Ik snap dat gejengel van mensen sowieso nietquote:Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Half uurtje internetten voor 15% en dan klagen?
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
Feit is wel dat de technologie van batterijen behoorlijk stagneert. Telefoons gaan alleen maar meer en meer mogelijkheden krijgen en waarschijnlijk ook helderdere en scherpere schermen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja precies, wie kan een telefoon van 400+ euro betalen maar dan niet even ergens een stopcontact vinden...
Als die inderdaad midden op de dag al leeg is, is het wel vervelend ja, maar de mensen die daarover klagen luisteren muziek via Spotify via 3G en hebben 50 minuten per uur hun scherm aan voor Whatsapp - no shit dat die dan snel leeg is. Op een Nokia doe je ook niks, je kan er niks mee behalve het pure concept van een telefoon + sms, geen wonder dat die dan 2 weken meegaat en binnen een paar seconden is opgestart. Als ik data op mijn One X uitzet en hem puur als telefoon zou gebruiken kon ik er makkelijk een week mee, geen Whatsapp/muziek/internet/games/mail/kalender met online sync/etc...
A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:23 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Jij weet er meer van. Het is me gelukt om Android te installeren. Maar in die bovengenoemde ROM zit geen Google Play store... Hmm, hoe is dat op te lossen?
15% lijkt me toch niet echt normaal. 26 minuten om precies te zijn trouwensquote:Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Half uurtje internetten voor 15% en dan klagen?
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
Die techniek begint wel te komen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef Skillstorm het volgende:
Kon stroom ook maar in de vorm van Wifi komen.![]()
Dat zou geweldig zijn.
Wat?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die techniek begint wel te komen.
Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.quote:
Awesome.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Draadloos opladen is nu al mogelijk met een speciale plaat waar je je spullen dan oplegt.
Dit zijn de dikke telefoons met handvat uit 1988. Draadloos opladen heeft ook een periode van evoluatie nodig.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Eckte, eckte innovatie ja. Nu weer ff mijn tandenborstel in de lader zetten...
[..]
Weet het niet, ik haal net 6886.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef christiman het volgende:
Hi,
Heb net een benchmark gedraaid op mijn nieuwe HOX (3 dagen oud) en kom tot 4961, is dit een beetje in de range die anderen ook halen? Ik heb hem uiteraard nog niet geroot?
Als dit aan de lage kant is volgens jullie, wat zijn dan tips om hem te verbeteren? Voor rooten vind ik het nog wat vroeg.
Via Wifi. Scherm staat op 15% helderheid,gps staat uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Via WiFi of 3G? Via WiFi is het misschien wat hoog, maar alsnog is het procentenwerk.
Als je een goede accu wil moet je wachten op de Chinese telefoons met 3000mAh, maar alsnog kom je er dan niet 2 dagen mee door, dan heb je juist dat je midden op de dag een lege accu hebt omdat je hem de vorige dag niet hebt opgeladen.
Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef jochemdejongen het volgende:
[..]
A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maar
Android screenshot feature gebruiken. Tegelijkertijd volume up and power button ingedrukt houden voor paar seconden. Of t was volume down en power...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef aad300 het volgende:
Ik kan soms geen screenshot nemen (power button + home button) van bepaalde apps. Telefoon springt dan op vergrendeld. Iemand die weet hoe ik dit kan voorkomen?
IceColdJelly, of ICJ draai je dan nu waarschijnlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Het is me gelukt. Draai nu volgens mij jellybean ice of zoiets. Haha zo erg lopen kutten met roms. Weet niet eens meer welke ik nu draai. Sowieso 4.2.1 met een eenhoorn als logo. Heb hem van xda.
T is me trouwens gelukt om via een tip die ergens gepost is gapps te installeren.
Vraag me wel af wat nu het verschil is met kenels en roms. Of is het voor de eindgebruiker alleen maar belangrijk welke ROM je hebt.
Achja ben al trots dat het me is gelukt met de tutorial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |