Bij een eerste date? Ik zou er niet zo happig op zijn om meteen als eerste date bij een van beide thuis af te spreken... Ben ik nou ouderwets?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat ze wat bij je komen drinken en het gelijk een weekend wordt.
Ja. Of ik ben gewoon verdorven. Is eerder regel dan uitzondering hier. En niet eens als vervolg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bij een eerste date? Ik zou er niet zo happig op zijn om meteen als eerste date bij een van beide thuis af te spreken... Ben ik nou ouderwets?
Ah, je bedoelt misschien wel gewoon als vervolg bedenk ik me nu![]()
jep, dit ja. op de een of andere manier komen ze ook altijd naar mij. wat natuurlijk uitermate relax is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat ze wat bij je komen drinken en het gelijk een weekend wordt.
ja. je bent ouderwets. of misschien gewoon oud, dat kan ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bij een eerste date? Ik zou er niet zo happig op zijn om meteen als eerste date bij een van beide thuis af te spreken... Ben ik nou ouderwets?
Ah, je bedoelt misschien wel gewoon als vervolg van de date bedenk ik me nu (ipv meteen afspreken)![]()
Ouch!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. je bent ouderwets. of misschien gewoon oud, dat kan ook.
op de 2e date ken je iemand ook nog niet, dus ik zie het verschil niet zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ouch!![]()
Maar goed, als vervolg vind ik persoonlijk wat anders dan zonder iemand te kennen
Komt misschien door hele vervelende stalker-ervaringen die een goede vriendin eens op heeft gedaan nav internetdaten, dus ben daardoor wat voorzichtiger misschien...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
op de 2e date ken je iemand ook nog niet, dus ik zie het verschil niet zo.
Sorry? Hoe kwamen we bij verkrachting?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:54 schreef Linguine het volgende:
Vind ik ook inderdaad.. Maar eigenlijk slaat dat helemaal nergens op, want hoe goed ken je iemand na een paar uur samen te hebben doorgebracht? Volgens mij is de kans op verkrachting even groot
Ik ben daar ook altijd bang voor, maar soms moet je de gok nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:54 schreef Linguine het volgende:
Volgens mij is de kans op verkrachting even groot
Zeg, HJ... Mag ik de burcht eens van binnen zien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd bang voor, maar soms moet je de gok nemen.
begrijpelijk. maar je kan altijd de verkeerde persoon treffen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Komt misschien door hele vervelende stalker-ervaringen die een goede vriendin eens op heeft gedaan nav internetdaten, dus ben daardoor wat voorzichtiger misschien...
hoi & welkom. ik ook. niet fanatiek (meer) en vooral heel kieskeurig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:57 schreef Blim het volgende:
ik meld me hier ook maar eens.. lees af en toe wel mee..
ben geen fanatieke dater.. ben nogal kieskeurig merk ik..
en de dates die ik gehad heb waren geen 2e date waard..
Dat is te merken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
hoi & welkom. ik ook. niet fanatiek (meer) en vooral heel kieskeurig.
Thnx! ik merk dat ik toch wel uiterlijk gericht ben.. ik sta ook op paiqquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
hoi & welkom. ik ook. niet fanatiek (meer) en vooral heel kieskeurig.
Sure. Heb je toevallig wat met tochtige kerkers?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg, HJ... Mag ik de burcht eens van binnen zien?
Mja. Ik vind eerste ontmoeting op een openbare plek wel fijn, om te checken of hij niet aartslelijk is en er wel een klik is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:56 schreef Linguine het volgende:
Hahaha ja geen idee, dat bedacht ik me ook al. Slaat nergens op. Ik bedoelde meer van of je nou in een keer bij iemand thuis afspreekt of na een paar drankjes, dat maakt weinig uit
Tochtig?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sure. Heb je toevallig wat met tochtige kerkers?
Aartslelijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik vind eerste ontmoeting op een openbare plek wel fijn, om te checken of hij niet aartslelijk is en er wel een klik is.
MySpace angle? Foto van een ander? Het kan allemaal op teh interwebz.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Aartslelijk?Je hebt toch al van tevoren een foto gezien
Diegene had je strategische foto's gestuurd of wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
MySpace angle? Foto van een ander? Het kan allemaal op teh interwebz.
Heb wel meegemaakt dat iemand extreem tegenviel... Dat wil ik dus eerst even checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |