quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja inderdaad waarom niet zelfspot hebben als je ook grappig kan zijn op andere gebiedenonder de douche staan en doen of je de terminator bent en dat posten e.d. haha hilarisch joh!
Verder alles goed?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk, het mag best even onduidelijk zijn en spannend. Beetje aanaftrekken en afaanstoten hoort er ook bij.
Ik heb nog nooit een klacht gehoord dat een kerel teveel zelfspot gebruikt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Verder alles goed?
En ja ik overdreef een beetje. Maar ik denk dat mensen soms tevaak zelfspot gebruiken als humor en als je daarmee doorschiet is dat niet positief. Je kan toch beter dat wat matigen en wat gewoon gevat zijn op andere gebieden? Begrijp niet zo de weerstand tegen wat ik zei.. is veiliger en net zo grappig toch. Maar geen zelfspot hoeft ook niet nee.. maar zei ook geen/weinig maar goed.
Ik weet ook niet wat ik je moet sms'en! Heb ook gedachten en gevoelens...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Morgenmiddag een date en over 1,5 week weer een.
En superirritant dat een 'bepaald iemand' nu helemaal niet meer reageert op sms, hij kan ook gewoon smsen dat hij geen contact meer wil. Zucht. Misschien moet ik er zelf maar een punt achter sms-en, maar ja, het lukt me nog niet om te versturen. Stomme gedachten en gevoelens
Hij probeert dan ook vrouwen te hosselen, geen mannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja inderdaad waarom niet zelfspot hebben als je ook grappig kan zijn op andere gebiedenonder de douche staan en doen of je de terminator bent en dat posten e.d. haha hilarisch joh!
Alles waarmee je doorschiet is niet goed. Lijkt me nogal logisch. Als je gevoel voor humor hebt, heb je ook zelfspot, het is niet het een of het andere. Zelfspot is een onderdeel van gevoel voor humor. Bij humor gaat het vaak om zaken relativeren en bij zelfspot is dat het hoofdingredient. Ik vind zelfspot daarom een enorme plus en velen met mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Verder alles goed?
En ja ik overdreef een beetje. Maar ik denk dat mensen soms tevaak zelfspot gebruiken als humor en als je daarmee doorschiet is dat niet positief. Je kan toch beter dat wat matigen en wat gewoon gevat zijn op andere gebieden? Begrijp niet zo de weerstand tegen wat ik zei.. is veiliger en net zo grappig toch. Maar geen zelfspot hoeft ook niet nee.. maar zei ook geen/weinig maar goed.
Dit is een gejat stukje tekst. Ik heb het eerder voorbij zien komen op een andere site.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef eefje801 het volgende:
Hij antwoordt: This is what I do every morning, and I feel great after . I call it "The Terminator" , first I crouch down in the shower in the classic "naked terminator traveling through time" pose. With my eyes closed I crouch there for a minute, visualizing either Arnold or the guy from the second movie (not the chick in the third one because that one sucked) And I start to hum the terminator theme. Then slowly rise to a standing position and open my eyes. It helps me to proceed through my day and I think i'm a cyborg badass. But the only problem is if the shower curtain sticks to my terminator leg... It ruins the fantasy.
Zolang het werkt, is het goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit is een gejat stukje tekst. Ik heb het eerder voorbij zien komen op een andere site.
For the sake of this topicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Spreek met hem af. Kijk of hij geen faker is.
Dan zit ie natuurlijk continue te Googlen op z'n mobiel naar "originele" ende "grappige" stukjes tekst om in de conversatie in te passen en te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef Craptacular het volgende:
Spreek met hem af. Kijk of hij geen faker is.
In steenkolen Engels.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit ie natuurlijk continue te Googlen op z'n mobiel naar "originele" ende "grappige" stukjes tekst om in de conversatie in te passen en te gebruiken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit ie natuurlijk continue te Googlen op z'n mobiel naar "originele" ende "grappige" stukjes tekst om in de conversatie in te passen en te gebruiken.
Lul je er maar uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef eefje801 het volgende:
Dat was toch al wel duidelijk? Dat dat niet zijn eigen tekst was? Wat ik eruit opmaakte is dat hij die vraag nogal suf vond en daarom ook niet iets serieus heeft ingevuld.
Die vraag ís ook suf
Dit dus..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef eefje801 het volgende:
Dat was toch al wel duidelijk? Dat dat niet zijn eigen tekst was? Wat ik eruit opmaakte is dat hij die vraag nogal suf vond en daarom ook niet iets serieus heeft ingevuld.
Die vraag ís ook suf
Dat vroeg ik mezelf net dus echt even afquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"wat moet ik in mijn tekst zetten?"![]()
Rustig maar, jullie zijn niet de enige vrouwen die erin trappenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dit dus..
Kom op zeg, jullie zijn hier zeker de knappe originele superbreinen?
"moet ik haar wat sturen?" "wat moet ik nou smsen?" "wat moet ik in het echie tegen haar zeggen?" "wat zou dit betekenen?" "niemand reageert op mijn profiel, stel kieskeurige volslanke spermadonorzoekers dat vrouwen zijn!" "wat moet ik in mijn tekst zetten?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |