Klopt, maar toch jammer. Succes met je nieuwe date!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat was na een paar maandjes over inderdaad(besloten door beide partijen
).
We pasten gewoon nie tbij elkaar... veel gemeenschappelijke interesses e.d., maar als je 2 totaal andere personen hebt qua karakter gaat dat gewoon niet werken.
Daar merk ik nou helemaal niks van...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef Plasterk het volgende:
Pfff... beetje klaar met het gedate. Of het is van mijn kant niks of andersom. Merk dat vrouwen veeleisend zijn
Daar bedoelt ze iemand mee die tegengas en haar af en toe een spreekwoordelijke schop onder haar reet geeft neem ik aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
Euhhh....
Wat voor iemand zoek ik?
Ik ben op zoek naar mijn spiegel
Ik zou zeggen, kijk in de badkamer..maar wat doe je in hemelsnaam op een datingsite
Maar als iemand het zo gaat verwoorden.. moagh, nee dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar bedoelt ze iemand mee die tegengas en haar af en toe een spreekwoordelijke schop onder haar reet geeft neem ik aan.
Nee...aan de duckface foto's zocht ze echt haar spiegelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar bedoelt ze iemand mee die tegengas en haar af en toe een spreekwoordelijke schop onder haar reet geeft neem ik aan.
Seriouslyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:57 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop/neem aan dat Cinderella-Man dat zelf ook begreep.
O, moment. Even mijn sarcasme-kwab porren met een breinaald in het oor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:57 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop/neem aan dat Cinderella-Man dat zelf ook begreep.
Nou, vrouwen, is dit zo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen gaan heel anders een date in dan mannen ben ik achter gekomen. Voor een vrouw is het om te kijken of er een klik is, voor mannen is het meer verkennen, wie is de vrouw achter het profiel op XXX. Vrouwen volgen ook meer hun gevoel, nadeel is dat ze sneller op hun bek gaan dan mannen die meer hun ratio volgen.
Om hier even op in te gaan (hoewel ik snap dat de ervaring van één persoon absoluut niks zegt over gemiddelden etc): Ik zou willen dat dit bij mij zo was haha. Mijn probleem is juist dat ik alles veel te rationeel benader, waardoor ik vaak niet meer weet wat ik nou zelf wil of voelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen gaan heel anders een date in dan mannen ben ik achter gekomen. Voor een vrouw is het om te kijken of er een klik is, voor mannen is het meer verkennen, wie is de vrouw achter het profiel op XXX. Vrouwen volgen ook meer hun gevoel, nadeel is dat ze sneller op hun bek gaan dan mannen die meer hun ratio volgen.
Dat is toch ongeveer hetzelfde. Verkennen is ook meer of minder uitvinden of er een klik is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen gaan heel anders een date in dan mannen ben ik achter gekomen. Voor een vrouw is het om te kijken of er een klik is, voor mannen is het meer verkennen, wie is de vrouw achter het profiel op XXX.
Bij mij gaat het niet eens per se om uiterlijk, meer om de combinatie tussen twee mensen ofzo. Ik wil nieuwsgierig worden als ik in iemands ogen kijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef Plasterk het volgende:
Misschien ben ik ook wat minder uiterlijk gericht.
Kan je dat op basis van 1 blik zoals je in een eerdere post omschrijft?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Linguine het volgende:
[..]
Bij mij gaat het niet eens per se om uiterlijk, meer om de combinatie tussen twee mensen ofzo. Ik wil nieuwsgierig worden als ik in iemands ogen kijk. Als ik dat niet ben wordt het ook niks.
Als de eerste blik niet goed is, waarom ga je dan überhaupt afspreken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef Linguine het volgende:
Daar ben ik het ook mee eens inderdaad... Een eerste blik is was dat betreft wel voldoende. Alleen weet je dan nog niet welke kant het eventueel op kan gaan ^_^. Als het echt niks wordt heb ik dat ook wel meteen door.
Iemand kan nog zo leuk praten en een leuke foto hebben. Maar als z'n houding/lichaamstaal/uistraling niet mooi/leuk is.. dan kan ie het bekijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik denk dat een conversatie + een foto al een goed beeld geeft hoe iemand is, natuurlijk is de eerste blik belangrijk, maar ik denk dat mannen daar toch iets minder naar kijken en meer naar het totaal plaatje..
Je kan toch pas van een blik spreken als je elkaar ziet? Dus dan moet je wel afspreken haha anders weet je nog niks. Iemand kan op een foto nog zulke leuke, mysterieuze ogen hebben maar als je dat in het echt niet voelt houdt het voor mij op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Als de eerste blik niet goed is, waarom ga je dan überhaupt afspreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |