Ben benieuwd hoe vaak ik jou of andere hier van fok al langs heb zien komen daarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:32 schreef Yuki het volgende:
Nadeel van Paiq vind ik ook dat het een chatsite is. Mannen die gaan lopen janken dat we nooit tegelijk online zijn, of dat ik niet vaak genoeg online ben.
Wat dat betreft is een profielensite makkelijker/relaxter voor me, denk ik.
Ik heb de hele cyclus doorlopen... "te makkelijk" zijn... het meer kansen geven... ontdekken dat een eerste indruk toch ook op PaiQ vaak blijkt te kloppen en weer terug naar veel harder en makkelijker contacten verwijderen. Scheelt een hoop tijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:00 schreef Yuki het volgende:
Goed. Genoeg SC weer
Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Paiq. Gesprekken komen niet goed op gang, nog niet echt leuke mannen tegengekomen... Keek net even op Pepper. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Heb ik hele goede ervaringen mee. Heb er ruim een jaar terug een tijdje opgestaan, toen bestond het volgens mij net. Hele leuke dates gehad, alleen zonder blijvend succes. Toen een jaar niet omdat ik weer bezet was. Nadat dat stuk was gelopen weer ingeschreven en mijn huidige vriendin via Pepper ontmoetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:32 schreef Yuki het volgende:
Nadeel van Paiq vind ik ook dat het een chatsite is. Mannen die gaan lopen janken dat we nooit tegelijk online zijn, of dat ik niet vaak genoeg online ben.
Wat dat betreft is een profielensite makkelijker/relaxter voor me, denk ik.
Ahh wat spannend! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vanavond een date (2e), ben kapot zenuwachtig
Hoezo ben je zenuwachtig dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vanavond een date (2e), ben kapot zenuwachtig
pepper werkt op zich best leuk, maar het feit dat je beide een abo moet hebben om elkaars berichten te kunnen lezen helpt niet echt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:00 schreef Yuki het volgende:
Goed. Genoeg SC weer
Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Paiq. Gesprekken komen niet goed op gang, nog niet echt leuke mannen tegengekomen... Keek net even op Pepper. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Verschilt het heel veel als je nog even snel een date ertussendoor moffelt of wacht tot na de vakantie? Nee toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:57 schreef Linguine het volgende:
Ik kom nu even het typische meisje spelen hoor maar pff, what to do. Het was duidelijk dat die gast van gister nog wil afspreken en ik weet het gewoon niet. Ik twijfel altijd overal over dus dat zegt ook weinig. Nog een nadeel is dat ik volgende week voor 1,5 maand naar t buitenland ga dus het moet wel snel beslist zeg maar. Of iig, zijn intenties waren wel nog afspreken voor ik wegga. Ik weet dat het normaal is om gewoon te scharrelen/te daten maar dat idee moet nog even landen in mn hoofd. Het is niet dat ik nu meteen beslis of ik de rest van mn leven met m wil spenderen haha pff. Dus wat dat betreft zou nog een keer afspreken best kunnen, maar dan is weer t punt dat ik bang ben dat hij denkt dat we seks gaan hebben oid. Vragen kan, maar dat is ook dom haha god. [/zeurendemeisjesmode]
iehhhhhhhhhhhllllllllllll Silentchaos heeft een natte vinger gehaald op straaaaaaaaaaaat iieewwwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
- 1e date (vorige week) weer naar de kroeg, was echt heel erg leuk, meer gezoend + nog iets meer (niet thuisgeweest o.i.d.)
Kennelijk vind ze je leuk, anders wilt ze niet uit eten met je!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
We gaan uit eten bij de Griek...
Ik ben zenuwachtig omdat:
- ik heb haar in de kroeg leren kennen, leuke avond gehad, gezoend, verder weinig
- 1e date (vorige week) weer naar de kroeg, was echt heel erg leuk, meer gezoend + nog iets meer (niet thuisgeweest o.i.d.)
Ik ben echt gek op haar, ze is veeeeeeeeeeeeer buiten mijn league voor mijn gevoel, ik vind haar gewoon heel leuk
Het zit wel goed opzich denk ik, maar ja...
Of ze heeft hem afgezogen in een steegje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
iehhhhhhhhhhhllllllllllll Silentchaos heeft een natte vinger gehaald op straaaaaaaaaaaat iieewwwww
Afhankelijk van de kerel, het gezicht, de lach etc lijkt me zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
Hebben jullie meer succes met serieuze foto's of foto's waarop je lacht?
Ik ga hem eens proberen. Zodra ik weer zin heb om te daten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pepper werkt op zich best leuk, maar het feit dat je beide een abo moet hebben om elkaars berichten te kunnen lezen helpt niet echt.
Een stap of vakantie foto straalt meer uit dan een officiele paspoort foto.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
Toen Pepper net begon had ik er een profiel, het concept was inderdaad super. Linken met je Facebook om makkelijk je foto's en filmpjes over te zetten. Beetje slepen en resizen en nog leuke contacten ook. Het was in die tijd ook nog gratis om te mailen met elkaar, alleen werden ze toen ineens gehacked (http://www.nu.nl/internet(...)kt-anonymousirc.html) en ging ineens het slot erop. Zonder ook maar enige aankondiging (terwijl men in het begin zei dit wel te doen) was het alleen nog mogelijk betaald contact te hebben. Toen gelijk mijn account opgezegd, opzich wel jammer, maar dat is natuurlijk geen zaken doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb via Pepper verreweg de meeste dates gehad, en het concept spreekt me ook aan.
Uiteraard met een foto waarop te zien is dat je een leuk leven hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
het feit dat je met foto's van je interesses een indruk van jezelf geeft ipv lappen tekst vind ik wel een dikke pré overigens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga hem eens proberen. Zodra ik weer zin heb om te daten.
Dat hoeft ook niet, dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik houd al helemaal niet van m'n facebook koppelen aan een dating site
Dat inderdaad. Graag nog een soort van privacy idee. Sowieso haat ik zowat alles wat ook maar iets van m'n facebook wil.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef ook_gek het volgende:
Dat kan degene die je profiel bekijkt niet zien (of het is mij nooit opgevallen).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef ook_gek het volgende:
Pepper?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat kan degene die je profiel bekijkt niet zien (of het is mij nooit opgevallen).
Idd, ik ben niet zo van de tekst.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het feit dat je met foto's van je interesses een indruk van jezelf geeft ipv lappen tekst vind ik wel een dikke pré overigens.
Dat is idd wel erg eng.. onbekende mensenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
de mensen die je eigenlijk helemaal niet kent enzo
Wel als je uit eten gaatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg eng.. onbekende mensen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel als je uit eten gaat
ben niet bang voor onbekende mensen, wel voor onbekende mensen die ik leuk vind
Nou is zij ook echt een dikke 10 en ik een 6,5 ofzomaar ik zag gister in een film dat dat niet uitmaakt
haha ik hoop hetquote:
Ah ok, ik dacht juist dat je facebook een onderdeel van je profiel was.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, dat heb ik ook niet gedaan.
Inderdaad, facdbook staan alleen maar prive foto's. En alleen maar mensen die ik personelijk ken en regelmatig spreek. Alles is ook afgeschermd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Graag nog een soort van privacy idee. Sowieso haat ik zowat alles wat ook maar iets van m'n facebook wil.
Ok, dat is mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat kan degene die je profiel bekijkt niet zien (of het is mij nooit opgevallen).
Lekker van genieten en voor de rest maar zien hoe het verder gaat lopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ook_gek: Je hebt wel gelijk, ze gaat wel mee, ze wil graag afspreken, dus opzich zit dat wel ok
Ik heb gewoon een hekel aan daten denk ikDe onzekerheid, de mensen die je eigenlijk helemaal niet kent enzo
Dude... seriously.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel als je uit eten gaat
ben niet bang voor onbekende mensen, wel voor onbekende mensen die ik leuk vind
Nou is zij ook echt een dikke 10 en ik een 6,5 ofzomaar ik zag gister in een film dat dat niet uitmaakt
Ik dacht dat je afgelopen jaar al iets vasts uit het online daten had gehaald, maar dat is alweer over?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ook_gek: Je hebt wel gelijk, ze gaat wel mee, ze wil graag afspreken, dus opzich zit dat wel ok
Ik heb gewoon een hekel aan daten denk ikDe onzekerheid, de mensen die je eigenlijk helemaal niet kent enzo
Ja dat was na een paar maandjes over inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik dacht dat je afgelopen jaar al iets vasts uit het online daten had gehaald, maar dat is alweer over?
Self limiting belief...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Als ik er ben (althans dat was op de 1e date), dan verdwijnt dat allemaal, gelukkig...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Self limiting belief...
Vrouwen ruiken onzekerheid. Drogen ze van op. Dat wil je toch zeker niet?
Thanksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het juist wel positief dat SC haar zo out of his league vindtDan vindt hij haar wel echt leuk in ieder geval, anders zou hij daar niet bang voor zijn. Gewoon jezelf zijn joh en niet teveel stressen over die date. Het gaat erom wat zij van jou vindt, niet wat jij denkt dat zij van jou vindt
Remember..voor haar ben jij wellicht die 10 en ziet zij zichzelf als een 6,5quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Ja het is jaren geleden dat ik me zo heb gevoeld
Gezien de 2 ontmoetingen die we hebben gehad, vermoed ik wel dat ze me in ieder geval erg aardig vindt
Lekker genieten en het leuk maken, komt goed! Veel plezierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Ja het is jaren geleden dat ik me zo heb gevoeld
Gezien de 2 ontmoetingen die we hebben gehad, vermoed ik wel dat ze me in ieder geval erg aardig vindt
Uhuh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Remember..voor haar ben jij wellicht die 10 en ziet zij zichzelf als een 6,5
Nee het gaat erom dat jezelf goed genoeg voor iedereen vindt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het juist wel positief dat SC haar zo out of his league vindtDan vindt hij haar wel echt leuk in ieder geval, anders zou hij daar niet bang voor zijn. Gewoon jezelf zijn joh en niet teveel stressen over die date. Het gaat erom wat zij van jou vindt, niet wat jij denkt dat zij van jou vindt
Waarschijnlijk. Mooie vrouwen zijn onzeker als de pest.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Remember..voor haar ben jij wellicht die 10 en ziet zij zichzelf als een 6,5
Klopt, maar toch jammer. Succes met je nieuwe date!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat was na een paar maandjes over inderdaad(besloten door beide partijen
).
We pasten gewoon nie tbij elkaar... veel gemeenschappelijke interesses e.d., maar als je 2 totaal andere personen hebt qua karakter gaat dat gewoon niet werken.
Daar merk ik nou helemaal niks van...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef Plasterk het volgende:
Pfff... beetje klaar met het gedate. Of het is van mijn kant niks of andersom. Merk dat vrouwen veeleisend zijn
Daar bedoelt ze iemand mee die tegengas en haar af en toe een spreekwoordelijke schop onder haar reet geeft neem ik aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
Euhhh....
Wat voor iemand zoek ik?
Ik ben op zoek naar mijn spiegel
Ik zou zeggen, kijk in de badkamer..maar wat doe je in hemelsnaam op een datingsite
Maar als iemand het zo gaat verwoorden.. moagh, nee dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar bedoelt ze iemand mee die tegengas en haar af en toe een spreekwoordelijke schop onder haar reet geeft neem ik aan.
Nee...aan de duckface foto's zocht ze echt haar spiegelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar bedoelt ze iemand mee die tegengas en haar af en toe een spreekwoordelijke schop onder haar reet geeft neem ik aan.
Seriouslyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:57 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop/neem aan dat Cinderella-Man dat zelf ook begreep.
O, moment. Even mijn sarcasme-kwab porren met een breinaald in het oor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:57 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop/neem aan dat Cinderella-Man dat zelf ook begreep.
Nou, vrouwen, is dit zo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen gaan heel anders een date in dan mannen ben ik achter gekomen. Voor een vrouw is het om te kijken of er een klik is, voor mannen is het meer verkennen, wie is de vrouw achter het profiel op XXX. Vrouwen volgen ook meer hun gevoel, nadeel is dat ze sneller op hun bek gaan dan mannen die meer hun ratio volgen.
Om hier even op in te gaan (hoewel ik snap dat de ervaring van één persoon absoluut niks zegt over gemiddelden etc): Ik zou willen dat dit bij mij zo was haha. Mijn probleem is juist dat ik alles veel te rationeel benader, waardoor ik vaak niet meer weet wat ik nou zelf wil of voelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen gaan heel anders een date in dan mannen ben ik achter gekomen. Voor een vrouw is het om te kijken of er een klik is, voor mannen is het meer verkennen, wie is de vrouw achter het profiel op XXX. Vrouwen volgen ook meer hun gevoel, nadeel is dat ze sneller op hun bek gaan dan mannen die meer hun ratio volgen.
Dat is toch ongeveer hetzelfde. Verkennen is ook meer of minder uitvinden of er een klik is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen gaan heel anders een date in dan mannen ben ik achter gekomen. Voor een vrouw is het om te kijken of er een klik is, voor mannen is het meer verkennen, wie is de vrouw achter het profiel op XXX.
Bij mij gaat het niet eens per se om uiterlijk, meer om de combinatie tussen twee mensen ofzo. Ik wil nieuwsgierig worden als ik in iemands ogen kijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef Plasterk het volgende:
Misschien ben ik ook wat minder uiterlijk gericht.
Kan je dat op basis van 1 blik zoals je in een eerdere post omschrijft?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Linguine het volgende:
[..]
Bij mij gaat het niet eens per se om uiterlijk, meer om de combinatie tussen twee mensen ofzo. Ik wil nieuwsgierig worden als ik in iemands ogen kijk. Als ik dat niet ben wordt het ook niks.
Als de eerste blik niet goed is, waarom ga je dan überhaupt afspreken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef Linguine het volgende:
Daar ben ik het ook mee eens inderdaad... Een eerste blik is was dat betreft wel voldoende. Alleen weet je dan nog niet welke kant het eventueel op kan gaan ^_^. Als het echt niks wordt heb ik dat ook wel meteen door.
Iemand kan nog zo leuk praten en een leuke foto hebben. Maar als z'n houding/lichaamstaal/uistraling niet mooi/leuk is.. dan kan ie het bekijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik denk dat een conversatie + een foto al een goed beeld geeft hoe iemand is, natuurlijk is de eerste blik belangrijk, maar ik denk dat mannen daar toch iets minder naar kijken en meer naar het totaal plaatje..
Je kan toch pas van een blik spreken als je elkaar ziet? Dus dan moet je wel afspreken haha anders weet je nog niks. Iemand kan op een foto nog zulke leuke, mysterieuze ogen hebben maar als je dat in het echt niet voelt houdt het voor mij op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Als de eerste blik niet goed is, waarom ga je dan überhaupt afspreken?
Bovenstaande is dus op basis van gevoel en niet ratio.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo leuk praten en een leuke foto hebben. Maar als z'n houding/lichaamstaal/uistraling niet mooi/leuk is.. dan kan ie het bekijken.
Een foto is nogal misleidend.. beide kanten op
Dat vind ik mooi omschreven, zo is dat bij mij ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Linguine het volgende:
[..]
Bij mij gaat het niet eens per se om uiterlijk, meer om de combinatie tussen twee mensen ofzo. Ik wil nieuwsgierig worden als ik in iemands ogen kijk. Als ik dat niet ben wordt het ook niks.
Dat is dus gevoel, denk dat mannen verder kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat vind ik mooi omschreven, zo is dat bij mij ook
Alleen verschilt het per man en per vrouwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen daar precies hetzelfde in zijn...
Dat dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen verschilt het per man en per vrouw
Slotje
Zijn ouders stonden erbij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef Linguine het volgende:
Haha nou mijn date van gister is daar een perfect voorbeeld van. Tussendoor (bij hem thuis) gezoend, en toen ik wegging 3 zoenen op de wang weer. Maar goed dat is niet representatief, want het was allemaal gewoon veel te ongemakkelijk hahaha en dat lag niet aan hem. Arme jongen.
Die snap ik dan niet.....zoen je niet lekker ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef Linguine het volgende:
Haha nou mijn date van gister is daar een perfect voorbeeld van. Tussendoor (bij hem thuis) gezoend, en toen ik wegging 3 zoenen op de wang weer. Maar goed dat is niet representatief, want het was allemaal gewoon veel te ongemakkelijk hahaha en dat lag niet aan hem. Arme jongen.
Haha ik duwde m wegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die snap ik dan niet.....zoen je niet lekker ?
Mooi omschreven en heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
‘De blik’ ligt natuurlijk in het verlengde van iemands uiterlijk.
En er valt of staat zoveel met die eerste 10 seconden he, oehhh. Kan er een boek over schrijven.
Alleen al de plek waarop je positie kiest als de ander er nog niet is. Beetje cool blijven. Met je telefoon spelen (of in ieder geval op je telefoon kijken, heel cool naar je achtergrondscherm) en intussen met 1 oog als een radar de hele omgeving afstemmen. “Is ze dat?” “Hmm ze fietst door, nee dus.” Het allerergste is als je oogcontact met een voorbijganger hebt DIE HET ZOU KUNNEN ZIJN en zij ook nog eens een beetje lacht. Blik van herkenning? Of gewoon een lach? Moet ik op haar afstappen?
Pff, altijd een beetje irritant zoiets.Daarom kom ik ook altijd 2,5 minuut te laat en loop ik al bellend de hoek om zodat ik kan checken wie net haar telefoon opneemt.
En als ze er dan aankomt op elkaar aflopen (de spannendste seconden, op het eind na natuurlijk als je bij de fietsen om elkaar heen staat te draaien wie de ander als eerste aanvliegt om te tongelen) en dan het ontmoetingsmoment.
Vanaf dat moment is het meestal wel goed. Tenzij de ander ineens een hand gaat geven ofzo, weet je iig wel dat je met een dating-n00b te maken hebt.Maargoed, na de drie zoenen is het elkaar nog 2 seconden aangapen (hier wordt de basis van een topdate gelegd, altijd dus op dat moment op je aantrekkelijkst kijken) en vanaf dan begint het tussengedeelte van de date.
Ja, als iets nog spannend is aan een date is zijn het altijd de eerste 20 seconden en het grote zoenmoment. Ook stiekem gewoon de leukste date-momenten.
Ja dan is het logischquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha ik duwde m wegErg he pfff ik weet het, echt te lullig gewoon.
Inderdaad..die zie je ook nooit meer terug...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja dan is het logischDat laat hij zich niet nog een keer gebeuren.
Nou, die mannen heb je wel hoor, players and such. Gewoon verder kijken. Maar daar ga je niet bepaald gelukkig van worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Linguine het volgende:
Ik heb gewoon het probleem dat ik iemand niet zo interessant meer vind als blijkt dat diegene mij wil. Dan verlies ik al snel m'n interesse. Eigenlijk wil ik gewoon een man die mij niet wil hahaha. Nu hij niks meer laat horen vind ik hem weer een stuk interessanter
Nou, je bent ook wel de hoofdprijs dus ik snap niet dat hij niks van zich laat horenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Linguine het volgende:
Ik heb gewoon het probleem dat ik iemand niet zo interessant meer vind als blijkt dat diegene mij wil. Dan verlies ik al snel m'n interesse. Eigenlijk wil ik gewoon een man die mij niet wil hahaha. Nu hij niks meer laat horen vind ik hem weer een stuk interessanter
Nee precies. Dat is dus exact mijn ''probleem''. Daarom ben ik van plan vaker af te spreken enzo met mannen om het patroon een beetje te doorbreken. Gewoon veel oefenen en herkennen op welk punt het misgaatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, die mannen heb je wel hoor, players and such. Gewoon verder kijken. Maar daar ga je niet bepaald gelukkig van worden.
Hoho niet zo denigrerend he!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, je bent ook wel de hoofdprijs dus ik snap niet dat hij niks van zich laat horen
Nou ja, we hadden elkaar ontmoet in de kroeg en gezoend, ga je dan op je eerste date meteen zoenen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:39 schreef Silenus het volgende:
Huh, als de eerste date gezoend is doe je dat toch ook automatisch op de tweede? Althans, kan me nog voorstellen dat je elkaar niet meteen op de mond kust (meestal wel) maar het komt dan toch niet voor dat je elkaar dan maar drie kussen als afscheid geeft?
Kijk, het mag best even onduidelijk zijn en spannend. Beetje aantrekken en afstoten hoort er ook bij. Maar iemand het liefst willen die jou niet wil zit toch in jezelf, ga je niet met daten helemaal oplossenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nee precies. Dat is dus exact mijn ''probleem''. Daarom ben ik van plan vaker af te spreken enzo met mannen om het patroon een beetje te doorbreken. Gewoon veel oefenen en herkennen op welk punt het misgaat
Pff nouja zeg, wat een onzinredenatie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Linguine het volgende:
Haha helemaal mee eens. Ik ben me er ook van bewust dat ik hier nu als een complete crazy bitch overkomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk, het mag best even onduidelijk zijn en spannend. Beetje aantrekken en afstoten hoort er ook bij. Maar iemand het liefst willen die jou niet wil zit toch in jezelf, ga je niet met daten helemaal oplossenWil niet zeggen dat het niet leuk is om te daten natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
‘De blik’ ligt natuurlijk in het verlengde van iemands uiterlijk.
En er valt of staat zoveel met die eerste 10 seconden he, oehhh. Kan er een boek over schrijven.
