Pff nouja zeg, wat een onzinredenatie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Linguine het volgende:
Ik heb gewoon het probleem dat ik iemand niet zo interessant meer vind als blijkt dat diegene mij wil. Dan verlies ik al snel m'n interesse. Eigenlijk wil ik gewoon een man die mij niet wil hahaha. Nu hij niks meer laat horen vind ik hem weer een stuk interessanter
Haha helemaal mee eens. Ik ben me er ook van bewust dat ik hier nu als een complete crazy bitch overkomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk, het mag best even onduidelijk zijn en spannend. Beetje aantrekken en afstoten hoort er ook bij. Maar iemand het liefst willen die jou niet wil zit toch in jezelf, ga je niet met daten helemaal oplossenWil niet zeggen dat het niet leuk is om te daten natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
‘De blik’ ligt natuurlijk in het verlengde van iemands uiterlijk.
En er valt of staat zoveel met die eerste 10 seconden he, oehhh. Kan er een boek over schrijven.
Alleen al de plek waarop je positie kiest als de ander er nog niet is. Beetje cool blijven. Met je telefoon spelen (of in ieder geval op je telefoon kijken, heel cool naar je achtergrondscherm) en intussen met 1 oog als een radar de hele omgeving afstemmen. “Is ze dat?” “Hmm ze fietst door, nee dus.” Het allerergste is als je oogcontact met een voorbijganger hebt DIE HET ZOU KUNNEN ZIJN en zij ook nog eens een beetje lacht. Blik van herkenning? Of gewoon een lach? Moet ik op haar afstappen?
Pff, altijd een beetje irritant zoiets.Daarom kom ik ook altijd 2,5 minuut te laat en loop ik al bellend de hoek om zodat ik kan checken wie net haar telefoon opneemt.
En als ze er dan aankomt op elkaar aflopen (de spannendste seconden, op het eind na natuurlijk als je bij de fietsen om elkaar heen staat te draaien wie de ander als eerste aanvliegt om te tongelen) en dan het ontmoetingsmoment.
Vanaf dat moment is het meestal wel goed. Tenzij de ander ineens een hand gaat geven ofzo, weet je iig wel dat je met een dating-n00b te maken hebt.Maargoed, na de drie zoenen is het elkaar nog 2 seconden aangapen (hier wordt de basis van een topdate gelegd, altijd dus op dat moment op je aantrekkelijkst kijken) en vanaf dan begint het tussengedeelte van de date.
Ja, als iets nog spannend is aan een date is zijn het altijd de eerste 20 seconden en het grote zoenmoment. Ook stiekem gewoon de leukste date-momenten.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pff nouja zeg, wat een onzinredenatie.Denk maar niet dat ik nu nog met je wil gaan daten!
Dus dan moet je ook niet verrast zijn als iemand denigrerend uit de hoek komtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha helemaal mee eens. Ik ben me er ook van bewust dat ik hier nu als een complete crazy bitch overkom![]()
Ow gut, je bent er zo eenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Linguine het volgende:
Ik heb gewoon het probleem dat ik iemand niet zo interessant meer vind als blijkt dat diegene mij wil. Dan verlies ik al snel m'n interesse. Eigenlijk wil ik gewoon een man die mij niet wil hahaha. Nu hij niks meer laat horen vind ik hem weer een stuk interessanter
Mwah, crazy niet, wel een beetje tweeslachtigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha helemaal mee eens. Ik ben me er ook van bewust dat ik hier nu als een complete crazy bitch overkom![]()
@ SilentChaos: Ik zou ook voor de zoen gaan inderdaad
het is verleidelijk om misbruik te maken van iemand waarvan je weet dat ie jou heel erg leuk vindt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah, crazy niet, wel een beetje tweeslachtigZijn ook mannen die zo denken en is wel eens irritant, ik knap daar zelf ook op af terwijl ik in het verleden ook wel eens me zo heb opgesteld. Allemaal heel menselijk enzo.
Ik vind dat vooral iets voor pubers.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah, crazy niet, wel een beetje tweeslachtigZijn ook mannen die zo denken en is wel eens irritant, ik knap daar zelf ook op af terwijl ik in het verleden ook wel eens me zo heb opgesteld. Allemaal heel menselijk enzo.
En wanneer hij je zoent wil hij je.. dus dan ben je tijdens het zoenen er al klaar mee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Linguine het volgende:
Klopt, en als je verder gaat kijken is het natuurlijk gewoon zelfbescherming. Zijn mensen met flinke muurtjes om zich heen vaak, die je zo afstoten. Vrouwen vallen voor "foute" mannen en mannen voor "foute" vrouwen. Waarom? Geen idee, hoge pieken en diepe dalen. Dat echt nooit meer voor mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
het is verleidelijk om misbruik te maken van iemand waarvan je weet dat ie jou heel erg leuk vindt.
deed ik ook weleens toen ik nog 16 was.
Dat is ook heel eng inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Linguine het volgende:
Ik duwde m trouwens pas weg toen hij aan mn borst begon te zitten
Another twist of events....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Linguine het volgende:
Het heeft vaak ook te maken met het niet los kunnen laten van eerdere ervaringen/relatie etc. In control zijn over de situatie, geen risico's willen nemen in het leven. Zijn vaak ook de mannen en vrouwen die het nog steeds over een ex hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral iets voor pubers.
HIHIHI ZE VINDT ME LEUK!! En dan vervolgens lekker moeilijk gaan doen want je zelfbeeld heeft er natuurlijk ernstig onder te lijden als je eens toe zou geven aan iemands interesse. Volwassen mensen kunnen heel goed nagaan of en waarom iemand leuk is en dan niet grote verhalen gaan ophangen over hoe ze hun interesse verliezen in mensen die geïnteresseerd zijn. Zo van: "Kijk mij eens veel keus hebben! Ik kan ze gewoon afwijzen!"
Grow up en kom dan nog eens terug.
Ja, het blijkt dus gewoon een ordinaire aanranding!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als er maar flarden van een verhaal her en der verteld worden
Tjaaa...wat suf ook dat hij niet wist dat dat pas op de tweede date is!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Linguine het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk wel apart he. Gewoon geaccepteerd als vrouwen niet op kaal vallen en de ander dus verwijderen. Lullig, maar veel mensen 'snappen dat'.
Maar ondertussen vindt ze hem wel interessanter.. dus wat leren we hieruit?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, het blijkt dus gewoon een ordinaire aanranding!
Altijd denken dat het gras elders groener is, zo zie ik dat. Hengeltje uitgooien, visje aan de haak en vervolgens weer terug in de vijver gooien omdat je een nog betere wil vangen. Als je wilt eten, zal je toch een keer moeten stoppen met vissen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het heeft vaak ook te maken met het niet los kunnen laten van eerdere ervaringen/relatie etc. In control zijn over de situatie, geen risico's willen nemen in het leven. Zijn vaak ook de mannen en vrouwen die het nog steeds over een ex hebben.
omdat ze weinig tot geen zelfrespect hebben, anders zou je je zo niet laten behandelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, en als je verder gaat kijken is het natuurlijk gewoon zelfbescherming. Zijn mensen met flinke muurtjes om zich heen vaak, die je zo afstoten. Vrouwen vallen voor "foute" mannen en mannen voor "foute" vrouwen. Waarom? Geen idee, hoge pieken en diepe dalen. Dat echt nooit meer voor mij.
Oh, niet op de ontmoetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tjaaa...wat suf ook dat hij niet wist dat dat pas op de tweede date is!
Klopt, niet voor één persoon willen gaan, want stél dat..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Altijd denken dat het gras elders groener is, zo zie ik dat. Hengeltje uitgooien, visje aan de haak en vervolgens weer terug in de vijver gooien omdat je een nog betere wil vangen. Als je wilt eten, zal je toch een keer moeten stoppen met vissen.
Maarre..ik was ook niet serieus hoor..moet je lekker zelf weten samen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, niet op de ontmoeten
Guilty
Bij sommige mensen heb je nou eenmaal zo'n aantrekkingskracht, of het zijn gewoon sletten, maar ik ga altijd maar van het eerste uit gezien andere gedragingen die avond
Kun je dat zo stellen? Kwetsbaar zijn en je ergens voor willen beschermen is een gebrek aan zelfrespect? De gerustheid van iemand die toch niet te dichtbij gaat komen hoeft niet altijd samen te gaan met slecht gedrag hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ze weinig tot geen zelfrespect hebben, anders zou je je zo niet laten behandelen.
Okequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maarre..ik was ook niet serieus hoor..moet je lekker zelf weten samen.
Dit dus, ik denk dat het veel genuanceerder ligt. En dat daarom mensen die er zo instaan elkaar juist aantrekken. Het is ook niet per definitie slécht, het is verklaarbaar. Maar wanneer je meer wilt van iemand moet je je op tijd terug trekken als je daar achter komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Kun je dat zo stellen? Kwetsbaar zijn en je ergens voor willen beschermen is een gebrek aan zelfrespect? De gerustheid van iemand die toch niet te dichtbij gaat komen hoeft niet altijd samen te gaan met slecht gedrag hoor
Daarom voor het zingen de kerk uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit dus, ik denk dat het veel genuanceerder ligt. En dat daarom mensen die er zo instaan elkaar juist aantrekken. Het is ook niet per definitie slécht, het is verklaarbaar. Maar wanneer je meer wilt van iemand moet je je op tijd terug trekken als je daar achter komt.
kwetsbaar zijn niet hoor. maar een fout iemand is niet goed voor je (anders was het geen fout iemandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Kun je dat zo stellen? Kwetsbaar zijn en je ergens voor willen beschermen is een gebrek aan zelfrespect? De gerustheid van iemand die toch niet te dichtbij gaat komen hoeft niet altijd samen te gaan met slecht gedrag hoor
Dan blijf je tenminste in de belangstelling staanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als er maar flarden van een verhaal her en der verteld worden
Dat, of hoe slecht iemand anderen kan inschatten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
kwetsbaar zijn niet hoor. maar een fout iemand is niet goed voor je (anders was het geen fout iemand) en als je je dan wel langere tijd met zo iemand inlaat, vind ik dat wel iets zeggen over iemands zelfrespect, hoe iemand zichzelf ziet.
Precies.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom voor het zingen de kerk uit.
Hoe ging dat dan bij jouw dates? Vond je ze allemaal nét niet, of andersom? Had je hoge verwachtingen of juist niet? Ik lees vooral frustratie dat het nog niet "gelukt" is, maar misschien heb ik het mis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Bovenstaande is dus op basis van gevoel en niet ratio.
True.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit dus, ik denk dat het veel genuanceerder ligt. En dat daarom mensen die er zo instaan elkaar juist aantrekken. Het is ook niet per definitie slécht, het is verklaarbaar. Maar wanneer je meer wilt van iemand moet je je op tijd terug trekken als je daar achter komt.
Vooral niet teveel van de ander laten afhangen en duidelijk blijven. Als jij exclusief met iemand wil daten, gewoon zeggen/vragen. Zo niet, dan ook. Krijg je minder misverstanden van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef Linguine het volgende:
Ja eigenlijk slaat het ook compleet nergens op. Vandaar dat ik ook vast van plan ben het te veranderen :-). Al helemaal omdat ik veel te trouw en te loyaal ben aan mensen die dat helemaal niet waard zijn. Ik moet gewoon gaan inzien dat het ''normaal'' is om te daten en met meerdere mensen af te spreken. Dat mag, als je vrijgezel bent. Dan ga je dus niet vreemd haha. Ik sla nogal door in m'n loyaliteit vaak
23 toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef Linguine het volgende:
Ja eigenlijk slaat het ook compleet nergens op. Vandaar dat ik ook vast van plan ben het te veranderen :-). Al helemaal omdat ik veel te trouw en te loyaal ben aan mensen die dat helemaal niet waard zijn. Ik moet gewoon gaan inzien dat het ''normaal'' is om te daten en met meerdere mensen af te spreken. Dat mag, als je vrijgezel bent. Dan ga je dus niet vreemd haha. Ik sla nogal door in m'n loyaliteit vaak
21, iets voor jou? Eigenlijk heul te jong voor mij maar potver wel een lekker ding.quote:
ik vind je jonger overkomen als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Linguine het volgende:
23 wat? M'n leeftijd? Ja. Denk je dat het daaraan ligt haha, dat er nog hoop is?
@ Eefje: Ja is ook zo inderdaad. Maar het is meer iets van mezelf, niet dat ik per se van de ander snel verwacht dat iets exclusief is.
Ha ha! Woont ook het dichtst bij jouquote:
Hoezo, te jong? Of te gewillig? ha haquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Andromache het volgende:
Ik was toch al op zoek naar een toyboyMaar deze portie mag aan mij voorbijgaan hahahaha
Ahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef Andromache het volgende:
Te jong, te studentikoos en ook weer niet zó lekker.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef eefje801 het volgende:
Ja hoorrr..echt cougar alert met die Terminator, nóg niet afgeschrikt! En ook nog eentje die kan snijden met gouden handjes..Perz..ik wil nog steeds wel delen hoor
Okcupid blijft een wonderlijke site.
Nee, echt niet, hij dénkt vooral dat hij lekker is maar er is echt veel beters te krijgen op deze wereld. Hij heeft wel donker haar en is lang, maar daar blijft het wat mij betreft dan ook bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aha
Niet zo lekker? Hedde ge wel ogen?![]()
Tis duidelijk, ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt zo.
Hmm nog niet echt gemerkt dat hij dat denkt maar ik zal Perzephone even waarschuwen dan. Lang is ie volgens mij ook niet echt. Ist erg Perz? Hij snijdt wel!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, echt niet, hij dénkt vooral dat hij lekker is maar er is echt veel beters te krijgen op deze wereld. Hij heeft wel donker haar en is lang, maar daar blijft het wat mij betreft dan ook bij.
Ah joh, daar voel je toch helemaal niets vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm nog niet echt gemerkt dat hij dat denkt maar ik zal Perzephone even waarschuwen dan. Lang is ie volgens mij ook niet echt. Ist erg Perz? Hij snijdt wel!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd naar die nieuwe Arnold
Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijkquote:
aan je omschrijving net, moest ik denken aan 'the sherminator', uit american pie. klinkt als een loser.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aha
Niet zo lekker? Hedde ge wel ogen?![]()
Tis duidelijk, ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt zo.
Hij heeft een penis dus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijk
Mee eens, en dan ook nog met scalpel..jummiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijk
Zou ik ook zeggen hoor..als ik een man wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
aan je omschrijving net, moest ik denken aan 'the sherminator', uit american pie. klinkt als een loser.
ja, ik ben zo verschrikkelijk jaloers!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen hoor..als ik een man was
Tis geen Arnold nee, gelukkig niet!
Ah bah! Een man waar vrouwen spontaan van gaan druipen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ik ben zo verschrikkelijk jaloers!
nadat ie even gebukt heeft in de douche uiteraard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah bah! Een man waar vrouwen spontaan van gaan druipen!
Mannen met zelfspot zijn gewoon leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een man die elke ochtend gaat douche denkend the terminator te zijn maar het liefst een cyborg is... jajaaaa. Nou ik ben wel jaloers
Ow het is de cyborg of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mannen met zelfspot zijn gewoon leukHet is niet de terminator die het em doet.
tuurlijk. als het een lelijke judokus zou zijn geweest hadden jullie dames hem ook uitgelachen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mannen met zelfspot zijn gewoon leukHet is niet de terminator die het em doet.
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspotquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. als het een lelijke judokus zou zijn geweest hadden jullie dames hem ook uitgelachen.
Ach ja als je met 3 wil daten kan je toch verwachten dat 1 het niet meer wil? 2 uit 3 overhouden is niet slecht. Maar jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Morgenmiddag een date en over 1,5 week weer een.
En superirritant dat een 'bepaald iemand' nu helemaal niet meer reageert op sms, hij kan ook gewoon smsen dat hij geen contact meer wil. Zucht. Misschien moet ik er zelf maar een punt achter sms-en, maar ja, het lukt me nog niet om te versturen. Stomme gedachten en gevoelens
Beter geen/weinig zelfspot hebben en gewoon grappig/gevat zijn op andere gebieden. Zelfspot gaat snel wat naar onmannelijkheid/onzekerheid of clowngedrag imoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspot![]()
Ik kan er wel om lachen iig.
dat kan en mag. maar om dan meteen te suggeren dat wij mannen jaloers zouden zijn omdat wij het wel debiel vinden, tja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspot![]()
Ik kan er wel om lachen iig.
Het ging niet eens (meer) om daten met 'bepaald iemand' :s.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja als je met 3 wil daten kan je toch verwachten dat 1 het niet meer wil? 2 uit 3 overhouden is niet slecht. Maar ja
Maar je hápte zo lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kan en mag. maar om dan meteen te suggeren dat wij mannen jaloers zouden zijn omdat wij het wel debiel vinden, tja.
Niet tegelijkertijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef Linguine het volgende:
Sowieso wat heb je aan 3 dates tegelijkertijd
Oh haha dan begreep ik t verkeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd, ik ben helemaal geen mannenverslinder hoor
(en dat is niet sarcastisch bedoeld!).
Jij, ik, Dizorn en de Terminator of Dawg??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh zullen we een dubbeldate voorstellen?
Wij met de Terminatorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij, ik, Dizorn en de Terminator of Dawg??
On topic: met drie mannen daten is maar ingewikkeld hoor..
Vervelend is dat altijd, heb dan gewoon het lef om te zeggen dat je geen interesse meer hebt.... Ik ben daar altijd wel vrij netjes in, zeker als je elkaar al eens in het 'eggie' gezien hebt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Morgenmiddag een date en over 1,5 week weer een.
En superirritant dat een 'bepaald iemand' nu helemaal niet meer reageert op sms, hij kan ook gewoon smsen dat hij geen contact meer wil. Zucht. Misschien moet ik er zelf maar een punt achter sms-en, maar ja, het lukt me nog niet om te versturen. Stomme gedachten en gevoelens
Je lult ook maar wat slap in de rondte, he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Beter geen/weinig zelfspot hebben en gewoon grappig/gevat zijn op andere gebieden. Zelfspot gaat snel wat naar onmannelijkheid/onzekerheid of clowngedrag imo
dus dan is de conclusie toch gewoon van wel doen? bevalt het alsnog niet heb je toch altijd de optie om dat te zeggen of gewoon te vluchtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Linguine het volgende:
Date van gister vraagt of ik morgen mee ga een borrel drinken. Aan de ene kant denk ik: Ja, leukPlus laatste kans voordat ik zometeen voor 1,5 maand wegga. Dat is dan als ik denk aan hoe het was voor het zoenen, gewoon hele leuke gesprekken, hij was slim en grappig om mee te praten. Als ik denk aan hoe awkward het was na de zoen denk ik nah, beter van niet... En in mijn geval gaat: ''Bij twijfel nooit doen.'' In principe niet echt op, want ik twijfel bijna overal wel over
.
Ja inderdaad waarom niet zelfspot hebben als je ook grappig kan zijn op andere gebiedenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lult ook maar wat slap in de rondte, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |