Ben benieuwd hoe vaak ik jou of andere hier van fok al langs heb zien komen daarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:32 schreef Yuki het volgende:
Nadeel van Paiq vind ik ook dat het een chatsite is. Mannen die gaan lopen janken dat we nooit tegelijk online zijn, of dat ik niet vaak genoeg online ben.
Wat dat betreft is een profielensite makkelijker/relaxter voor me, denk ik.
Ik heb de hele cyclus doorlopen... "te makkelijk" zijn... het meer kansen geven... ontdekken dat een eerste indruk toch ook op PaiQ vaak blijkt te kloppen en weer terug naar veel harder en makkelijker contacten verwijderen. Scheelt een hoop tijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:00 schreef Yuki het volgende:
Goed. Genoeg SC weer
Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Paiq. Gesprekken komen niet goed op gang, nog niet echt leuke mannen tegengekomen... Keek net even op Pepper. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Heb ik hele goede ervaringen mee. Heb er ruim een jaar terug een tijdje opgestaan, toen bestond het volgens mij net. Hele leuke dates gehad, alleen zonder blijvend succes. Toen een jaar niet omdat ik weer bezet was. Nadat dat stuk was gelopen weer ingeschreven en mijn huidige vriendin via Pepper ontmoetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:32 schreef Yuki het volgende:
Nadeel van Paiq vind ik ook dat het een chatsite is. Mannen die gaan lopen janken dat we nooit tegelijk online zijn, of dat ik niet vaak genoeg online ben.
Wat dat betreft is een profielensite makkelijker/relaxter voor me, denk ik.
Ahh wat spannend! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vanavond een date (2e), ben kapot zenuwachtig
Hoezo ben je zenuwachtig dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vanavond een date (2e), ben kapot zenuwachtig
pepper werkt op zich best leuk, maar het feit dat je beide een abo moet hebben om elkaars berichten te kunnen lezen helpt niet echt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:00 schreef Yuki het volgende:
Goed. Genoeg SC weer
Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Paiq. Gesprekken komen niet goed op gang, nog niet echt leuke mannen tegengekomen... Keek net even op Pepper. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Verschilt het heel veel als je nog even snel een date ertussendoor moffelt of wacht tot na de vakantie? Nee toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:57 schreef Linguine het volgende:
Ik kom nu even het typische meisje spelen hoor maar pff, what to do. Het was duidelijk dat die gast van gister nog wil afspreken en ik weet het gewoon niet. Ik twijfel altijd overal over dus dat zegt ook weinig. Nog een nadeel is dat ik volgende week voor 1,5 maand naar t buitenland ga dus het moet wel snel beslist zeg maar. Of iig, zijn intenties waren wel nog afspreken voor ik wegga. Ik weet dat het normaal is om gewoon te scharrelen/te daten maar dat idee moet nog even landen in mn hoofd. Het is niet dat ik nu meteen beslis of ik de rest van mn leven met m wil spenderen haha pff. Dus wat dat betreft zou nog een keer afspreken best kunnen, maar dan is weer t punt dat ik bang ben dat hij denkt dat we seks gaan hebben oid. Vragen kan, maar dat is ook dom haha god. [/zeurendemeisjesmode]
iehhhhhhhhhhhllllllllllll Silentchaos heeft een natte vinger gehaald op straaaaaaaaaaaat iieewwwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
- 1e date (vorige week) weer naar de kroeg, was echt heel erg leuk, meer gezoend + nog iets meer (niet thuisgeweest o.i.d.)
Kennelijk vind ze je leuk, anders wilt ze niet uit eten met je!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
We gaan uit eten bij de Griek...
Ik ben zenuwachtig omdat:
- ik heb haar in de kroeg leren kennen, leuke avond gehad, gezoend, verder weinig
- 1e date (vorige week) weer naar de kroeg, was echt heel erg leuk, meer gezoend + nog iets meer (niet thuisgeweest o.i.d.)
Ik ben echt gek op haar, ze is veeeeeeeeeeeeer buiten mijn league voor mijn gevoel, ik vind haar gewoon heel leuk
Het zit wel goed opzich denk ik, maar ja...
Of ze heeft hem afgezogen in een steegje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
iehhhhhhhhhhhllllllllllll Silentchaos heeft een natte vinger gehaald op straaaaaaaaaaaat iieewwwww
Afhankelijk van de kerel, het gezicht, de lach etc lijkt me zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
Hebben jullie meer succes met serieuze foto's of foto's waarop je lacht?
Ik ga hem eens proberen. Zodra ik weer zin heb om te daten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pepper werkt op zich best leuk, maar het feit dat je beide een abo moet hebben om elkaars berichten te kunnen lezen helpt niet echt.
Een stap of vakantie foto straalt meer uit dan een officiele paspoort foto.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
Toen Pepper net begon had ik er een profiel, het concept was inderdaad super. Linken met je Facebook om makkelijk je foto's en filmpjes over te zetten. Beetje slepen en resizen en nog leuke contacten ook. Het was in die tijd ook nog gratis om te mailen met elkaar, alleen werden ze toen ineens gehacked (http://www.nu.nl/internet(...)kt-anonymousirc.html) en ging ineens het slot erop. Zonder ook maar enige aankondiging (terwijl men in het begin zei dit wel te doen) was het alleen nog mogelijk betaald contact te hebben. Toen gelijk mijn account opgezegd, opzich wel jammer, maar dat is natuurlijk geen zaken doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb via Pepper verreweg de meeste dates gehad, en het concept spreekt me ook aan.
Uiteraard met een foto waarop te zien is dat je een leuk leven hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
het feit dat je met foto's van je interesses een indruk van jezelf geeft ipv lappen tekst vind ik wel een dikke pré overigens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga hem eens proberen. Zodra ik weer zin heb om te daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |