Ha ha! Woont ook het dichtst bij jouquote:
Hoezo, te jong? Of te gewillig? ha haquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Andromache het volgende:
Ik was toch al op zoek naar een toyboyMaar deze portie mag aan mij voorbijgaan hahahaha
Ahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef Andromache het volgende:
Te jong, te studentikoos en ook weer niet zó lekker.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef eefje801 het volgende:
Ja hoorrr..echt cougar alert met die Terminator, nóg niet afgeschrikt! En ook nog eentje die kan snijden met gouden handjes..Perz..ik wil nog steeds wel delen hoor
Okcupid blijft een wonderlijke site.
Nee, echt niet, hij dénkt vooral dat hij lekker is maar er is echt veel beters te krijgen op deze wereld. Hij heeft wel donker haar en is lang, maar daar blijft het wat mij betreft dan ook bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aha
Niet zo lekker? Hedde ge wel ogen?![]()
Tis duidelijk, ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt zo.
Hmm nog niet echt gemerkt dat hij dat denkt maar ik zal Perzephone even waarschuwen dan. Lang is ie volgens mij ook niet echt. Ist erg Perz? Hij snijdt wel!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, echt niet, hij dénkt vooral dat hij lekker is maar er is echt veel beters te krijgen op deze wereld. Hij heeft wel donker haar en is lang, maar daar blijft het wat mij betreft dan ook bij.
Ah joh, daar voel je toch helemaal niets vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm nog niet echt gemerkt dat hij dat denkt maar ik zal Perzephone even waarschuwen dan. Lang is ie volgens mij ook niet echt. Ist erg Perz? Hij snijdt wel!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd naar die nieuwe Arnold
Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijkquote:
aan je omschrijving net, moest ik denken aan 'the sherminator', uit american pie. klinkt als een loser.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aha
Niet zo lekker? Hedde ge wel ogen?![]()
Tis duidelijk, ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt zo.
Hij heeft een penis dus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijk
Mee eens, en dan ook nog met scalpel..jummiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijk
Zou ik ook zeggen hoor..als ik een man wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
aan je omschrijving net, moest ik denken aan 'the sherminator', uit american pie. klinkt als een loser.
ja, ik ben zo verschrikkelijk jaloers!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen hoor..als ik een man was
Tis geen Arnold nee, gelukkig niet!
Ah bah! Een man waar vrouwen spontaan van gaan druipen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ik ben zo verschrikkelijk jaloers!
nadat ie even gebukt heeft in de douche uiteraard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah bah! Een man waar vrouwen spontaan van gaan druipen!
Mannen met zelfspot zijn gewoon leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een man die elke ochtend gaat douche denkend the terminator te zijn maar het liefst een cyborg is... jajaaaa. Nou ik ben wel jaloers
Ow het is de cyborg of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mannen met zelfspot zijn gewoon leukHet is niet de terminator die het em doet.
tuurlijk. als het een lelijke judokus zou zijn geweest hadden jullie dames hem ook uitgelachen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mannen met zelfspot zijn gewoon leukHet is niet de terminator die het em doet.
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspotquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. als het een lelijke judokus zou zijn geweest hadden jullie dames hem ook uitgelachen.
Ach ja als je met 3 wil daten kan je toch verwachten dat 1 het niet meer wil? 2 uit 3 overhouden is niet slecht. Maar jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Morgenmiddag een date en over 1,5 week weer een.
En superirritant dat een 'bepaald iemand' nu helemaal niet meer reageert op sms, hij kan ook gewoon smsen dat hij geen contact meer wil. Zucht. Misschien moet ik er zelf maar een punt achter sms-en, maar ja, het lukt me nog niet om te versturen. Stomme gedachten en gevoelens
Beter geen/weinig zelfspot hebben en gewoon grappig/gevat zijn op andere gebieden. Zelfspot gaat snel wat naar onmannelijkheid/onzekerheid of clowngedrag imoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspot![]()
Ik kan er wel om lachen iig.
dat kan en mag. maar om dan meteen te suggeren dat wij mannen jaloers zouden zijn omdat wij het wel debiel vinden, tja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspot![]()
Ik kan er wel om lachen iig.
Het ging niet eens (meer) om daten met 'bepaald iemand' :s.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja als je met 3 wil daten kan je toch verwachten dat 1 het niet meer wil? 2 uit 3 overhouden is niet slecht. Maar ja
Maar je hápte zo lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kan en mag. maar om dan meteen te suggeren dat wij mannen jaloers zouden zijn omdat wij het wel debiel vinden, tja.
Niet tegelijkertijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef Linguine het volgende:
Sowieso wat heb je aan 3 dates tegelijkertijd
Oh haha dan begreep ik t verkeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd, ik ben helemaal geen mannenverslinder hoor
(en dat is niet sarcastisch bedoeld!).
Jij, ik, Dizorn en de Terminator of Dawg??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh zullen we een dubbeldate voorstellen?
Wij met de Terminatorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij, ik, Dizorn en de Terminator of Dawg??
On topic: met drie mannen daten is maar ingewikkeld hoor..
Vervelend is dat altijd, heb dan gewoon het lef om te zeggen dat je geen interesse meer hebt.... Ik ben daar altijd wel vrij netjes in, zeker als je elkaar al eens in het 'eggie' gezien hebt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Morgenmiddag een date en over 1,5 week weer een.
En superirritant dat een 'bepaald iemand' nu helemaal niet meer reageert op sms, hij kan ook gewoon smsen dat hij geen contact meer wil. Zucht. Misschien moet ik er zelf maar een punt achter sms-en, maar ja, het lukt me nog niet om te versturen. Stomme gedachten en gevoelens
Je lult ook maar wat slap in de rondte, he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Beter geen/weinig zelfspot hebben en gewoon grappig/gevat zijn op andere gebieden. Zelfspot gaat snel wat naar onmannelijkheid/onzekerheid of clowngedrag imo
dus dan is de conclusie toch gewoon van wel doen? bevalt het alsnog niet heb je toch altijd de optie om dat te zeggen of gewoon te vluchtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Linguine het volgende:
Date van gister vraagt of ik morgen mee ga een borrel drinken. Aan de ene kant denk ik: Ja, leukPlus laatste kans voordat ik zometeen voor 1,5 maand wegga. Dat is dan als ik denk aan hoe het was voor het zoenen, gewoon hele leuke gesprekken, hij was slim en grappig om mee te praten. Als ik denk aan hoe awkward het was na de zoen denk ik nah, beter van niet... En in mijn geval gaat: ''Bij twijfel nooit doen.'' In principe niet echt op, want ik twijfel bijna overal wel over
.
Ja inderdaad waarom niet zelfspot hebben als je ook grappig kan zijn op andere gebiedenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lult ook maar wat slap in de rondte, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |