abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2013 @ 06:33:52 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121139930

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121140079
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 06:32 schreef Yuki het volgende:
Nadeel van Paiq vind ik ook dat het een chatsite is. Mannen die gaan lopen janken dat we nooit tegelijk online zijn, of dat ik niet vaak genoeg online ben.

Wat dat betreft is een profielensite makkelijker/relaxter voor me, denk ik.
Ben benieuwd hoe vaak ik jou of andere hier van fok al langs heb zien komen daar :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_121140084
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 03:00 schreef Yuki het volgende:
Goed. Genoeg SC weer :)

Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Paiq. Gesprekken komen niet goed op gang, nog niet echt leuke mannen tegengekomen... Keek net even op Pepper. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Ik heb de hele cyclus doorlopen... "te makkelijk" zijn... het meer kansen geven... ontdekken dat een eerste indruk toch ook op PaiQ vaak blijkt te kloppen en weer terug naar veel harder en makkelijker contacten verwijderen. Scheelt een hoop tijd *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121140389
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 06:32 schreef Yuki het volgende:
Nadeel van Paiq vind ik ook dat het een chatsite is. Mannen die gaan lopen janken dat we nooit tegelijk online zijn, of dat ik niet vaak genoeg online ben.

Wat dat betreft is een profielensite makkelijker/relaxter voor me, denk ik.
Heb ik hele goede ervaringen mee. Heb er ruim een jaar terug een tijdje opgestaan, toen bestond het volgens mij net. Hele leuke dates gehad, alleen zonder blijvend succes. Toen een jaar niet omdat ik weer bezet was. Nadat dat stuk was gelopen weer ingeschreven en mijn huidige vriendin via Pepper ontmoet :)

Ik heb via Pepper verreweg de meeste dates gehad, en het concept spreekt me ook aan. Geen gedoe met standaard profielteksten maar je krijgt gelijk een goede indruk van wat iemand bezig houdt door die foto's en filmpjes. De matching is behoorlijk goed, alleen omdat je elke dag een paar matches krijgt is het alleen de eerste weken de moeite waard. Daarna zijn de goede matches overduidelijk op en krijg je daarna gewoon iedereen als match. Dus je aanmelden en één maandje betalen is meer dan voldoende, daarna is het de moeite niet meer.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:45:57 #5
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121140730
Ik ben zelf meer van het 'niet eindeloos door blijven praten' en gewoon snel afspreken. Zelf merk ik dat dat voor mij beter werkt. Te vaak gehad dat online iemand helemaal het einde leek, maar in het echt heel anders was. Dan liever gelijk het diepe in en dan erachter komen hoe koud het water precies is.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_121140872
Ik kom nu even het typische meisje spelen hoor maar pff, what to do. Het was duidelijk dat die gast van gister nog wil afspreken en ik weet het gewoon niet. Ik twijfel altijd overal over dus dat zegt ook weinig :'). Nog een nadeel is dat ik volgende week voor 1,5 maand naar t buitenland ga dus het moet wel snel beslist zeg maar. Of iig, zijn intenties waren wel nog afspreken voor ik wegga. Ik weet dat het normaal is om gewoon te scharrelen/te daten maar dat idee moet nog even landen in mn hoofd. Het is niet dat ik nu meteen beslis of ik de rest van mn leven met m wil spenderen haha pff. Dus wat dat betreft zou nog een keer afspreken best kunnen, maar dan is weer t punt dat ik bang ben dat hij denkt dat we seks gaan hebben oid. Vragen kan, maar dat is ook dom haha god. [/zeurendemeisjesmode]
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:58:28 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121140886
Ik merk dat op paiq pas laat gereageerd word op berichtjes en dat vrouwen niet heel veel online zijn.

Het match systeem is rond uit slecht. En de match score slaan nergens op.

Ik ga me daarom ook uitschrijven. Ik denk ook niet dat online date wat voor mij is.

Heb nog wel wat lopen waar ik erg benieuwd naar ben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:59:04 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121140895
Ik heb vanavond een date (2e), ben kapot zenuwachtig :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_121140925
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ahh wat spannend! Wat gaan jullie doen?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:01:39 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121140928
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Hoezo ben je zenuwachtig dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:11:39 #11
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121141066
We gaan uit eten bij de Griek...

Ik ben zenuwachtig omdat:
- ik heb haar in de kroeg leren kennen, leuke avond gehad, gezoend, verder weinig
- 1e date (vorige week) weer naar de kroeg, was echt heel erg leuk, meer gezoend + nog iets meer (niet thuisgeweest o.i.d.)

Ik ben echt gek op haar, ze is veeeeeeeeeeeeer buiten mijn league voor mijn gevoel, ik vind haar gewoon heel leuk :)
Het zit wel goed opzich denk ik, maar ja...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:12:09 #12
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121141078
oh en ik heb verder geen contact met haar tussendoor... ze is nit zo'n whatsapper/sms-er...
Het is gewoon afspreken en afwachten :P
pi_121141091
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 03:00 schreef Yuki het volgende:
Goed. Genoeg SC weer :)

Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Paiq. Gesprekken komen niet goed op gang, nog niet echt leuke mannen tegengekomen... Keek net even op Pepper. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
pepper werkt op zich best leuk, maar het feit dat je beide een abo moet hebben om elkaars berichten te kunnen lezen helpt niet echt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:14:01 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121141119
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:57 schreef Linguine het volgende:
Ik kom nu even het typische meisje spelen hoor maar pff, what to do. Het was duidelijk dat die gast van gister nog wil afspreken en ik weet het gewoon niet. Ik twijfel altijd overal over dus dat zegt ook weinig :'). Nog een nadeel is dat ik volgende week voor 1,5 maand naar t buitenland ga dus het moet wel snel beslist zeg maar. Of iig, zijn intenties waren wel nog afspreken voor ik wegga. Ik weet dat het normaal is om gewoon te scharrelen/te daten maar dat idee moet nog even landen in mn hoofd. Het is niet dat ik nu meteen beslis of ik de rest van mn leven met m wil spenderen haha pff. Dus wat dat betreft zou nog een keer afspreken best kunnen, maar dan is weer t punt dat ik bang ben dat hij denkt dat we seks gaan hebben oid. Vragen kan, maar dat is ook dom haha god. [/zeurendemeisjesmode]
Verschilt het heel veel als je nog even snel een date ertussendoor moffelt of wacht tot na de vakantie? Nee toch?
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:14:56 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121141136
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
- 1e date (vorige week) weer naar de kroeg, was echt heel erg leuk, meer gezoend + nog iets meer (niet thuisgeweest o.i.d.)
iehhhhhhhhhhhllllllllllll Silentchaos heeft een natte vinger gehaald op straaaaaaaaaaaat iieewwwww
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:15:29 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121141145
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
We gaan uit eten bij de Griek...

Ik ben zenuwachtig omdat:
- ik heb haar in de kroeg leren kennen, leuke avond gehad, gezoend, verder weinig

Ik ben echt gek op haar, ze is veeeeeeeeeeeeer buiten mijn league voor mijn gevoel, ik vind haar gewoon heel leuk :)
Het zit wel goed opzich denk ik, maar ja...
Kennelijk vind ze je leuk, anders wilt ze niet uit eten met je!

Zenuwen niet nodig :)
pi_121141158
Mannen,
Hebben jullie meer succes met serieuze foto's of foto's waarop je lacht?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:16:18 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121141161
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

iehhhhhhhhhhhllllllllllll Silentchaos heeft een natte vinger gehaald op straaaaaaaaaaaat iieewwwww
Of ze heeft hem afgezogen in een steegje.

Maar per ongeluk aan haar tiet gezeten kan ook :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:17:17 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121141180
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
Afhankelijk van de kerel, het gezicht, de lach etc lijkt me zo.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:18:09 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_121141196
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:12 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

pepper werkt op zich best leuk, maar het feit dat je beide een abo moet hebben om elkaars berichten te kunnen lezen helpt niet echt.
Ik ga hem eens proberen. Zodra ik weer zin heb om te daten. 8-)
For great justice!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:19:19 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121141213
quote:
Mannen,
Een stap of vakantie foto straalt meer uit dan een officiele paspoort foto.

Dat kan je zelf ook wel bedenken toch?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:23:22 #22
12621 tcr
*nix 4ever
pi_121141289
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]
Ik heb via Pepper verreweg de meeste dates gehad, en het concept spreekt me ook aan.
Toen Pepper net begon had ik er een profiel, het concept was inderdaad super. Linken met je Facebook om makkelijk je foto's en filmpjes over te zetten. Beetje slepen en resizen en nog leuke contacten ook. Het was in die tijd ook nog gratis om te mailen met elkaar, alleen werden ze toen ineens gehacked (http://www.nu.nl/internet(...)kt-anonymousirc.html) en ging ineens het slot erop. Zonder ook maar enige aankondiging (terwijl men in het begin zei dit wel te doen) was het alleen nog mogelijk betaald contact te hebben. Toen gelijk mijn account opgezegd, opzich wel jammer, maar dat is natuurlijk geen zaken doen.

Voorlopig druk met Paiq, gisteren weer een leuk gesprek begonnen, benieuwd...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:23:40 #23
141482 Q.
JurassiQ
pi_121141293
quote:
Mannen,
Uiteraard met een foto waarop te zien is dat je een leuk leven hebt.
For great justice!
pi_121141303
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ga hem eens proberen. Zodra ik weer zin heb om te daten. 8-)
het feit dat je met foto's van je interesses een indruk van jezelf geeft ipv lappen tekst vind ik wel een dikke pré overigens.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:25:53 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121141342
Ik houd al helemaal niet van m'n facebook koppelen aan een dating site :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')