Alleen al de plek waarop je positie kiest als de ander er nog niet is. Beetje cool blijven. Met je telefoon spelen (of in ieder geval op je telefoon kijken, heel cool naar je achtergrondscherm) en intussen met 1 oog als een radar de hele omgeving afstemmen. “Is ze dat?” “Hmm ze fietst door, nee dus.” Het allerergste is als je oogcontact met een voorbijganger hebt DIE HET ZOU KUNNEN ZIJN en zij ook nog eens een beetje lacht. Blik van herkenning? Of gewoon een lach? Moet ik op haar afstappen?
Pff, altijd een beetje irritant zoiets.Daarom kom ik ook altijd 2,5 minuut te laat en loop ik al bellend de hoek om zodat ik kan checken wie net haar telefoon opneemt.
En als ze er dan aankomt op elkaar aflopen (de spannendste seconden, op het eind na natuurlijk als je bij de fietsen om elkaar heen staat te draaien wie de ander als eerste aanvliegt om te tongelen) en dan het ontmoetingsmoment.
Vanaf dat moment is het meestal wel goed. Tenzij de ander ineens een hand gaat geven ofzo, weet je iig wel dat je met een dating-n00b te maken hebt.Maargoed, na de drie zoenen is het elkaar nog 2 seconden aangapen (hier wordt de basis van een topdate gelegd, altijd dus op dat moment op je aantrekkelijkst kijken) en vanaf dan begint het tussengedeelte van de date.
Ja, als iets nog spannend is aan een date is zijn het altijd de eerste 20 seconden en het grote zoenmoment. Ook stiekem gewoon de leukste date-momenten.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pff nouja zeg, wat een onzinredenatie.Denk maar niet dat ik nu nog met je wil gaan daten!
Dus dan moet je ook niet verrast zijn als iemand denigrerend uit de hoek komtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha helemaal mee eens. Ik ben me er ook van bewust dat ik hier nu als een complete crazy bitch overkom![]()
Ow gut, je bent er zo eenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Linguine het volgende:
Mwah, crazy niet, wel een beetje tweeslachtigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha helemaal mee eens. Ik ben me er ook van bewust dat ik hier nu als een complete crazy bitch overkom![]()
@ SilentChaos: Ik zou ook voor de zoen gaan inderdaad
het is verleidelijk om misbruik te maken van iemand waarvan je weet dat ie jou heel erg leuk vindt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah, crazy niet, wel een beetje tweeslachtigZijn ook mannen die zo denken en is wel eens irritant, ik knap daar zelf ook op af terwijl ik in het verleden ook wel eens me zo heb opgesteld. Allemaal heel menselijk enzo.
Ik vind dat vooral iets voor pubers.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah, crazy niet, wel een beetje tweeslachtigZijn ook mannen die zo denken en is wel eens irritant, ik knap daar zelf ook op af terwijl ik in het verleden ook wel eens me zo heb opgesteld. Allemaal heel menselijk enzo.
En wanneer hij je zoent wil hij je.. dus dan ben je tijdens het zoenen er al klaar mee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Linguine het volgende:
Klopt, en als je verder gaat kijken is het natuurlijk gewoon zelfbescherming. Zijn mensen met flinke muurtjes om zich heen vaak, die je zo afstoten. Vrouwen vallen voor "foute" mannen en mannen voor "foute" vrouwen. Waarom? Geen idee, hoge pieken en diepe dalen. Dat echt nooit meer voor mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
het is verleidelijk om misbruik te maken van iemand waarvan je weet dat ie jou heel erg leuk vindt.
deed ik ook weleens toen ik nog 16 was.
Dat is ook heel eng inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Linguine het volgende:
Ik duwde m trouwens pas weg toen hij aan mn borst begon te zitten
Another twist of events....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Linguine het volgende:
Het heeft vaak ook te maken met het niet los kunnen laten van eerdere ervaringen/relatie etc. In control zijn over de situatie, geen risico's willen nemen in het leven. Zijn vaak ook de mannen en vrouwen die het nog steeds over een ex hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral iets voor pubers.
HIHIHI ZE VINDT ME LEUK!! En dan vervolgens lekker moeilijk gaan doen want je zelfbeeld heeft er natuurlijk ernstig onder te lijden als je eens toe zou geven aan iemands interesse. Volwassen mensen kunnen heel goed nagaan of en waarom iemand leuk is en dan niet grote verhalen gaan ophangen over hoe ze hun interesse verliezen in mensen die geïnteresseerd zijn. Zo van: "Kijk mij eens veel keus hebben! Ik kan ze gewoon afwijzen!"
Grow up en kom dan nog eens terug.
Ja, het blijkt dus gewoon een ordinaire aanranding!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als er maar flarden van een verhaal her en der verteld worden
Tjaaa...wat suf ook dat hij niet wist dat dat pas op de tweede date is!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Linguine het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk wel apart he. Gewoon geaccepteerd als vrouwen niet op kaal vallen en de ander dus verwijderen. Lullig, maar veel mensen 'snappen dat'.
Maar ondertussen vindt ze hem wel interessanter.. dus wat leren we hieruit?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, het blijkt dus gewoon een ordinaire aanranding!
Altijd denken dat het gras elders groener is, zo zie ik dat. Hengeltje uitgooien, visje aan de haak en vervolgens weer terug in de vijver gooien omdat je een nog betere wil vangen. Als je wilt eten, zal je toch een keer moeten stoppen met vissen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het heeft vaak ook te maken met het niet los kunnen laten van eerdere ervaringen/relatie etc. In control zijn over de situatie, geen risico's willen nemen in het leven. Zijn vaak ook de mannen en vrouwen die het nog steeds over een ex hebben.
omdat ze weinig tot geen zelfrespect hebben, anders zou je je zo niet laten behandelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, en als je verder gaat kijken is het natuurlijk gewoon zelfbescherming. Zijn mensen met flinke muurtjes om zich heen vaak, die je zo afstoten. Vrouwen vallen voor "foute" mannen en mannen voor "foute" vrouwen. Waarom? Geen idee, hoge pieken en diepe dalen. Dat echt nooit meer voor mij.
Oh, niet op de ontmoetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tjaaa...wat suf ook dat hij niet wist dat dat pas op de tweede date is!
Klopt, niet voor één persoon willen gaan, want stél dat..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Altijd denken dat het gras elders groener is, zo zie ik dat. Hengeltje uitgooien, visje aan de haak en vervolgens weer terug in de vijver gooien omdat je een nog betere wil vangen. Als je wilt eten, zal je toch een keer moeten stoppen met vissen.
Maarre..ik was ook niet serieus hoor..moet je lekker zelf weten samen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, niet op de ontmoeten
Guilty
Bij sommige mensen heb je nou eenmaal zo'n aantrekkingskracht, of het zijn gewoon sletten, maar ik ga altijd maar van het eerste uit gezien andere gedragingen die avond
Kun je dat zo stellen? Kwetsbaar zijn en je ergens voor willen beschermen is een gebrek aan zelfrespect? De gerustheid van iemand die toch niet te dichtbij gaat komen hoeft niet altijd samen te gaan met slecht gedrag hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ze weinig tot geen zelfrespect hebben, anders zou je je zo niet laten behandelen.
Okequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maarre..ik was ook niet serieus hoor..moet je lekker zelf weten samen.
Dit dus, ik denk dat het veel genuanceerder ligt. En dat daarom mensen die er zo instaan elkaar juist aantrekken. Het is ook niet per definitie slécht, het is verklaarbaar. Maar wanneer je meer wilt van iemand moet je je op tijd terug trekken als je daar achter komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Kun je dat zo stellen? Kwetsbaar zijn en je ergens voor willen beschermen is een gebrek aan zelfrespect? De gerustheid van iemand die toch niet te dichtbij gaat komen hoeft niet altijd samen te gaan met slecht gedrag hoor
Daarom voor het zingen de kerk uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit dus, ik denk dat het veel genuanceerder ligt. En dat daarom mensen die er zo instaan elkaar juist aantrekken. Het is ook niet per definitie slécht, het is verklaarbaar. Maar wanneer je meer wilt van iemand moet je je op tijd terug trekken als je daar achter komt.
kwetsbaar zijn niet hoor. maar een fout iemand is niet goed voor je (anders was het geen fout iemandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Kun je dat zo stellen? Kwetsbaar zijn en je ergens voor willen beschermen is een gebrek aan zelfrespect? De gerustheid van iemand die toch niet te dichtbij gaat komen hoeft niet altijd samen te gaan met slecht gedrag hoor
Dan blijf je tenminste in de belangstelling staanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als er maar flarden van een verhaal her en der verteld worden
Dat, of hoe slecht iemand anderen kan inschatten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
kwetsbaar zijn niet hoor. maar een fout iemand is niet goed voor je (anders was het geen fout iemand) en als je je dan wel langere tijd met zo iemand inlaat, vind ik dat wel iets zeggen over iemands zelfrespect, hoe iemand zichzelf ziet.
Precies.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom voor het zingen de kerk uit.
Hoe ging dat dan bij jouw dates? Vond je ze allemaal nét niet, of andersom? Had je hoge verwachtingen of juist niet? Ik lees vooral frustratie dat het nog niet "gelukt" is, maar misschien heb ik het mis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Bovenstaande is dus op basis van gevoel en niet ratio.
True.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit dus, ik denk dat het veel genuanceerder ligt. En dat daarom mensen die er zo instaan elkaar juist aantrekken. Het is ook niet per definitie slécht, het is verklaarbaar. Maar wanneer je meer wilt van iemand moet je je op tijd terug trekken als je daar achter komt.
Vooral niet teveel van de ander laten afhangen en duidelijk blijven. Als jij exclusief met iemand wil daten, gewoon zeggen/vragen. Zo niet, dan ook. Krijg je minder misverstanden van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef Linguine het volgende:
Ja eigenlijk slaat het ook compleet nergens op. Vandaar dat ik ook vast van plan ben het te veranderen :-). Al helemaal omdat ik veel te trouw en te loyaal ben aan mensen die dat helemaal niet waard zijn. Ik moet gewoon gaan inzien dat het ''normaal'' is om te daten en met meerdere mensen af te spreken. Dat mag, als je vrijgezel bent. Dan ga je dus niet vreemd haha. Ik sla nogal door in m'n loyaliteit vaak
23 toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef Linguine het volgende:
Ja eigenlijk slaat het ook compleet nergens op. Vandaar dat ik ook vast van plan ben het te veranderen :-). Al helemaal omdat ik veel te trouw en te loyaal ben aan mensen die dat helemaal niet waard zijn. Ik moet gewoon gaan inzien dat het ''normaal'' is om te daten en met meerdere mensen af te spreken. Dat mag, als je vrijgezel bent. Dan ga je dus niet vreemd haha. Ik sla nogal door in m'n loyaliteit vaak
21, iets voor jou? Eigenlijk heul te jong voor mij maar potver wel een lekker ding.quote:
ik vind je jonger overkomen als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Linguine het volgende:
23 wat? M'n leeftijd? Ja. Denk je dat het daaraan ligt haha, dat er nog hoop is?
@ Eefje: Ja is ook zo inderdaad. Maar het is meer iets van mezelf, niet dat ik per se van de ander snel verwacht dat iets exclusief is.
Ha ha! Woont ook het dichtst bij jouquote:
Hoezo, te jong? Of te gewillig? ha haquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Andromache het volgende:
Ik was toch al op zoek naar een toyboyMaar deze portie mag aan mij voorbijgaan hahahaha
Ahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef Andromache het volgende:
Te jong, te studentikoos en ook weer niet zó lekker.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef eefje801 het volgende:
Ja hoorrr..echt cougar alert met die Terminator, nóg niet afgeschrikt! En ook nog eentje die kan snijden met gouden handjes..Perz..ik wil nog steeds wel delen hoor
Okcupid blijft een wonderlijke site.
Nee, echt niet, hij dénkt vooral dat hij lekker is maar er is echt veel beters te krijgen op deze wereld. Hij heeft wel donker haar en is lang, maar daar blijft het wat mij betreft dan ook bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aha
Niet zo lekker? Hedde ge wel ogen?![]()
Tis duidelijk, ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt zo.
Hmm nog niet echt gemerkt dat hij dat denkt maar ik zal Perzephone even waarschuwen dan. Lang is ie volgens mij ook niet echt. Ist erg Perz? Hij snijdt wel!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, echt niet, hij dénkt vooral dat hij lekker is maar er is echt veel beters te krijgen op deze wereld. Hij heeft wel donker haar en is lang, maar daar blijft het wat mij betreft dan ook bij.
Ah joh, daar voel je toch helemaal niets vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm nog niet echt gemerkt dat hij dat denkt maar ik zal Perzephone even waarschuwen dan. Lang is ie volgens mij ook niet echt. Ist erg Perz? Hij snijdt wel!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd naar die nieuwe Arnold
Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijkquote:
aan je omschrijving net, moest ik denken aan 'the sherminator', uit american pie. klinkt als een loser.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aha
Niet zo lekker? Hedde ge wel ogen?![]()
Tis duidelijk, ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt zo.
Hij heeft een penis dus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijk
Mee eens, en dan ook nog met scalpel..jummiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijk
Zou ik ook zeggen hoor..als ik een man wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
aan je omschrijving net, moest ik denken aan 'the sherminator', uit american pie. klinkt als een loser.
ja, ik ben zo verschrikkelijk jaloers!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen hoor..als ik een man was
Tis geen Arnold nee, gelukkig niet!
Ah bah! Een man waar vrouwen spontaan van gaan druipen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ik ben zo verschrikkelijk jaloers!
nadat ie even gebukt heeft in de douche uiteraard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah bah! Een man waar vrouwen spontaan van gaan druipen!
Mannen met zelfspot zijn gewoon leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een man die elke ochtend gaat douche denkend the terminator te zijn maar het liefst een cyborg is... jajaaaa. Nou ik ben wel jaloers
Ow het is de cyborg of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mannen met zelfspot zijn gewoon leukHet is niet de terminator die het em doet.
tuurlijk. als het een lelijke judokus zou zijn geweest hadden jullie dames hem ook uitgelachen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mannen met zelfspot zijn gewoon leukHet is niet de terminator die het em doet.
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspotquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. als het een lelijke judokus zou zijn geweest hadden jullie dames hem ook uitgelachen.
Ach ja als je met 3 wil daten kan je toch verwachten dat 1 het niet meer wil? 2 uit 3 overhouden is niet slecht. Maar jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Morgenmiddag een date en over 1,5 week weer een.
En superirritant dat een 'bepaald iemand' nu helemaal niet meer reageert op sms, hij kan ook gewoon smsen dat hij geen contact meer wil. Zucht. Misschien moet ik er zelf maar een punt achter sms-en, maar ja, het lukt me nog niet om te versturen. Stomme gedachten en gevoelens
Beter geen/weinig zelfspot hebben en gewoon grappig/gevat zijn op andere gebieden. Zelfspot gaat snel wat naar onmannelijkheid/onzekerheid of clowngedrag imoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspot![]()
Ik kan er wel om lachen iig.
dat kan en mag. maar om dan meteen te suggeren dat wij mannen jaloers zouden zijn omdat wij het wel debiel vinden, tja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspot![]()
Ik kan er wel om lachen iig.
Het ging niet eens (meer) om daten met 'bepaald iemand' :s.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja als je met 3 wil daten kan je toch verwachten dat 1 het niet meer wil? 2 uit 3 overhouden is niet slecht. Maar ja
Maar je hápte zo lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kan en mag. maar om dan meteen te suggeren dat wij mannen jaloers zouden zijn omdat wij het wel debiel vinden, tja.
Niet tegelijkertijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef Linguine het volgende:
Sowieso wat heb je aan 3 dates tegelijkertijd
Oh haha dan begreep ik t verkeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd, ik ben helemaal geen mannenverslinder hoor
(en dat is niet sarcastisch bedoeld!).
Jij, ik, Dizorn en de Terminator of Dawg??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh zullen we een dubbeldate voorstellen?
Wij met de Terminatorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij, ik, Dizorn en de Terminator of Dawg??
On topic: met drie mannen daten is maar ingewikkeld hoor..
Vervelend is dat altijd, heb dan gewoon het lef om te zeggen dat je geen interesse meer hebt.... Ik ben daar altijd wel vrij netjes in, zeker als je elkaar al eens in het 'eggie' gezien hebt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En superirritant dat een 'bepaald iemand' nu helemaal niet meer reageert op sms, hij kan ook gewoon smsen dat hij geen contact meer wil. Zucht. Misschien moet ik er zelf maar een punt achter sms-en, maar ja, het lukt me nog niet om te versturen. Stomme gedachten en gevoelens
Je lult ook maar wat slap in de rondte, he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Beter geen/weinig zelfspot hebben en gewoon grappig/gevat zijn op andere gebieden. Zelfspot gaat snel wat naar onmannelijkheid/onzekerheid of clowngedrag imo
dus dan is de conclusie toch gewoon van wel doen? bevalt het alsnog niet heb je toch altijd de optie om dat te zeggen of gewoon te vluchtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Linguine het volgende:
Date van gister vraagt of ik morgen mee ga een borrel drinken. Aan de ene kant denk ik: Ja, leukPlus laatste kans voordat ik zometeen voor 1,5 maand wegga. Dat is dan als ik denk aan hoe het was voor het zoenen, gewoon hele leuke gesprekken, hij was slim en grappig om mee te praten. Als ik denk aan hoe awkward het was na de zoen denk ik nah, beter van niet... En in mijn geval gaat: ''Bij twijfel nooit doen.'' In principe niet echt op, want ik twijfel bijna overal wel over
.
Ja inderdaad waarom niet zelfspot hebben als je ook grappig kan zijn op andere gebiedenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lult ook maar wat slap in de rondte, he.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja inderdaad waarom niet zelfspot hebben als je ook grappig kan zijn op andere gebiedenonder de douche staan en doen of je de terminator bent en dat posten e.d. haha hilarisch joh!
Verder alles goed?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk, het mag best even onduidelijk zijn en spannend. Beetje aanaftrekken en afaanstoten hoort er ook bij.
Ik heb nog nooit een klacht gehoord dat een kerel teveel zelfspot gebruikt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Verder alles goed?
En ja ik overdreef een beetje. Maar ik denk dat mensen soms tevaak zelfspot gebruiken als humor en als je daarmee doorschiet is dat niet positief. Je kan toch beter dat wat matigen en wat gewoon gevat zijn op andere gebieden? Begrijp niet zo de weerstand tegen wat ik zei.. is veiliger en net zo grappig toch. Maar geen zelfspot hoeft ook niet nee.. maar zei ook geen/weinig maar goed.
Ik weet ook niet wat ik je moet sms'en! Heb ook gedachten en gevoelens...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hij probeert dan ook vrouwen te hosselen, geen mannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja inderdaad waarom niet zelfspot hebben als je ook grappig kan zijn op andere gebiedenonder de douche staan en doen of je de terminator bent en dat posten e.d. haha hilarisch joh!
Alles waarmee je doorschiet is niet goed. Lijkt me nogal logisch. Als je gevoel voor humor hebt, heb je ook zelfspot, het is niet het een of het andere. Zelfspot is een onderdeel van gevoel voor humor. Bij humor gaat het vaak om zaken relativeren en bij zelfspot is dat het hoofdingredient. Ik vind zelfspot daarom een enorme plus en velen met mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Verder alles goed?
En ja ik overdreef een beetje. Maar ik denk dat mensen soms tevaak zelfspot gebruiken als humor en als je daarmee doorschiet is dat niet positief. Je kan toch beter dat wat matigen en wat gewoon gevat zijn op andere gebieden? Begrijp niet zo de weerstand tegen wat ik zei.. is veiliger en net zo grappig toch. Maar geen zelfspot hoeft ook niet nee.. maar zei ook geen/weinig maar goed.
Dit is een gejat stukje tekst. Ik heb het eerder voorbij zien komen op een andere site.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef eefje801 het volgende:
Hij antwoordt: This is what I do every morning, and I feel great after . I call it "The Terminator" , first I crouch down in the shower in the classic "naked terminator traveling through time" pose. With my eyes closed I crouch there for a minute, visualizing either Arnold or the guy from the second movie (not the chick in the third one because that one sucked) And I start to hum the terminator theme. Then slowly rise to a standing position and open my eyes. It helps me to proceed through my day and I think i'm a cyborg badass. But the only problem is if the shower curtain sticks to my terminator leg... It ruins the fantasy.
Zolang het werkt, is het goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit is een gejat stukje tekst. Ik heb het eerder voorbij zien komen op een andere site.
For the sake of this topicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Spreek met hem af. Kijk of hij geen faker is.
Dan zit ie natuurlijk continue te Googlen op z'n mobiel naar "originele" ende "grappige" stukjes tekst om in de conversatie in te passen en te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef Craptacular het volgende:
Spreek met hem af. Kijk of hij geen faker is.
In steenkolen Engels.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit ie natuurlijk continue te Googlen op z'n mobiel naar "originele" ende "grappige" stukjes tekst om in de conversatie in te passen en te gebruiken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit ie natuurlijk continue te Googlen op z'n mobiel naar "originele" ende "grappige" stukjes tekst om in de conversatie in te passen en te gebruiken.
Lul je er maar uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef eefje801 het volgende:
Dat was toch al wel duidelijk? Dat dat niet zijn eigen tekst was? Wat ik eruit opmaakte is dat hij die vraag nogal suf vond en daarom ook niet iets serieus heeft ingevuld.
Die vraag ís ook suf
Dit dus..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef eefje801 het volgende:
Dat was toch al wel duidelijk? Dat dat niet zijn eigen tekst was? Wat ik eruit opmaakte is dat hij die vraag nogal suf vond en daarom ook niet iets serieus heeft ingevuld.
Die vraag ís ook suf
Dat vroeg ik mezelf net dus echt even afquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"wat moet ik in mijn tekst zetten?"![]()
Rustig maar, jullie zijn niet de enige vrouwen die erin trappenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dit dus..
Kom op zeg, jullie zijn hier zeker de knappe originele superbreinen?
"moet ik haar wat sturen?" "wat moet ik nou smsen?" "wat moet ik in het echie tegen haar zeggen?" "wat zou dit betekenen?" "niemand reageert op mijn profiel, stel kieskeurige volslanke spermadonorzoekers dat vrouwen zijn!" "wat moet ik in mijn tekst zetten?"![]()
Oh mr sexy to the rescue!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Rustig maar, jullie zijn niet de enige vrouwen die erin trappen
Ja, ja... make that the cat wise.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef eefje801 het volgende:
Die vraag ís ook suf
Het lukte niet..quote:
Hoeveel mannen ben je nu aan het daten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het lukte niet..Ik blijf maar zure mannen zien, een toyboy en een vage hopman die net smst hoe leuk hij het vond om me te ontmoeten en dat hij wat overdonderd was door het voorstel voor een tweede date en hoopt dat hij wel een beetje enthousiast overkwam
Eentje, de scout.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen ben je nu aan het daten?
It's all about the foto's man.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf net dus echt even af.
Na een paar dagen wil ik nu alweer een nieuwe tekst op RP omdat ik mijn huidige tekst niet meer leuk genoeg vind.
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Perzephone het volgende:
Kom op zeg, jullie zijn hier zeker de knappe originele superbreinen?
Wat leuk! Welke site heb je gebruikt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:26 schreef Core2 het volgende:
Internetdaten is me wel goed bevallen. Eerste keer ingeschreven op een site, eerste date en het klikte meteen. Heb inmiddels meerdere dates met haar gehad en het wordt serieus :-) . Dit binnen een periode van iets meer dan een maand. Blij dat ik de keus gemaakt heb om het te doen.
Knuzquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wat leuk! Welke site heb je gebruikt?
Ha, dikke kans dat de scout en ik gezamenlijke kennissen hebben, ik ken een paar mensen in dat wereldje.quote:
leuk! gefeliciteerd! mij beviel Knuz niet zo qua aanbod, qua functionaliteiten wel een prima sitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:26 schreef Core2 het volgende:
Internetdaten is me wel goed bevallen. Eerste keer ingeschreven op een site, eerste date en het klikte meteen. Heb inmiddels meerdere dates met haar gehad en het wordt serieus :-) . Dit binnen een periode van iets meer dan een maand. Blij dat ik de keus gemaakt heb om het te doen.
o, Italiaanse toyboy doet aan jatwerk!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit is een gejat stukje tekst. Ik heb het eerder voorbij zien komen op een andere site.
Op RP is dat wel de eerste indruk vaak ja. Maar een leuke profieltekst kan nooit kwaad, voor als iemand nieuwsgierig is geworden door je foto('s) en op je profiel heeft gekliktquote:
Oja, Knuz is er ook nog. Daar heb ik ook ooit eens 2 scharrels opgedaan, was ik alweer vergetenquote:
Ik had dat juist met de vrouwenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef YogaLove het volgende:
Ja klopt, doe ik zelf ook hoor, maar t viel wel op.
Ik ben op RP eigenlijk nog geen 1x iemand tegengekomen waar t mee klikte of waar een date mee zou kunnen komen. Denk dat dat niet de juiste site is voor me.
Heb er een beetje een wanhopige-mannen-die-snel-een-vrouw-nodig-hebben-voor-nageslacht gevoel bij (ik kan t mis hebben natuurlijk en wil ook niemand hier beledigen). En laat ik daar nou net géén zin in hebben.
Hoezo? hebben jullie beide nog tijd om van alles in huis/boodschappen te doen, daarna gezellig drankje te doen en als het bevalt kan het eten er zo achteraan. Zo niet, dan hebben jullie nog beiden een avond gezellig los van elkaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Linguine het volgende:
Rustig hier!
Date van morgen wilde aan het eind van de middag afspreken voor een drankje trouwens, vind het zelf een beetje een gekke tijd maar goed haha.
Geldt op zich ook voor de vrouwen. Ik krijg soms berichten van vrouwen die way ouder zijn. Allemaal met een kinderwens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef YogaLove het volgende:
Ja klopt, doe ik zelf ook hoor, maar t viel wel op.
Ik ben op RP eigenlijk nog geen 1x iemand tegengekomen waar t mee klikte of waar een date mee zou kunnen komen. Denk dat dat niet de juiste site is voor me.
Heb er een beetje een wanhopige-mannen-die-snel-een-vrouw-nodig-hebben-voor-nageslacht gevoel bij (ik kan t mis hebben natuurlijk en wil ook niemand hier beledigen). En laat ik daar nou net géén zin in hebben.
?? Snap even niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
Lees net in Volkskrant Magazine een kort artikeltje over daten voor geld, en dan niet in de escort-sfeer. Lijkt mij toch ook niet de bedoeling
Nee, het gaat eigenlijk gewoon om online-daten, maar de mannen bieden dan ook nog geld (max 500 euro) aan de vrouw om de date echt door te laten gaan. Het gaat dus niet om inschrijfgeld voor de site, maar als een zakcentje voor de vrouw in kwestie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
?? Snap even niet.
Of bedoel je dat mensen op zoek zijn naar (betaald) gezelschap? Want bestaat toch gewoon. Ken wel zo'n verhaal van zo'n single-zakenvrouw die op feestjes geacht wordt te verschijnen met gezelschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citaat van een gebruiker:
"Met mijn bod hoopte ik haar interesse te wekken.Als ik via reguliere datingsites reageer op knappe vrouwen, hoor ik niet altijd wat terug.Via deze site hoopte ik op een snellere reactie".
pretty sad dus
Citaat van een vrouw:
"Als deze date weer tegenvalt, houd ik er tenminste wat aan over".
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nee, het gaat eigenlijk gewoon om online-daten, maar de mannen bieden dan ook nog geld (max 500 euro) aan de vrouw om de date echt door te laten gaan. Het gaat dus niet om inschrijfgeld voor de site, maar als een zakcentje voor de vrouw in kwestie.
Heeft inderdaad niks te maken met gezelschapsheer/dame/escort/etc
dit is de site waar het om gaat:Best sneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citaat van een gebruiker:
"Met mijn bod hoopte ik haar interesse te wekken.Als ik via reguliere datingsites reageer op knappe vrouwen, hoor ik niet altijd wat terug.Via deze site hoopte ik op een snellere reactie".
pretty sad dus
Citaat van een vrouw:
Hadden ze het niet beter golddiggerdating.nl of zo kunnen noemen?.
Heb ik eenmalig gedaan bij mijn eerste internetdate in lange tijd, in oktober. Hij had een bijzonder leuke profieltekst, dus voor een keer ben ik van mijn principe afgestapt. Hij stuurde al snel een foto en die was erg leuk, voor mij was de date ook geslaagd, maar dan weer erg jammer dat hij na een maand radiostilte opeens weer wilde daten. Jammer gast, te laat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
Ik reageer ook nooit op profielen zonder foto. Wil wel een beetje een idee hebben tegen wie ik praat
"Als deze date weeeeeeeeeer tegenvalt" ...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:03 schreef dawg het volgende:
die vrouwenreactie ook. ze klinkt vermoeid.
inderdaad. waarschijnlijk is ze zelf gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
"Als deze date weeeeeeeeeer tegenvalt" ...
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nee, het gaat eigenlijk gewoon om online-daten, maar de mannen bieden dan ook nog geld (max 500 euro) aan de vrouw om de date echt door te laten gaan. Het gaat dus niet om inschrijfgeld voor de site, maar als een zakcentje voor de vrouw in kwestie.
Heeft inderdaad niks te maken met gezelschapsheer/dame/escort/etc
dit is de site waar het om gaat:WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citaat van een gebruiker:
pretty sad dus
Citaat van een vrouw:
kan beter heten Hookeronline.nlDoei!
Gemiste kans, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:56 schreef Linguine het volgende:
Heb m'n tweede date trouwens toch maar uitgesteld naar vanavond haha, iets vrijblijvender naar mijn idee. Hij vond t ook prima en deed meteen een voorstel qua plek en tijd enzo. Daar hou ik wel van, initiatief-rijke mannen
.
Je eerste date moet nog plaatsvinden en je hebt de tweede al vastgezet? Of zijn het twee verschillende dames?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef Craptacular het volgende:
Nou de eerste date van het nieuwe jaar vanavond en morgen de 2e (thuisdate).
bij mij resulteerde een date heel vaak in een paar dagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef Linguine het volgende:
@ Yuki: Ja is ook zo misschien. Ik weet het niet zo goed haha het is al een big deal voor me om me sowieso op deze manier ''open te stellen'' voor iemand, nog los van wat er uit komt enzo. Dus wat dat betreft stap ik al voldoende uit mn comfortzone. Ik vind het gewoon relatief snel om meteen een hele middag en avond met iemand door te brengen, als dat zou gebeuren. Dan neem ik dat risico liever niet
. Maar ik snap je punt!
Spreid je kansen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je eerste date moet nog plaatsvinden en je hebt de tweede al vastgezet? Of zijn het twee verschillende dames?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mij resulteerde een date heel vaak in een paar dagen.
Herkenbaar. Dat ze wat bij je komen drinken en het gelijk een weekend wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mij resulteerde een date heel vaak in een paar dagen.
Zoals eerder gezegd: is het niet leuk, dan kan je gewoon naar huis gaan en heb je nog wat aan je avond.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef Linguine het volgende:
@ Yuki: Ja is ook zo misschien. Ik weet het niet zo goed haha het is al een big deal voor me om me sowieso op deze manier ''open te stellen'' voor iemand, nog los van wat er uit komt enzo. Dus wat dat betreft stap ik al voldoende uit mn comfortzone. Ik vind het gewoon relatief snel om meteen een hele middag en avond met iemand door te brengen, als dat zou gebeuren. Dan neem ik dat risico liever niet
. Maar ik snap je punt!
Bij een eerste date? Ik zou er niet zo happig op zijn om meteen als eerste date bij een van beide thuis af te spreken... Ben ik nou ouderwets?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat ze wat bij je komen drinken en het gelijk een weekend wordt.
Ja. Of ik ben gewoon verdorven. Is eerder regel dan uitzondering hier. En niet eens als vervolg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bij een eerste date? Ik zou er niet zo happig op zijn om meteen als eerste date bij een van beide thuis af te spreken... Ben ik nou ouderwets?
Ah, je bedoelt misschien wel gewoon als vervolg bedenk ik me nu![]()
jep, dit ja. op de een of andere manier komen ze ook altijd naar mij. wat natuurlijk uitermate relax is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat ze wat bij je komen drinken en het gelijk een weekend wordt.
ja. je bent ouderwets. of misschien gewoon oud, dat kan ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bij een eerste date? Ik zou er niet zo happig op zijn om meteen als eerste date bij een van beide thuis af te spreken... Ben ik nou ouderwets?
Ah, je bedoelt misschien wel gewoon als vervolg van de date bedenk ik me nu (ipv meteen afspreken)![]()
Ouch!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. je bent ouderwets. of misschien gewoon oud, dat kan ook.
op de 2e date ken je iemand ook nog niet, dus ik zie het verschil niet zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ouch!![]()
Maar goed, als vervolg vind ik persoonlijk wat anders dan zonder iemand te kennen
Komt misschien door hele vervelende stalker-ervaringen die een goede vriendin eens op heeft gedaan nav internetdaten, dus ben daardoor wat voorzichtiger misschien...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
op de 2e date ken je iemand ook nog niet, dus ik zie het verschil niet zo.
Sorry? Hoe kwamen we bij verkrachting?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:54 schreef Linguine het volgende:
Vind ik ook inderdaad.. Maar eigenlijk slaat dat helemaal nergens op, want hoe goed ken je iemand na een paar uur samen te hebben doorgebracht? Volgens mij is de kans op verkrachting even groot
Ik ben daar ook altijd bang voor, maar soms moet je de gok nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:54 schreef Linguine het volgende:
Volgens mij is de kans op verkrachting even groot
Zeg, HJ... Mag ik de burcht eens van binnen zien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd bang voor, maar soms moet je de gok nemen.
begrijpelijk. maar je kan altijd de verkeerde persoon treffen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Komt misschien door hele vervelende stalker-ervaringen die een goede vriendin eens op heeft gedaan nav internetdaten, dus ben daardoor wat voorzichtiger misschien...
hoi & welkom. ik ook. niet fanatiek (meer) en vooral heel kieskeurig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:57 schreef Blim het volgende:
ik meld me hier ook maar eens.. lees af en toe wel mee..
ben geen fanatieke dater.. ben nogal kieskeurig merk ik..
en de dates die ik gehad heb waren geen 2e date waard..
Dat is te merken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
hoi & welkom. ik ook. niet fanatiek (meer) en vooral heel kieskeurig.
Thnx! ik merk dat ik toch wel uiterlijk gericht ben.. ik sta ook op paiqquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
hoi & welkom. ik ook. niet fanatiek (meer) en vooral heel kieskeurig.
Sure. Heb je toevallig wat met tochtige kerkers?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg, HJ... Mag ik de burcht eens van binnen zien?
Mja. Ik vind eerste ontmoeting op een openbare plek wel fijn, om te checken of hij niet aartslelijk is en er wel een klik is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef Linguine het volgende:
Hahaha ja geen idee, dat bedacht ik me ook al. Slaat nergens op. Ik bedoelde meer van of je nou in een keer bij iemand thuis afspreekt of na een paar drankjes, dat maakt weinig uit
Tochtig?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sure. Heb je toevallig wat met tochtige kerkers?
Aartslelijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik vind eerste ontmoeting op een openbare plek wel fijn, om te checken of hij niet aartslelijk is en er wel een klik is.
MySpace angle? Foto van een ander? Het kan allemaal op teh interwebz.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Aartslelijk?Je hebt toch al van tevoren een foto gezien
Diegene had je strategische foto's gestuurd of wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
MySpace angle? Foto van een ander? Het kan allemaal op teh interwebz.
Heb wel meegemaakt dat iemand extreem tegenviel... Dat wil ik dus eerst even checken.
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Diegene had je strategische foto's gestuurd of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |