Geen medelijden, dan moet je maar voorzichtiger zijn met zo'n duur dingquote:Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
Telefoon was in het water gevallen. Alles doet het nog behalve oortjes ingang
ongelukjes gebeuren hoor, kom eens van je zolderkamer afquote:Op zondag 20 januari 2013 21:21 schreef Phone het volgende:
[..]
Geen medelijden, dan moet je maar voorzichtiger zijn met zo'n duur ding
Blijft per maand doorgaan. Ik was vandaag langs een Hi winkel geweest. Als mijn abo vandaag was afgelopen had ik maar 80 euro moeten betalen om mijn HOX over te nemen. Abo loopt pas over een jaar af.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
heb al weer wat leuke aanbiedingen gevonden voor een abonnement i.c.m. een One X+, met name Vodafone
morgen Hi maar eens bellen wat er gebeurd als m'n hudige abonnement afloopt, of hij dan per maand nog doorgaat of dat ik gelijk zonder netwerk etc. zit
Volgens mij loopt het bij Hi gewoon altijd door. Ik had een Sim- only en dat abbo en die liep ook per maand door (tot 11 feb nu).quote:Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
zou mooi zijn als het per maand doorloopt, kan ik nog ff echt goed kijken naar de beste (lees: een goede) deal
prima!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het bij Hi gewoon altijd door. Ik had een Sim- only en dat abbo en die liep ook per maand door (tot 11 feb nu).
precies, ik hem snaptequote:Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef Markeerstift het volgende:
Wat een kromme zin trouwens! Maar de boodschap is duidelijk
Ik heb hem nu bij Tele2quote:Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
zou mooi zijn als het per maand doorloopt, kan ik nog ff echt goed kijken naar de beste (lees: een goede) deal
Dat was toch die Vodafone actie van Ritel en nog webshop? Dat was een mooie aanbieding ja. Wat heb ik lopen balen dat ik toen al bij Vodafone zat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Baal er van dat ik mijn One X zo goedkoop heb, 450 euro totaal met een 1-jaarabo van 100 minuten+3000sms+1GB internet met 60 dagen per jaar je bundel in het buitenland gebruiken zonder extra kosten.... Nu lijkt de rest zóóó duur....
Hopen op weer zo'n actie met de M7
Oh ja, die 2. Hoe ik bij Ritel kwamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:12 schreef MacorgaZ het volgende:
GSMeasy en Typhone, ik had bij GSMeasy besteld waar alles perfect ging, zelfs woensdag na snelle livechat ding opgestuurd wegens een superklein stofje onder het scherm, donderdag werd een nieuwe verstuurd en vrijdag binnen.
Typhone (voor mijn zusje) daarentegen liet niks weten tot de actie voorbij was, reageerde toen "ja, je rekeningnummer tenaamstelling klopt niet precies, maar de actie is nu al voorbij, groeten".... Typhone
Jups.quote:Ging om stunten met abo's om de verkooptargets te halen en de Vodafone-bonussen daarvoor binnenkrijgen, en het is ze goed gelukt.
Net als HTC HUB. (dat is waar je naartoe gaat als je op get more klikt. Blijkbaar heeft HTC besloten dat het onzin is of zo en het eruit gesloopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Quir het volgende:
Waar vind ik nieuwe skins? 'Get more' is weg uit het menu Aanpassen.
Wat was de oplossing dan? Hebben misschien andere gebruikers en google-ers wat aan.quote:
Volgens mij maakt tele2 gebruik van het KPN T-mobile netwerk. Feitelijk is dat roamen maar niet tegen meerprijs zolang hij alleen KPN T-Mobile netwerk gebruikt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:21 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Wat was de oplossing dan? Hebben misschien andere gebruikers en google-ers wat aan.
Verder: icecoldjelly heeft update. Vanavond even installeren. Als k goed lees eindelijk custom shortcuts op lockscreen.
Ja, die miste ik ook al. Apart.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Net als HTC HUB. (dat is waar je naartoe gaat als je op get more klikt. Blijkbaar heeft HTC besloten dat het onzin is of zo en het eruit gesloopt.
@algemeen: Net een sportarmband gekocht bij de Action. Mijn HTC One X past er perfect in.
In diverse kleuren beschikbaar zag ik, oa blauw en zwart. Aangezien ik zwart moest hebben heb ik niet verder gezocht en kan je dus niet vertellen welke kleuren ze nog meer hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:05 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, die miste ik ook al. Apart.
Heb je een foto van die sportband?
Hij ligt tussen de computerspulletjes bij de Action.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Quir het volgende:
Die ga ik ook even zoeken, kan ik dat kloterige sporthorloge wegmikken
Hmm zou even goed navragen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgens mij maakt tele2 gebruik van het KPN T-mobile netwerk. Feitelijk is dat roamen maar niet tegen meerprijs zolang hij alleen KPN netwerk gebruikt.
Correct me if i am wrong...
In mijn quote staat een foutje, de 2e KPN moet doorgestreept worden en T-Mobile erbij komen staan. In de originele is het al gefixt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:15 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Hmm zou even goed navragen...
quote:Op maandag 28 januari 2013 07:30 schreef Bart het volgende:
En dames ook uiteraard, mochten die hier zijn.
werkt terug naar fabrieksinstellingen niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef kawa4 het volgende:
ik heb een vraag,
ik heb dus ook de one x met ondertussen android 4.1 en sence 4
maar is er een mogelijkheid om weer terug te gaan naar de vorige android versie ?
want ik vond de telefoon fijner werken voor de update van afgelopen december
bijvoorbeel: met een kabel in de computer gewoon als netwerk station zien ( ipv heel dat geneuk met de Sync manager)
en hij is na de update toch ook wel trager geworden heb ik het idee .
dan zet hij er automatich toch de laatste weer op??quote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Ynske het volgende:
n dan de updates opnieuw gaan binnenhalen die je wilt?
nope, je kunt kijken welke er zijn en kiezen of je ze wilt installeren of neitquote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dan zet hij er automatich toch de laatste weer op??
gaan we dat eensch even proberen. bedankt!!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:23 schreef Ynske het volgende:
ope, je kunt kijken welke er zijn en kiezen of je ze wilt installeren of neit
Dit wil ik eignelijk ook wel weten. Heb de telefoon pas 20 dagen ofzo maar na de JB update heb ik het probleem dat hij steeds mijn simkaart moet voorbereiden. Heel misschien ligt dat aan het feit dat mijn abbonnement nog op deze simkaart moet worden gezet, maar het is heel irritant!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef kawa4 het volgende:
nou we hebben het geprobeerd, en het werkt NIET.
je kunt de systeem updates dus niet verwijderen.
dan maar een andere manier zoeken
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Markeerstift het volgende:
Als je over gaat op een custom rom ben je dan iets aan garantie kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |