abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:55:31 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121155471
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Linguine het volgende:
Ik heb gewoon het probleem dat ik iemand niet zo interessant meer vind als blijkt dat diegene mij wil. Dan verlies ik al snel m'n interesse. Eigenlijk wil ik gewoon een man die mij niet wil hahaha. Nu hij niks meer laat horen vind ik hem weer een stuk interessanter :7
Pff nouja zeg, wat een onzinredenatie. :') Denk maar niet dat ik nu nog met je wil gaan daten!
Gourmetten of steengrillen?
pi_121155477
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kijk, het mag best even onduidelijk zijn en spannend. Beetje aantrekken en afstoten hoort er ook bij. Maar iemand het liefst willen die jou niet wil zit toch in jezelf, ga je niet met daten helemaal oplossen ;) Wil niet zeggen dat het niet leuk is om te daten natuurlijk.
Haha helemaal mee eens. Ik ben me er ook van bewust dat ik hier nu als een complete crazy bitch overkom :')

@ SilentChaos: Ik zou ook voor de zoen gaan inderdaad :D
pi_121155502
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
‘De blik’ ligt natuurlijk in het verlengde van iemands uiterlijk.

En er valt of staat zoveel met die eerste 10 seconden he, oehhh. Kan er een boek over schrijven.

Alleen al de plek waarop je positie kiest als de ander er nog niet is. Beetje cool blijven. Met je telefoon spelen (of in ieder geval op je telefoon kijken, heel cool naar je achtergrondscherm) en intussen met 1 oog als een radar de hele omgeving afstemmen. “Is ze dat?” “Hmm ze fietst door, nee dus.” Het allerergste is als je oogcontact met een voorbijganger hebt DIE HET ZOU KUNNEN ZIJN en zij ook nog eens een beetje lacht. Blik van herkenning? Of gewoon een lach? Moet ik op haar afstappen?

Pff, altijd een beetje irritant zoiets. :') Daarom kom ik ook altijd 2,5 minuut te laat en loop ik al bellend de hoek om zodat ik kan checken wie net haar telefoon opneemt. :+ En als ze er dan aankomt op elkaar aflopen (de spannendste seconden, op het eind na natuurlijk als je bij de fietsen om elkaar heen staat te draaien wie de ander als eerste aanvliegt om te tongelen) en dan het ontmoetingsmoment.

Vanaf dat moment is het meestal wel goed. Tenzij de ander ineens een hand gaat geven ofzo, weet je iig wel dat je met een dating-n00b te maken hebt. :') Maargoed, na de drie zoenen is het elkaar nog 2 seconden aangapen (hier wordt de basis van een topdate gelegd, altijd dus op dat moment op je aantrekkelijkst kijken) en vanaf dan begint het tussengedeelte van de date.

Ja, als iets nog spannend is aan een date is zijn het altijd de eerste 20 seconden en het grote zoenmoment. Ook stiekem gewoon de leukste date-momenten.
:D

en dan ben je er zelf een keer eerder, sta je te wachten en een beetje in de rondte te koekeloeren, komt je date ineens de hoek om en meteen denk je: "*slik* oh nee, hoe raffel ik dit snel af?" :')

verschillende keren meegemaakt.
pi_121155542
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Pff nouja zeg, wat een onzinredenatie. :') Denk maar niet dat ik nu nog met je wil gaan daten!
:N
pi_121155547
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Linguine het volgende:

[..]

Haha helemaal mee eens. Ik ben me er ook van bewust dat ik hier nu als een complete crazy bitch overkom :')
Dus dan moet je ook niet verrast zijn als iemand denigrerend uit de hoek komt :')
pi_121155574
Ik ben ook niet verrast, vind het volkomen logisch :D
pi_121155575
quote:
Ik heb gewoon het probleem dat ik iemand niet zo interessant meer vind als blijkt dat diegene mij wil. Dan verlies ik al snel m'n interesse. Eigenlijk wil ik gewoon een man die mij niet wil hahaha. Nu hij niks meer laat horen vind ik hem weer een stuk interessanter :7
Ow gut, je bent er zo een :')
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:58:25 #108
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121155598
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Linguine het volgende:

[..]

@ SilentChaos: Ik zou ook voor de zoen gaan inderdaad :D
Mwah, crazy niet, wel een beetje tweeslachtig ;) Zijn ook mannen die zo denken en is wel eens irritant, ik knap daar zelf ook op af terwijl ik in het verleden ook wel eens me zo heb opgesteld. Allemaal heel menselijk enzo.
pi_121155636
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mwah, crazy niet, wel een beetje tweeslachtig ;) Zijn ook mannen die zo denken en is wel eens irritant, ik knap daar zelf ook op af terwijl ik in het verleden ook wel eens me zo heb opgesteld. Allemaal heel menselijk enzo.
het is verleidelijk om misbruik te maken van iemand waarvan je weet dat ie jou heel erg leuk vindt.

deed ik ook weleens toen ik nog 16 was. :7
pi_121155685
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind dat vooral iets voor pubers.

HIHIHI ZE VINDT ME LEUK!! En dan vervolgens lekker moeilijk gaan doen want je zelfbeeld heeft er natuurlijk ernstig onder te lijden als je eens toe zou geven aan iemands interesse. Volwassen mensen kunnen heel goed nagaan of en waarom iemand leuk is en dan niet grote verhalen gaan ophangen over hoe ze hun interesse verliezen in mensen die geïnteresseerd zijn. Zo van: "Kijk mij eens veel keus hebben! Ik kan ze gewoon afwijzen!"

Grow up en kom dan nog eens terug.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:01:12 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121155712
quote:
En wanneer hij je zoent wil hij je.. dus dan ben je tijdens het zoenen er al klaar mee? :?
pi_121155715
Ja ik knap er zelf ook op af bij anderen haha. Heb het trouwens ook weer niet heel extreem. het gaat me voornamelijk om de eerste date. Als iemand dan heel erg laat merken dat hij het allemaal wel ziet zitten is het voor mij snel over. Ik vind het gewoon veel interessanter als iemand daar niet zo mee te koop loopt.. Natuurlijk is het leuk om te horen als iemand nog een keer wil afspreken ofzo, dat + zoenen is toch genoeg bevestiging dat iemand je kennelijk genoeg ziet zitten om nog een keer iets te doen. Als je vaker afspreekt is het natuurlijk alleen maar prettig om te merken dat iemand je misschien wel leuk vindt ^_^. Daar heb ik niks op tegen :D
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:01:30 #113
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121155721
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef dawg het volgende:

[..]

het is verleidelijk om misbruik te maken van iemand waarvan je weet dat ie jou heel erg leuk vindt.

deed ik ook weleens toen ik nog 16 was. :7
Klopt, en als je verder gaat kijken is het natuurlijk gewoon zelfbescherming. Zijn mensen met flinke muurtjes om zich heen vaak, die je zo afstoten. Vrouwen vallen voor "foute" mannen en mannen voor "foute" vrouwen. Waarom? Geen idee, hoge pieken en diepe dalen. Dat echt nooit meer voor mij.
pi_121155763
Ik duwde m trouwens pas weg toen hij aan mn borst begon te zitten *O*
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:03:05 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121155790
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Linguine het volgende:
Dat is ook heel eng inderdaad ;(
pi_121155812
quote:
Another twist of events....
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:03:38 #117
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121155824
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind dat vooral iets voor pubers.

HIHIHI ZE VINDT ME LEUK!! En dan vervolgens lekker moeilijk gaan doen want je zelfbeeld heeft er natuurlijk ernstig onder te lijden als je eens toe zou geven aan iemands interesse. Volwassen mensen kunnen heel goed nagaan of en waarom iemand leuk is en dan niet grote verhalen gaan ophangen over hoe ze hun interesse verliezen in mensen die geïnteresseerd zijn. Zo van: "Kijk mij eens veel keus hebben! Ik kan ze gewoon afwijzen!"

Grow up en kom dan nog eens terug.
Het heeft vaak ook te maken met het niet los kunnen laten van eerdere ervaringen/relatie etc. In control zijn over de situatie, geen risico's willen nemen in het leven. Zijn vaak ook de mannen en vrouwen die het nog steeds over een ex hebben.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:04:07 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121155843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef Cinderella_Man het volgende:

Another twist of events....
Altijd fijn als er maar flarden van een verhaal her en der verteld worden :r
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:04:13 #119
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121155852
Fysiek contact op intieme delen is altijd moeilijk in te schatten wanneer dat kan :D
Daarvoor is er drank uitgevonden :+ Dan leg je die drempel vaak wat lager en de andere partij ook :+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_121155870
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, het blijkt dus gewoon een ordinaire aanranding! :{w
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:04:40 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121155875
quote:
Tjaaa...wat suf ook dat hij niet wist dat dat pas op de tweede date is!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:04:54 #122
12621 tcr
*nix 4ever
pi_121155887
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk wel apart he. Gewoon geaccepteerd als vrouwen niet op kaal vallen en de ander dus verwijderen. Lullig, maar veel mensen 'snappen dat'.

Nee snap het wel, had ook nog maar twee zinnen uitgewisseld, dus ik treur er niet om. En dit was dan nog om de foto's, maar vaak genoeg gehad dat je werk al genoeg was voor een blokkade. Soms zou je gewoon voor de gein willen zeggen dat je vuilnisman bent, maar dan wel mooi verpakt ;).
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:05:09 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121155895
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Mystikvm het volgende:

Ja, het blijkt dus gewoon een ordinaire aanranding! :{w
Maar ondertussen vindt ze hem wel interessanter.. dus wat leren we hieruit?

Aanranding zorgt voor interesse!
pi_121155952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het heeft vaak ook te maken met het niet los kunnen laten van eerdere ervaringen/relatie etc. In control zijn over de situatie, geen risico's willen nemen in het leven. Zijn vaak ook de mannen en vrouwen die het nog steeds over een ex hebben.
Altijd denken dat het gras elders groener is, zo zie ik dat. Hengeltje uitgooien, visje aan de haak en vervolgens weer terug in de vijver gooien omdat je een nog betere wil vangen. Als je wilt eten, zal je toch een keer moeten stoppen met vissen.
pi_121155955
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt, en als je verder gaat kijken is het natuurlijk gewoon zelfbescherming. Zijn mensen met flinke muurtjes om zich heen vaak, die je zo afstoten. Vrouwen vallen voor "foute" mannen en mannen voor "foute" vrouwen. Waarom? Geen idee, hoge pieken en diepe dalen. Dat echt nooit meer voor mij.
omdat ze weinig tot geen zelfrespect hebben, anders zou je je zo niet laten behandelen.
pi_121155981
Nee ik vind niet dat hij iets verkeerd heeft gedaan, en ik weet wel dat het aan mezelf ligt. Waarschijnlijk had hij er heel andere verwachtingen van dan ik, toen hij aanbood om zn huis te laten zien. Ik was gewoon oprecht geinteresseerd in dat huis, maar toen ik daar eenmaal was dacht ik 'Fuck, hij heeft vast hele andere intenties :')''. Dus ja dat kan ik hem verder niet kwalijk nemen. En zoenen vond ik prima, hij kan ook niet zomaar aanvoelen (mooi staaltje beeldspraak :-)) wat ik wel en niet wil.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:08:28 #127
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121156053
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tjaaa...wat suf ook dat hij niet wist dat dat pas op de tweede date is!
Oh, niet op de ontmoeten :@

Guilty :@

Bij sommige mensen heb je nou eenmaal zo'n aantrekkingskracht, of het zijn gewoon sletten, maar ik ga altijd maar van het eerste uit gezien andere gedragingen die avond :)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:08:49 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121156075
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Altijd denken dat het gras elders groener is, zo zie ik dat. Hengeltje uitgooien, visje aan de haak en vervolgens weer terug in de vijver gooien omdat je een nog betere wil vangen. Als je wilt eten, zal je toch een keer moeten stoppen met vissen.
Klopt, niet voor één persoon willen gaan, want stél dat..
En je komt het best regelmatig tegen hoor, op datingsites. Het hele concept bevordert dit ook wel wat natuurlijk. Wees dan gewoon overtuigd vrijgezel, denk ik dan. Duidelijker voor iedereen.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:09:46 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121156129
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oh, niet op de ontmoeten :@

Guilty :@

Bij sommige mensen heb je nou eenmaal zo'n aantrekkingskracht, of het zijn gewoon sletten, maar ik ga altijd maar van het eerste uit gezien andere gedragingen die avond :)
Maarre..ik was ook niet serieus hoor..moet je lekker zelf weten samen.
pi_121156136
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef dawg het volgende:

[..]

omdat ze weinig tot geen zelfrespect hebben, anders zou je je zo niet laten behandelen.
Kun je dat zo stellen? Kwetsbaar zijn en je ergens voor willen beschermen is een gebrek aan zelfrespect? De gerustheid van iemand die toch niet te dichtbij gaat komen hoeft niet altijd samen te gaan met slecht gedrag hoor :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:10:42 #131
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121156180
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maarre..ik was ook niet serieus hoor..moet je lekker zelf weten samen.
Oke :)
Verschilt gewoon per persoon idd :)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:11:03 #132
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121156192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Kun je dat zo stellen? Kwetsbaar zijn en je ergens voor willen beschermen is een gebrek aan zelfrespect? De gerustheid van iemand die toch niet te dichtbij gaat komen hoeft niet altijd samen te gaan met slecht gedrag hoor :)
Dit dus, ik denk dat het veel genuanceerder ligt. En dat daarom mensen die er zo instaan elkaar juist aantrekken. Het is ook niet per definitie slécht, het is verklaarbaar. Maar wanneer je meer wilt van iemand moet je je op tijd terug trekken als je daar achter komt.
pi_121156228
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit dus, ik denk dat het veel genuanceerder ligt. En dat daarom mensen die er zo instaan elkaar juist aantrekken. Het is ook niet per definitie slécht, het is verklaarbaar. Maar wanneer je meer wilt van iemand moet je je op tijd terug trekken als je daar achter komt.
Daarom voor het zingen de kerk uit.
pi_121156229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Perzephone het volgende:

[..]

kwetsbaar zijn niet hoor. maar een fout iemand is niet goed voor je (anders was het geen fout iemand :') ) en als je je dan wel langere tijd met zo iemand inlaat, vind ik dat wel iets zeggen over iemands zelfrespect, hoe iemand zichzelf ziet.
pi_121156258
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan blijf je tenminste in de belangstelling staan
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_121156264
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef dawg het volgende:

[..]

kwetsbaar zijn niet hoor. maar een fout iemand is niet goed voor je (anders was het geen fout iemand :') ) en als je je dan wel langere tijd met zo iemand inlaat, vind ik dat wel iets zeggen over iemands zelfrespect, hoe iemand zichzelf ziet.
Dat, of hoe slecht iemand anderen kan inschatten.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:13:02 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121156273
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daarom voor het zingen de kerk uit.
Precies.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:17:49 #138
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121156475
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef Plasterk het volgende:

[..]

Bovenstaande is dus op basis van gevoel en niet ratio.
Hoe ging dat dan bij jouw dates? Vond je ze allemaal nét niet, of andersom? Had je hoge verwachtingen of juist niet? Ik lees vooral frustratie dat het nog niet "gelukt" is, maar misschien heb ik het mis.
pi_121156628
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

True.

Heb het zelfs een keer daardoor verneukt. Gaat me niet meer gebeuren. :+
pi_121156818
Ja eigenlijk slaat het ook compleet nergens op. Vandaar dat ik ook vast van plan ben het te veranderen :-). Al helemaal omdat ik veel te trouw en te loyaal ben aan mensen die dat helemaal niet waard zijn. Ik moet gewoon gaan inzien dat het ''normaal'' is om te daten en met meerdere mensen af te spreken. Dat mag, als je vrijgezel bent. Dan ga je dus niet vreemd haha. Ik sla nogal door in m'n loyaliteit vaak :')
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:29:20 #141
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121156981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef Linguine het volgende:
Ja eigenlijk slaat het ook compleet nergens op. Vandaar dat ik ook vast van plan ben het te veranderen :-). Al helemaal omdat ik veel te trouw en te loyaal ben aan mensen die dat helemaal niet waard zijn. Ik moet gewoon gaan inzien dat het ''normaal'' is om te daten en met meerdere mensen af te spreken. Dat mag, als je vrijgezel bent. Dan ga je dus niet vreemd haha. Ik sla nogal door in m'n loyaliteit vaak :')
Vooral niet teveel van de ander laten afhangen en duidelijk blijven. Als jij exclusief met iemand wil daten, gewoon zeggen/vragen. Zo niet, dan ook. Krijg je minder misverstanden van.
pi_121157045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef Linguine het volgende:
23 toch?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:33:22 #143
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121157180
Ja hoorrr..echt cougar alert met die Terminator, nóg niet afgeschrikt! En ook nog eentje die kan snijden met gouden handjes..Perz..ik wil nog steeds wel delen hoor ;)
Okcupid blijft een wonderlijke site.
pi_121157199
23 wat? M'n leeftijd? Ja. Denk je dat het daaraan ligt haha, dat er nog hoop is? :D

@ Eefje: Ja is ook zo inderdaad. Maar het is meer iets van mezelf, niet dat ik per se van de ander snel verwacht dat iets exclusief is.
pi_121157245
Wat is het verhaal met de Terminator? :)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:36:22 #146
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121157360
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef Linguine het volgende:
Wat is het verhaal met de Terminator? :)
21, iets voor jou? Eigenlijk heul te jong voor mij maar potver wel een lekker ding.
Op Okcupid heb je de volgende vraag: what's the most private thing you are willing to admit? (internationale site)

Hij antwoordt: This is what I do every morning, and I feel great after . I call it "The Terminator" , first I crouch down in the shower in the classic "naked terminator traveling through time" pose. With my eyes closed I crouch there for a minute, visualizing either Arnold or the guy from the second movie (not the chick in the third one because that one sucked) And I start to hum the terminator theme. Then slowly rise to a standing position and open my eyes. It helps me to proceed through my day and I think i'm a cyborg badass. But the only problem is if the shower curtain sticks to my terminator leg... It ruins the fantasy.

Hence..de Terminator
pi_121157436
Hahaha omg!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:38:32 #148
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121157469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef Linguine het volgende:
Hahaha omg!
Ik bedoel maar..
pi_121157775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Linguine het volgende:
23 wat? M'n leeftijd? Ja. Denk je dat het daaraan ligt haha, dat er nog hoop is? :D

@ Eefje: Ja is ook zo inderdaad. Maar het is meer iets van mezelf, niet dat ik per se van de ander snel verwacht dat iets exclusief is.
ik vind je jonger overkomen als ik eerlijk ben. :P
pi_121157804
Oei, dat is niet positief haha.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:48:13 #151
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121157942
De Terminatorguy heb ik ook gezien! Sterker nog, volgens mij heeft hij mij ook gemaild, maar ik heb nooit gereageerd :@
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:49:00 #152
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121157974
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:48 schreef Andromache het volgende:
De Terminatorguy heb ik ook gezien!
Ha ha! Woont ook het dichtst bij jou ;) Hij moest eens weten :P

Edit na jouw edit: Duidelijk een cougaralert :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:51:40 #153
138876 Andromache
pi_121158089
Ik was toch al op zoek naar een toyboy :@ Maar deze portie mag aan mij voorbijgaan hahahaha :D
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:52:53 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121158150
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Andromache het volgende:
Ik was toch al op zoek naar een toyboy :@ Maar deze portie mag aan mij voorbijgaan hahahaha :D
Hoezo, te jong? Of te gewillig? ha ha :D
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:53:57 #155
138876 Andromache
pi_121158192
Te jong, te studentikoos en ook weer niet zó lekker.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:55:45 #156
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121158270
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef Andromache het volgende:
Te jong, te studentikoos en ook weer niet zó lekker.
Aha ;)
Niet zo lekker? Hedde ge wel ogen? :P

Tis duidelijk, ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt zo.
pi_121158275
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef eefje801 het volgende:
Ja hoorrr..echt cougar alert met die Terminator, nóg niet afgeschrikt! En ook nog eentje die kan snijden met gouden handjes..Perz..ik wil nog steeds wel delen hoor ;)
Okcupid blijft een wonderlijke site.
:o :9~ :9~ :9~ :9~ ^)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:56:41 #158
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121158300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Perzephone het volgende:

[..]

:o :9~ :9~ :9~ :9~ ^)
Gelukkig..ik was al bang! :D
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:56:54 #159
138876 Andromache
pi_121158306
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Aha ;)

Nee, echt niet, hij dénkt vooral dat hij lekker is maar er is echt veel beters te krijgen op deze wereld. Hij heeft wel donker haar en is lang, maar daar blijft het wat mij betreft dan ook bij.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:58:13 #160
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121158375
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:56 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee, echt niet, hij dénkt vooral dat hij lekker is maar er is echt veel beters te krijgen op deze wereld. Hij heeft wel donker haar en is lang, maar daar blijft het wat mij betreft dan ook bij.
Hmm nog niet echt gemerkt dat hij dat denkt maar ik zal Perzephone even waarschuwen dan. Lang is ie volgens mij ook niet echt. Ist erg Perz? Hij snijdt wel! O+
pi_121158398
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hmm nog niet echt gemerkt dat hij dat denkt maar ik zal Perzephone even waarschuwen dan. Lang is ie volgens mij ook niet echt. Ist erg Perz? Hij snijdt wel! O+
Ah joh, daar voel je toch helemaal niets van >:)!? Hebben!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:59:57 #162
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121158443
Nu ben ik ook wel benieuwd naar die nieuwe Arnold
we dan
pi_121158466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd naar die nieuwe Arnold
pi_121158483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon alles wat lekker is, maar dan mannelijk ~O>
pi_121158495
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Aha ;)

aan je omschrijving net, moest ik denken aan 'the sherminator', uit american pie. klinkt als een loser. :P
pi_121158510
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hij heeft een penis dus?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:02:16 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121158535
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Mee eens, en dan ook nog met scalpel..jummie ;) Nou ik denk dat het een match made in heaven is en dat Perz. dan een soort Nijboer van het topic wordt, met haar twee mannen met gouden handjes :D
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:03:09 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121158564
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef dawg het volgende:

[..]

aan je omschrijving net, moest ik denken aan 'the sherminator', uit american pie. klinkt als een loser. :P
Zou ik ook zeggen hoor..als ik een man was :*

Tis geen Arnold nee, gelukkig niet!
pi_121158592
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen hoor..als ik een man was :*

Tis geen Arnold nee, gelukkig niet!
ja, ik ben zo verschrikkelijk jaloers! ;(
pi_121158677
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, ik ben zo verschrikkelijk jaloers! ;(
Ah bah! Een man waar vrouwen spontaan van gaan druipen! :6
pi_121158738
Hahaha gatver dat is wel heel beeldend uitgedrukt.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:10:10 #172
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121158809
Een man die elke ochtend gaat douche denkend the terminator te zijn maar het liefst een cyborg is... jajaaaa. Nou ik ben wel jaloers :7
we dan
pi_121158822
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:06 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ah bah! Een man waar vrouwen spontaan van gaan druipen! :6
nadat ie even gebukt heeft in de douche uiteraard. :7
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:11:02 #174
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121158829
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een man die elke ochtend gaat douche denkend the terminator te zijn maar het liefst een cyborg is... jajaaaa. Nou ik ben wel jaloers :7
Mannen met zelfspot zijn gewoon leuk :7 Het is niet de terminator die het em doet.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:11:20 #175
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121158837
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mannen met zelfspot zijn gewoon leuk :7 Het is niet de terminator die het em doet.
Ow het is de cyborg of niet? :7 :*
we dan
pi_121158851
Morgenmiddag een date en over 1,5 week weer een :).

En superirritant dat een 'bepaald iemand' nu helemaal niet meer reageert op sms, hij kan ook gewoon smsen dat hij geen contact meer wil. Zucht. Misschien moet ik er zelf maar een punt achter sms-en, maar ja, het lukt me nog niet om te versturen. Stomme gedachten en gevoelens :(

;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:11:56 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121158863
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow het is de cyborg of niet? :7 :*
De zelfspot.
pi_121158882
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

tuurlijk. als het een lelijke judokus zou zijn geweest hadden jullie dames hem ook uitgelachen. :*
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:14:41 #179
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121158962
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:12 schreef dawg het volgende:

[..]

tuurlijk. als het een lelijke judokus zou zijn geweest hadden jullie dames hem ook uitgelachen. :*
Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspot :*
Ik kan er wel om lachen iig.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:14:49 #180
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121158968
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:

En superirritant dat een 'bepaald iemand' nu helemaal niet meer reageert op sms, hij kan ook gewoon smsen dat hij geen contact meer wil. Zucht. Misschien moet ik er zelf maar een punt achter sms-en, maar ja, het lukt me nog niet om te versturen. Stomme gedachten en gevoelens :(

;)
Ach ja als je met 3 wil daten kan je toch verwachten dat 1 het niet meer wil? 2 uit 3 overhouden is niet slecht. Maar ja
we dan
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:15:58 #181
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121159004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een lelijke jodocus met zelfspot is nog steeds beter dan een lelijke jodocus zonder zelfspot :*
Beter geen/weinig zelfspot hebben en gewoon grappig/gevat zijn op andere gebieden. Zelfspot gaat snel wat naar onmannelijkheid/onzekerheid of clowngedrag imo
we dan
pi_121159006
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

dat kan en mag. maar om dan meteen te suggeren dat wij mannen jaloers zouden zijn omdat wij het wel debiel vinden, tja. :P
pi_121159014
Sowieso wat heb je aan 3 dates tegelijkertijd :P
pi_121159032
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ach ja als je met 3 wil daten kan je toch verwachten dat 1 het niet meer wil? 2 uit 3 overhouden is niet slecht. Maar ja
Het ging niet eens (meer) om daten met 'bepaald iemand' :s.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:17:41 #185
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121159072
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef dawg het volgende:

[..]

dat kan en mag. maar om dan meteen te suggeren dat wij mannen jaloers zouden zijn omdat wij het wel debiel vinden, tja. :P
Maar je hápte zo lekker :( :*
pi_121159083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef Linguine het volgende:
Sowieso wat heb je aan 3 dates tegelijkertijd :P
Niet tegelijkertijd ;), ik ben helemaal geen mannenverslinder hoor :) (en dat is niet sarcastisch bedoeld!).
pi_121159103
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

haha, tutje. :*

:(
pi_121159172
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh zullen we een dubbeldate voorstellen? *O*
pi_121159208
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Niet tegelijkertijd ;), ik ben helemaal geen mannenverslinder hoor :) (en dat is niet sarcastisch bedoeld!).
Oh haha dan begreep ik t verkeerd :) Vatte het ook niet op alsof je een mannenverslindster bent trouwens, meer van hoe doen mensen dat :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:22:38 #190
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121159308
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Oh zullen we een dubbeldate voorstellen? *O*
Jij, ik, Dizorn en de Terminator of Dawg??

On topic: met drie mannen daten is maar ingewikkeld hoor..
pi_121159386
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jij, ik, Dizorn en de Terminator of Dawg??

On topic: met drie mannen daten is maar ingewikkeld hoor..
Wij met de Terminator 8-)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:25:13 #192
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121159424
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:24 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik wil wel voor Terminator spelen hoor. :7
WFPB!
pi_121159445
speel ik wel john connor. de grote held en leider van de mensheid. 8-)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:25:55 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121159450
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:24 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Goed plan!
Met twee Terminators zelfs, hoor ik ;)
pi_121160578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:

;)
Vervelend is dat altijd, heb dan gewoon het lef om te zeggen dat je geen interesse meer hebt.... Ik ben daar altijd wel vrij netjes in, zeker als je elkaar al eens in het 'eggie' gezien hebt!
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_121161200
Date van gister vraagt of ik morgen mee ga een borrel drinken. Aan de ene kant denk ik: Ja, leuk :) Plus laatste kans voordat ik zometeen voor 1,5 maand wegga. Dat is dan als ik denk aan hoe het was voor het zoenen, gewoon hele leuke gesprekken, hij was slim en grappig om mee te praten. Als ik denk aan hoe awkward het was na de zoen denk ik nah, beter van niet... En in mijn geval gaat: ''Bij twijfel nooit doen.'' In principe niet echt op, want ik twijfel bijna overal wel over :').
pi_121161260
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Beter geen/weinig zelfspot hebben en gewoon grappig/gevat zijn op andere gebieden. Zelfspot gaat snel wat naar onmannelijkheid/onzekerheid of clowngedrag imo
Je lult ook maar wat slap in de rondte, he. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:22:00 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121161295
Haha ja gaat weer helemaal nergens over. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_121161320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Linguine het volgende:
Date van gister vraagt of ik morgen mee ga een borrel drinken. Aan de ene kant denk ik: Ja, leuk :) Plus laatste kans voordat ik zometeen voor 1,5 maand wegga. Dat is dan als ik denk aan hoe het was voor het zoenen, gewoon hele leuke gesprekken, hij was slim en grappig om mee te praten. Als ik denk aan hoe awkward het was na de zoen denk ik nah, beter van niet... En in mijn geval gaat: ''Bij twijfel nooit doen.'' In principe niet echt op, want ik twijfel bijna overal wel over :').
dus dan is de conclusie toch gewoon van wel doen? bevalt het alsnog niet heb je toch altijd de optie om dat te zeggen of gewoon te vluchten
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:30:34 #200
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121161564
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je lult ook maar wat slap in de rondte, he. :')
Ja inderdaad waarom niet zelfspot hebben als je ook grappig kan zijn op andere gebieden :') onder de douche staan en doen of je de terminator bent en dat posten e.d. haha hilarisch joh!
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')