Had pas ook een man met super veel praatjes over seks enz.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Goed, maar ik heb nog geen 2e date voorgesteld.
Ze vindt me mysterieus en uitdagend ~
scorpiquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wauw scorpi, goed gedaan!
Het is toch al een tijdje geleden?
Met wat er stond vóór de edit zou ik gezegd hebben: probleem opgelost, maar nu niet meer zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Had pas ook een man met super veel praatjes over seks enz.
Blijkt het dan een 26 jarige maagd te zijn die bij zijn ma woont stalkt me super erg
ja vertypyt, er zitten te veel woorden in mijn breinquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met wat er stond vóór de edit zou ik gezegd hebben: probleem opgelost, maar nu niet meer zo
Te veel letters ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja vertypyt, er zitten te veel woorden in mijn brein
quote:
Jaquote:
Kijk dan beter manquote:
Precies. En hoe eens op met dat snavelen. Je bent net met een erg leuke jongen terug uit Parijs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:45 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah joh, strakke winterjurkjes bestaan ook nog he![]()
Om het dan maar eens over daten te hebben; eindelijk gesnaveld met mijn terughoudende date.
Denk dat we elkaar nog gaan zien, maar ik vind hem net iets te afwachtend tot nu toe
Ja dat kan best positief zijn. Afhankelijk van hoe lachwekkend je foto is. Maar zoals jij het neerzet is het best positief ja. Goed bezig!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef peleetje het volgende:
Hatseflats... dating profiel een beetje opgeleukt, m'n persoonlijke tekst opgepimpt. Paar berichten gestuurd naar een aantal dames en ik krijg zowaar berichtjes terug waarin staat dat:
1. dat mijn berichtjes grappig zijn.
2. dat mijn foto zo lachwekkend is.
Nou ik ben blij dat ik de vrouwtjes zo aan het lachen krijg.![]()
Owja... dat is wel positief natuurlijk!
Top! En als het die ene is dan klopt het wel, die is wel grappigquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef peleetje het volgende:
Hatseflats... dating profiel een beetje opgeleukt, m'n persoonlijke tekst opgepimpt. Paar berichten gestuurd naar een aantal dames en ik krijg zowaar berichtjes terug waarin staat dat:
1. dat mijn berichtjes grappig zijn.
2. dat mijn foto zo lachwekkend is.
Nou ik ben blij dat ik de vrouwtjes zo aan het lachen krijg.![]()
Owja... dat is wel positief natuurlijk!
Te laat, 2e date staat voor dinsdagavondquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik niks gezegd. Lekker doorgaan met je mysterieuze praktijken
Oeh het is wel heel verleidelijk zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef eefje801 het volgende:
Hee, een berichtje van de Terminator! Wil je hem echt niet Perzephone?
Potver, doe es even niet zo vaag en mysterieus jij! Veel plezierquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Te laat, 2e date staat voor dinsdagavond
Dat zeg ik! Oh je moet echt even foto's kijken, tis zo'n schatjequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oeh het is wel heel verleidelijk zo![]()
![]()
![]()
Mja... als ik serieus op een foto sta dan hebben de vrouwen last van totale desinteresse in mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dat kan best positief zijn. Afhankelijk van hoe lachwekkend je foto is. Maar zoals jij het neerzet is het best positief ja. Goed bezig!![]()
Kweenie! ik heb heel veel foto's waar ik op sta als ene idioot. Echt, vroeger stelden mensen weleens vraagtekens of ik ze wel allemaal op een rijtje had als ze foto's van mij zagen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Top! En als het die ene is dan klopt het wel, die is wel grappig
*checkt olifantengeheugen*quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Las hier een openingszin die hij eindelijk eens gebruikt had. Ja, op mij dus.. Heb ik hem lang mee kunnen pesten
Ik vind het eigenlijk wel vrij begrijpelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:55 schreef peleetje het volgende:
[..]
Mja... als ik serieus op een foto sta dan hebben de vrouwen last van totale desinteresse in mij.
Maar sta ik als een halve josti op de foto... dan opeens als vliegen op stront. (nouja, dat is wat overdreven maar goed)
Het is onbegrijpelijk!
Oppassen dat je niet de "clown" wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:57 schreef peleetje het volgende:
[..]
Kweenie! ik heb heel veel foto's waar ik op sta als ene idioot. Echt, vroeger stelden mensen weleens vraagtekens of ik ze wel allemaal op een rijtje had als ze foto's van mij zagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |