abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121230468
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Half uurtje internetten voor 15% en dan klagen?
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
Ik snap dat gejengel van mensen sowieso niet
Boefuckinghoe dat je elke dag je telefoon moet opladen. Als je gaat slapen steek je hem in en als je wakker wordt haal je hem uit het stopcontact.
Als ie gedurende de dag al leeg is, snap ik dat het klachtwaardig is, maar bijna altijd overleeft zo'n telefoon gewoon een hele dag en hoef je 'm alleen maar elke nacht op te laden. No big deal lijkt me.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 6 januari 2013 @ 17:15:51 #52
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121231158
Ja precies, wie kan een telefoon van 400+ euro betalen maar dan niet even ergens een stopcontact vinden...
Als die inderdaad midden op de dag al leeg is, is het wel vervelend ja, maar de mensen die daarover klagen luisteren muziek via Spotify via 3G en hebben 50 minuten per uur hun scherm aan voor Whatsapp - no shit dat die dan snel leeg is. Op een Nokia doe je ook niks, je kan er niks mee behalve het pure concept van een telefoon + sms, geen wonder dat die dan 2 weken meegaat en binnen een paar seconden is opgestart. Als ik data op mijn One X uitzet en hem puur als telefoon zou gebruiken kon ik er makkelijk een week mee, geen Whatsapp/muziek/internet/games/mail/kalender met online sync/etc...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_121231372
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja precies, wie kan een telefoon van 400+ euro betalen maar dan niet even ergens een stopcontact vinden...
Als die inderdaad midden op de dag al leeg is, is het wel vervelend ja, maar de mensen die daarover klagen luisteren muziek via Spotify via 3G en hebben 50 minuten per uur hun scherm aan voor Whatsapp - no shit dat die dan snel leeg is. Op een Nokia doe je ook niks, je kan er niks mee behalve het pure concept van een telefoon + sms, geen wonder dat die dan 2 weken meegaat en binnen een paar seconden is opgestart. Als ik data op mijn One X uitzet en hem puur als telefoon zou gebruiken kon ik er makkelijk een week mee, geen Whatsapp/muziek/internet/games/mail/kalender met online sync/etc...
Feit is wel dat de technologie van batterijen behoorlijk stagneert. Telefoons gaan alleen maar meer en meer mogelijkheden krijgen en waarschijnlijk ook helderdere en scherpere schermen.

Maar het klopt zeker wat je zegt. Ik werk als telefoonverkoper en krijg regelmatig (veelal oudere) mensen die met hun telefoon terugkomen en vloeken en tieren dat hun telefoon maar anderhalve dag meegaat. Ja goh, groter scherm, internet, kleurenscherm, achtergrondprocessen. Als ik een batterij van een Nokia 3310 in een smartphone zou stoppen zou de telefoon al na een uur leeg zijn. Maar zo ver nadenken is te veel gevraagd voor dat volk.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121231780
Ja de accu-techniek gaat niet zo snel als de andere innovaties.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121231907
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:23 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Jij weet er meer van. Het is me gelukt om Android te installeren. Maar in die bovengenoemde ROM zit geen Google Play store... Hmm, hoe is dat op te lossen?
A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maar ;)
  zondag 6 januari 2013 @ 17:32:09 #56
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121231916
Eigenlijk valt de accu-innovatie wel mee, mijn oude, 11,9 millimeter-dikke HTC Desire met 3,7" scherm ging een dag mee en nu heb ik een dunnere, 8,9mm One X met 4,7" scherm die ook een dag mee gaat.
Het scherm en de helderheid daarvan is de helft van je verbruik, appgebruik niet erg veranderd, dus eigenlijk is het nog wel indrukwekkend.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:33:39 #57
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121231990
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Half uurtje internetten voor 15% en dan klagen?
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
15% lijkt me toch niet echt normaal. 26 minuten om precies te zijn trouwens
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 6 januari 2013 @ 17:36:21 #58
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121232118
Via WiFi of 3G? Via WiFi is het misschien wat hoog, maar alsnog is het procentenwerk.
Als je een goede accu wil moet je wachten op de Chinese telefoons met 3000mAh, maar alsnog kom je er dan niet 2 dagen mee door, dan heb je juist dat je midden op de dag een lege accu hebt omdat je hem de vorige dag niet hebt opgeladen.
pi_121232514
WiFi, GPS en een hoge schermhelderheid vreten echt stroom hoor, echt absurd veel.
pi_121232939
Kon stroom ook maar in de vorm van Wifi komen. ;(

Dat zou geweldig zijn.
pi_121233052
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef Skillstorm het volgende:
Kon stroom ook maar in de vorm van Wifi komen. ;(

Dat zou geweldig zijn.
Die techniek begint wel te komen.
pi_121233108
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Die techniek begint wel te komen.
Wat?
Dat is toch onmogelijk? :P
pi_121233474
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wat?
Dat is toch onmogelijk? :P
Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.
pi_121233500
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.
Awesome. :o
pi_121233618
  zondag 6 januari 2013 @ 18:09:27 #66
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121233722
Eckte, eckte innovatie ja. Nu weer ff mijn tandenborstel in de lader zetten...

quote:
pi_121233845
Hi,

Heb net een benchmark gedraaid op mijn nieuwe HOX (3 dagen oud) en kom tot 4961, is dit een beetje in de range die anderen ook halen? Ik heb hem uiteraard nog niet geroot?

Als dit aan de lage kant is volgens jullie, wat zijn dan tips om hem te verbeteren? Voor rooten vind ik het nog wat vroeg.
pi_121233895
quote:
12s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Eckte, eckte innovatie ja. Nu weer ff mijn tandenborstel in de lader zetten...

[..]

Dit zijn de dikke telefoons met handvat uit 1988. Draadloos opladen heeft ook een periode van evoluatie nodig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121233931
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef christiman het volgende:
Hi,

Heb net een benchmark gedraaid op mijn nieuwe HOX (3 dagen oud) en kom tot 4961, is dit een beetje in de range die anderen ook halen? Ik heb hem uiteraard nog niet geroot?

Als dit aan de lage kant is volgens jullie, wat zijn dan tips om hem te verbeteren? Voor rooten vind ik het nog wat vroeg.
Weet het niet, ik haal net 6886. :P In Quadrant Standard.
pi_121234036
Ik kan jullie allemaal de tip geven dat benchmarks en dan met name Quadrant werkelijk waar serieus geen fuck uitmaken tenzij je een review wilt schrijven en geforceerd verschillende toestellen gaat vergelijken.
  zondag 6 januari 2013 @ 18:44:02 #71
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121235156
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Via WiFi of 3G? Via WiFi is het misschien wat hoog, maar alsnog is het procentenwerk.
Als je een goede accu wil moet je wachten op de Chinese telefoons met 3000mAh, maar alsnog kom je er dan niet 2 dagen mee door, dan heb je juist dat je midden op de dag een lege accu hebt omdat je hem de vorige dag niet hebt opgeladen.
Via Wifi. Scherm staat op 15% helderheid,gps staat uit.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_121243231
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef jochemdejongen het volgende:

[..]

A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maar ;)
Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.

T is me trouwens gelukt om via een tip die ergens gepost is gapps te installeren.

Vraag me wel af wat nu het verschil is met kenels en roms. Of is het voor de eindgebruiker alleen maar belangrijk welke ROM je hebt.

Achja ben al trots dat het me is gelukt met de tutorial.

[ Bericht 11% gewijzigd door robertapeldoorn op 06-01-2013 21:07:53 ]
pi_121276304
Ik kan soms geen screenshot nemen (power button + home button) van bepaalde apps. Telefoon springt dan op vergrendeld. Iemand die weet hoe ik dit kan voorkomen?
pi_121276405
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef aad300 het volgende:
Ik kan soms geen screenshot nemen (power button + home button) van bepaalde apps. Telefoon springt dan op vergrendeld. Iemand die weet hoe ik dit kan voorkomen?
Android screenshot feature gebruiken. Tegelijkertijd volume up and power button ingedrukt houden voor paar seconden. Of t was volume down en power...
pi_121276509
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.

T is me trouwens gelukt om via een tip die ergens gepost is gapps te installeren.

Vraag me wel af wat nu het verschil is met kenels en roms. Of is het voor de eindgebruiker alleen maar belangrijk welke ROM je hebt.

Achja ben al trots dat het me is gelukt met de tutorial.
IceColdJelly, of ICJ draai je dan nu waarschijnlijk ;) Dat is een AOKP versie, vandaar de eenhorrn als logo. Kernel bepaalt eeen beetje de stabiliteit, soepelheid, batterijleven en nog wat dingetjes. De ROM zelf is voor gebruikersgemak inderdaad het meest belangrijk, maar als je een goeie rom hebt met slechte kernel of niet passende kernel dan draait je rom alsnog niet chill of gewoon helemaal niet ;P
pi_121276647
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef jochemdejongen het volgende:

[..]

Android screenshot feature gebruiken. Tegelijkertijd volume up and power button ingedrukt houden voor paar seconden. Of t was volume down en power...
Werkt niet.
pi_121277177
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:51 schreef aad300 het volgende:

[..]

Werkt niet.
Zeker weten? het kan de eerste keer een beetje lastig zijn de techniek door te krijgen namelijk. Je moet precies tegelijk de power/lock button en volume down (niet volume up, foutje) ingedrukt houden voor 1 a 2 seconden.
pi_121288813
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef jochemdejongen het volgende:
s. De ROM zelf is voor gebruikersgemak inderdaad het meest belangrijk, maar als je een goeie rom hebt met slechte kernel of
Moet je kenel en rom appart installeren of niet?

Heb inderdaad Icecoldjelly. Vandaag maar eens een custom boot animation gemaakt. Is aardig gelukt!

Download:
https://www.dropbox.com/s/7okl4s4k76w083l/bootanimation.zip

Screenshot (normaal met animatie, kreeg dat niet voor elkaar in een .gif):
https://www.dropbox.com/s/dzlq8up8lc8j0dp/Sequence%2001.gif

- Voor de mensen die dit ook willen proberen met rooted phones -

Ik heb met Adobe Premiere Pro, een soort van filmpje gemaakt van 5 seconden. Deze ge-exporteerd als losse frames. En dan met boot animation creator (te vinden op XDA/Google) een bootanimation.zip gemaakt
pi_121310545
Jongens, ik zit eraan te denken om deze deal aan te gaan. Is dat een goede deal? Of kan ik beter voor meer mb gaan?

https://www.studentmobiel(...)=414&product_id=8844
pi_121310942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Markeerstift het volgende:
Jongens, ik zit eraan te denken om deze deal aan te gaan. Is dat een goede deal? Of kan ik beter voor meer mb gaan?

https://www.studentmobiel(...)=414&product_id=8844
Ik ben geen fan van het T-Mobile netwerk (daar zit Tele 2 op) maar qua prijs en wat je ervoor krijgt is het erg goed IMHO. ¤26.25 p/maand voor 500min en 500MB internet incl. gratis One X is zeker niet slecht. Misschien kun je er nog een (kleine) SMS-bundel bij doen, maar als je dat sowieso niet gebruikt is dat ook prima. Mooi is ook dat het geen toestel-lease is.

500MB data is ook prima. Je mag best wat uitvreten wil je daar overheen gaan.
Bekijk anders even wat je nu verbruikt (mits je al een data-abonnement hebt) en kijk hoeveel je gebruikt.

Moet overigens wel zeggen dat ik de laatste tijd wat kleine probleempjes heb met de X; youtube wil soms gewoonweg niet laden of loopt vast, internet wil soms de pagina niet laden. Alles terwijl ik gewoon prima wifi-bereik heb...

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 08-01-2013 14:50:38 ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:34:55 #82
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121315772
Ik heb denk ik de opvolger van mijn One X gevonden

http://tweakers.net/revie(...)one-de-xperia-z.html

Of HTC moet echt iets bijzonders komen ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:50:20 #83
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_121321405
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef bokkepoot het volgende:

Sony? Succes/Sterke/Gecondoleerd.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_121323380
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Eerst lezen en kijken, dan bedenken dat dit een van de betere xperia's is!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:35:38 #85
302898 RockNijntje
pi_121323441
Sorry, Sony Ericsson trauma waardoor ik nu zelfs Sony niet vertrouw :D.
pi_121323597
quote:

Waarom moeten ze er nou 13 Megapixel op die sensor rammen? Totaal geen nut en bederft de kwaliteit alleen maar. Maar goed; het 'gepeupel' roept weer lekker dat ze veel megapixels hebben...

HTC komt ook met de standaard specs van 2013: Full HD scherm, weer wat groter scherm dan de X / X+, een nieuwe quad-core CPU (onbekende 2e generatie van Qualcomm Snapdragon), 2GB RAM, helaas ook een 13MP camera (weer een grote nadruk van HTC op die 'Cinesensor' camera).
Bron: Tweakers.

Wat van mij niet hoeft:
- 1080P; huidig scherm van de One X is al retescherp. Meer pixels vereist meer van je hardware en meer van je accu. Ik ga liever voor 720P scherm met nieuwe hardware waardoor die zuiniger en sneller wordt.
- 13MP camera; doe gewoon iets van 8-10 en doe wat goeds met het glas ervoor. Schiet je veel meer mee op. Dat HTC wil richten op videocapaciteiten van de camera is wel weer interessant.
- Beats-spul. HTC moet eens gaan bedenken wat ze nou aan willen met Beats.
- Groter scherm. Ja; iedereen went weer aan een groter scherm en met video's kijken en browsen is een groter scherm handig en mooi; maar dagelijks gebruik voor telefoneren e.d. met 1 hand is niet prettig. Ik zal wel gemiddelde handen hebben en als ik de One X op een voor mij prettige manier vast hou, kom ik niet met m'n duim linksboven op het scherm.

Ik ben nu met m'n 2e HTC telefoon en ik vind het nog steeds een van de betere telefoons zoals qua uiterlijk als gebruik; maar het is wel te merken dat zij het tij tegen zich hebben; de winst is in een jaar zo goed als verdampt; van 260 miljoen in het laatste kwartaal in 2011 naar 26 miljoen in 2012.
Tenzij er iets op gang komt wat het tij doet keren, ben ik bang dat HTC over een paar jaar niet meer bestaat jammer genoeg...

EDIT: ze zullen er wel hier een van inplakken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 09-01-2013 00:50:51 ]
pi_121323608
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Moet je kenel en rom appart installeren of niet?

Heb inderdaad Icecoldjelly. Vandaag maar eens een custom boot animation gemaakt. Is aardig gelukt!

Download:
https://www.dropbox.com/s/7okl4s4k76w083l/bootanimation.zip

Screenshot (normaal met animatie, kreeg dat niet voor elkaar in een .gif):
https://www.dropbox.com/s/dzlq8up8lc8j0dp/Sequence%2001.gif

- Voor de mensen die dit ook willen proberen met rooted phones -

Ik heb met Adobe Premiere Pro, een soort van filmpje gemaakt van 5 seconden. Deze ge-exporteerd als losse frames. En dan met boot animation creator (te vinden op XDA/Google) een bootanimation.zip gemaakt
Bij elke rom hoort zijn eigen kernel (die je uit de rom kan halen door de zip te openen en boot.img te extracten, dit is de kernel) die je apart moet flashen via de computer (via fastboot flash boot etc, je kent het wel).. Je kan ook aparte kernels downloaden voor je rom maar niet elke rom werkt met elke kernel
pi_121327812
ik heb voor mijn huidige DHD vier jaar lang een SE gehad, eerst een onverwoestbare W810i _O_ _O_ en daarna de W902, die ook prima is bevallen :)

HTC bevalt ook goed, dus ga zo goed als zeker voor een One X+ als opvolger van mijn DHD ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121328366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:39 schreef jochemdejongen het volgende:

[..]

Bij elke rom hoort zijn eigen kernel (die je uit de rom kan halen door de zip te openen en boot.img te extracten, dit is de kernel) die je apart moet flashen via de computer (via fastboot flash boot etc, je kent het wel).. Je kan ook aparte kernels downloaden voor je rom maar niet elke rom werkt met elke kernel
Makkelijkste is dus gewoon de standaard kernel te houden die een ROM levert... Of kan appartement kernel wel voordelen opleveren?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:12:03 #90
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121328492
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb 3 SE's gehad en ze doen het nog allemaal.
Dat kan van mijn HTC desire en One X niet gezegd worden :6

Nee ik ben een beetje klaar met mijn One X, en verwacht niet dat ze met iets leuks komen
pi_121330250
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Makkelijkste is dus gewoon de standaard kernel te houden die een ROM levert... Of kan appartement kernel wel voordelen opleveren?
Ja de kernel gebruiken die bij de rom komt is altijd wel prima, deze is vaak ook geoptimaliseerd voor de rom dus werkt waarschijnlijk ook het beste werkt icm de ROM. Andere kernels kunnen wel voordelen opleveren maar het kan ook heel veel gedoe opleveren...
pi_121331321
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van het T-Mobile netwerk (daar zit Tele 2 op) maar qua prijs en wat je ervoor krijgt is het erg goed IMHO. ¤26.25 p/maand voor 500min en 500MB internet incl. gratis One X is zeker niet slecht. Misschien kun je er nog een (kleine) SMS-bundel bij doen, maar als je dat sowieso niet gebruikt is dat ook prima. Mooi is ook dat het geen toestel-lease is.

500MB data is ook prima. Je mag best wat uitvreten wil je daar overheen gaan.
Bekijk anders even wat je nu verbruikt (mits je al een data-abonnement hebt) en kijk hoeveel je gebruikt.

Moet overigens wel zeggen dat ik de laatste tijd wat kleine probleempjes heb met de X; youtube wil soms gewoonweg niet laden of loopt vast, internet wil soms de pagina niet laden. Alles terwijl ik gewoon prima wifi-bereik heb...
Ah thanks, ik heb hem maar genomen met een kleine smsbundel. :) Woon in een grote stad dus denk niet dat t-mobile daar veel problemen op zal leveren.
pi_121332860
KPN netwerk _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121333933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef jochemdejongen het volgende:

[..]

Ja de kernel gebruiken die bij de rom komt is altijd wel prima, deze is vaak ook geoptimaliseerd voor de rom dus werkt waarschijnlijk ook het beste werkt icm de ROM. Andere kernels kunnen wel voordelen opleveren maar het kan ook heel veel gedoe opleveren...
Oké top! Begin t wel leuk te vinden dit rooten. Zoals k zeg ook al eerste custom boot loader gemaakt. Snap niet dat k nooit heb geroot met me dhd.

Gebruik op dit moment root acress alleen nog voor titanium backup en voor custom roms (jb 4 2.1 met super sexy notificaties).

Vraag me af wat jullie zoal met root acress doen. En wat ik nou verder precies kan doen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:02:39 #95
302898 RockNijntje
pi_121334491
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik heb 3 SE's gehad en ze doen het nog allemaal.
Dat kan van mijn HTC desire en One X niet gezegd worden :6

Nee ik ben een beetje klaar met mijn One X, en verwacht niet dat ze met iets leuks komen
Mijn eerste SE was awesome, maar geen smartphone helaas. Omdat ik zo blij was met dat toestel kocht ik vervolgens dus een smartphone van SE. Grootste fout ooit :').

Ik ben nog steeds zo blij met mijn HOX nu O+.

Maar wat doet de jouwe dan dat je er niet veel meer van verwacht? Inb4 'niets' :').
  woensdag 9 januari 2013 @ 06:57:41 #96
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121341052
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:02 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Mijn eerste SE was awesome, maar geen smartphone helaas. Omdat ik zo blij was met dat toestel kocht ik vervolgens dus een smartphone van SE. Grootste fout ooit :').

Ik ben nog steeds zo blij met mijn HOX nu O+.

Maar wat doet de jouwe dan dat je er niet veel meer van verwacht? Inb4 'niets' :').
De speaker was te zacht. Is gelukkig vervangen.
De audiojack geeft geen links meer door.
Ik heb het bekende wifi probleem.
Er zit een scheurtje in het plastic vlak boven de micro Usb port.

Zijn maar kleine dingen, maar ik ben hem al eens 3 weken kwijt geweest en daar word je ook gefrustreerd van.
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:10:38 #97
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121342440
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Oké top! Begin t wel leuk te vinden dit rooten. Zoals k zeg ook al eerste custom boot loader gemaakt. Snap niet dat k nooit heb geroot met me dhd.

Gebruik op dit moment root acress alleen nog voor titanium backup en voor custom roms (jb 4 2.1 met super sexy notificaties).

Vraag me af wat jullie zoal met root acress doen. En wat ik nou verder precies kan doen.
Sowieso addblock installeren, bazen app _O_
pi_121342466
quote:

Zolang er nog geen toffe nieuwe technieken oid zijn voldoet mijn One X nog wel even. Heb ook nog het gevoel dat ik 'm net heb ook al kijk ik al bijna tegen een nieuw toestel aan. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:44:50 #99
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121343169
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:12 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Zolang er nog geen toffe nieuwe technieken oid zijn voldoet mijn One X nog wel even. Heb ook nog het gevoel dat ik 'm net heb ook al kijk ik al bijna tegen een nieuw toestel aan. :')
Qua snelheid en technieken is het ook nog een top toestel. Ik ben alleen klaar met die klote bouwkwaliteit. Mijn desire was veel sterker..
pi_121343424
Heb er zo'n slim fit hoesje omheen, nu gaat 't wel. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')