
Waarom moeten ze er nou 13 Megapixel op die sensor rammen? Totaal geen nut en bederft de kwaliteit alleen maar. Maar goed; het 'gepeupel' roept weer lekker dat ze veel megapixels hebben...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb denk ik de opvolger van mijn One X gevonden
http://tweakers.net/revie(...)one-de-xperia-z.html
Of HTC moet echt iets bijzonders komen
Bij elke rom hoort zijn eigen kernel (die je uit de rom kan halen door de zip te openen en boot.img te extracten, dit is de kernel) die je apart moet flashen via de computer (via fastboot flash boot etc, je kent het wel).. Je kan ook aparte kernels downloaden voor je rom maar niet elke rom werkt met elke kernelquote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Moet je kenel en rom appart installeren of niet?
Heb inderdaad Icecoldjelly. Vandaag maar eens een custom boot animation gemaakt. Is aardig gelukt!
Download:
https://www.dropbox.com/s/7okl4s4k76w083l/bootanimation.zip
Screenshot (normaal met animatie, kreeg dat niet voor elkaar in een .gif):
https://www.dropbox.com/s/dzlq8up8lc8j0dp/Sequence%2001.gif
- Voor de mensen die dit ook willen proberen met rooted phones -
Ik heb met Adobe Premiere Pro, een soort van filmpje gemaakt van 5 seconden. Deze ge-exporteerd als losse frames. En dan met boot animation creator (te vinden op XDA/Google) een bootanimation.zip gemaakt
Makkelijkste is dus gewoon de standaard kernel te houden die een ROM levert... Of kan appartement kernel wel voordelen opleveren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:39 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
Bij elke rom hoort zijn eigen kernel (die je uit de rom kan halen door de zip te openen en boot.img te extracten, dit is de kernel) die je apart moet flashen via de computer (via fastboot flash boot etc, je kent het wel).. Je kan ook aparte kernels downloaden voor je rom maar niet elke rom werkt met elke kernel
Ik heb 3 SE's gehad en ze doen het nog allemaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sony? Succes/Sterke/Gecondoleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |