Ben benieuwd hoe vaak ik jou of andere hier van fok al langs heb zien komen daarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:32 schreef Yuki het volgende:
Nadeel van Paiq vind ik ook dat het een chatsite is. Mannen die gaan lopen janken dat we nooit tegelijk online zijn, of dat ik niet vaak genoeg online ben.
Wat dat betreft is een profielensite makkelijker/relaxter voor me, denk ik.
Ik heb de hele cyclus doorlopen... "te makkelijk" zijn... het meer kansen geven... ontdekken dat een eerste indruk toch ook op PaiQ vaak blijkt te kloppen en weer terug naar veel harder en makkelijker contacten verwijderen. Scheelt een hoop tijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:00 schreef Yuki het volgende:
Goed. Genoeg SC weer
Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Paiq. Gesprekken komen niet goed op gang, nog niet echt leuke mannen tegengekomen... Keek net even op Pepper. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Heb ik hele goede ervaringen mee. Heb er ruim een jaar terug een tijdje opgestaan, toen bestond het volgens mij net. Hele leuke dates gehad, alleen zonder blijvend succes. Toen een jaar niet omdat ik weer bezet was. Nadat dat stuk was gelopen weer ingeschreven en mijn huidige vriendin via Pepper ontmoetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:32 schreef Yuki het volgende:
Nadeel van Paiq vind ik ook dat het een chatsite is. Mannen die gaan lopen janken dat we nooit tegelijk online zijn, of dat ik niet vaak genoeg online ben.
Wat dat betreft is een profielensite makkelijker/relaxter voor me, denk ik.
Ahh wat spannend! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vanavond een date (2e), ben kapot zenuwachtig
Hoezo ben je zenuwachtig dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vanavond een date (2e), ben kapot zenuwachtig
pepper werkt op zich best leuk, maar het feit dat je beide een abo moet hebben om elkaars berichten te kunnen lezen helpt niet echt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:00 schreef Yuki het volgende:
Goed. Genoeg SC weer
Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Paiq. Gesprekken komen niet goed op gang, nog niet echt leuke mannen tegengekomen... Keek net even op Pepper. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Verschilt het heel veel als je nog even snel een date ertussendoor moffelt of wacht tot na de vakantie? Nee toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:57 schreef Linguine het volgende:
Ik kom nu even het typische meisje spelen hoor maar pff, what to do. Het was duidelijk dat die gast van gister nog wil afspreken en ik weet het gewoon niet. Ik twijfel altijd overal over dus dat zegt ook weinig. Nog een nadeel is dat ik volgende week voor 1,5 maand naar t buitenland ga dus het moet wel snel beslist zeg maar. Of iig, zijn intenties waren wel nog afspreken voor ik wegga. Ik weet dat het normaal is om gewoon te scharrelen/te daten maar dat idee moet nog even landen in mn hoofd. Het is niet dat ik nu meteen beslis of ik de rest van mn leven met m wil spenderen haha pff. Dus wat dat betreft zou nog een keer afspreken best kunnen, maar dan is weer t punt dat ik bang ben dat hij denkt dat we seks gaan hebben oid. Vragen kan, maar dat is ook dom haha god. [/zeurendemeisjesmode]
iehhhhhhhhhhhllllllllllll Silentchaos heeft een natte vinger gehaald op straaaaaaaaaaaat iieewwwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
- 1e date (vorige week) weer naar de kroeg, was echt heel erg leuk, meer gezoend + nog iets meer (niet thuisgeweest o.i.d.)
Kennelijk vind ze je leuk, anders wilt ze niet uit eten met je!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
We gaan uit eten bij de Griek...
Ik ben zenuwachtig omdat:
- ik heb haar in de kroeg leren kennen, leuke avond gehad, gezoend, verder weinig
- 1e date (vorige week) weer naar de kroeg, was echt heel erg leuk, meer gezoend + nog iets meer (niet thuisgeweest o.i.d.)
Ik ben echt gek op haar, ze is veeeeeeeeeeeeer buiten mijn league voor mijn gevoel, ik vind haar gewoon heel leuk
Het zit wel goed opzich denk ik, maar ja...
Of ze heeft hem afgezogen in een steegje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
iehhhhhhhhhhhllllllllllll Silentchaos heeft een natte vinger gehaald op straaaaaaaaaaaat iieewwwww
Afhankelijk van de kerel, het gezicht, de lach etc lijkt me zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
Hebben jullie meer succes met serieuze foto's of foto's waarop je lacht?
Ik ga hem eens proberen. Zodra ik weer zin heb om te daten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pepper werkt op zich best leuk, maar het feit dat je beide een abo moet hebben om elkaars berichten te kunnen lezen helpt niet echt.
Een stap of vakantie foto straalt meer uit dan een officiele paspoort foto.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
Toen Pepper net begon had ik er een profiel, het concept was inderdaad super. Linken met je Facebook om makkelijk je foto's en filmpjes over te zetten. Beetje slepen en resizen en nog leuke contacten ook. Het was in die tijd ook nog gratis om te mailen met elkaar, alleen werden ze toen ineens gehacked (http://www.nu.nl/internet(...)kt-anonymousirc.html) en ging ineens het slot erop. Zonder ook maar enige aankondiging (terwijl men in het begin zei dit wel te doen) was het alleen nog mogelijk betaald contact te hebben. Toen gelijk mijn account opgezegd, opzich wel jammer, maar dat is natuurlijk geen zaken doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb via Pepper verreweg de meeste dates gehad, en het concept spreekt me ook aan.
Uiteraard met een foto waarop te zien is dat je een leuk leven hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef robuust89 het volgende:
Mannen,
het feit dat je met foto's van je interesses een indruk van jezelf geeft ipv lappen tekst vind ik wel een dikke pré overigens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga hem eens proberen. Zodra ik weer zin heb om te daten.
Dat hoeft ook niet, dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik houd al helemaal niet van m'n facebook koppelen aan een dating site
Dat inderdaad. Graag nog een soort van privacy idee. Sowieso haat ik zowat alles wat ook maar iets van m'n facebook wil.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef ook_gek het volgende:
Dat kan degene die je profiel bekijkt niet zien (of het is mij nooit opgevallen).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef ook_gek het volgende:
Pepper?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat kan degene die je profiel bekijkt niet zien (of het is mij nooit opgevallen).
Idd, ik ben niet zo van de tekst.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het feit dat je met foto's van je interesses een indruk van jezelf geeft ipv lappen tekst vind ik wel een dikke pré overigens.
Dat is idd wel erg eng.. onbekende mensenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
de mensen die je eigenlijk helemaal niet kent enzo
Wel als je uit eten gaatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg eng.. onbekende mensen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel als je uit eten gaat
ben niet bang voor onbekende mensen, wel voor onbekende mensen die ik leuk vind
Nou is zij ook echt een dikke 10 en ik een 6,5 ofzomaar ik zag gister in een film dat dat niet uitmaakt
haha ik hoop hetquote:
Ah ok, ik dacht juist dat je facebook een onderdeel van je profiel was.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, dat heb ik ook niet gedaan.
Inderdaad, facdbook staan alleen maar prive foto's. En alleen maar mensen die ik personelijk ken en regelmatig spreek. Alles is ook afgeschermd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Graag nog een soort van privacy idee. Sowieso haat ik zowat alles wat ook maar iets van m'n facebook wil.
Ok, dat is mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat kan degene die je profiel bekijkt niet zien (of het is mij nooit opgevallen).
Lekker van genieten en voor de rest maar zien hoe het verder gaat lopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ook_gek: Je hebt wel gelijk, ze gaat wel mee, ze wil graag afspreken, dus opzich zit dat wel ok
Ik heb gewoon een hekel aan daten denk ikDe onzekerheid, de mensen die je eigenlijk helemaal niet kent enzo
Dude... seriously.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel als je uit eten gaat
ben niet bang voor onbekende mensen, wel voor onbekende mensen die ik leuk vind
Nou is zij ook echt een dikke 10 en ik een 6,5 ofzomaar ik zag gister in een film dat dat niet uitmaakt
Ik dacht dat je afgelopen jaar al iets vasts uit het online daten had gehaald, maar dat is alweer over?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ook_gek: Je hebt wel gelijk, ze gaat wel mee, ze wil graag afspreken, dus opzich zit dat wel ok
Ik heb gewoon een hekel aan daten denk ikDe onzekerheid, de mensen die je eigenlijk helemaal niet kent enzo
Ja dat was na een paar maandjes over inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik dacht dat je afgelopen jaar al iets vasts uit het online daten had gehaald, maar dat is alweer over?
Self limiting belief...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Als ik er ben (althans dat was op de 1e date), dan verdwijnt dat allemaal, gelukkig...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Self limiting belief...
Vrouwen ruiken onzekerheid. Drogen ze van op. Dat wil je toch zeker niet?
Thanksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het juist wel positief dat SC haar zo out of his league vindtDan vindt hij haar wel echt leuk in ieder geval, anders zou hij daar niet bang voor zijn. Gewoon jezelf zijn joh en niet teveel stressen over die date. Het gaat erom wat zij van jou vindt, niet wat jij denkt dat zij van jou vindt
Remember..voor haar ben jij wellicht die 10 en ziet zij zichzelf als een 6,5quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Ja het is jaren geleden dat ik me zo heb gevoeld
Gezien de 2 ontmoetingen die we hebben gehad, vermoed ik wel dat ze me in ieder geval erg aardig vindt
Lekker genieten en het leuk maken, komt goed! Veel plezierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Ja het is jaren geleden dat ik me zo heb gevoeld
Gezien de 2 ontmoetingen die we hebben gehad, vermoed ik wel dat ze me in ieder geval erg aardig vindt
Uhuh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Remember..voor haar ben jij wellicht die 10 en ziet zij zichzelf als een 6,5
Nee het gaat erom dat jezelf goed genoeg voor iedereen vindt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het juist wel positief dat SC haar zo out of his league vindtDan vindt hij haar wel echt leuk in ieder geval, anders zou hij daar niet bang voor zijn. Gewoon jezelf zijn joh en niet teveel stressen over die date. Het gaat erom wat zij van jou vindt, niet wat jij denkt dat zij van jou vindt
Waarschijnlijk. Mooie vrouwen zijn onzeker als de pest.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Remember..voor haar ben jij wellicht die 10 en ziet zij zichzelf als een 6,5
Klopt, maar toch jammer. Succes met je nieuwe date!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat was na een paar maandjes over inderdaad(besloten door beide partijen
).
We pasten gewoon nie tbij elkaar... veel gemeenschappelijke interesses e.d., maar als je 2 totaal andere personen hebt qua karakter gaat dat gewoon niet werken.
Daar merk ik nou helemaal niks van...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef Plasterk het volgende:
Pfff... beetje klaar met het gedate. Of het is van mijn kant niks of andersom. Merk dat vrouwen veeleisend zijn
Daar bedoelt ze iemand mee die tegengas en haar af en toe een spreekwoordelijke schop onder haar reet geeft neem ik aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
Euhhh....
Wat voor iemand zoek ik?
Ik ben op zoek naar mijn spiegel
Ik zou zeggen, kijk in de badkamer..maar wat doe je in hemelsnaam op een datingsite
Maar als iemand het zo gaat verwoorden.. moagh, nee dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar bedoelt ze iemand mee die tegengas en haar af en toe een spreekwoordelijke schop onder haar reet geeft neem ik aan.
Nee...aan de duckface foto's zocht ze echt haar spiegelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar bedoelt ze iemand mee die tegengas en haar af en toe een spreekwoordelijke schop onder haar reet geeft neem ik aan.
Seriouslyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:57 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop/neem aan dat Cinderella-Man dat zelf ook begreep.
O, moment. Even mijn sarcasme-kwab porren met een breinaald in het oor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:57 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop/neem aan dat Cinderella-Man dat zelf ook begreep.
Nou, vrouwen, is dit zo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen gaan heel anders een date in dan mannen ben ik achter gekomen. Voor een vrouw is het om te kijken of er een klik is, voor mannen is het meer verkennen, wie is de vrouw achter het profiel op XXX. Vrouwen volgen ook meer hun gevoel, nadeel is dat ze sneller op hun bek gaan dan mannen die meer hun ratio volgen.
Om hier even op in te gaan (hoewel ik snap dat de ervaring van één persoon absoluut niks zegt over gemiddelden etc): Ik zou willen dat dit bij mij zo was haha. Mijn probleem is juist dat ik alles veel te rationeel benader, waardoor ik vaak niet meer weet wat ik nou zelf wil of voelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen gaan heel anders een date in dan mannen ben ik achter gekomen. Voor een vrouw is het om te kijken of er een klik is, voor mannen is het meer verkennen, wie is de vrouw achter het profiel op XXX. Vrouwen volgen ook meer hun gevoel, nadeel is dat ze sneller op hun bek gaan dan mannen die meer hun ratio volgen.
Dat is toch ongeveer hetzelfde. Verkennen is ook meer of minder uitvinden of er een klik is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen gaan heel anders een date in dan mannen ben ik achter gekomen. Voor een vrouw is het om te kijken of er een klik is, voor mannen is het meer verkennen, wie is de vrouw achter het profiel op XXX.
Bij mij gaat het niet eens per se om uiterlijk, meer om de combinatie tussen twee mensen ofzo. Ik wil nieuwsgierig worden als ik in iemands ogen kijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef Plasterk het volgende:
Misschien ben ik ook wat minder uiterlijk gericht.
Kan je dat op basis van 1 blik zoals je in een eerdere post omschrijft?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Linguine het volgende:
[..]
Bij mij gaat het niet eens per se om uiterlijk, meer om de combinatie tussen twee mensen ofzo. Ik wil nieuwsgierig worden als ik in iemands ogen kijk. Als ik dat niet ben wordt het ook niks.
Als de eerste blik niet goed is, waarom ga je dan überhaupt afspreken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef Linguine het volgende:
Daar ben ik het ook mee eens inderdaad... Een eerste blik is was dat betreft wel voldoende. Alleen weet je dan nog niet welke kant het eventueel op kan gaan ^_^. Als het echt niks wordt heb ik dat ook wel meteen door.
Iemand kan nog zo leuk praten en een leuke foto hebben. Maar als z'n houding/lichaamstaal/uistraling niet mooi/leuk is.. dan kan ie het bekijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik denk dat een conversatie + een foto al een goed beeld geeft hoe iemand is, natuurlijk is de eerste blik belangrijk, maar ik denk dat mannen daar toch iets minder naar kijken en meer naar het totaal plaatje..
Je kan toch pas van een blik spreken als je elkaar ziet? Dus dan moet je wel afspreken haha anders weet je nog niks. Iemand kan op een foto nog zulke leuke, mysterieuze ogen hebben maar als je dat in het echt niet voelt houdt het voor mij op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Als de eerste blik niet goed is, waarom ga je dan überhaupt afspreken?
Bovenstaande is dus op basis van gevoel en niet ratio.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo leuk praten en een leuke foto hebben. Maar als z'n houding/lichaamstaal/uistraling niet mooi/leuk is.. dan kan ie het bekijken.
Een foto is nogal misleidend.. beide kanten op
Dat vind ik mooi omschreven, zo is dat bij mij ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Linguine het volgende:
[..]
Bij mij gaat het niet eens per se om uiterlijk, meer om de combinatie tussen twee mensen ofzo. Ik wil nieuwsgierig worden als ik in iemands ogen kijk. Als ik dat niet ben wordt het ook niks.
Dat is dus gevoel, denk dat mannen verder kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat vind ik mooi omschreven, zo is dat bij mij ook
Alleen verschilt het per man en per vrouwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen daar precies hetzelfde in zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |