Had pas ook een man met super veel praatjes over seks enz.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Goed, maar ik heb nog geen 2e date voorgesteld.
Ze vindt me mysterieus en uitdagend ~
scorpiquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wauw scorpi, goed gedaan!
Het is toch al een tijdje geleden?
Met wat er stond vóór de edit zou ik gezegd hebben: probleem opgelost, maar nu niet meer zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Had pas ook een man met super veel praatjes over seks enz.
Blijkt het dan een 26 jarige maagd te zijn die bij zijn ma woont stalkt me super erg
ja vertypyt, er zitten te veel woorden in mijn breinquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met wat er stond vóór de edit zou ik gezegd hebben: probleem opgelost, maar nu niet meer zo
Te veel letters ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja vertypyt, er zitten te veel woorden in mijn brein
quote:
Jaquote:
Kijk dan beter manquote:
Precies. En hoe eens op met dat snavelen. Je bent net met een erg leuke jongen terug uit Parijs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:45 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah joh, strakke winterjurkjes bestaan ook nog he![]()
Om het dan maar eens over daten te hebben; eindelijk gesnaveld met mijn terughoudende date.
Denk dat we elkaar nog gaan zien, maar ik vind hem net iets te afwachtend tot nu toe
Ja dat kan best positief zijn. Afhankelijk van hoe lachwekkend je foto is. Maar zoals jij het neerzet is het best positief ja. Goed bezig!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef peleetje het volgende:
Hatseflats... dating profiel een beetje opgeleukt, m'n persoonlijke tekst opgepimpt. Paar berichten gestuurd naar een aantal dames en ik krijg zowaar berichtjes terug waarin staat dat:
1. dat mijn berichtjes grappig zijn.
2. dat mijn foto zo lachwekkend is.
Nou ik ben blij dat ik de vrouwtjes zo aan het lachen krijg.![]()
Owja... dat is wel positief natuurlijk!
Top! En als het die ene is dan klopt het wel, die is wel grappigquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef peleetje het volgende:
Hatseflats... dating profiel een beetje opgeleukt, m'n persoonlijke tekst opgepimpt. Paar berichten gestuurd naar een aantal dames en ik krijg zowaar berichtjes terug waarin staat dat:
1. dat mijn berichtjes grappig zijn.
2. dat mijn foto zo lachwekkend is.
Nou ik ben blij dat ik de vrouwtjes zo aan het lachen krijg.![]()
Owja... dat is wel positief natuurlijk!
Te laat, 2e date staat voor dinsdagavondquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik niks gezegd. Lekker doorgaan met je mysterieuze praktijken
Oeh het is wel heel verleidelijk zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef eefje801 het volgende:
Hee, een berichtje van de Terminator! Wil je hem echt niet Perzephone?
Potver, doe es even niet zo vaag en mysterieus jij! Veel plezierquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Te laat, 2e date staat voor dinsdagavond
Dat zeg ik! Oh je moet echt even foto's kijken, tis zo'n schatjequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oeh het is wel heel verleidelijk zo![]()
![]()
![]()
Mja... als ik serieus op een foto sta dan hebben de vrouwen last van totale desinteresse in mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dat kan best positief zijn. Afhankelijk van hoe lachwekkend je foto is. Maar zoals jij het neerzet is het best positief ja. Goed bezig!![]()
Kweenie! ik heb heel veel foto's waar ik op sta als ene idioot. Echt, vroeger stelden mensen weleens vraagtekens of ik ze wel allemaal op een rijtje had als ze foto's van mij zagen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Top! En als het die ene is dan klopt het wel, die is wel grappig
*checkt olifantengeheugen*quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Las hier een openingszin die hij eindelijk eens gebruikt had. Ja, op mij dus.. Heb ik hem lang mee kunnen pesten
Ik vind het eigenlijk wel vrij begrijpelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:55 schreef peleetje het volgende:
[..]
Mja... als ik serieus op een foto sta dan hebben de vrouwen last van totale desinteresse in mij.
Maar sta ik als een halve josti op de foto... dan opeens als vliegen op stront. (nouja, dat is wat overdreven maar goed)
Het is onbegrijpelijk!
Oppassen dat je niet de "clown" wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:57 schreef peleetje het volgende:
[..]
Kweenie! ik heb heel veel foto's waar ik op sta als ene idioot. Echt, vroeger stelden mensen weleens vraagtekens of ik ze wel allemaal op een rijtje had als ze foto's van mij zagen.
Hehe, jij zwerft ook al lang rond hequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
*checkt olifantengeheugen*
Was dat niet iets met gouden handjes, geleend van Godshand?
Ik heb antwoord gekregen op mijn mail. Blijkbaar wanneer je aangeeft niet helemaal hetero te zijn, doen ze een identiteits check.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:56 schreef Ziwa het volgende:
Sinds wanneer willen ze je telefoonnummer hebben als je je op Paiq registreert?Die geef ik toch liever niet eigenlijk..
Thanks! leuk, een nieuwe schrijfster erbij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef Linguine het volgende:
Leuk Eef van je date!
Ik net terug van mijne. Voel me voornamelijk erg verward nu. Er is wel gezoend. Weet verder ook niet wat ik erover kwijt moet hahaha het was allemaal erg enerverend :/
was hij wel lang?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:28 schreef Linguine het volgende:
Ja voor die zoen was het leuk. Slimme jongen, leuke gesprekken etc. Vond die zoen gewoon te snel en onverwachts en daarna was het heel awkward. Hij heeft net zn excuses aangeboden over whatsapp. Moet je nagaan hoe ongemakkelijk het was hahaha godsamme.
Ik weet niet hoeveel gesprekken er aan de date vooraf zijn gegaan, maar als het er heel wat zijn kán dat zulke ongemakkelijkheid heel goed weten te voorkomenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:28 schreef Linguine het volgende:
Ja voor die zoen was het leuk. Slimme jongen, leuke gesprekken etc. Vond die zoen gewoon te snel en onverwachts en daarna was het heel awkward. Hij heeft net zn excuses aangeboden over whatsapp. Moet je nagaan hoe ongemakkelijk het was hahaha godsamme.
Aardig wat gesprekken vooraf pakte bij mijn laatste succesvolle date prima uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef Linguine het volgende:
Nee haha niet veel gesprekken aan vooraf gegaan. En ja hij was iig lang genoeg..
Ik heb nog niet eens zonnebrilfoto's van buiten de deur. Terwijl ik toch bij het minste of geringste zonnestraaltje al mijn ogen half dicht moet knijpenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef Perzephone het volgende:
Zonnebrilfoto's in de badkamer, kom op mannen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef Perzephone het volgende:
Zonnebrilfoto's in de badkamer, kom op mannen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:37 schreef Perzephone het volgende:
Zonnebrilfoto's in de badkamer, kom op mannen mensen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:11 schreef Dizorn het volgende:
Zonnebrilfoto's in de badkamer, kom op mannen mensen![]()
Ik ken alleen Paiq en badoo. Of kennen, ervaring is beter woordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:00 schreef Yuki het volgende:
Goed. Genoeg SC weer
Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Paiq. Gesprekken komen niet goed op gang, nog niet echt leuke mannen tegengekomen... Keek net even op Pepper. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Bij mij is het stuk voor stuk... En in alle eerlijkheid: waar ik zelf nog wel eens probeerde de vaart erin te houden, heb ik bij dit soort types echt geen zin meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ken alleen Paiq en badoo. Of kennen, ervaring is beter woordMaar heb pas 1 gehad waarmee gesprek niet op gang kwam, de rest was erg gezellig! (Ben dan ook best een ouwehoer
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |